Als je mij hebt mag je die Bossche Bol wel separaat verzenden met mededeling dat dát pakje sneller openmoet hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:59 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zou niet eens weten wta ik vanuit mijn streek zou kunnen sturen, ja dichtse in de buurt wordt een Bosche bolmaar dat blijft echt heul niet goed paar dagen in een pakketje
Ze verkopen hier ook wel amsterdamse uien hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Pvoesss het volgende:
Haal dat eens weg want anders is het wel erg makkelijk met de hints als iemand dat wil doen
smells fishy?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was toch niet van plan om dat als hint te gebruiken.
Mijn hint is wel heel duidelijk is dat erg als je de doos open doet dat je direct weet dat die van mij is
Dat werkt niet bij de 'oudjes' hier, M@x!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
Als je hier lang genoeg niet meer komt dan kent niemand je meer en dan kan je hinten wat je wil maar je gaat niet geraden worden. Ik heb er zin in
Dan heeft iemand mij er uit gesmetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:59 schreef RockabeIIa het volgende:
TF staat niet eens in de OP- lijst... Hoe komt dat? TF?
Nog 4 rollen, maar dat wilde ik juist niet gaan gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:26 schreef bixister het volgende:
heb je nog steeds van dat behangpapier over, m@x?
Ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef m@x het volgende:
Als je hier lang genoeg niet meer komt dan kent niemand je meer....
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:47 schreef Chan het volgende:
Heej Ymme is ook van de lijst verdwenen, of had ze zich afgemeld?
Oh okquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In overleg is Ymme van het lijstje gehaald.
Ow, even een Santa-kloon aanmaken voor mijn kloon..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:04 schreef Fannie het volgende:
Ok, voor degenen die alvast incognito willen gaan posten hier --->>> [ afbeelding ]
Drenths Veldtbrood, is een rijk gevulde meergranenbol met noten, rozijnen en appelsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lokale lekkernijen
Amsterdamse uien
Arnhemse meisjes (koekjes)
Bloemendaalse kruidnoten
Bossche bollen (soort moorkoppen)
Bossche Koek
Deventer koek
Friese duimpjes
Gelderse worst
Goudse stroopwafels
Groninger koek
Groninger boerenleverworst
Groninger boerenmetworst met kruidnagel
Haagse hopjes
Haagse kakker (koek gevuld met spijs en krenten)
Haarlemmer olie (nou ja, lekkernij…)
Haarlemmer halletjes (koekjes)
Kamper uien (in tegenstelling tot de Amsterdamse kun je deze niet eten; het zijn namelijk in Kampen voorgevallen dwaze gebeurtenissen)
Katwijkse knip (een soort grote janhagel)
Leidse kaas
Liempds Klumpkesbrood
Limburgse stinkkaas (ook wel: Hervekaas of Herfse kaas)
Limburgse vlaai (ook wel: Limburgse kaas)
Nijmeegs Marikenbrood (een luxe brood met amandelspijsvulling en vanillesaus)
Rotterdamse kermis (bessenjenever met suiker)
Scheveningse botjes (soort gevulde koek in de vorm van een vis)
Twentse krentenwegge (groot rozijnenbrood van één meter lang)
Twentse baklever en bakbloedworst
De Udenhoutse broeder ( lekkernij van zoete koek)
Utrechtse sprits
Vlaardingse ijzerkoekjes (op een plaat gebakken koekje met kaneel)
Voorburgse klinker (koek gevuld met spijs en krenten)
Weesper moppen (koekjes)
Zeeuwse babbelaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |