quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Beessie-Jen
Becky27 (was sterrenmunt)
Chacama
Icicle
Lenaatje
Lishe
Lovelylady
Luchtbel
Miss Dynastie
Mrien
Poppedein
Simmu
Sonnetje85
Sorbootje
Tan
Twinkly
Wendytje
Yppy
Das nie gezegd he!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:26 schreef Joshua. het volgende:
Ja ik ben erg benieuwd het wordt weer gezellig met kerst.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Kersjes het volgende:
Nou hoor ik zomaar ineens het Bumba-liedje, jullie ook toevallig?![]()
In het estafette topic wordt op je boekwerk gewacht!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef Joshua. het volgende:
Zelf gemaakte inpakpapier dat doe ik ook wel eens.
Wat ik al gezegt had na het weekend en het is geen heel boek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:12 schreef moussy het volgende:
[..]
In het estafette topic wordt op je boekwerk gewacht!
Het lijkt af en toe wel of julie niet serieus kunnen doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat krijgt je vriend op zn brood? Of is het een verrassing?
Pak je dan broodtrommel in met zelf gemaakt pakpapier? En dan komt hij op zn werk. En dan doet hij hem open en dan:
"bah, alweer leverworst"
of
"mmmmm, chocoladehagelslag"
Altijd spannend, als je niet wat er in je trommeltje zit. Doe je er ook een stuk fruit bij?
Als jij dit serieus meent word ik hier gillend gek Joshua. Werkelijk, wat is er met jou aan de hand? Of je hebt het IQ van een garnaal of je zit ons gigantisch in de zeik te nemen. Ik kan er hoe dan ook niet meer tegen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:22 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe wel of julie niet serieus kunnen doen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Als jij dit serieus meent word ik hier gillend gek Joshua. Werkelijk, wat is er met jou aan de hand? Of je hebt het IQ van een garnaal of je zit ons gigantisch in de zeik te nemen. Ik kan er hoe dan ook niet meer tegen.
Adem inquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als jij dit serieus meent word ik hier gillend gek Joshua. Werkelijk, wat is er met jou aan de hand? Of je hebt het IQ van een garnaal of je zit ons gigantisch in de zeik te nemen. Ik kan er hoe dan ook niet meer tegen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat mensen er nog energie aan besteden... negeer het toch gewoon!
Is het niet voor jezelf, dan toch zeker wel voor de sfeer in dit topic.
Op deze manier krijgt ze het alsnog voot elkaar de boel te verstieren!
Gaarne het happen en uitlokken achterwege te laten.
Vrede op aarde enzo...
spuug!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niet doen joh. In beide gevallen is het geen negatief gevoel bij jezelf waardquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Das wel een mooie (kerst) gedachte! Die houden we erinquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Gaarne het happen en uitlokken achterwege te laten.
Vrede op aarde enzo...
nahhh nie nodigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef bixister het volgende:
vicky, wat dacht je van een bumba-dvd?
hmm... ik dacht dat je het al op je lootje moest aangeven? (maar ik heb vorig jaar niet meegedaan, dus weet het ook niet zeker).quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef bixister het volgende:
nee, dat hoef je pas na de trekking te sturen aan jouw SecretSanta. (toch??)
Joh, ik weet toch allang wat je wil hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef mijsje het volgende:
oeh, dan wacht ik er nog even mee...(doe ik wel alvast nadenken...
)
volgens mij worden eers de emailadressen erin gezet en dan wordt er getrokken. Daarna kan je volgens mij je lijstje invullenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
hmm... ik dacht dat je het al op je lootje moest aangeven? (maar ik heb vorig jaar niet meegedaan, dus weet het ook niet zeker).
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Becky27 (was sterrenmunt)
Chacama
Lishe
Lovelylady
Miss Dynastie
Sonnetje85
Twinkly
Wendytje
ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef flowerbox het volgende:
PM gestuurd. Nu nog een verlanglijstje bedenken voor strax. Wat doe ik mezelf aan? Ik heb al zo'n moeite met lijstje voor familie, schoonfamilie en vrjaardag te bedenken. En dan nu nog een lijstje erbij pffff.
Dat heb ik dus ook , laat me veel liever verrassenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:49 schreef Tan het volgende:
Ik doe niet aan lijstjes, maar laat me gewoon verrassen, het lijkt me juist wel grappig om te kijken hoe goed een ander mij 'kent' naar aanleiding van mijn posts hier, mijn log en indien van toepassing mijn hyvesEr zijn maar weinig dingen waar ik niet blij mee zal zijn.
De rest heb ik niet doorgestreept trouwensquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:34 schreef Lois het volgende:
We missen nog:
Beessie-Jen
Chacama
Icicle
Lenaatje
Lishe
Lovelylady
Luchtbel
Miss Dynastie
Mrien
Poppedein
Simmu