Neuh, teveel hakers waardoor 't niks werd.quote:
ow...jammer....volgende keer beterquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, teveel hakers waardoor 't niks werd.
Jullie zijn al even bezig he? Met plannen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja de begrafenissen, ziektes, of simpelweg "privé-omstandigheden" vliegen je altijd om de oren hè, op het laatst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms komt 't idee spontaan en dan gaat alles vlekkeloos. Soms ben je 3 weken aan 't plannen en loopt alles alsnog in de soep.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zijn al even bezig he? Met plannen?
Ohw ik dacht dat dit nog steeds die ene was waar ik toen met remlof mee zou.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms komt 't idee spontaan en dan gaat alles vlekkeloos. Soms ben je 3 weken aan 't plannen en loopt alles alsnog in de soep.
Hé Gert als het nu heel koud is als je de volgende keer moet springen dan land je toch gewoon bij mij in de achtertuin. Zet ik de erwtensoep vast warm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de begrafenissen, ziektes, of simpelweg "privé-omstandigheden" vliegen je altijd om de oren hè, op het laatst.
Nu nog?quote:
Joh Pietje ik zit al een jaar op de ouwe mutsenmeet te wachten met Fann en muis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Soms komt 't idee spontaan en dan gaat alles vlekkeloos. Soms ben je 3 weken aan 't plannen en loopt alles alsnog in de soep.
Nee hè, zo lijkt het veel op die kwakken braaksel die op zondagochtend naast een hoop kroegen liggen.quote:
Een RLSmeet, dat heb ik al jaren geleden laten varen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:18 schreef Coos het volgende:
Joh Pietje ik zit al een jaar op de ouwe mutsenmeet te wachten met Fann en muis.
we hebben pas nog een miniminiminimeetje RLS SC gehad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een RLSmeet, dat heb ik al jaren geleden laten varen.
Nee maar de dag is op paracetamol wel door te komen. Trouwens, als je zo'n ranzig plaatje van erwtensoep kan plaatsen dan ben je niet écht zwaar ziek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...nee.
Bedankt!![]()
Voel je je alweer wat fitter dan gister?
Tja, met aanhouden halen ze geen quotumquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef hondjes het volgende:
Zijn die gasten weer aan gooien met stenen..
Man park in, heeft er een aangehouden
Politie weet niet wat ze moeten doen, zeggen ze
ik zeg meenemen,,ja, daar is even geen reden voor..
![]()
![]()
Nou ja!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:31 schreef hondjes het volgende:
Zijn die gasten weer aan gooien met stenen..
Man park in, heeft er een aangehouden
Politie weet niet wat ze moeten doen, zeggen ze
ik zeg meenemen,,ja, daar is even geen reden voor..
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |