Neem nog een biertjequote:
Dan mag je ook best vijf minuten wachten hoor, dan opent iemand anders.quote:
Voel jij je rot. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
dus als ik dalijk weer nuchter ben wandel ik naar de kroeg om weer verder te gaan,
voel me klote en de alcohol helpt wel moet ik zeggen dus we gaan nog even door.![]()
En nee ben geen figuur dat zich comazuipt dus het is niet allemaal zo zielig als het lijkt,
maar soms is je glas bier even je beste vriend.
Een goed gesprek doet wel wonderenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die wel eens drinkt dat herkent.![]()
Dat je gewoon geen zin hebt om aan iemand uit te leggen waarom het allemaal kut is, en je dan dus naar wat kalmeringsmiddel grijpt.
problemen ZIE je onder ogen Buuv...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een goed gesprek doet wel wonderen![]()
Nou ja, ik zal wel saai zijn, maar ik zuip geen problemen weg, die kom ik gewoon onder ogen.
Ja maar dan moet iedereen weer wachten enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan mag je ook best vijf minuten wachten hoor, dan opent iemand anders.
Eerst urenlang proberen uit te leggen wat er mis is en waarom dat kut is en dan aan moeten horen hoe een ander dat natuurlijk veeeeeel beter aanpakt dan jijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal wel saai zijn, maar ik zuip geen problemen weg, die kom ik gewoon onder ogen.
Ik wilde net vragen, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eerst urenlang proberen uit te leggen wat er mis is en waarom dat kut is en dan aan moeten horen hoe een ander dat natuurlijk veeeeeel beter aanpakt dan jij![]()
Doe mij maar dat glas bier dan, tuurlijk lost het weinig op maar het maakt het ook niet erger en zo'n gesprek bij mij vaak wel.
wat is er gebeurd met de slagzin?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef FANN het volgende:ik heb hier een wikkel van fairtrade chocolade aan de binnen kant staat een code en die moet je
op de website invullen en dan kan je een hele doos chocola winnen...
moet ik wel mijn eigen wenskaart verzinnen ofzo.
stakkies maar effe kijken...
StRRRRRRRRRakkies Fann, stRRRRRRRRRRRakkiesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
ik heb hier een wikkel van fairtrade chocolade aan de binnen kant staat een code en die moet je
op de website invullen en dan kan je een hele doos chocola winnen...
moet ik wel mijn eigen wenskaart verzinnen ofzo.
stakkies maar effe kijken...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, wat is er aan de hand?
da's wel errug strak...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
StRRRRRRRRRakkies Fann, stRRRRRRRRRRRakkies
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die wel eens drinkt dat herkent.![]()
Dat je gewoon geen zin hebt om aan iemand uit te leggen waarom het allemaal kut is, en je dan dus naar wat kalmeringsmiddel grijpt.
ow... moet het een slagzin zijn ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met de slagzin?
[..]
ik zit me gewoon aan te stellen. Gewoon negeren en veel chocolade winnenquote:
Sjezus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... moet het een slagzin zijn ?
neehee op die wikkel staat
Maak jouw eigen wenskaart
maar ik moet et nog effe uitgebeid lezen
strrrrrrrrrrrrraakkieeeeeeeeesssssssss
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is het een ontwerpwedstrijd? Welk merk fairtrade heb je? Verkade?
Nee, lopen mekkeren over dat je je depressie zit weg te zuipen, dát is opbeurendquote:
Ja het is een ontwerpwedstrijd en Ja het is Verkade dus?quote:
whut?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef Noek het volgende:
Godverdomme. Nu ben ik al úren naar lampen aan het kijken en door al dat licht zie ik de lamp niet meer.
Ik zie zo scheel ook dat ik steeds denk lichtpunten tekort kom als ik er één zie.
Geen reet aan zeg!
Nah, das precies wat ik doe, klem zuipen en niet het boehoe huilie verhaal vertellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, lopen mekkeren over dat je je depressie zit weg te zuipen, dát is opbeurend![]()
Zeg dan gewoon dat je zin had om je klem te zuipen ofzo, maar kom niet met zo'n boehoe huillie verhaal.
Sjezus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, lopen mekkeren over dat je je depressie zit weg te zuipen, dát is opbeurend![]()
Zeg dan gewoon dat je zin had om je klem te zuipen ofzo, maar kom niet met zo'n boehoe huillie verhaal.
Niet? Ik moet nieuwe lampen hebben. Die wil ik kopen op het grote boze interweb en na úren kijken ben ik het zat en vind ik licht overbodig en woon ik nog liever 30 jaar onder de grond dan dat ik nog een uur naar lampen moet kijken. Zoiets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
whut?![]()
ik lees dit stukkie nou 3x maar ik snap het nog niet...
oh dat is wat anders als een depressie. Beterschap voor de zieken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mera' s broertje een enorme ontsteking aan zijn amandelen en haar beste vriend voor accute blindedarmontsteking in het ziekenhuis.
Mera
ik weet niet of je het zelf moet ontwerpen kep nog niet op de website gekeken ga ik straaaaaaaakkkkieeesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja het is een ontwerpwedstrijd en Ja het is Verkade dus?
Cool, thanks voor de tip.
Dat doe je wel, door net niks te vertellen, maar er wel even de aandacht op de vestigen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, das precies wat ik doe, klem zuipen en niet het boehoe huilie verhaal vertellen![]()
Tis ook nooit goed he
Thanks. Maar het was uiteindelijk alvleesklier en dat was de druppel eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat is wat anders als een depressie. Beterschap voor de zieken.
ow....... yep ik vat um..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet? Ik moet nieuwe lampen hebben. Die wil ik kopen op het grote boze interweb en na úren kijken ben ik het zat en vind ik licht overbodig en woon ik nog liever 30 jaar onder de grond dan dat ik nog een uur naar lampen moet kijken. Zoiets.
nou ja dat een gals bier je beste vriend is klinkt wel lekker melodramatisch natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, das precies wat ik doe, klem zuipen en niet het boehoe huilie verhaal vertellen![]()
Tis ook nooit goed he
Het spijt me dat ik het effe van me af wilde schrijven, beetje stom ook om dat hier te doen ja, mijn fout.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat doe je wel, door net niks te vertellen, maar er wel even de aandacht op de vestigen.
Maar laat maar, ik heb er echt geen zin in vandaag.
Ik vond het geweldig eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Word ik net wakker van een powernap, dat was ook weer net iets teveel van het goede.
Goed om te lezen dat hole in the wall tegenviel want dat heb ik dus gemist.
Ah, we hebben het over Johanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Thanks. Maar het was uiteindelijk alvleesklier en dat was de druppel eigenlijk.
Maar komt allemaal wel gooeed. [/cliché mode]
[/quote]e schrijft het niet van je af, je doet melodramatisch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het effe van me af wilde schrijven, beetje stom ook om dat hier te doen ja, mijn fout.
Terug naar de strakke fietsbroekjes, parachutisten en chocolade![]()
Doe een verbandje in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
J
[..]
J
[..]
e schrijft het niet van je af, je doet melodramatisch.
Maar laat maar, ik ben abnormaal blijkbaar en ik heb er écht geen zin meer in. Welterusten.,
Dat kan hier ook hoor. Maar ja, dan krijg je ook feedbackquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het effe van me af wilde schrijven, beetje stom ook om dat hier te doen ja, mijn fout.
ik linkte de alvleesklier aan Johanquote:
en dat bleek dus de alvleesklier te zijn, niet dr broer dus maar beste vriendquote:en haar beste vriend
voor accute blindedarmontsteking in het ziekenhuis zijn.
Mijn manier van een goed gesprek I guess, wilde niet melo overkomen ofzo. En nou is de buurvrouw boos.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kan hier ook hoor. Maar ja, dan krijg je ook feedback
water heb je toch wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
bier.....ik zou best wel een glaasje lusten maar niks in huis
ja maar ik bedoelde iets alcoholhoudendsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
water heb je toch wel?
zo uit de kraan...
ook lekker, je kan er ook thee van zetten maar dan moet je het wel effe eerst koken enzo..
Nee, geen last vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Argh!Gert! Dat wisselende aantal posts per pagina, is dat een bug die nog opgelost gaat worden??
Ik ga me er steeds meer aan ergerenHeeft daar nou verder niemand last van?
Ghehe, wil eigenlijk alleen maar weten of het überhaupt opgelost wordt en of het een bekend probleem isquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen last van
Maar, Gert, los dat eens even op, wil je?![]()
Mwoah, dat valt wel mee, ze doet gewoon dr zegje. En eigenlijk ben ik het wel met haar eens. Zou ook niet mijn manier zijn. Maar volgens mij is er ook een beetje miscommunicatie, want die post van buuf dat het nog zieliger is dan het in eerste instantie leek vond ik enorm grappig. Dat sloeg namelijk op 'soms is je gals bier even je beste vriend', jij ging er serieus op in maar het ging meer om bier van gal omdat je gals typte ipv glas (en als gals bier je beste vriend is dan is het nogal treurig, mee eens of nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn manier van een goed gesprek I guess, wilde niet melo overkomen ofzo. En nou is de buurvrouw boos.
Truste Buuffie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar laat maar, ik ben abnormaal blijkbaar en ik heb er écht geen zin meer in. Welterusten.,
Dat heb je toch alleen als je op een quote klikt? Je krijgt dan gewoon het aantal pagina's dat degene die je quote, heeft ingesteld in zijn opties.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Argh!Gert! Dat wisselende aantal posts per pagina, is dat een bug die nog opgelost gaat worden??
Ik ga me er steeds meer aan ergerenHeeft daar nou verder niemand last van?
Nooit van gehoordquote:
Ik was nét te laat met aanpassen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee, ze doet gewoon dr zegje. En eigenlijk ben ik het wel met haar eens. Zou ook niet mijn manier zijn. Maar volgens mij is er ook een beetje miscommunicatie, wat die post van buuf dat het nog zieliger is dan het in eerste instantie leek vond ik enorm grappig. Dat sloeg namelijk op 'soms is je gals bier even je beste vriend', jij ging er serieus op in maar het ging meer om bier van gal omdat je gals typte ipv glas (en als gals bier je beste vriend is dan is het nogal treurig, mee eens of niet). Kan zijn dat ik het verkeerd heb begrepen maar gezien de PI en het vetgedrukte vatte ik het zo op.
na 4 stukjes heb ik vaak wel weer even genoegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:29 schreef Laysa het volgende:
ja idd jummie.....en dan haal ik 4 pakken en dan moet ik mezelf echt inhouden om het niet ineens op te eten
Nee ik heb het overal. De ene keer heeft dit topic bijv. maar 1 pagina (met een heuleboel posts) en de andere keer ineens drie, met 25 posts, zoals ik het ingesteld heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb je toch alleen als je op een quote klikt? Je krijgt dan gewoon het aantal pagina's dat degene die je quote, heeft ingesteld in zijn opties.
Zo heb ik 76 berichten per pagina ingesteld. Dus als ik een linkje naar een ander topic neerzet, zul jij dat ook zien.
Ja ja, alles goed en wel, maar als bier je helpt om je tijdelijk even goed te voelen, waarom dan ter ontnuchtering eerst weer cola tussendoor, om vervolgens weer een keer dronken te worden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eerst urenlang proberen uit te leggen wat er mis is en waarom dat kut is en dan aan moeten horen hoe een ander dat natuurlijk veeeeeel beter aanpakt dan jij![]()
Doe mij maar dat glas bier dan, tuurlijk lost het weinig op maar het maakt het ook niet erger en zo'n gesprek bij mij vaak wel.
Oh, ik wilde ook net "mijn verhaal" afstekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah, buuf is naar bed dus kom maar op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh, ik wilde ook net "mijn verhaal" afsteken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn manier van een goed gesprek I guess, wilde niet melo overkomen ofzo. En nou is de buurvrouw boos.
Ik ben ook wel benieuwd eik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah, buuf is naar bed dus kom maar op.
Nee dat heeft verder niemand! Dus...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee ik heb het overal. De ene keer heeft dit topic bijv. maar 1 pagina (met een heuleboel posts) en de andere keer ineens drie, met 25 posts, zoals ik het ingesteld heb.![]()
En dan als op pagina 1 van 1 klik, die met de heul veul posts, dan kom ik ineens weer op pagina 1 van 3. Moet je weer doorklikken. En dan heeft het hele topic ineens weer 1 pagina. Da's de argh in het verhaal.![]()
Maar niemand last van dus.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat heeft verder niemand! Dus...
Je hebt Peter ingeschakeld?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ga nu niet zitten wachten op mijn verhaal, dat komt ooit wel uit in de vorm van een drieluik
Neuh, teveel hakers waardoor 't niks werd.quote:
ow...jammer....volgende keer beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, teveel hakers waardoor 't niks werd.
Jullie zijn al even bezig he? Met plannen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja de begrafenissen, ziektes, of simpelweg "privé-omstandigheden" vliegen je altijd om de oren hè, op het laatst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms komt 't idee spontaan en dan gaat alles vlekkeloos. Soms ben je 3 weken aan 't plannen en loopt alles alsnog in de soep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zijn al even bezig he? Met plannen?
Ohw ik dacht dat dit nog steeds die ene was waar ik toen met remlof mee zou.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms komt 't idee spontaan en dan gaat alles vlekkeloos. Soms ben je 3 weken aan 't plannen en loopt alles alsnog in de soep.
Hé Gert als het nu heel koud is als je de volgende keer moet springen dan land je toch gewoon bij mij in de achtertuin. Zet ik de erwtensoep vast warm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de begrafenissen, ziektes, of simpelweg "privé-omstandigheden" vliegen je altijd om de oren hè, op het laatst.
Nu nog?quote:
Joh Pietje ik zit al een jaar op de ouwe mutsenmeet te wachten met Fann en muis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms komt 't idee spontaan en dan gaat alles vlekkeloos. Soms ben je 3 weken aan 't plannen en loopt alles alsnog in de soep.
Nee hè, zo lijkt het veel op die kwakken braaksel die op zondagochtend naast een hoop kroegen liggen.quote:
Een RLSmeet, dat heb ik al jaren geleden laten varen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef Coos het volgende:
Joh Pietje ik zit al een jaar op de ouwe mutsenmeet te wachten met Fann en muis.
we hebben pas nog een miniminiminimeetje RLS SC gehad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een RLSmeet, dat heb ik al jaren geleden laten varen.
Nee maar de dag is op paracetamol wel door te komen. Trouwens, als je zo'n ranzig plaatje van erwtensoep kan plaatsen dan ben je niet écht zwaar ziek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...nee.
Bedankt!![]()
Voel je je alweer wat fitter dan gister?
Tja, met aanhouden halen ze geen quotumquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef hondjes het volgende:
Zijn die gasten weer aan gooien met stenen..
Man park in, heeft er een aangehouden
Politie weet niet wat ze moeten doen, zeggen ze
ik zeg meenemen,,ja, daar is even geen reden voor..
![]()
![]()
Nou ja!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
Ja nou ja, ik weet niet, het ziet er iig niet smakelijk uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hè, zo lijkt het veel op die kwakken braaksel die op zondagochtend naast een hoop kroegen liggen.![]()
Gelukkig slaap ik altijd op zondagochtend.
Yeps maar er spookt dan door die koppies... als we ze oppakken hebben we een rel aan de hand, we mogen ze niet slaan ergo worden we zelf gelynched en dat voor 1400 euri ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:35 schreef hondjes het volgende:
bommie,,hier wordt je toch niet goed van..............
Hij heeft zelfs de namen net gegeven van zijn vrienden........
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:33 schreef hondjes het volgende:
En dat terwijl die jongen net zelf zegt,,dat ze vrienden stenen gooiden...
Ja?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar de dag is op paracetamol wel door te komen. Trouwens, als je zo'n ranzig plaatje van erwtensoep kan plaatsen dan ben je niet écht zwaar ziek.
Ik ben in 'priemgetallen' bezig trouwens... mooi hoor!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Na de zoveelste melding zouden de wouten uiteindelijk toch gaan moeten surveilleren zou je zeggen, zodat ze die gastjes op heterdaad betrappen?
Kijk... waarom zouden die agenten er nog respect ik kunnen rammen als zelfs een grietje als jij nog het woord "wouten" gebruikt...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Na de zoveelste melding zouden de wouten uiteindelijk toch gaan moeten surveilleren zou je zeggen, zodat ze die gastjes op heterdaad betrappen?
Nah hondjes, wat stom!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef hondjes het volgende:
![]()
![]()
Ze hebben note bene een nsb'er jongen die tegen z'n vrienden wil getuigen. Dikke kans dat er aardig wat schadezaken kunnen worden opgelost. Onbegrijpelijk dat ze dit niet de moeite waard vinden. Óf.. ze hebben met drie man dienst, op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohw... ik heb de dinsdagavond meestal in mijn agenda staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Eh...Geen enkele avond is geschikt om stenen te gooien natuurlijk, maar zo bedoelde ik het niet
Veel seks?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja?!
Hij ligt nu bij een collegaatje thuis maar ik vond het ook zo'n mooi boek!
Gewoon omdat het allemaal zo simpel is beschreven en sommige dingen ook niet echt "uitgesproken" worden. Ik kreeg hem toen trouwens van mijn moeder, met een briefje erbij: "Er zit wel een beetje veel seks in, maar ja. "
Beetje waterboarden en hij verteld alles.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben note bene een nsb'er jongen die tegen z'n vrienden wil getuigen. Dikke kans dat er aardig wat schadezaken kunnen worden opgelost.
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel seks?![]()
Ik ben nu ongeveer halverwege, maar dat komt dan blijkbaar allemaal nog.
O wacht, jouw moeder heeft waarschijnlijk wat andere normen wat dat betreft hè?
Ouch! Die komt aan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
Trouwens bommie zo met je ava ben je net een Louis van Gaal wannabee.
Ik ben nooit te beroerd voor een vriendelijk woord.quote:
Hohohoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje waterboarden en hij verteld alles.![]()
Trouwens bommie zo met je ava ben je net een Louis van Gaal wannabee.
Ik stel voor dat je alsnog ook voor mij een ticket koopt naar Hurghada.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik stel voor het weekend met 1 dag te verlengen
Ik ga maar eens naar bed...het is zo lekker druk en gezellig hier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je alsnog ook voor mij een ticket koopt naar Hurghada.
linkje pleasequote:Op zondag 11 oktober 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
Dat BB topic!
Ja sorry doe het maar even hier, mag niet meer van static.
En Static kan je niet egnoren he?
Zóóóó........PcEend zat ook in de startblokken.quote:
Een grietje als ik? Verklaar je nader want ik vind het nogal denigrerend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk... waarom zouden die agenten er nog respect ik kunnen rammen als zelfs een grietje als jij nog het woord "wouten" gebruikt...
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een grietje als ik? Verklaar je nader want ik vind het nogal denigrerend.
Dat ik me wel eens triest gedraag hier geeft jou nog niet het recht iemand naar beneden te halen.
Zo heet dat hier gewoon, alsof ik in 1 of ander hokje van jou pas met mijn stomtoevallige Brabants dialect
Dus dat, maar dan gewoon broodjes met ham, ei, tomaat, komkommer, want daar heb ik over twee koppen koffie zin in, dat weet ik nu alquote:
ik neem me altijd voor om ze over de dag op te eten....maar dan blijkt later dat ik ze gewoon alle 6 achter elkaar op eetquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dat, maar dan gewoon broodjes met ham, ei, tomaat, komkommer, want daar heb ik over twee koppen koffie zin in, dat weet ik nu al
Het is je vergeven, vooral op de regenachtige grijze zondagquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik neem me altijd voor om ze over de dag op te eten....maar dan blijkt later dat ik ze gewoon alle 6 achter elkaar op eet
En ook de wave gedaan?quote:
Vast dankbaarheid voor het niet hoeven springen uit een vliegtuig en de dood voor je ogen zien. 't Is immers maar een kwestie van één vetertje of je het overleeft of nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die ken ik!
Maar je bent dus echt naar de kerk geweest, howcome?
Goedemorgen
hoe dik is die muur?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil vandaag een gat in de muur boren om de tvkabel naar de slaapkamer door te trekken maar ik durf niet zo goed
Ik had geen moeite met het slapen van een gat in de dag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wil vandaag een gat in de muur boren om de tvkabel naar de slaapkamer door te trekken maar ik durf niet zo goed
Ik ga het doen op de plaats waar eerst een deur zat, lastig uit te leggen maar het moet door 2 gipswandjes en een loze ruimte. En door mijn mooie stucwerkquote:
hehe, maar dat is wel te doen, paar minuten en klaar alweerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het doen op de plaats waar eerst een deur zat, lastig uit te leggen maar het moet door 2 gipswandjes en een loze ruimte. En door mijn mooie stucwerk
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Wat ruist er door het struikgewas.
Leer mij psalm 14 kennen!
Haha túúrlijk ken jij die.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Die ken ik!
Maar je bent dus echt naar de kerk geweest, howcome?
En ik dacht dat het van Toon was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Belgen en humor.
Morning, het kan nog net.![]()
Ja, zoiets. Wat een toestand hè?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:01 schreef Marrije het volgende:
en zie ik het goed dat die vent hem daarna een soort van aan het troosten is?
Je zou ook dit kunnen overwegenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het doen op de plaats waar eerst een deur zat, lastig uit te leggen maar het moet door 2 gipswandjes en een loze ruimte. En door mijn mooie stucwerk
Mozes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Wel skillz zeg!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Belgen en humor.
Morning, het kan nog net.![]()
Ach als je een leiding raakt merk je het snel genoeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik ging pas rond zes uur slapen en ben ook al even wakkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha túúrlijk ken jij die.![]()
Nou ik was tóch wakker op dat achterlijke tijdstip, dus dan is het fijn om je ergens op te kunnen verheugen.![]()
Waarom ben jij al wakker dan, het is nog maar nét middag!
Die gozer is zo over de zeik, die kan het nog steeds niet waarderen als hij weet dat het om een grap gaat. Maar wat zijn dat ook voor grappen zeg, een net over iemands hoofd gooienquote:
De Heilige Antonius.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
En ik dacht dat het van Toon was.
Dat was toch volgens mij zo'n ontzettende nare man hè.
Het lijkt een beetje op de no-contesttrap van die rat, vind je niet?quote:
Hou eens op?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als je een leiding raakt merk je het snel genoeg.
Sowieso, die humor van vroeger, heel naar! Vinden ze over 30 jaar ook van onze shit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik dacht dat het van Toon was.
Dat was toch volgens mij zo'n ontzettende nare man hè.
Nou, dit is echt zo snel en soepel, die zit er vast op!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op de no-contesttrap van die rat, vind je niet?
Ik ga zo naar de Ikea. Wensen jullie me sterkte?
quote:
Wist jij dat ze weer iets met van Duin doen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso, die humor van vroeger, heel naar! Vinden ze over 30 jaar ook van onze shit.
Ach je kan altijd nog zeggen dat je ze nét in de kerk hebt opgegeten, terwijl je uit volle borst psalm 14 zong.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Heilige Antonius.
Hij was toch altijd heel lief voor zijn ... kom, hoe heette zijn vrouw ook weer. Saartje? Maar ja, Ad was ook lief voor Eva, zegt men.
Speaking of which: ik ga even het laatste stuk van een film over Eichmann kijken, voor ik naar mijn Belgische achternichtje ga kijken. Ik ben gewoon een achtertante. Die zijn oud en grijs en hebben pepermuntjes en zakdoekjes in hun tas.
Hij ziet die ene trappen dus denkt daar er iets gebeurd wat gestopt moet worden. Waarschijnlijk een zakkenroller ofzo. Dat denk ik hoor maar misschien is het gewoon een laffe graag schoppende klootzak.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Maar die voorste gozer met die backward kick kent zo te zien die gozer die dat net over zich krijgt helemaal niet.
"Ik trap gezellig mee."
Ohwja!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als daar eerst een deur zat, zit er waarschijnlijk geen leiding.
En mocht het toch misgaan en je overleeft het: wij laten morgen de electricien aanrukken, misschien kunnen we kwantumkorting bedingen.
Maar de hoge stemmetjes en accentjes, om een matige clou nog iets op te leuken, die zijn er nog steeds!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Wist jij dat ze weer iets met van Duin doen?![]()
Onze shit is tijdloos.Nu kom je er niet meer met alleen je ogen te bollen en verbaasd te kijken. Nu moet er minstens één groep over de zeik zijn.
Oh, ene Guido, ken ik niet, ik dacht even dat je het over Youp hadquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
Oe, of die schele lelijkerd met die hele grote waffel waar steeds spuugvlokken in ronddwarrelen, van SBS... Guido huppeldepup...
Maar die Guido is nu toch ook niet leuk dus de kans is eigenlijk groter dat ze hem over 30 jaar wel leuk vinden ipv niet want dat is nu al. Weijers ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de hoge stemmetjes en accentjes, om een matige clou nog iets op te leuken, die zijn er nog steeds!
Alleen doen ze nu geen 20 minuten over één grap.
Maar over 35 jaar is Hans Teeuwen toch niet meer léuk? Zijn er nu nog mensen zonder incontinentieluier die naar Wim Sonneveld luisteren, bijvoorbeeld?
Oe, of die schele lelijkerd met die hele grote waffel waar steeds spuugvlokken in ronddwarrelen, van SBS... Guido huppeldepup... dié zou het nog weleens goed kunnen gaan doen bij een nieuwe doelgroep, als er buitenaards leven wordt ontdekt.
Ha buuf. Morgen weer met buum?quote:
Daarom, het klinkt als een muurtje van poephout.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Als daar eerst een deur zat, zit er waarschijnlijk geen leiding.
En mocht het toch misgaan en je overleeft het: wij laten morgen de electricien aanrukken, misschien kunnen we kwantumkorting bedingen.
Als de boot niet omvalt,quote:
Om dan je kabel van het ene gat, door de holle ruimte, in het andere gat te krijgen, dát is de uitdaging.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom, het klinkt als een muurtje van poephout.
10 seconden boren en je bent er doorheen.
Met een touwtje, met een touwtje!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Om dan je kabel van het ene gat, door de holle ruimte, in het andere gat te krijgen, dát is de uitdaging.
hoe krijg je het touwtje erdoor dan?quote:
Met een stokje, met een stokje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe krijg je het touwtje erdoor dan?
Wat een jedoe man!quote:
Ja dan moet dat touwtje er ook eerst doorheen he?quote:
Had Urbanus grove grapjes dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar die Guido is nu toch ook niet leuk dus de kans is eigenlijk groter dat ze hem over 30 jaar wel leuk vinden ipv niet want dat is nu al. Weijers ofzo?
Soms zeg ik een grof grapje van Urbanus en dan moet ik daar nog steeds om lachen en dat deed ik 100 jaar geleden ook al.![]()
Buuf!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Urbanus grove grapjes dan?![]()
Dat was toch die lieve man met baardje die "Ons Jezeke is geboren halleluja hallo, ons jezeke is geboren in een bakske vol met stro" zong?![]()
Weijers ja. Guido Weijers. Het is wel opvallend hoe je leukdoeners die je dan niét leuk vindt, ook meteen kunt verachten. Niet allemaal hoor, soms is het gewoon je genre/type humor niet maar wordt het verder wel goed uitgevoerd. Maar zo'n Guido, die dan 100 jaar na Maassen en Teeuwen met een sbs-variant komt.... en die mimiek, horror.
Ja nee echt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Had Urbanus grove grapjes dan?![]()
Dat was toch die lieve man met baardje die "Ons Jezeke is geboren halleluja hallo, ons jezeke is geboren in een bakske vol met stro" zong?![]()
Weijers ja. Guido Weijers. Het is wel opvallend hoe je leukdoeners die je dan niét leuk vindt, ook meteen kunt verachten. Niet allemaal hoor, soms is het gewoon je genre/type humor niet maar wordt het verder wel goed uitgevoerd. Maar zo'n Guido, die dan 100 jaar na Maassen en Teeuwen met een sbs-variant komt.... en die mimiek, horror.
Ja nou eh, die liggen nog bij mijn ex. Hoor!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Breinaald, maar ja, kom d'r maar eens om bij de jonge garde
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou eh, die liggen nog bij mijn ex. Hoor!
WTF doet Remlof met breinaaldenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je breinaalden heb je laten liggen in het huis van je ex-man.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, echt intens verdrietig. Zo'n eentje waarvan je 2 uur later nog zo'n na-snik hebt waarbij je schouders nog meedoen. Man man, zo'n verdrietig stukje was dat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef Gert het volgende:
Huilen van het lachen Noek? (ik ken de sketch niet?)
Of van verdriet?![]()
SSssssssssssssssst!!!!!!!!
*stommelt naar boven!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
Ow... ik ga verder maar geen sketches kijken / luisteren nu. Vind alles binnen drie seconden al irritant.
Mwoah. Ze doet me een beetje denken aan Birgitte Kaandorp met haar maniertjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Sorry, ik moet echt heel hard lachen,
![]()
Wat schattig! Vond je vader het ook schattig? Mentale middelvinger naar de sst-roepertjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, echt intens verdrietig. Zo'n eentje waarvan je 2 uur later nog zo'n na-snik hebt waarbij je schouders nog meedoen. Man man, zo'n verdrietig stukje was dat.
Uiteindelijk kwam alles goed zodat hij niet meer naar het weeshuis hoefde maar dat spande er wel om en mijn emoties waren toen al te ver heen om nog echt blij te kunnen zijn. Ik was zéér intens toen ik 10 was.
Het was geen sketch maar een film: Hector!
Oh wat tof.quote:
Hoezo, je kunt toch maar op één plek tegelijk kijken? Gewoon nu even stekkertjes wisselen will doquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik er nou gelijk even aan gedacht had dat ik een splitter nodig had.![]()
Nu gaat het zo regenen en heb ik helemaal geen zin om naar de karwei te fietsen. Het tankstation verkoopt zeker geen splitters?
Mijn vader deed gewoon mee, de oude dweil. Met snikken hè, niet ssst-en.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat schattig! Vond je vader het ook schattig? Mentale middelvinger naar de sst-roepertjes?
En dan ook zó van slag zijn dat het ook niet meer helemaal goed komt de rest van de film ahw.
Toy Story 1 en 2quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wat tof.
De filmreeks waar Steve Jobs na veel moeite Pixar mee op de kaart heeft gezet.
Jaa die lijkt me echt heel lief. En leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn vader deed gewoon mee, de oude dweil. Met snikken hè, niet ssst-en.
Oh, ik ga naar Up in de 3d versie. Is die leuk?
Maar op dvd kun je toch niet met zo'n brilleke op zitten? Of wel? Weet ik veel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa die lijkt me echt heel lief. En leuk.
Maar Up komt ook zeer snel al uit op DVD heb ik van horen zeggen dus ik wacht nog even.
Of misschien in de herfstvakantie, want ik moet nog iets verzinnen voor maandag, donderdag en vrijdag
Maar wél de láátste!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef Noek het volgende:
Wie heeft het t shirt gewonnen?
Of was het alleen een waarschuwing?![]()
Ja tuurlijk wel, je kriegt er gewoon 4 brillekes bij. Al weet ik niet of Up ook in 3D op DVD uitkomt, maar Coraline wel en daar zitten dus brillekes bij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar op dvd kun je toch niet met zo'n brilleke op zitten? Of wel? Weet ik veel.![]()
Dit gaat de herfst- donderdag worden trouwens. Dan wonen wij nog boven. Achter de boekenkast.![]()
Hoe is het met je? Man man, woar zit ie dan toch al die tied?
Ja. Woensdagmorgen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
En al die afleveringen GG die je dinsdag van Heidi hebt gekregen dan Caro, heb je die al uitgekeken? Ja zeker hè! [ afbeelding ]
Nee! En dat is erg jammer. Gut, kan geen nummer van ze voor de geest halen!quote:
Jemig CarO toch!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, je kriegt er gewoon 4 brillekes bij. Al weet ik niet of Up ook in 3D op DVD uitkomt, maar Coraline wel en daar zitten dus brillekes bij.
Maar de bios is wel leuk he, misschien dat maar doen dan
Och Anne arme! Das waar ook. Nou ja volgende week kom je maar overdaggen hier.
In de rust, de reinheid en de regelmaat![]()
Hoe is het met me. Nou, wel slecht eigenlijk. Ik ben steeds ziek, zwak en misselijk en veel, véél hoofdpijn.
Zo ook nu maar ik was mn bed even zat. Maar ik heb dus veel hoofdpijn en keelpijn en dan weer koorts en dan weer niet. En dan heb ik een dagje vrij en dan lig ik om half 2 in bed om de volgende morgen weer op te staan om te gaan werken want iedereen op mn werk is gewond (3) of op vakantie (1) dus ik kom trouw opdagen met 12 asprines in mn mik om thuis weer neer te vallen. Heldhaftig he.
Verder heb ik nog boterhammetjes gesmeerd voor Thomas Berge en zn natjes verzorgd en gekeken of dat gekke wijf er was maar dat was ze niet want ze was ook Fan af natuurlijk want ze bleef hem niet achter zn kloten aanlopen natuurlijk en vooral veel gewerkt.
En veel potjes pesten met Lara want dat kan op bed met 1 oog dicht. En die is echt verslaafd aan pesten.
En zometeen dus op de bank, TV kijken. Als man en de kinders terug zijn van visite en mijn paramolletje inslaat.
Dus. Dat was het wel
Jaaaa dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:52 schreef Gert het volgende:
Ik vond U23D wel héél gaaf in de bios hoor!
Je zult op dvd natuurlijk ook wat meekrijgen van de 3D, maar als je zoiets in de bios kunt zien...
Beterschap Caro! Da's zo irritant hè, dat aanmodderen. Dan maar liever een paar dagen flink ziek en dan weer beter. Maar ja, liever-koekjes bakken we niet, zeg ik altijd maar zo!
Al met al een week of 2 met goede en slechte momenten, gut, ik word er zelf emotioneel vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Jemig CarO toch!Je bent natuurlijk werkneemster van het jaar, dat pakken ze je mooi niet meer af maar je moet wel heinig an doen hoor. Hoelang ben je al ziek?
Thomas Berge, hij is toch zooo gewoon gebleven hè. Lekker gewoon je eigen bammetjes niet smeren. Ben je betoeterd!
Beterschap en pest ze!![]()
Ach gut.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:03 schreef CarOnline het volgende:
Met van die roden wangen en een boos gezicht van de stress![]()
Naar welke IKEA ben je geweest?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:23 schreef beequeen het volgende:
Koopzondag bij Ikea, wat een ramp is dat zeg. Ik heb eerst de rijen bij de kassa gecheckt.....holy shit.![]()
Ik weet wat ik wil hebben dus ga ik van de week maar even terug als het wat rustiger is.
Beterschap CarO, kwakkelen sucks.
Utreg, eens maar nooit weer.quote:
Bij de IKEA hier aan de A13 bij Delft (dus: 10 km van Den Haag en 10 km van Rotterdam) wordt de hele uitrit van de snelweg weleens afgesloten. Mensen zijn dan anderhalf uur bezig voordat ze de auto geparkeerd hebben. En dan moeten ze de IKEA nog in.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utreg, eens maar nooit weer.![]()
's Zomers gaat het nog wel, mooi weer en zulks, maar met dit zeikweer loopt de hele provincie daar.
Je zou eens een keer naar die in Amersfoort kunnen rijden, daar ga ik altijd naartoe. Ik ben ook wel in die van Eindhoven, Arnhem en Utrecht geweest, maar die zijn allemaal kleiner en drukker. Amersfoort is groot, het is er zelden echt te druk. Je kan echt altijd goed parkeren en er is vooral genoeg ruimte en veel te zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
's Zomers gaat het nog wel, mooi weer en zulks, maar met dit zeikweer loopt de hele provincie daar.
Het scheelde niet veel hier, man oh man, de afrit stond helemaal vast. Gelukkig weten wij een route binnendoor, niet via de snelweg zeg maar, maar dan nog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:39 schreef Gert het volgende:
Bij de IKEA hier aan de A13 bij Delft (dus: 10 km van Den Haag en 10 km van Rotterdam) wordt de hele uitrit van de snelweg weleens afgesloten. Mensen zijn dan anderhalf uur bezig voordat ze de auto geparkeerd hebben. En dan moeten ze de IKEA nog in.
Vlakbij m'n werk in A'dam zit er ook eentje. Kun je doordeweeks zó even naar binnen lopen om iets te kopen. Scheelt nauwelijks tijd met de supermarkt. Eén onhandige bejaarde die het tempo er lekker in heeft bij het afwegen van d'r sperzieboontjes en de IKEA is zelfs sneller!
hier zul je Laysa wel tegenkomenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Toverheks het volgende:
goedenmiddag pppfftt eindelijk kan ik weer op FOK
Ja een goeie vette kippensoep helpt idd echt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn deerne heeft kippensoep gemaakt! Dat helpt echt! Ik ben ook een beetje aan het kwakkelen (maar niet zo erg als jij). Ik verwacht morgen weer in topcondititie te zijn.
Nou, dan geloof ik de website van Ikea nooit meer. Want die see dat het dicht was. Groningen en Utrecht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Been there done that.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus nu heb ik als de boze heks die ik ben mijn jongens door het bos gejaagd om "leuk"kastanjes te zoeken.Lachen jonguh, met die randpuber hiero.
(op de top van zijn stem: jij bent echt heeeeeel stom weet je dat!!
)
Het kwam mij ook wel vaag bekend voor ja.quote:
Ook wanneer die uit de vriezer komt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:03 schreef Coos het volgende:
Ja een goeie vette kippensoep helpt idd echt.
Over het algemeen geldt bij IKEA hetzelfde als wat in de wereld daarbuiten ook geldt: je kunt aan de prijs wel ongeveer afleiden wat de kwaliteit is. Ja ze verkopen ook best veel goede spullen, maar die zijn echt niet spotgoedkoop. (misschien wel op de huishoud-afdeling, dat weet ik niet).quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef Dementor het volgende:
Ik ben huiverig voor alles wat van "hout" is gemaakt en verkocht word door IKEA.
Rare pinnen en samengeperst pulp/poephout die vroeg of laat toch krak zeggen.
Ze verkopen ook best veel goede spullen maar ik moet altijd enorm opletten want het ziet er aan de buitenkant goed uit.
Ja, precies daar wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Over het algemeen geldt bij IKEA hetzelfde als wat in de wereld daarbuiten ook geldt: je kunt aan de prijs wel ongeveer afleiden wat de kwaliteit is. Ja ze verkopen ook best veel goede spullen, maar die zijn echt niet spotgoedkoop. (misschien wel op de huishoud-afdeling, dat weet ik niet).
Op basis van de foto zou ik het niet durven zeggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Marrije het volgende:
Trouwens, wat denken jullie? Is ze het?
[ afbeelding ]
Wat ze idd voor zichzelf ook gedaan hebben. Dat vind ik vreemd, dat je wel je kind, maar jezelf niet laat fotograferen. Aan de andere kant; dan was de roddel en ellende nog groter geweest. Nu is het gewoon dit meisje, die het niet blijkt te zijn, en dan blijft het voor de ouders rustig...quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Op basis van de foto zou ik het niet durven zeggen.
En zelfs de ouders zeggen niet onomwonden: "Dat is onze dochter".
Wat ook vreemd is, is dat de "nieuwe ouders" hebben toegestaan dat "Maddie" op de foto werd gezet. Ze hadden eenvoudig kunnen weigeren.
Er staat bij dat de fotograaf was vergeten de naam op te schrijven van het meisje / de ouders... Hoe wil je dat doen dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Op basis van de foto zou ik het niet durven zeggen.
En zelfs de ouders zeggen niet onomwonden: "Dat is onze dochter".
Wat ook vreemd is, is dat de "nieuwe ouders" hebben toegestaan dat "Maddie" op de foto werd gezet. Ze hadden eenvoudig kunnen weigeren.
Het moet toch eenvoudig zijn om dit meisje te achterhalen lijkt me? Als ze naar een autobeurs gaat en op de foto mag, zal ze ook wel gewoon naar school gaan.
Ben ik ook benieuwd naar, las dat het oude opname is, in een nieuw jasje....quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:09 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of deze track echt is.
Bij MJ weet je het eigenlijk tot op het laatste moment nooit echt zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, las dat het oude opname is, in een nieuw jasje....
en is het dan MJ 2009 ....
Als dit meisje gewoon op school zit, en daar ziet het wel naar uit, dan zullen de reacties binnenstromen zodra je haar foto op TV laat zien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er staat bij dat de fotograaf was vergeten de naam op te schrijven van het meisje / de ouders... Hoe wil je dat doen dan?
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de ouders niet op de foto wilden, interessanter is het dat ze wél toestonden dat "Maddie" op de foto ging. Dat zou je dan toch niet doén, als je weet dat er naar dit gekidnapte kind gezocht wordt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat ze idd voor zichzelf ook gedaan hebben. Dat vind ik vreemd, dat je wel je kind, maar jezelf niet laat fotograferen. Aan de andere kant; dan was de roddel en ellende nog groter geweest. Nu is het gewoon dit meisje, die het niet blijkt te zijn, en dan blijft het voor de ouders rustig...
Als je vette dingen invriest dan wordt dat snel een beetje ranzig heb ik ooit in een boekje gelezen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ook wanneer die uit de vriezer komt?
Zoja, dan plaatsen we wat bakken in de vriezer voor wanneer we in de lappenmand zitten.
Dat eerste bedoelde ik te zeggen ja. Dat je de angel eruit haalt, maar dat het redelijk anoniem blijft allemaalquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de ouders niet op de foto wilden, interessanter is het dat ze wél toestonden dat "Maddie" op de foto ging. Dat zou je dan toch niet doén, als je weet dat er naar dit gekidnapte kind gezocht wordt?
Het kan trouwens ook nog zijn dat dit te goeder trouw-adoptieouders zijn en dat ze niet eens wéten dat ze "Maddie" hebben geadopteerd. Al is dat niet erg waarschijnlijk.
ik weet niet hoe het in zweden is, maar in veel landen kun je vrij makkelijk je kind thuis onderwijzen. Als dit Maddy is dan zit ze denk ik niet op school.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit meisje gewoon op school zit, en daar ziet het wel naar uit, dan zullen de reacties binnenstromen zodra je haar foto op TV laat zien.
Mar zou je er dan wel mee naar een drukbezochte autoshow gaan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het in zweden is, maar in veel landen kun je vrij makkelijk je kind thuis onderwijzen. Als dit Maddy is dan zit ze denk ik niet op school.
Lastig inderdaad. Daar weet ik zo 1-2-3 ook niks zinnigs op te bedenken. Behalve dan misschien dat als ze het niet toestaan, die foto toch wel wordt gemaakt en dan gezegd kan worden 'en ze mocht ook al niet op de foto, verdacht he!' Maar je zou toch denken dat degene die deze foto heeft gemaakt (van Maddie), óók wel min of meer stiekem toch die ouders ook op de foto heeft gezet. Maar dat krijgen we dan vast weer niet te horen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je écht denkt dat het Maddie is, dat je dan geen foto van de begeleiders maakt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom de ouders niet op de foto wilden, interessanter is het dat ze wél toestonden dat "Maddie" op de foto ging. Dat zou je dan toch niet doén, als je weet dat er naar dit gekidnapte kind gezocht wordt?
Je zou denken van niet. Maar wie weet hebben ze gedacht dat Maddie ondertussen niet meer te herkennen zou zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mar zou je er dan wel mee naar een drukbezochte autoshow gaan?
Als dit Maddie is, zou je óók niet verwachten dat ze rondloopt op een beurs in Stockholm en gefotografeerd mag worden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het in zweden is, maar in veel landen kun je vrij makkelijk je kind thuis onderwijzen. Als dit Maddy is dan zit ze denk ik niet op school.
als dit Maddie is zullen ze echt hebben gedacht dat ze inmiddels niet meer herkend zou worden. En zo gek is dat nou ook weer niet gedacht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit Maddie is, zou je óók niet verwachten dat ze rondloopt op een beurs in Stockholm en gefotografeerd mag worden.
Wat ik ermee bedoel: blijkbaar zijn deze ouders (?) niet bang om met haar de openbaarheid op te zoeken, dus zullen er ongetwijfeld mensen zijn die haar herkennen als ze de foto zien. Als het geen onderwijzers of klasgenootjes zijn, dan zijn het wel de buren of de bakker om de hoek.
ik ben het roerend met jou en magere silvia eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop ook dat ze dat meisje vinden, al is het maar om uit te sluiten dat het Maddie is.
Nee hij moet nog flink uitzieken idd. Dus de voorbereidingen voor de nieuwe show komen voorlopig nog maar mondjesmaat weer op gang.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:38 schreef Marrije het volgende:
Fijn, nu nog thuis rustig aan doen om geheel te herstellen of valt het mee en mag ie alweer aardig wat doen.
Willem-Jofels!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ben het roerend met jou en magere silvia eens
Het niveau hier stijgt naar ongekende hoogten Caro.quote:
Ik stop er maar helemaal maar mee geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Denken doe je ook niet op zondagavond.
Ja, dat verwacht je niet he, zo op de zondagavondquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Het niveau hier stijgt naar ongekende hoogten Caro.![]()
Johan![]()
Ze kijken hier ergens anders naar, zo erg dus? Jemig!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, een lelijke valpartij bij ' So you think you can dance'.
Ziet er niet best uit.
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze kijken hier ergens anders naar, zo erg dus? Jemig!
Moet zeggen dat ik het deze keer niet volg maar als mensen "smakken" maken word je er niet blij van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.
Maar het ging geloof ik al weer een beetje, hij heeft zijn schouder behoorlijk bezeerd.
Maar de puntentelling zal er niet onder lijden, want hij en Oona waren geweldig!
Volgens de Telegraaf was het zijn kniequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het was best een smak die hij maakte, Lorenzo dus.
Maar het ging geloof ik al weer een beetje, hij heeft zijn schouder behoorlijk bezeerd.
Maar de puntentelling zal er niet onder lijden, want hij en Oona waren geweldig!
Dank je voor het reageren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef Coos het volgende:
Als je vette dingen invriest dan wordt dat snel een beetje ranzig heb ik ooit in een boekje gelezen.
Dus nooit langer dan een maand in de vriezer houden.
Maar verse kippensoep is toch zo gemaakt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |