quote:
Ik had het over je OP drol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Ha, het is meteen duidelijk wie zich aangesproken voelen
quote:
quote:
Ik start nooit een topic zonder de OP erinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dat was een work in progress. Ik had verwacht JIJ dat in elk geval wel zou snappen...
gaston modus: Gooooeeeeeeedenavond!quote:
Ik wel. Meteen openen en dan binnen een minuutje de OP erin jassen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik start nooit een topic zonder de OP erin
Dan wachten jullie maar een seconde langer, lever ik wel in één keer een pareltje af!
Met zo'n instelling blijf je frituurchef!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wel. Meteen openen en dan binnen een minuutje de OP erin jassen..
Hij welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:29 schreef AMDB het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds een maand ofzo weer eens de stad in
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Nou meestal kom ik ff opdagen met mijn pimphoed en trosje vrouwen, maar deze keer was ik er dus alleen
Net alsof je daar geen carrière in kan makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met zo'n instelling blijf je frituurchef!
nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof je daar geen carrière in kan maken.
We missen Yashi. Die was daar altijd goed in. Meet-organiseer-competenties FTWquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:52 schreef morgane het volgende:
We hebben er al aardig wat op zitten moet ik zeggen, alleen deze kwam niet zo van de grond
sowieso hebben we er wel altijd de grootste moeite mee een datum te prikken
Ja, is altijd een leuk gezicht als ik met mijn entourage ergens binnenstap met mijn fazantenveer in mijn paarse fuzzy pimphoed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
....he shit heb ik dat dus gemist....maybe next time
nou....dat is dus dan wel een overweging waard voor de volgende keerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, is altijd een leuk gezicht als ik met mijn entourage ergens binnenstap met mijn fazantenveer in mijn paarse fuzzy pimphoed.
Supervet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, is altijd een leuk gezicht als ik met mijn entourage ergens binnenstap met mijn fazantenveer in mijn paarse fuzzy pimphoed.
Ow, maar die zeggen ook niets hoor, is gewoon voor het aangezicht. Ze staan er gewoon bij totdat ik met mijn handen klap en zeker weet dat jullie ze allemaal gezien hebben, dan mogen ze weer gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....dat is dus dan wel een overweging waard voor de volgende keer.....weet nog niet of het me uiteindelijke over de streep trekt....ik heb het niet zo op bitches
Ocelot. Is tenminste beetje exclusiefquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Supervet.
Heb je dan ook zo'n vette jas van panter of zebrabont?
Goed punt. Anders ben je ook zo gewoontjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ocelot. Is tenminste beetje exclusief
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, maar die zeggen ook niets hoor, is gewoon voor het aangezicht. Ze staan er gewoon bij totdat ik met mijn handen klap en zeker weet dat jullie ze allemaal gezien hebben, dan mogen ze weer gaan.
want je wilde vanmiddag eens lekker buiten gaan wandelen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... buienradar voorspelt weinig goeds voor vanavond. Het is nu lekker droog, maar vanmiddag en vanavond de hele tijd regen. Jammer..
Nou, dat nog net nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
want je wilde vanmiddag eens lekker buiten gaan wandelen?
aha.....sja....dan kan je maar 2 x nat wordenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, dat nog net nietMaar ik moet wel werken vanmiddag en vanavond. Dus tsja...
En ter plekke. Maar ach, komt allemaal goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha.....sja....dan kan je maar 2 x nat worden....heen en terug
....
Prullenbakken op het terrein legen, bestelling naar auto's brengen (als je door de Drive gaat en je bestelling is nog niet klaar maar die van de drie auto's achter je wel, moet je even doorrijden en brengen we de bestelling bij je auto), roken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |