wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze was inderdaad geniaal.
Dat stukje dat Kenny dood ging en toen die Mexicanen in het Spaans. "They killed Kenny" "You bastardiosss!"
Het komt wel eens langs op eurosport zelfs. En dan zitten twee van die nerdige commentators ook echt die al 'moves' uit te leggen en te benoemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ad_rem het volgende:
M'n broertje had net even " WWE.Wrestlemania.24.2008.PPV.HDTV.XviD-aAF.CD3.WRESTLiNGBAY.COM"
gedownload..
Serieus 74.000(!!!) mensen in een stadion die naar dat soort ongein zitten te kijken
Serieus die gayheid..
Gast 8 man die met elkaar show knokken is gwoon fucking stoerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ad_rem het volgende:
M'n broertje had net even " WWE.Wrestlemania.24.2008.PPV.HDTV.XviD-aAF.CD3.WRESTLiNGBAY.COM"
gedownload..
Serieus 74.000(!!!) mensen in een stadion die naar dat soort ongein zitten te kijken
Serieus die gayheid..
Same herequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef MB23 het volgende:
[..]
Leuke momenten inderdaad, maar er had meer ingezeten zoals er al is gezegd. Moest wel lachen om die Mexicaanse fans
Huh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.
Die kop van Token (volgens mij) als die el pollo loco hem op zijn achterhoofd slaatquote:
Viel mij ook op, verder is het de beste aflevering sinds s13e03quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef PiraatPiet het volgende:
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.
Ik denk dat het worstelen er bij gehaald is in een creatieve wending. Wat deze aflevering echt wil vertellen, in mijn ogen, is dat de Amerikaanse media zo sensatiegericht is, dat dat bijna altijd ten koste gaat van serieuze berichtgeving. Zie bijvoorbeeld de balloon boy, waar ook twee keer naar verwijst wordt in deze aflevering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Echt een toffe aflevering die natuurlijk vooral in Amerika aanslaat omdat daar net ff wat meer fans zitten die elke keer dat vage fake worstelen, WWE WWF whatever lopen te bekijken. Uiteraard is het dikke fake, allemaal erg overreacting en heeft het erg weinig met echt worstelen te maken en daar weten de SP makers weer goed gebruik van te makenTOP!
goed opgemerkt.. dat is ook zo mooi aan Southpark, die vele diepere betekenissen en verwijzingen die ze er in hun ogenschijnlijk platte oppervlakkige tekenfilm in weten te stoppen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:32 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Ik denk dat het worstelen er bij gehaald is in een creatieve wending. Wat deze aflevering echt wil vertellen, in mijn ogen, is dat de Amerikaanse media zo sensatiegericht is, dat dat bijna altijd ten koste gaat van serieuze berichtgeving. Zie bijvoorbeeld de balloon boy, waar ook twee keer naar verwijst wordt in deze aflevering.
Dat is echt zovaak met South Park, het lijkt allemaal dolle onzin. Maar later kom je er pas achter dat er gewoon niks overdreven is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Wist je dat ook heel veel Amerikanen geloven dat het allemaal echt is zoals het wordt aangegeven in de aflevering
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Dat is echt zovaak met South Park, het lijkt allemaal dolle onzin. Maar later kom je er pas achter dat er gewoon niks overdreven is.
Toen met die caviatjes in die pakjes dacht je ook van wat is dit [ afbeelding ]
blijkt later dat hier gewoon echt een markt voor bestaat: http://cuddlycavies.homestead.com/costumes.html
Er zijn gewoon mensen die zo gek zijn.
Toch jammer om te zien dat Einstein nog steeds gelijk toen hij zei: "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Randyquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Nieuwe preview belooft weer wat leuks.
http://www.southpark.nl/
Dat deden de Japanners zeker 'in the name of science.'
Kutzooi, ik krijg de meldingquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Mooi gemaakt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef PiraatPiet het volgende:
Je kunt Southpark ook overal voor gebruiken
aaand it's gone
Voor de mensen die de docu niet hebben gezien, waar Southpark dus over gaat in de volgende aflevering:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Paul Watson alleges he was shot by the Japanese crew or coast guard personnel during the campaign. The incident is heavily documented during the show in the final episode, and the first six episodes are covered as a buildup to what is portrayed as the major incident during the campaign. The footage in "Whale Wars" shows Watson standing on the deck of the Steve Irwin while Sea Shepherd crew throws stink bombs made of glass bottles filled with butyric acid at the Nisshin Maru whaling vessel.[10] The Japanese respond by throwing flashbang devices. Watson is then shown reaching inside his jacket and bullet-proof vest and remarking "I've been hit." Back inside the bridge of the Steve Irwin, a metal fragment is found inside the vest.[11] The Australian Foreign Affairs Department condemned the incident.[12] The Japanese claimed that Watson staged the incident in an attempt to win public and government sympathy and approval for the Sea Shepherd campaign.
rara waarom zouden we die melding krijgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kutzooi, ik krijg de melding
"Due to copyright and other reasons, South Park video content can not be viewed in your country"
Iemand soortgelijke sites?
Klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef jmac het volgende:
Nederlandse vlag trouwens op de Sea Shepherd? @15:16
Viel me ook al op...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef jmac het volgende:
Nederlandse vlag trouwens op de Sea Shepherd? @15:16
Dat klopt, want ze varen in het echt ook onder Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Was weer een leuke episode.
[..]
Viel me ook al op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |