abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73552192
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef amaranta het volgende:
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
Nee ik ga geen gekke dingen doen!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:40:22 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73553688
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:12 schreef sterrenmunt het volgende:
oh ja Sam is ook leuk voor een meisje! Maar ik geloof dat wij ons op een jongensnaam moeten concentreren en dat vind ik veel moeilijker.
Eindelijk onder mijn eigen nick inclusief een 3d picca van onze mini

Jubileum moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:41:02 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73553705
Wat een prachtig plaatje Becky, wauw!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:42:46 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_73553770
Dank je, ik heb er nog meer maar die komen wel na het weekend. Wil je sterrenmunt veranderen in Becky27 in de OP?
Alvast bedankt!
pi_73553861
Becky, gefeliciteerd met die mooie echo. Wat apart zo'n vroege 3D echo, had ik niet eerder gezien.
pi_73554046
Becky wat mooi zo die echo
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:14:24 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73554802
Becky uit de kast
Mooi plaatje hoor!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:14:52 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73554816
dat is een bijzondermooie echo Becky!
En gefeliciteerd met je coming out
pi_73555115
Supermooi plaatje becky!!! Wauw zeg...
pi_73555150
becky wat een mooi plaatje

Gisteravond verjaardag gehad van ben er nog moe van en het was niet eens druk ofzo!
heb aardig wat van jullie gemist, wat ik nog onthouden heb
Asy een goede echo en een jongentje! gefeli,
leonieke binnenkort voel jij vast je beebje ook

en er waren vast meer stickertjes enzo uitgedeeld, dus voor iedereen gewoon even een
pi_73555715
Becky, wat cool zo'n 3D echo van zo'n klein mensje! Had ik nog niet eerder gezien. Gaaf
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:48:47 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_73559554
Oei, ik dacht, Becky uit de kast, hoe kan dat nou Maar wat grappig, 2 Becky's die ongeveer even oud zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73560459
Becky wat een mooie foto! wow

Helaas geen kijkers vandaag dus het huis is niet verkocht, staatsloterij hebben we ook niet gewonnen ... dus dan moet Puk maar gewoon geboren worden. Maar tot dus ver is mn buik nog erg rustig dus verwacht dat eigenlijk ook niet. Straks maar weer slapen morgen weer een dag

Weltrusten
pi_73563637
Sterrenmunt is Becky! Wat een prachtige echo!
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:59:06 #114
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73565786
Becky wat een super mooie echofoto ! Leuk om te zien
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  zondag 11 oktober 2009 @ 02:40:51 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_73566336
Wakker worden van krampen is op zich niet zo erg en ondanks dat ik heel graag wil bevallen, maar toch even liever niet voor die 37 weken

Voel me best stom dat ik hoop dat meneertje nog een paar dagen blijft zitten en dat de boel aan gaat afzwakken. Heb nu wel netjes mijn tas klaar staan

[ Bericht 36% gewijzigd door Troel op 11-10-2009 02:48:04 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73566553
Troel!
Mocht het nodig zijn, heel veel succes &
#geen
  zondag 11 oktober 2009 @ 05:13:48 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73567162
Oe! Spanning
  zondag 11 oktober 2009 @ 05:15:30 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73567166
Volgens mij heb ik iets gekneusd van het hoesten.
  zondag 11 oktober 2009 @ 07:19:24 #119
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73567314
Troel! Hoe is het gegaan vannacht? Is het wat afgezakt allemaal?

Sterrenmunt is uit de kast! Welkom Becky!
En wat een mooie foto!

Gisteren 'het grote nieuws' aan schoonzus+zwager+neefje+nichtje verteld. Helemaal blij.
Schoonzus: "Ik geloof dat ik nog nooit zo blij voor iemand anders geweest ben! "
Nichtje (5): "Jij krijgt een jommetje he!!!' (Waar ze dat vandaan haalt!?!)
Neefje: (7) "Met die trap bij jullie moeten jullie wel een traphekje maken hoor! "
Zwager kon alleen maar grijnzen en 'Gefeliciteerd!' roepen.
Teigetje heeft ook z'n eerste tekening al in de pocket! Met hartjes en al.

Vandaag naar de andere kant van het land om de andere broers/zussen+aanhang in te lichten. M'n schoonmoeder heeft ze allemaal opgetrommeld om koffie te komen drinken, dat scheelt een hoop heen en weer gerij.
A grand adventure has begun.
  zondag 11 oktober 2009 @ 07:32:41 #120
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73567337
Troel, hoe gaat het?
Keshet, goed geregeld zo. Maar.... je schoonzus En je zwager, hoort een van de twee niet zus of broer te zijn
Lekker douchen!
pi_73567365
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 07:32 schreef sjak het volgende:
Troel, hoe gaat het?
Keshet, goed geregeld zo. Maar.... je schoonzus En je zwager, hoort een van de twee niet zus of broer te zijn
Niet als het zus of broer van man is natuurlijk

Leuk is dat hè Keshet? Lekker enthousiaste mensen!

Troel, hoe is het?

Ik ben moe
  zondag 11 oktober 2009 @ 08:01:38 #122
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73567385
Becky, wat ongelooflijk mooi, heb het nog nooit op deze manier gezien... echt prachtig!!!

Troel, wil niet zeuren, maar dat ging hier ook zo bij de laatste zwangerschappen... die voorweeën waren soms zo verwarrend en écht pijnlijk (en inmiddels weet ik wel hoe échte weeën voelen maar die voorweeën zaten er heel dichtbij, ik werd er ooke cht wakker van), maar toch altijd vals alarm en ik beviel pas ruim in de 38-40 wekenperiode. Dus niet te veel zorgen dat je voor de 37 weken gaat bevallen, het hoeft namelijk niet. Je kunt best zo nog even een tijdje doorlopen. Maar goed, voor hetzelfde geld lig je vanmiddag in het ziekenhuis, dan heb ik niks gezegd
  zondag 11 oktober 2009 @ 08:10:24 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73567405
Keshet, leuk dat ze zo enthousiast reageerden!
Troel, hoe is het nu met je?
pi_73567423
Dusch..........heel verhaal getypt, weg........

@ Becky, gefeliciteerd en mooie echo joh.
@ Keshet, leuk en veel plsier vanadaag.
Hebben jullie t op een speciale manier verteld?
@ Tan, dat hoor je idd vaker.
Vriendin van me heeft een week met 4cm rondgelopen, het wil allemaal niets zeggen.
Daarom jompel of puf ik denk ik ook niet zo snel als iemand wat meld over krampen ofzo hehe.
@ Troel, hopelijk lig je lekekr te slapen.

@ Ikea, wie wilde er nou naar toe? Is het nog doorgegaan

Fijne zondag allemaal
(Leuke verrassing, wonen hier half in duitsland en op zondag is de bakker altijd tot 11:00 open met heerlijke duitse broodjes en nu hing er een zak met broodjes aan de deur, wat lief , weet alleen neit van wie hehe)

[ Bericht 16% gewijzigd door het-is-mij op 11-10-2009 09:05:22 ]
pi_73567534
Sterrenmunt (Becky) wat een prachtige echo...geniet er maar van!
  zondag 11 oktober 2009 @ 09:50:48 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73567848
nou toch nog ff kunnen slapen!
Wat een lieve reactie KEshet!
pi_73567948
Wat een leuke lieve reacties Keshet hihi bijdehand neefje!

Becky wat een super mooie echo, heel bijzonder om zo'n klein kindje in 3d te zien!

Purknr2 nog eventjes blijven zitten hoor
* Twinkly moet ook echt De Tas in gaan pakken

Ik steek nog steeds mijn kop in het zand hoor. Als je er niet aan denkt is het ook niet eng
Mijn moeder is al een paar dagen zenuwachtig en gisteren helemaal, ze had me ge-sms-ed en mij en daarna ML gebeld maar we namen niet op (we waren eventjes bezig ). Iedere keer als ik haar bel denkt ze dat het begonnen is. Maar ik kan het me wel voorstellen, zij beviel van mij met 34 en van mijn broertje met 37 weken
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 08:21 schreef het-is-mij het volgende:

@ Ikea, wie wilde er nou naar toe? Is het nog doorgegaan

Fijne zondag allemaal
(Leuke verrassing, wonen hier half in duitsland en op zondag is de bakker altijd tot 11:00 open met heerlijke duitse broodjes en nu hing er een zak met broodjes aan de deur, wat lief , weet alleen neit van wie hehe)
Wat een super leuke verrassing die broodjes!! jummie ook!

Dat was ik van de Ikea, we zijn nog wel gegaan, gelukkig zijn er veel banken in de Ikea
En ik werd gek van alle mensen die me aangaapten! Hebben jullie dat nou ook?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73567986
* NieuweUser komt weer even om het hoekje kijken!

@ Asy, wat leuk een jongentje! En wat fijn dat alles goed is!

@ Becky, wat een mooie echo inderdaad. Heel bijzonder om zo te zien!

@ Keshet, veel plezier met vertellen vandaag!

Ik heb zelf de afgelopen weken het gevoel dat mijn hormonen nu pas echt opspelen! Heb ineens meer een 'roze wolk' gevoel, wil graag alles afhebben in huis en wil ook graag thuis zijn! Het voelt ook allemaal alsof het nu zo snel gaat!!!
pi_73568043
Mooi Becky!!
Troel, hoe isset??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73568154
Moguh Dames,

Hoe is t troel? Alles weer rustig of ben je stiekem aan t bevallen???

Vandaag de mijlpaal der mijlpalen, 40 weken vandaag maar zal het ook Puk zn verjaardag zijn? Heb al een verjaardagsliedje voor hem gezongen... maar tot dus ver snapt hij er nog niks van
pi_73568279
Hormonen opspelen ken ik ja Ik ben zo labiel als wat
En das nu even niet handig eigenlijk...
pi_73568285
Martine, oeh Mijlpaal Gefeliciteerd! Binnen 2 weken (en wat is nou 2 weken ) ben je mama!
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:43:56 #133
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73568315
martine gefeliciteerd met je mijlpaal Nog even en dan heb je je kleintje in je armen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73568475
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 08:01 schreef Tan het volgende:
Becky, wat ongelooflijk mooi, heb het nog nooit op deze manier gezien... echt prachtig!!!

Troel, wil niet zeuren, maar dat ging hier ook zo bij de laatste zwangerschappen... die voorweeën waren soms zo verwarrend en écht pijnlijk (en inmiddels weet ik wel hoe échte weeën voelen maar die voorweeën zaten er heel dichtbij, ik werd er ooke cht wakker van), maar toch altijd vals alarm en ik beviel pas ruim in de 38-40 wekenperiode. Dus niet te veel zorgen dat je voor de 37 weken gaat bevallen, het hoeft namelijk niet. Je kunt best zo nog even een tijdje doorlopen. Maar goed, voor hetzelfde geld lig je vanmiddag in het ziekenhuis, dan heb ik niks gezegd
alleen je moet niet vergeten dat troel de vorige keer ook opgenomen is geweest met vroegtijdige weeën
pi_73568578
Wow, zo'n vroege 3d echo heb ik nog nooit gezien Becky, wat gaaf en goed kan je het zo zien zeg! Echt onvoorstelbaar, al echt een mensje

40 weken mijlpaal voor Martine, nog effe volhouden! Zeer gauw een kindje!

Troel die had zich nu misschien al wel weer gemeld als er niks aan de hand was. Ooh wat spannend zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:12:00 #136
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73568691
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

alleen je moet niet vergeten dat troel de vorige keer ook opgenomen is geweest met vroegtijdige weeën
Oh, dat had ik niet meegekregen Ik heb bij vlagen niet echt meegelezen hier.

Maar ik zei het alleen omdat ik bij de laatste zwangerschappen zgn. (op de CTG te registreren) oefenweeën had die ook al voor ontsluiting zorgden, maar ik toch pas een week of twee er na beviel. Niet dat mijn ervaring voor iedereen geldt, maar meer dat het niet persé zo hoeft te lopen dat ze direct gaat bevallen omdat ze wakker is geworden van de weeën. Maar in haar geval zou ik ook allerter zijn inderdaad.
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:34:38 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73569143
Martine 40 weken mijlpaal!!!

@Troel; flink aan het rommelen dus... spannend hoor!

@Becky; wat een bijzondere 3d-echo van jullie minimensje... lief hoor!!

@Keshet; wat een leuke en lieve reacties heb je gehad

@Twinkly, heb je nog wat gekocht bij ikea???

vandaag lekker een dagje nietsen echte zondag, enige wat ik doe is de was....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:47:41 #138
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73569457
Goedemorgen allemaal! Hier lekker geslapen en ontbeten.

Gisteren een behoorlijk zware dag gehad. Niet eens veel gedaan, alleen 's ochtends even de boot naar de winterstalling gevaren met maar toen we rond half 1 naar huis reden, stond er al een file van een uur vertraging op de A44 omdat de A4 was afgesloten, dus dat zou wel half 3 zijn voor we thuis zouden zijn. We dachten een snellere route te weten via Leiden, maar daar was ook opbreking na opbreking en we waren dus pas om 4 uur thuis en dus 3,5 uur in de auto gezeten. Toen nog boodschappen doen, dus tegen 5 uur pas op de bank en ik was gebroken vandaag dus lekker rustig aan. Misschien vanmiddag nog even kijken voor een vloer in de babykamer.

freubelmuts, de eerste weken lijkt alles wel vermoeiend, ik herken het. Gelukkig ging het bij mij na zo'n 11 weken ook weer weg. Ik zie dat je nog niet in het lijstje van de OP staat. Wanneer is je uitgerekende datum eigenlijk??

Martine, wat balen dat er geen kijkers zijn geweest maar hopenlijk komt er toch snel een koper voor het huis. Eerst maar eens richten op de bevalling dan. Hopenlijk laat die kleine je niet al te lang wachten. m feli met de uber-mijlpaal 40 weken

Troel, ik hoop dat het weer wat rustiger is bij je met de krampen. Het wil niet zeggen dat er al echt iets gaat gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat het nog een weekje wegblijft ofzo. Sterkte

amaranta, auw nog steeds last van of is het al weer iets gezakt? misschien een spiertje verkeerd gesprongen?

Keshet, wat leuk hè die reacties!! Vond ik ook zo super om het iedereen te vertellen. Vandaag ook weer veel plezier met het brengen van het heugelijke nieuws!

Freecell, hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Vandaag actieve dingen? Misschien kan Tara zich een beetje bezig houden met die kleine en kan jij wat rust pakken?

het-is-mij, wat een lief gebaar die broodjes! Moet je ook maar net zien dan? Als iemand dat bij ons zou doen, had ik het nu nog niet gemerkt. Ik kijk nooit aan de buitenkant van de deur

Oe, NieuweUser, je krijgt nesteldrang geniet ervan

Twinkly, nog geen last van starende mensen, maar ook nog niet zo veel te zien haha. Kan me voorstellen dat het voor de LLM's anders is. heb je je emailadres al naar OUD gemaild voor secret santa, ik zag je in het lijstje staan
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:08:46 #139
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73569979
Zo, even bijgelezen

Geboortekaartje! Snel toevoegen aan de to-dolijst Wordt inmiddels wel ens tijd...

Martine 40 weken vandaag! Gefeli met je mijlpaal!

morgen is Tan ook 28 weken zwanger! Alvast een voor jou

heeft sorbo zich al gemeld vandaag?

Werd vannacht heel naar wakker. Echt net niet kotsen, maar wel heel zuur helemaal tot bovenin. ik werd rechtop zittend wakker wat kussens onder mn hoofdkussen gelegd, glaasje water ertegenaan gegooid, en weer verder gemaft maar dit hoef ik niet echt vaker te hebben, bah!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73570689
Troel, hoe is het nu?

Het wordt heel spannend hier met de LLM's!
Hier is nog steeds alles heel rustig. Gister zijn we met de aanstaande opa nog even lekker uit eten geweest nu dat nog even makkelijk kan. Hij vertelde trots dat ze mag komen want hij is klaar met zijn kraamcadeaus

De verloskundige vertelde hier trouwens dat 75% van de vrouwen bevalt tussen 40 -4 en 40 +4. Ik had er nog nooit van gehoord, jullie wel?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 oktober 2009 @ 12:31:37 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73570727
Troel, wat doe je nu
hoe gaat het nu?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:46:13 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73571223
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Rubey het volgende:
Troel, hoe is het nu?

Het wordt heel spannend hier met de LLM's!
Hier is nog steeds alles heel rustig. Gister zijn we met de aanstaande opa nog even lekker uit eten geweest nu dat nog even makkelijk kan. Hij vertelde trots dat ze mag komen want hij is klaar met zijn kraamcadeaus

De verloskundige vertelde hier trouwens dat 75% van de vrouwen bevalt tussen 40 -4 en 40 +4. Ik had er nog nooit van gehoord, jullie wel?

naja, ik had gehoord dat zo'n percentage bij de eerste overtijd ging, maar idd, zo'n verhaal kende ik idd. tis namelijk een scheve verdeling, door de vroeggeboortes, die ook worden meegenomen.
gemiddeld is 40w, maar de piek (grootste kans / meeste mensen) ligt wat meer naar rechts (als je begrijpt wat ik bedoel)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73572965
Hier ben ik. Met weeachtige gevoelens in mijn onderrug en buik. Maar nog te onregelmatig om chocola van te maken. Maar er gebeurt tenminste iets...

Ondertussen probeer ik me te concentreren op het biologie huiswerk van stiefdochter en niks te laten merken. Ik wil ze niet in de stress hebben om niks. Maar op de één of andere manier blijft 't niet erg hangen dat osmose geleuter in dat boek... ik dwaal steeds af..
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:49:58 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_73573172
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:25 schreef martine1984 het volgende:

Hoe is t troel? Alles weer rustig of ben je stiekem aan t bevallen???

Ik heb er maar eentje tussenuit gepikt. Het is hier nog alles behalve rustig, maar het komt niet sneller, ze blijven niet langer duren en ze worden niet heftiger. Ze zijn wel vervelend, ben nog wel in slaap gevallen vannacht, maar vanochtend met Ruben ontbijten ging eigenlijk gewoon niet, dus ik heb alles aan Bert overgelaten en ben weer in bed gekropen, waar ik een half uurtje geleden wakker werd.

Voelde me gisteren sowieso al wel raar, heb echt de hele dag lopen schransen en dat gedrag heb ik vandaag ook een beetje. Ook echt vijf verschillende rare dromen gehad. Er is iets gaande, maar ik weet nog niet wat. Ga zo lekker op de bank of in bad liggen en laat het gewoon over me heen komen. Ben er in ieder geval niet zo bang meer voor dat hij eerder komt, want dan had het al wel heftiger geworden.

Overigens vind ik de pijn en heftigheid niet te vergelijken met de krampen die ik al enkele weken heb of met die van Ruben toen. Dit is veel pijnlijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 11-10-2009 13:56:29 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73574719
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Rubey het volgende:
Poppedein zei laatst toch iets van 40+5, dat dat de meest voorkomende dag is bij eerste kindjes?
Ik hoor in elk geval bij een veel kleiner percentage whehe.

Becky uit de kast, wat leuk! Ik volgde je K&W topic een hele tijd, leuk om je hier te zien

Troel, spannend zeg!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73578768
Sorbo en Troel!
#geen
pi_73578952
Sorbootje en Troel ik gooi er voor jullie maar een paar in spannend hoor meiden, succes!

Hier nog alles rustig....
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:50:08 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_73579040
Ik vind het zelf niet eens spannend, eigenlijk meer vervelend

Voor mij hoeven er geen te komen hoor, ik ga er niet vanuit dat dit heel snel door gaat zetten (sowieso liever niet voordat de wegwerkzaamheden bij Hoevelaken zijn opgelost, want anders moet mijn mams veel te ver omrijden om hier te komen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73579793
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Troel het volgende:
Ik vind het zelf niet eens spannend, eigenlijk meer vervelend

Voor mij hoeven er geen te komen hoor, ik ga er niet vanuit dat dit heel snel door gaat zetten (sowieso liever niet voordat de wegwerkzaamheden bij Hoevelaken zijn opgelost, want anders moet mijn mams veel te ver omrijden om hier te komen )
Heb je wel contact gehad vandaag met je vk dan? Je pijn klinkt toch wel heftig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73579847
wat een mooie echos zeg!

wanneer kregen jullie je eerste echo? ik moet eigenlijk pas met 8 weken naar de dokter terug voor een intake dus voordat ik dan me echo krijg ben ik wel weer even veder...
nou wil ik volgende week gaan bellen of ik niet eerder mag komen maar of het nut heeft weet ik niet..
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:20:37 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_73579919
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:16 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heb je wel contact gehad vandaag met je vk dan? Je pijn klinkt toch wel heftig
Ik heb geen vk En zolang Purk het goed doet, maak ik me niet druk en ga ik het ziekenhuis niet bellen Heb hoe dan ook morgenochtend afspraak met de gyn (anders had ik denk ik wel gebeld hoor )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73579937
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef becky1983 het volgende:
wat een mooie echos zeg!

wanneer kregen jullie je eerste echo? ik moet eigenlijk pas met 8 weken naar de dokter terug voor een intake dus voordat ik dan me echo krijg ben ik wel weer even veder...
nou wil ik volgende week gaan bellen of ik niet eerder mag komen maar of het nut heeft weet ik niet..
Intake vk had ik in de 8e week, en de eerste echo (ook bij vk) had ik bij 10 weken+2 dagen
pi_73579981
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb geen vk En zolang Purk het goed doet, maak ik me niet druk en ga ik het ziekenhuis niet bellen Heb hoe dan ook morgenochtend afspraak met de gyn (anders had ik denk ik wel gebeld hoor )
Dan is het misschien nog wel te overzien ja, ben ik erg benieuwd hoe het vanavond/vannacht met je zal gaan en wie weet houden ze je morgen wel in het ziekenhuis!
Echt kramp enzo klinkt toch wel behoorlijk serieus
pi_73580009
ik moet dus eerst terug naar de dokter en daar de intake omdat hun ook de controles uitvoeren... ga gewoon volgende week bellen of ik niet wat eerder mag heb echt geen geduld!
pi_73580284
backy1983: eerste echo kreeg ik op fertiliteit rond 7 weken, maar zonder fertiliteit had ik die pas gekregen op 12 weken bij eerste afspraak met de gyn. Er worden namelijk 3 echo's terugbetaald: 12, 20 en 32 weken.

En dat gebrek aan geduld? Dat herken ik hélemaal Tijdens de 20-weken echo was ik al aan het denken: damn, de volgende heb ik pas op 32 weken... zoooo lang wachten

pi_73580708
hoi lieve allemaal,

Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 oktober 2009 @ 17:52:50 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73580736
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,

Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
Gefeliciteerd!!
Wat een leuke naam!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:52:55 #158
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73580738

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sproet!!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73580742
Gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie naam geniet er lekker van!
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:54:10 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73580768
Becky jij van harte met je mooie echo
En mama-papa ook!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 17:55:35 #161
5428 crew  miss_sly
pi_73580801
sproet pas geleden had je een positieve test, toch? en nu is je dochter er al
Gefeliciteerd, wat geweldig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73580857
Sproet-je van harte gefeliciteerd
pi_73580894
sproetje gefeliciteerd!
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:02:04 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73581000
sproetje, helemaal goed!
Hartelijk gefeliciteerd!

Mijn buuvke is ook bevallen vannacht/vandaag! Er staat namelijk een bord in de tuin!
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:03:27 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73581036
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef becky1983 het volgende:
wat een mooie echos zeg!

Ik had met ong. 12 weken mijn eerste echo.
Ik had sowieso de intake van de vk met 12 wk. Zij hebben toen zelf het diag.centr. gebeld en een echoafspraak voor de volgende dag gemaakt.
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:04:35 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73581072
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hier ben ik. Met weeachtige gevoelens in mijn onderrug en buik. Maar nog te onregelmatig om chocola van te maken. Maar er gebeurt tenminste iets...

Ondertussen probeer ik me te concentreren op het biologie huiswerk van stiefdochter en niks te laten merken. Ik wil ze niet in de stress hebben om niks. Maar op de één of andere manier blijft 't niet erg hangen dat osmose geleuter in dat boek... ik dwaal steeds af..
Goedzo!
En ondertussen centimeters maken he!
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:08:29 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73581180
quote:
hoi lieve allemaal,

Even zonder verder bij te lezen:
Gefeliciteerd met je dochtertje!
pi_73581298
sproet-je gefeliciteerd met je dochter!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:23:56 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73581660
Gefeliciteerd Sproetje!
pi_73581695
Oh sproetje, van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Mooie naam hoor geniet ervan, maar niet vergeten de foto's te plaatsen

over de eerste echo: intake bij vk met 8 weken, echo bij een apart centrum met 9w6... Dat was de termijnbepaling....
pi_73581711
sproet-je gefeliciteerd
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:45:54 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73582245
gefeliciteerd Sproetje!!!

en ben je Fries? aangezien Famke een echte friese naam is???
  zondag 11 oktober 2009 @ 18:51:40 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73582414
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
gefeliciteerd Sproetje!!!
e

en ben je Fries? aangezien het een echte friese naam is???
dochter van mijn collega heet ook zo en die is alles behalve fries...das unne echte limburgster namelijk
pi_73582481
Gefeliciteerd met je dochter Sproetje! Wat een leuke naam!

En Sorbootje, spannend bij jou dus!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73582649
Sproetje! Van harte gefeliciteerd en leuke naam, hoor je niet zo vaak in deze regio.
pi_73582936
quote:
hoi lieve allemaal,

SPOILER
gefeliciteerd
geniet ze!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73583030
Kinderen zijn opgehaald... gleukkig, want ik trok het niet echt meer drie van die opgewonden kinderen (de jongste: komt de baby nu? Nu dan? Of nu??)

't Lijkt nu wel wat heftiger te worden. Ik hoop maar dat het doorzet. Nu even lekker in bad.
pi_73583046
Oh sorry! Sproetje, gefeliciteerd!
pi_73583262
Sproetje en Sproetje-man gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 11-10-2009 19:54:00 ]
#geen
pi_73583346
Sorbo! in bad!!
#geen
pi_73583432
Sproetje gefeliciteerd met jullie dochter!!

Spannend Sorbootje!!
pi_73583502
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!

Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:22:31 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73583504
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:10 schreef Sorbootje het volgende:
Kinderen zijn opgehaald... gleukkig, want ik trok het niet echt meer drie van die opgewonden kinderen (de jongste: komt de baby nu? Nu dan? Of nu??)

't Lijkt nu wel wat heftiger te worden. Ik hoop maar dat het doorzet. Nu even lekker in bad.
Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!
pi_73583578
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!
Haar man

Sproet-je wauw, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Bah zw-vergiftiging, wat eng joh! Had ik ook effe helemaal niet meegekregen, of had je dat hier ook nog niet kunnen vertellen en is je kindje snel na de diagnose gehaald?

Sorbootje bezig, spannend!!! Heel veel succes, hopelijk zet het door vannacht
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:27:33 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73583679
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!

Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...
maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen hier..

*gaat nu zo richting tv; straks boer zoekt vrouw kijken *

en oeeee succes sorbootje!!!
pi_73583936
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...
maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen hier..
Dat is inderdaad ook een optie! Even kijken of de commode daar groot genoeg voor is. Vandaag de babykamer even grondig schoongemaakt (vloer dan), aankomende week komen de meubeltjes!!!! Spannend! Zag trouwens superleuke foto's van jullie kamer in het kamertopic BJ!
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:37:01 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73584014
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:25 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Haar man

Sproet-je wauw, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Bah zw-vergiftiging, wat eng joh! Had ik ook effe helemaal niet meegekregen, of had je dat hier ook nog niet kunnen vertellen en is je kindje snel na de diagnose gehaald?

Sorbootje bezig, spannend!!! Heel veel succes, hopelijk zet het door vannacht
ohja
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:38:42 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73584069
quote:

Volgens mij kun je die idd op de commode zetten (al wordt het dan wel erg hoog) of op tafel. De vloer kan ook, of als je een toilet op de badkamer hebt bovenop het deksel??? (is iets lager dan de commode).
En kan hij niet in de standaard van een gewoon badje?
pi_73584180
Sproet!!! ook hier van harte met jullie prinsesje!!! Ik kom snel kijken naar jullie pracht!!
pi_73584226
quote:

ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.
Volgens mij heeft Hema ook van die standaards.

Oehhh Sorbooooo zettem op meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73584238
Spuit11 komt even binnenvallen
Wij hadden de tub gewoon in het babybadje gezet en die staat op de standaard.
Op de commode leek ons niet erg handig, omdat beebje daarop afgedroogd werd en aangekleed.
Ze was al zo glibberig en snel afgekoeld.
Op de grond was hier geen optie vanwege de kraam.

Verder veel succes toegewenst aan alle zwangeren hier.

Sorbo nog even. Zet hem op
pi_73584601
Sproet-je gefeliciteerd!

Sorbo succes!
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:57:52 #193
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73584789
Sproetje, wat fijn dat ze er is, het mooiste meisje van de wereld . Gefeiliciteerd .

En Sorbootje, zet hem op meis .

En Troel, toch wel spannend hoor .
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:58:10 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73584807
Oeh! Sorbo bezig!

Becky, ik heb je naam in het secret santa topic ook gewijzigd. Welkom uit de kast.
pi_73584938
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.
Volgens mij heeft Hema ook van die standaards.

Oehhh Sorbooooo zettem op meid!!
Had je een speciaal standaard voor de tub, of net zoiets als Urla zegt, een standaard voor een gewoon badje?
pi_73585253
Sproetje, van harte!

Sorboooooo

Nieuwe User, ik had de tub gewoon in het badje staan (die weer op een standaard stond) Maar wij hebben 'm dan ook nauwelijks gebruikt omdat madame het helemaal niet leuk vindt Iemand een tummytub kopen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73585331
Sproetje gefeliciteerd met je dochter, fijn dat jullie vandaag naar huis mochten

En Davinia nog een verlaat vanwege je 28 weken!

Heb ook nog prachtige echofoto's gezien, vooral die vroege 3d van Becky! En wat komen er veel jongetjes!
En Leonieke je gaat je beeb vast snel voelen, misschien heb je inderdaad gewoon pech en een voorliggende placenta.

Ik had geen speciale tummytub standaard, maar wel een gewoon badje met standaard en daar zette ik de emmer in. Ook handig voor als het over de rand ging, of als je je washandje kwijt wilde ofzo. Later toen Elise groter werd ging de emmer gewoon op de grond in de badkamer.

Vrijdag naar Blijdorp geweest en dat was achteraf eigenlijk te vermoeiend, dus gisteren heb ik het moeten bezuren. Vandaag ging het gelukkig weer stukken beter.
pi_73585346
Sproet-je, gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam.

Sorbootje spannend!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')