hebt ik al lang gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:
Als nou iedereen zijn mailadres even doorgeeft aan de OUD-modjes![]()
Mooi, dan kunnen wij tweetjes toch alvast lootjes trekken?quote:
Done!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:
Al gedaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:58 schreef Asyniur het volgende:
Ze staat iig wel in mijn lijstjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:19 schreef Vicky het volgende:
Hmm deed ze dan niet mee?? Jwel toch?!
ze stat niet in de lijst heriboven..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ze staat iig wel in mijn lijstjeDa's het belangrijkst. Ik ga het niet natellen maar dat zou wel eens kunnen betekenen dat het om 82 personen die meedoen gaat.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:12 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sorbootje heeft het vast te druk met bevallen![]()
Jullie boom van vorig jaar, en niet van nu, mag ik hopen toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:29 schreef mijsje het volgende:
En Sterrenmunt heeft ook niet als Becky27 gestuurd?
* mijsje wil ook graag lootje trekken!
toch nog even een shotje van onze boom, gewoon omdat ik dat zo gezellig vind altijd, een kerstboom...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Beessie-Jen
Chacama
Icicle
Lenaatje
Lishe
Lovelylady
Luchtbel
Miss Dynastie
Mrien
Poppedein
Simmu
Sonnetje85
Sorbootje
Sterremunt
Tan
Twinkly
Wendytje
Yppy
Ik heb er ook nog wel eentjevoor de sfeerquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:29 schreef mijsje het volgende:
En Sterrenmunt heeft ook niet als Becky27 gestuurd?
* mijsje wil ook graag lootje trekken!
toch nog even een shotje van onze boom, gewoon omdat ik dat zo gezellig vind altijd, een kerstboom...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Jullie boom van vorig jaar, en niet van nu, mag ik hopen toch?![]()
*zininheeft*
Wie ben jij ook alweerquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je ook uitgesloten worden als je ineens te weinig post?![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm...
Ik ben eig. wel een kloon.Dit is niet mijn eerste FOK-nickname...
Ik weet het password van die andere niet meer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
sorry, maar dan ben je uitgesloten van deelname...
ja ja joshyaquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het password van die andere niet meer.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag hier wat opgeruimd, maar voor de zekerheid een aantal dozen laten staan. Wie weet kan ik die straks gebruiken voor mijn pakketje
wow! Ga jij een robot maken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb vandaag hier wat opgeruimd, maar voor de zekerheid een aantal dozen laten staan. Wie weet kan ik die straks gebruiken voor mijn pakketje
*Robots komen van MIssSly check* √quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:12 schreef miss_sly het volgende:
Ssst, niet zeggen, dadelijk is meteen duidelijk dat het pakketje van mij komt
quote:
donequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Beessie-Jen
Chacama
Icicle
Lenaatje
Lishe
Lovelylady
Luchtbel
Miss Dynastie
Mrien
Poppedein
Simmu
Sonnetje85
Sorbootje
Sterremunt
Tan
Twinkly
Wendytje
Yppy
We missen nog:
Beessie-Jen
Becky27 (was sterrenmunt)
Chacama
Icicle
Lenaatje
Lishe
Lovelylady
Luchtbel
Miss Dynastie
Mrien
Poppedein
Simmu
Sonnetje85
Sorbootje
Tan
Twinkly
Wendytje
Yppy
Das nie gezegd he!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:26 schreef Joshua. het volgende:
Ja ik ben erg benieuwd het wordt weer gezellig met kerst.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Kersjes het volgende:
Nou hoor ik zomaar ineens het Bumba-liedje, jullie ook toevallig?![]()
In het estafette topic wordt op je boekwerk gewacht!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Joshua. het volgende:
Zelf gemaakte inpakpapier dat doe ik ook wel eens.
Wat ik al gezegt had na het weekend en het is geen heel boek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef moussy het volgende:
[..]
In het estafette topic wordt op je boekwerk gewacht!
Het lijkt af en toe wel of julie niet serieus kunnen doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat krijgt je vriend op zn brood? Of is het een verrassing?
Pak je dan broodtrommel in met zelf gemaakt pakpapier? En dan komt hij op zn werk. En dan doet hij hem open en dan:
"bah, alweer leverworst"
of
"mmmmm, chocoladehagelslag"
Altijd spannend, als je niet wat er in je trommeltje zit. Doe je er ook een stuk fruit bij?
Als jij dit serieus meent word ik hier gillend gek Joshua. Werkelijk, wat is er met jou aan de hand? Of je hebt het IQ van een garnaal of je zit ons gigantisch in de zeik te nemen. Ik kan er hoe dan ook niet meer tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe wel of julie niet serieus kunnen doen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Als jij dit serieus meent word ik hier gillend gek Joshua. Werkelijk, wat is er met jou aan de hand? Of je hebt het IQ van een garnaal of je zit ons gigantisch in de zeik te nemen. Ik kan er hoe dan ook niet meer tegen.
Adem inquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als jij dit serieus meent word ik hier gillend gek Joshua. Werkelijk, wat is er met jou aan de hand? Of je hebt het IQ van een garnaal of je zit ons gigantisch in de zeik te nemen. Ik kan er hoe dan ook niet meer tegen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat mensen er nog energie aan besteden... negeer het toch gewoon!
Is het niet voor jezelf, dan toch zeker wel voor de sfeer in dit topic.
Op deze manier krijgt ze het alsnog voot elkaar de boel te verstieren!
Gaarne het happen en uitlokken achterwege te laten.
Vrede op aarde enzo...
spuug!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niet doen joh. In beide gevallen is het geen negatief gevoel bij jezelf waardquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Das wel een mooie (kerst) gedachte! Die houden we erinquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Gaarne het happen en uitlokken achterwege te laten.
Vrede op aarde enzo...
nahhh nie nodigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef bixister het volgende:
vicky, wat dacht je van een bumba-dvd?
hmm... ik dacht dat je het al op je lootje moest aangeven? (maar ik heb vorig jaar niet meegedaan, dus weet het ook niet zeker).quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef bixister het volgende:
nee, dat hoef je pas na de trekking te sturen aan jouw SecretSanta. (toch??)
Joh, ik weet toch allang wat je wil hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef mijsje het volgende:
oeh, dan wacht ik er nog even mee...(doe ik wel alvast nadenken...
)
volgens mij worden eers de emailadressen erin gezet en dan wordt er getrokken. Daarna kan je volgens mij je lijstje invullenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
hmm... ik dacht dat je het al op je lootje moest aangeven? (maar ik heb vorig jaar niet meegedaan, dus weet het ook niet zeker).
We missen nog:
Becky27 (was sterrenmunt)
Chacama
Lishe
Lovelylady
Miss Dynastie
Sonnetje85
Twinkly
Wendytje
ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef flowerbox het volgende:
PM gestuurd. Nu nog een verlanglijstje bedenken voor strax. Wat doe ik mezelf aan? Ik heb al zo'n moeite met lijstje voor familie, schoonfamilie en vrjaardag te bedenken. En dan nu nog een lijstje erbij pffff.
Dat heb ik dus ook , laat me veel liever verrassenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:49 schreef Tan het volgende:
Ik doe niet aan lijstjes, maar laat me gewoon verrassen, het lijkt me juist wel grappig om te kijken hoe goed een ander mij 'kent' naar aanleiding van mijn posts hier, mijn log en indien van toepassing mijn hyvesEr zijn maar weinig dingen waar ik niet blij mee zal zijn.
De rest heb ik niet doorgestreept trouwensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Beessie-Jen
Chacama
Icicle
Lenaatje
Lishe
Lovelylady
Luchtbel
Miss Dynastie
Mrien
Poppedein
Simmu
Sonnetje85
Sorbootje
Sterremunt aka becky
Tan
Twinkly
Wendytje
Yppy
Dat zou ik ook wel waarderenquote:
* KP smijt kaarsen uit het raam *quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik houd niet van kaarsen, ook niet van geurkaarsen. Ook niet van geurstokjes. Ik ben allergisch voor parfum en voor nikkel. Ik houd van taartbakspulletjes en haakspulletjes. Ik houd niet van zoete drop behalve Haribo. Ik houd van chocolade. Zo, dat was mijn lijstje.
ik word kotsmisselijk van geurkaarsenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel waarderenEn sowieso van die die dikke kaarsen voor op een plateautje. Het plateautje heb ik wel, de kaarsen zijn alleen op
(En dan in bruin/rood tinten aub
)
Auw!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
* KP smijt kaarsen uit het raam *
Dus ik heb voor niks 72 uur gewerkt aan een kaars sculptuur van je avatar met een kaneel geurtjequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik houd niet van kaarsen, ook niet van geurkaarsen. Ook niet van geurstokjes. Ik ben allergisch voor parfum en voor nikkel. Ik houd van taartbakspulletjes en haakspulletjes. Ik houd niet van zoete drop behalve Haribo. Ik houd van chocolade. Zo, dat was mijn lijstje.
Tjeetje, ik ken mijn eigen krachten niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Auw!* debuurvrouw wrijft over zere plek op hoofd.
quote:van die die dikke kaarsen voor op een plateautje. Het plateautje heb ik wel, de kaarsen zijn alleen op (En dan in bruin/rood tinten aub )
Voor jouw persoonlijke creatie maak ik graag een uitzondering.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dus ik heb voor niks 72 uur gewerkt aan een kaars sculptuur van je avatar met een kaneel geurtje
is reinhilde terug?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ha! nou wie wim-lex is dat is toch geen geheim
Psiesquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Pvoesss het volgende:
Misschien wat rustgevende kaarsjes erbij voor dat temperament van je leuke dame?![]()
![]()
Dan doe ik wel een pluim.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:34 schreef beefcake het volgende:
Ik stuur gewoon een vvv bon hoor, lekker makkelijk
Wel mooi ingepakt uiteraard![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben ik de enige die niet weet wat een pluim is?
Ik zou ook geen geurkaarsen of wierook willen. Houden we hier niet van. En koffie is het ook niet voor mij.
Neeeee zo gauw mogelijk!!! Let the fun begin! Dat zijn de leukste topics, de voorpret enzo hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje, ik heb net een pm-etje gestuurd naar de 3 dames die nog hun mailadres moeten inleveren.
Is het ok dat we de lootjes gaan trekken als we compleet zijn? Of moeten we, volgens het schema in de OP, wachten tot begin November? Wmb gaan we trekken zodra het kan, maar mss zijn er mensen die er anders over denken?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa NU NU NUquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje, ik heb net een pm-etje gestuurd naar de 3 dames die nog hun mailadres moeten inleveren.
Is het ok dat we de lootjes gaan trekken als we compleet zijn? Of moeten we, volgens het schema in de OP, wachten tot begin November? Wmb gaan we trekken zodra het kan, maar mss zijn er mensen die er anders over denken?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou serieus is mijn nopjes zijn met een Hema kadobon dus als mijn Santa het echt niet weet is het lekker makkelijk
Nu!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de nieuwste van Bumba vást niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:58 schreef Memmel het volgende:
Ik wil ook nu!
Ik weet niet meer welk mailadres ik heb opgegeven.
*Alle accounts checken gaat...*
Ik zou het echt wel heel leuk vinden om iets te krijgen dat zowel iets zegt over de gever als over hoe hij/zij mij ziet.
(en nee, de cd van MC Hammer héb ik al)
Dan wil ik jou wel! lekker duidelijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou, is wel handig om weten wat echt niet toch?
Ehm. Is idd wel moeilijk te bedenken wat leuk is.
Thee! Maar dan weer geen groene of vage kruidenthee. Chocola is altijd goed, liefst puur. Douchespulletjes. Knutselspul voor de scrap.
SI SI SIquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
tijd voor de jaarlijkse douchbeurt misschien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:46 schreef amaranta het volgende:
Doe mij d geurkaarsen danmaar, lekker geen poepgeur meer.
Das meestal rond kerst, dus doe mij maar een staalborstel. Lekker voor de korsten op mn rug.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
tijd voor de jaarlijkse douchbeurt misschien?![]()
hoge druk-spuit is ook erg effectiefquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das meestal rond kerst, dus doe mij maar een staalborstel. Lekker voor de korsten op mn rug.
past niet in het budgetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef wendytje het volgende:
[..]
hoge druk-spuit is ook erg effectief
Fryske Dumkes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef wendytje het volgende:
ik heb ge-pmt.........
is een verlanglijstje gewenst?
Zo ja:
mooie ansichtkaarten (doe aan www.postcrossing.com)
mooie pen
iets lekkers uit jouw streek/stad
maar ben vooral voor alles in...
Oh dat vind ik echt een leuk idee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kon toch dacht ik op allerlei manieren? Via kaartje/gedichtje/voorwerp ofzo zolang er maar een beetje iets te raden viel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Is het nou trouwens de bedoeling dat je via je kado/pakpapier een hint achterlaat wie je bent?
Maar wel dus dat je een hint achterlietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, kon toch dacht ik op allerlei manieren? Via kaartje/gedichtje/voorwerp ofzo zolang er maar een beetje iets te raden viel.
Dan doe ik dat ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:16 schreef Vlindur het volgende:
(Ik zal proberen om niet iets met vlinders of Friesland te doen dan)
Er was toch een Secret Santa "kloon" waarvan iedereen het password mocht weten? Zodat niet iedereen apart een kloon hoefde aan te maken. Dat is nog veel leuker dan zelf een kloon aanmaken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel daarna in het topic *mental note* kloon aanmaken
ja dat klopt. maar als je t niet weggehaald hebt, staat t adres dus nog altijd online op die ene site,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:49 schreef Ticootje het volgende:
maar we gingen toch op een andere site lootjes trekken?
k had idd t meeltje nog van vorig jaar waarmee ik in kon loggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Chan het volgende:
Maar hoe kan je dan nu nog bij je lootje? Alleen als je nog een mailtje daarvan hebt ofzo?
En via welke site gaan we het dit keer doen dan?
ze heeft een sms met t verzoek te pmmenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
evenstar mag nooit meer raden!
Idd Chacama, als iemand haar een subtiele hint richting het topic zou kunnen geven...
Mikoxx, volgens de OP zouden we wachten tot eind van de maand om iedereen de tijd te geven het adres te sturen, maar het voordeel voor ons in dit geval is dat er meerdere mensen zijn die haar irl kennen dus dat we wat makkelijker contact kunnen leggen.
Wmb gaan we ervoor zodra de lijst compleet is!
Krijgen we een kitten van je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd en ik weet ook al wel welke hint ik er in wil doen
Kunnen we haar neit plat twitteren ofzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
lijkt me een beetje overdreven. ze heeft een sms, en zal echt wel vanavond als de kids op bed liggen reageren
Als je mij hebt mag je die Bossche Bol wel separaat verzenden met mededeling dat dát pakje sneller openmoet hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou niet eens weten wta ik vanuit mijn streek zou kunnen sturen, ja dichtse in de buurt wordt een Bosche bolmaar dat blijft echt heul niet goed paar dagen in een pakketje
Ze verkopen hier ook wel amsterdamse uien hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Pvoesss het volgende:
Haal dat eens weg want anders is het wel erg makkelijk met de hints als iemand dat wil doen
smells fishy?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was toch niet van plan om dat als hint te gebruiken.
Mijn hint is wel heel duidelijk is dat erg als je de doos open doet dat je direct weet dat die van mij is
Dat werkt niet bij de 'oudjes' hier, M@x!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
Als je hier lang genoeg niet meer komt dan kent niemand je meer en dan kan je hinten wat je wil maar je gaat niet geraden worden. Ik heb er zin in
Dan heeft iemand mij er uit gesmetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef RockabeIIa het volgende:
TF staat niet eens in de OP- lijst... Hoe komt dat? TF?
Nog 4 rollen, maar dat wilde ik juist niet gaan gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:26 schreef bixister het volgende:
heb je nog steeds van dat behangpapier over, m@x?
Ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
Als je hier lang genoeg niet meer komt dan kent niemand je meer....
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:47 schreef Chan het volgende:
Heej Ymme is ook van de lijst verdwenen, of had ze zich afgemeld?
Oh okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.
Ow, even een Santa-kloon aanmaken voor mijn kloon..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:04 schreef Fannie het volgende:
Ok, voor degenen die alvast incognito willen gaan posten hier --->>> [ afbeelding ]
Drenths Veldtbrood, is een rijk gevulde meergranenbol met noten, rozijnen en appelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lokale lekkernijen
Amsterdamse uien
Arnhemse meisjes (koekjes)
Bloemendaalse kruidnoten
Bossche bollen (soort moorkoppen)
Bossche Koek
Deventer koek
Friese duimpjes
Gelderse worst
Goudse stroopwafels
Groninger koek
Groninger boerenleverworst
Groninger boerenmetworst met kruidnagel
Haagse hopjes
Haagse kakker (koek gevuld met spijs en krenten)
Haarlemmer olie (nou ja, lekkernij…)
Haarlemmer halletjes (koekjes)
Kamper uien (in tegenstelling tot de Amsterdamse kun je deze niet eten; het zijn namelijk in Kampen voorgevallen dwaze gebeurtenissen)
Katwijkse knip (een soort grote janhagel)
Leidse kaas
Liempds Klumpkesbrood
Limburgse stinkkaas (ook wel: Hervekaas of Herfse kaas)
Limburgse vlaai (ook wel: Limburgse kaas)
Nijmeegs Marikenbrood (een luxe brood met amandelspijsvulling en vanillesaus)
Rotterdamse kermis (bessenjenever met suiker)
Scheveningse botjes (soort gevulde koek in de vorm van een vis)
Twentse krentenwegge (groot rozijnenbrood van één meter lang)
Twentse baklever en bakbloedworst
De Udenhoutse broeder ( lekkernij van zoete koek)
Utrechtse sprits
Vlaardingse ijzerkoekjes (op een plaat gebakken koekje met kaneel)
Voorburgse klinker (koek gevuld met spijs en krenten)
Weesper moppen (koekjes)
Zeeuwse babbelaars
Alleen met gestreepte wollen sjaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemand zin in een Haagse kakker ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Of een heerhugowaardse bejaarde.. daar stikt t hier van.. alleen die verzendkosten
dan stop je er een briefje bij met 'dit is een gedicht' ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef Oxymoron het volgende:
Subtiele hints?![]()
Ik ben helemaal niet subtiel. Ook niet in het ''opvangen'' van hints.
![]()
Dan maar een lege doos.Maar dat is geen kado natuurlijk.
![]()
Dan maar geen gedicht.Maar dan is het, kado niet compleet.
![]()
* Oxymoron twijfelt.
dat is jammer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.
Nou ik zéker niet hoor. De hints volgden toen via geheime vragen en via hints in het topic zoals ik me herinner.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet eens of ik vorige keer wel een hint gegeven heb.
Ik ook niet, ja ééntje, maar dan weet je ook gelijk wie ik benquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een hint in het pakketje is toch niet verplicht? Kan toch ook in het topic dan? Zou niet weten wat te hinten.
NEEquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
oeh, das een goeie tip! Bedankt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Je had zelfs het adres van je schoonouders misbruikt omdat je wist dat je eigen woonplaats je zou verraden
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Je had zelfs het adres van je schoonouders misbruikt omdat je wist dat je eigen woonplaats je zou verraden
neem jij die van mij en ik die van jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Oh ja!
Hmmm, ik moet nu natuurlijk een ander schuiladres gebruiken!
Ja. Van jou toch? Of was je dat alweer vergeten?quote:
ze reageert ook niet op msn, en op sms, k weet niet waaromquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Volgens mij zit Chacama stiekem achter haar Pc te giechelen omdat wij allemaal zo ongeduldig zijn
Ik heb er wel een gegeven de vorige keer!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekum is het best fijn dat ik niet de enige ben die obsessief blijft checkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
oeh Chacama, je laat heel veel mensen in spanning!!! KOM JE JE ADRES PM-MEN? ah, toe?
(ik hoopte dat er alweer vorderingen waren mbt het lootjes-trekken...)
Zeg eens niet van die enge dingenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Joh, misschien gaat ze wel 2 weken op vakantie!
Dan valt het altijd mee toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen
Maar dat zou Ynske dan toch wel weten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan valt het altijd mee toch?Ik zou me knap lullig voelen als ik Chacama was en dit gehyper terug zou lezen.
ze heeft t druk heeft ze net gezegd op msn, toen ik sporten was. morgen overdag zou ze me weer spreken, zal t dan nog even aangeven dat ze moet pmmenquote:
echt? ik zou 't wel grappig vinden, meer niet eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan valt het altijd mee toch?Ik zou me knap lullig voelen als ik Chacama was en dit gehyper terug zou lezen.
Ik kan toch nooit boos op jou wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bent nu toch niet pissig op me, debuurvrouw?
Ik kan toch nooit boos op jou wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bent nu toch niet pissig op me, debuurvrouw?
Works for me!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hallo! Ik ben de kloon van Chacama
nee?
ehm... oke! stuur maar op!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hallo! Ik ben de kloon van Chacama
nee?
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Hebbes!
Nu nog even tijd vinden om alles in te gaan voeren!![]()
![]()
Vanavond even samen doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Hebbes!
Nu nog even tijd vinden om alles in te gaan voeren!![]()
![]()
Laat je die gekke hyperende foksters nu zo lang wachten ?quote:
Ik weet niet of samen werkt want volgens mij moet je gewoon die lijst in 1 keer aanmaken en dan de boel verzenden. Ik vind het geen probleem om te doen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |