nahhh nie nodigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef bixister het volgende:
vicky, wat dacht je van een bumba-dvd?
hmm... ik dacht dat je het al op je lootje moest aangeven? (maar ik heb vorig jaar niet meegedaan, dus weet het ook niet zeker).quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef bixister het volgende:
nee, dat hoef je pas na de trekking te sturen aan jouw SecretSanta. (toch??)
Joh, ik weet toch allang wat je wil hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef mijsje het volgende:
oeh, dan wacht ik er nog even mee...(doe ik wel alvast nadenken...
)
volgens mij worden eers de emailadressen erin gezet en dan wordt er getrokken. Daarna kan je volgens mij je lijstje invullenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
hmm... ik dacht dat je het al op je lootje moest aangeven? (maar ik heb vorig jaar niet meegedaan, dus weet het ook niet zeker).
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Becky27 (was sterrenmunt)
Chacama
Lishe
Lovelylady
Miss Dynastie
Sonnetje85
Twinkly
Wendytje
ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef flowerbox het volgende:
PM gestuurd. Nu nog een verlanglijstje bedenken voor strax. Wat doe ik mezelf aan? Ik heb al zo'n moeite met lijstje voor familie, schoonfamilie en vrjaardag te bedenken. En dan nu nog een lijstje erbij pffff.
Dat heb ik dus ook , laat me veel liever verrassenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:49 schreef Tan het volgende:
Ik doe niet aan lijstjes, maar laat me gewoon verrassen, het lijkt me juist wel grappig om te kijken hoe goed een ander mij 'kent' naar aanleiding van mijn posts hier, mijn log en indien van toepassing mijn hyvesEr zijn maar weinig dingen waar ik niet blij mee zal zijn.
De rest heb ik niet doorgestreept trouwensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Beessie-Jen
Chacama
Icicle
Lenaatje
Lishe
Lovelylady
Luchtbel
Miss Dynastie
Mrien
Poppedein
Simmu