Wist ik het maar! Is oa op TMF te zien!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Genre :
Man/Vrouw die zingt :
Clip :
Maakt het wat makkelijker zoeken
Kunt toch wel zeggen of het een rock/dance of wat dan ook was ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wist ik het maar! Is oa op TMF te zien!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:12 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik heheeh. Ik was niet zo nuchter toen ik m hoorde, weinig zangquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Amper zang, maar wel Scotland the Brave en rock
Je hebt het filmpje helemaal afgekeken en gezien dat alle gebruikte nummers genoemd worden in de aftiteling...?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Sjibble het volgende:
Vanaf 25 sec t/m 40 sec
Uit welk nummer komt het? Zwaar relaxd
quote:
Jij 2 jaar je hoofd gebroken, ik binnen 30 seconden gevonden op googlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 jaar mijn hoofd over gebroken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Meursault het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de muziek is uit het begin van de trailer?
Bedankt!quote:
naja... zijn meer opnames van gelukkig zag ik op joesoepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Meursault het volgende:
[..]
Bedankt!
Oei, die opname is af en toe een beetje vals..![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:57 schreef erikmourik het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer voor een vriend. Die heeft een clip van een muzieknummer een tijdje geleden gezien, maar kan zich niet meer herinneren welke dit is. Ze gaf me deze details:
het is een popnummer
blonde zanger, beetje mollig
op een gegeven moment zingt hij heel hoog
in de clip zijn twee kamers, in de ene is de zanger, en in de andere is de vriendin van de zanger
Ik weet niet of iemand weet welke clip dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!
Nooit van google gehoord zeker:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Had je dan echt nog nooit van google gehoord?
want ik typte dat zinnetje in en bij de 4e link zie je 2 youtube filmpies![]()
Michael Jackson?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef Chocoretto het volgende:
De vrouw die zingt moest volgens mij een alien voorstellen met lichtbruin krullend haar
deze toevallig:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef Chocoretto het volgende:
Hoi hoi,
Ik ben al een hele tijd opzoek naar iets.
Het is een stukje vrouwelijke zang dat ooit )jaren 90 volgens mij) is gebruikt in een rap nr of in ieder geval een nr gezongen door een man.
De vrouw die zingt moest volgens mij een alien voorstellen met lichtbruin krullend haar.
Ze zong dat stukje heel hoog en het was ook een taal die ik nog steeds niet herken.
Dus geen geen nerderlands, duits, engels, frans, etc.
Als ik het me goed kan herinneren werd dir stukje zang ook gebruikt in een tv reclame.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met de vage info die ik hier geef.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
deze toevallig:
en het is blijkbaar russisch
Dat is deze:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef RJunkie het volgende:
Beste Fok!Forum muziek-kennis mensen,
Ik hoorde vanmiddag bij Paul Rabbering op 3FM bij het popduel een stukje muziek van waar ik alleen de naam hoorde vallen. Het orgineel was van Tom Tom Club, maar is ook een andere versie van. Zat een refrein in waar je OEHA OEHA hoorde (sorry kan het niet beter omschrijven) Kan iemand mij aan de titel van het nummer helpen?
OMGAD!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
deze toevallig:
en het is blijkbaar russisch
misschien word je hier wijzer van die vrouwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Chocoretto het volgende:
[..]
OMGAD!!
Jullie zijn echt goed!
Thnx a lot!
De vraag is nu: dat stukje dat die vrouw zingt, hoort dat bij dit nummer of is dat nog ergens anders van?
Het origineel is volgens mij van Alexander Borodin. Het stuk heet ook Prince Igor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Chocoretto het volgende:
[..]
OMGAD!!
Jullie zijn echt goed!
Thnx a lot!
De vraag is nu: dat stukje dat die vrouw zingt, hoort dat bij dit nummer of is dat nog ergens anders van?
Al sla je me dood...quote:
"Als de morgen is gekomenen" geloof ik, staat in de tagsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al sla je me dood...
-edit- Oh, je hebt geëdit
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef BettePorter het volgende:
Hoi, ik heb deze week een paar keer op 3fm een nieuw nummer gehoord. Het is een cover van een oude discoclassic (die ik niet ken). Volgens mij komt het woord "disco" in het refrein voor. Heb de playlists van een paar 3fm dj's deze week nagekeken en in dit topic gekeken maar ik kan het niet vinden....wie o wie weet hoe het nummer heet/van wie het is?
of vraag het hier : [3FM #1643] Dit is het. Het 1643ste topic dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef BettePorter het volgende:
Hoi, ik heb deze week een paar keer op 3fm een nieuw nummer gehoord. Het is een cover van een oude discoclassic (die ik niet ken). Volgens mij komt het woord "disco" in het refrein voor. Heb de playlists van een paar 3fm dj's deze week nagekeken en in dit topic gekeken maar ik kan het niet vinden....wie o wie weet hoe het nummer heet/van wie het is?
Het stuk heet Polovetsian Dances en is uit de opera "Prince Igor" om precies te zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Meursault het volgende:
[..]
Het origineel is volgens mij van Alexander Borodin. Het stuk heet ook Prince Igor.
Link
Klinkt als iets van Yann Tiersenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Langlearn het volgende:
Ik zoek het achtergrond nummer van de volgende site:
http://www.iamandrewchan.com/#/client/template.xml?aaa=home
Thanks.
tvpquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:44 schreef Langlearn het volgende:
Ik zoek het achtergrond nummer van de volgende site:
http://www.iamandrewchan.com/#/client/template.xml?aaa=home
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |