Ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
Als je hier lang genoeg niet meer komt dan kent niemand je meer....
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:47 schreef Chan het volgende:
Heej Ymme is ook van de lijst verdwenen, of had ze zich afgemeld?
Oh okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.
Ow, even een Santa-kloon aanmaken voor mijn kloon..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:04 schreef Fannie het volgende:
Ok, voor degenen die alvast incognito willen gaan posten hier --->>> [ afbeelding ]
Drenths Veldtbrood, is een rijk gevulde meergranenbol met noten, rozijnen en appelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lokale lekkernijen
Amsterdamse uien
Arnhemse meisjes (koekjes)
Bloemendaalse kruidnoten
Bossche bollen (soort moorkoppen)
Bossche Koek
Deventer koek
Friese duimpjes
Gelderse worst
Goudse stroopwafels
Groninger koek
Groninger boerenleverworst
Groninger boerenmetworst met kruidnagel
Haagse hopjes
Haagse kakker (koek gevuld met spijs en krenten)
Haarlemmer olie (nou ja, lekkernij…)
Haarlemmer halletjes (koekjes)
Kamper uien (in tegenstelling tot de Amsterdamse kun je deze niet eten; het zijn namelijk in Kampen voorgevallen dwaze gebeurtenissen)
Katwijkse knip (een soort grote janhagel)
Leidse kaas
Liempds Klumpkesbrood
Limburgse stinkkaas (ook wel: Hervekaas of Herfse kaas)
Limburgse vlaai (ook wel: Limburgse kaas)
Nijmeegs Marikenbrood (een luxe brood met amandelspijsvulling en vanillesaus)
Rotterdamse kermis (bessenjenever met suiker)
Scheveningse botjes (soort gevulde koek in de vorm van een vis)
Twentse krentenwegge (groot rozijnenbrood van één meter lang)
Twentse baklever en bakbloedworst
De Udenhoutse broeder ( lekkernij van zoete koek)
Utrechtse sprits
Vlaardingse ijzerkoekjes (op een plaat gebakken koekje met kaneel)
Voorburgse klinker (koek gevuld met spijs en krenten)
Weesper moppen (koekjes)
Zeeuwse babbelaars
Alleen met gestreepte wollen sjaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Iemand zin in een Haagse kakker ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Of een heerhugowaardse bejaarde.. daar stikt t hier van.. alleen die verzendkosten
dan stop je er een briefje bij met 'dit is een gedicht' ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef Oxymoron het volgende:
Subtiele hints?![]()
Ik ben helemaal niet subtiel. Ook niet in het ''opvangen'' van hints.
![]()
Dan maar een lege doos.Maar dat is geen kado natuurlijk.
![]()
Dan maar geen gedicht.Maar dan is het, kado niet compleet.
![]()
* Oxymoron twijfelt.
dat is jammer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.
Nou ik zéker niet hoor. De hints volgden toen via geheime vragen en via hints in het topic zoals ik me herinner.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet eens of ik vorige keer wel een hint gegeven heb.
Ik ook niet, ja ééntje, maar dan weet je ook gelijk wie ik benquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een hint in het pakketje is toch niet verplicht? Kan toch ook in het topic dan? Zou niet weten wat te hinten.
NEEquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
oeh, das een goeie tip! Bedankt!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Je had zelfs het adres van je schoonouders misbruikt omdat je wist dat je eigen woonplaats je zou verraden
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Je had zelfs het adres van je schoonouders misbruikt omdat je wist dat je eigen woonplaats je zou verraden
neem jij die van mij en ik die van jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Oh ja!
Hmmm, ik moet nu natuurlijk een ander schuiladres gebruiken!
Ja. Van jou toch? Of was je dat alweer vergeten?quote:
ze reageert ook niet op msn, en op sms, k weet niet waaromquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Volgens mij zit Chacama stiekem achter haar Pc te giechelen omdat wij allemaal zo ongeduldig zijn
Ik heb er wel een gegeven de vorige keer!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekum is het best fijn dat ik niet de enige ben die obsessief blijft checkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
oeh Chacama, je laat heel veel mensen in spanning!!! KOM JE JE ADRES PM-MEN? ah, toe?
(ik hoopte dat er alweer vorderingen waren mbt het lootjes-trekken...)
Zeg eens niet van die enge dingenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Joh, misschien gaat ze wel 2 weken op vakantie!
Dan valt het altijd mee toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die enge dingen
Maar dat zou Ynske dan toch wel weten?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan valt het altijd mee toch?Ik zou me knap lullig voelen als ik Chacama was en dit gehyper terug zou lezen.
ze heeft t druk heeft ze net gezegd op msn, toen ik sporten was. morgen overdag zou ze me weer spreken, zal t dan nog even aangeven dat ze moet pmmenquote:
echt? ik zou 't wel grappig vinden, meer niet eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan valt het altijd mee toch?Ik zou me knap lullig voelen als ik Chacama was en dit gehyper terug zou lezen.
Ik kan toch nooit boos op jou wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bent nu toch niet pissig op me, debuurvrouw?
Ik kan toch nooit boos op jou wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Je bent nu toch niet pissig op me, debuurvrouw?
Works for me!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hallo! Ik ben de kloon van Chacama
nee?
ehm... oke! stuur maar op!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:
hallo! Ik ben de kloon van Chacama
nee?
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Hebbes!
Nu nog even tijd vinden om alles in te gaan voeren!![]()
![]()
Vanavond even samen doen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Hebbes!
Nu nog even tijd vinden om alles in te gaan voeren!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |