Alleen met gestreepte wollen sjaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemand zin in een Haagse kakker ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Of een heerhugowaardse bejaarde.. daar stikt t hier van.. alleen die verzendkosten
dan stop je er een briefje bij met 'dit is een gedicht' ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef Oxymoron het volgende:
Subtiele hints?![]()
Ik ben helemaal niet subtiel. Ook niet in het ''opvangen'' van hints.
![]()
Dan maar een lege doos.Maar dat is geen kado natuurlijk.
![]()
Dan maar geen gedicht.Maar dan is het, kado niet compleet.
![]()
* Oxymoron twijfelt.
dat is jammer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.
Nou ik zéker niet hoor. De hints volgden toen via geheime vragen en via hints in het topic zoals ik me herinner.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet eens of ik vorige keer wel een hint gegeven heb.
Ik ook niet, ja ééntje, maar dan weet je ook gelijk wie ik benquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een hint in het pakketje is toch niet verplicht? Kan toch ook in het topic dan? Zou niet weten wat te hinten.
NEEquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
oeh, das een goeie tip! Bedankt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Je had zelfs het adres van je schoonouders misbruikt omdat je wist dat je eigen woonplaats je zou verraden
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Je had zelfs het adres van je schoonouders misbruikt omdat je wist dat je eigen woonplaats je zou verraden
neem jij die van mij en ik die van jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Oh ja!
Hmmm, ik moet nu natuurlijk een ander schuiladres gebruiken!
Ja. Van jou toch? Of was je dat alweer vergeten?quote:
ze reageert ook niet op msn, en op sms, k weet niet waaromquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Volgens mij zit Chacama stiekem achter haar Pc te giechelen omdat wij allemaal zo ongeduldig zijn
Ik heb er wel een gegeven de vorige keer!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekum is het best fijn dat ik niet de enige ben die obsessief blijft checkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
oeh Chacama, je laat heel veel mensen in spanning!!! KOM JE JE ADRES PM-MEN? ah, toe?
(ik hoopte dat er alweer vorderingen waren mbt het lootjes-trekken...)
Zeg eens niet van die enge dingenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Joh, misschien gaat ze wel 2 weken op vakantie!
Dan valt het altijd mee toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen
Maar dat zou Ynske dan toch wel weten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan valt het altijd mee toch?Ik zou me knap lullig voelen als ik Chacama was en dit gehyper terug zou lezen.
ze heeft t druk heeft ze net gezegd op msn, toen ik sporten was. morgen overdag zou ze me weer spreken, zal t dan nog even aangeven dat ze moet pmmenquote:
echt? ik zou 't wel grappig vinden, meer niet eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan valt het altijd mee toch?Ik zou me knap lullig voelen als ik Chacama was en dit gehyper terug zou lezen.
Ik kan toch nooit boos op jou wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bent nu toch niet pissig op me, debuurvrouw?
Ik kan toch nooit boos op jou wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bent nu toch niet pissig op me, debuurvrouw?
Works for me!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hallo! Ik ben de kloon van Chacama
nee?
ehm... oke! stuur maar op!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hallo! Ik ben de kloon van Chacama
nee?
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Hebbes!
Nu nog even tijd vinden om alles in te gaan voeren!![]()
![]()
Vanavond even samen doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Hebbes!
Nu nog even tijd vinden om alles in te gaan voeren!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |