Neem nog een biertjequote:
Dan mag je ook best vijf minuten wachten hoor, dan opent iemand anders.quote:
Voel jij je rot. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
dus als ik dalijk weer nuchter ben wandel ik naar de kroeg om weer verder te gaan,
voel me klote en de alcohol helpt wel moet ik zeggen dus we gaan nog even door.![]()
En nee ben geen figuur dat zich comazuipt dus het is niet allemaal zo zielig als het lijkt,
maar soms is je glas bier even je beste vriend.
Een goed gesprek doet wel wonderenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die wel eens drinkt dat herkent.![]()
Dat je gewoon geen zin hebt om aan iemand uit te leggen waarom het allemaal kut is, en je dan dus naar wat kalmeringsmiddel grijpt.
problemen ZIE je onder ogen Buuv...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een goed gesprek doet wel wonderen![]()
Nou ja, ik zal wel saai zijn, maar ik zuip geen problemen weg, die kom ik gewoon onder ogen.
Ja maar dan moet iedereen weer wachten enzo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dan mag je ook best vijf minuten wachten hoor, dan opent iemand anders.
Eerst urenlang proberen uit te leggen wat er mis is en waarom dat kut is en dan aan moeten horen hoe een ander dat natuurlijk veeeeeel beter aanpakt dan jijquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal wel saai zijn, maar ik zuip geen problemen weg, die kom ik gewoon onder ogen.
Ik wilde net vragen, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eerst urenlang proberen uit te leggen wat er mis is en waarom dat kut is en dan aan moeten horen hoe een ander dat natuurlijk veeeeeel beter aanpakt dan jij![]()
Doe mij maar dat glas bier dan, tuurlijk lost het weinig op maar het maakt het ook niet erger en zo'n gesprek bij mij vaak wel.
wat is er gebeurd met de slagzin?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef FANN het volgende:ik heb hier een wikkel van fairtrade chocolade aan de binnen kant staat een code en die moet je
op de website invullen en dan kan je een hele doos chocola winnen...
moet ik wel mijn eigen wenskaart verzinnen ofzo.
stakkies maar effe kijken...
StRRRRRRRRRakkies Fann, stRRRRRRRRRRRakkiesquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef FANN het volgende:
ik heb hier een wikkel van fairtrade chocolade aan de binnen kant staat een code en die moet je
op de website invullen en dan kan je een hele doos chocola winnen...
moet ik wel mijn eigen wenskaart verzinnen ofzo.
stakkies maar effe kijken...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen, wat is er aan de hand?
da's wel errug strak...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
StRRRRRRRRRakkies Fann, stRRRRRRRRRRRakkies
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die wel eens drinkt dat herkent.![]()
Dat je gewoon geen zin hebt om aan iemand uit te leggen waarom het allemaal kut is, en je dan dus naar wat kalmeringsmiddel grijpt.
ow... moet het een slagzin zijn ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met de slagzin?
[..]
ik zit me gewoon aan te stellen. Gewoon negeren en veel chocolade winnenquote:
Sjezus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... moet het een slagzin zijn ?
neehee op die wikkel staat
Maak jouw eigen wenskaart
maar ik moet et nog effe uitgebeid lezen
strrrrrrrrrrrrraakkieeeeeeeeesssssssss
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is het een ontwerpwedstrijd? Welk merk fairtrade heb je? Verkade?
Nee, lopen mekkeren over dat je je depressie zit weg te zuipen, dát is opbeurendquote:
Ja het is een ontwerpwedstrijd en Ja het is Verkade dus?quote:
whut?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:07 schreef Noek het volgende:
Godverdomme. Nu ben ik al úren naar lampen aan het kijken en door al dat licht zie ik de lamp niet meer.
Ik zie zo scheel ook dat ik steeds denk lichtpunten tekort kom als ik er één zie.
Geen reet aan zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |