quote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Remco026 het volgende:
Zaklamp is geen PGU/PSU
We krijgen bij de KL helemaal geen lampje verstrekt. Allemaal zelf.
De MX-991/U wordt niet per persoon verstrekt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:27 schreef Erasmo het volgende:
Je hebt toch gewoon kleurenfilters onderin je zaklamp zitten?
[ afbeelding ]
Toch raar. In mijn tijd, en wellicht ook in de jouwe AchJa was dit gewaaon een standaard ding. Met 3 lensen in 3 kleuren.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
De MX-991/U wordt niet per persoon verstrekt.
Het is een standaard ding, daar heb je zeker gelijk in, hij staat en stond echter niet op de "kledinglijst" Dat bijna iedereen met zo'n ding rondliep (loopt) is wat anders.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch raar. In mijn tijd, en wellicht ook in de jouwe AchJa was dit gewaaon een standaard ding. Met 3 lensen in 3 kleuren.
Het is dus echt triest gesteld met het KPU bedrijf
Hmmmm. Dan zal LMB wel dat geluk hebben gehad waarbij elke manschap er eentje kreeg. 5 kleuren idd. Groen, rood, oranje, blauw, transparant.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is een standaard ding, daar heb je zeker gelijk in, hij staat en stond echter niet op de "kledinglijst" Dat bijna iedereen met zo'n ding rondliep (loopt) is wat anders.
OTAS-technisch is die lamp over het algemeen onderdeel van de voertuiguitrusting, dus niet op de man verstrekt, ook niet in "onze tijd".![]()
En organiek zitten er volgens mij meer kleuren bij. Blauw, groen, rood, wit en oranje, tenminste dat was bij de veldart zo, 's nachts gidsen, oranje 1e stuk, rood 2e stuk, wit 3e stuk, blauw 4e stuk en groen 5e stuk. (eea uit mijn hoofd van heul lang geleden... kan er naast zitten)
Ik ben in de war denk ik met de oude PSU voor LMB. Daar zat wat meer in dan de "normale" PSU.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
Zaklamp is toch geen KPU maar gevechtsuitrusting?
Ik heb nooit bij lumbl gezeten, vandaar dat ik er ook bijgezet heb "over het algemeen"quote:Op zondag 18 juli 2010 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm. Dan zal LMB wel dat geluk hebben gehad waarbij elke manschap er eentje kreeg. 5 kleuren idd. Groen, rood, oranje, blauw, transparant.
Het stond bij ons in elk geval wel op de kledingslijst.
Komt bij jullie de gevechtsuitrusting niet van het KPU dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
Zaklamp is toch geen KPU maar gevechtsuitrusting?
Alle kleding, kisten, etc via het centraal kledingpunt van het KPU.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:14 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Komt bij jullie de gevechtsuitrusting niet van het KPU dan?
Gewoon in de ruiling gooien. Dan krijg je het vervolgens, indien gewenst, gewoon thuis bezorgd. Vervolgens krijg je netjes een brief van het KPU bedrijf thuis waarin staat wat je eventueel nog in moet leveren als dat nog niet gebeurt is...quote:Op maandag 19 juli 2010 20:00 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe werkt het dan op het moment dat een uitrustingstuk kapot is?
Opsturen?
Kijk, wij hebben een zogenaamd pakket 100 wat via hetzelfde systeem werkt, ik neem aan dat items uit dat KCT-pakket enkel via het korps zelf geruild kunnen worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:17 schreef leovanw het volgende:
Overigens niet alles komt via het KPU binnen. Het zogenoemde KCT pakket, plate carrier, Arktis smock jassen en broeken, safariland holster, belts en dergelijke wordt binnen het korps zelf verstrekt.
iddquote:Op maandag 19 juli 2010 20:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kijk, wij hebben een zogenaamd pakket 100 wat via hetzelfde systeem werkt, ik neem aan dat items uit dat KCT-pakket enkel via het korps zelf geruild kunnen worden?
In de ruiling gooien, vervolgens 3 maanden (als het niet langer is) improviseren en hopen dat je hem dan krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:00 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe werkt het dan op het moment dat een uitrustingstuk kapot is?
Opsturen?
Da's dan mooi als je daarvan afhankelijk bent. Betekend dan dus gewoon dat je het werk niet meer uit kan voeren. In een zeg maar gemiddeld commercieel bedrijf prettig geregeld dan. Dan ook geen inkomsten meer voor diezelfde werkgever. Lacht ie plotseling niet zo hard meer en zit ie plotseling met zijn handen in het haar ipv zijn...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef psv01 het volgende:
Mijn werkgever lacht z'n ... uit z'n broek als ik aankom met een nieuwe computer of auto als de oude meer goed is.
Ik zou jou als werknemer op je voorhoofd kussen als jij zo'n staaltje creativiteit laat zien waardoor je centjes voor mij kan blijven verdienen...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef psv01 het volgende:
Mijn werkgever lacht z'n ... uit z'n broek als ik aankom met een nieuwe computer of auto als de oude meer goed is.
Daarom snap ik deze reactie al niet helemaal meer. Bij de laatste posts wordt er gesproken over het omruilen van defecte spullen. Niet over het zelf aanschaffen van nieuwe spullen als je oude kapot zijn. Dus... wees duidelijk als je ergens een punt van wil maken. Anders...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef psv01 het volgende:
Wij hebben het ook over defecte spullen, niet over verouderde spullen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef psv01 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |