Leuke momenten inderdaad, maar er had meer ingezeten zoals er al is gezegd. Moest wel lachen om die Mexicaanse fansquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Liquidist het volgende:
de minste van de drie, maar wel leuke momenten
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze was inderdaad geniaal.
Dat stukje dat Kenny dood ging en toen die Mexicanen in het Spaans. "They killed Kenny" "You bastardiosss!"
Het komt wel eens langs op eurosport zelfs. En dan zitten twee van die nerdige commentators ook echt die al 'moves' uit te leggen en te benoemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ad_rem het volgende:
M'n broertje had net even " WWE.Wrestlemania.24.2008.PPV.HDTV.XviD-aAF.CD3.WRESTLiNGBAY.COM"
gedownload..
Serieus 74.000(!!!) mensen in een stadion die naar dat soort ongein zitten te kijken
Serieus die gayheid..
Gast 8 man die met elkaar show knokken is gwoon fucking stoerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:56 schreef Ad_rem het volgende:
M'n broertje had net even " WWE.Wrestlemania.24.2008.PPV.HDTV.XviD-aAF.CD3.WRESTLiNGBAY.COM"
gedownload..
Serieus 74.000(!!!) mensen in een stadion die naar dat soort ongein zitten te kijken
Serieus die gayheid..
Same herequote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef MB23 het volgende:
[..]
Leuke momenten inderdaad, maar er had meer ingezeten zoals er al is gezegd. Moest wel lachen om die Mexicaanse fans
Huh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.
Die kop van Token (volgens mij) als die el pollo loco hem op zijn achterhoofd slaatquote:
Viel mij ook op, verder is het de beste aflevering sinds s13e03quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef PiraatPiet het volgende:
wel jammer dat Cartman aan het einde wel ruzie met Kenny had, terwijl die dus dood was. Wel een kleinigheidje maar viel me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |