Nee ik ga geen gekke dingen doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef amaranta het volgende:
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
Eindelijk onder mijn eigen nick inclusief een 3d picca van onze miniquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:12 schreef sterrenmunt het volgende:
oh ja Sam is ook leuk voor een meisje! Maar ik geloof dat wij ons op een jongensnaam moeten concentreren en dat vind ik veel moeilijker.
Niet als het zus of broer van man is natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 07:32 schreef sjak het volgende:
Troel, hoe gaat het?
Keshet, goed geregeld zo. Maar.... je schoonzus En je zwager, hoort een van de twee niet zus of broer te zijn
Wat een super leuke verrassing die broodjes!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:21 schreef het-is-mij het volgende:
@ Ikea, wie wilde er nou naar toe? Is het nog doorgegaan
Fijne zondag allemaal
(Leuke verrassing, wonen hier half in duitsland en op zondag is de bakker altijd tot 11:00 open met heerlijke duitse broodjes en nu hing er een zak met broodjes aan de deur, wat lief, weet alleen neit van wie hehe)
alleen je moet niet vergeten dat troel de vorige keer ook opgenomen is geweest met vroegtijdige weeënquote:Op zondag 11 oktober 2009 08:01 schreef Tan het volgende:
Becky, wat ongelooflijk mooi, heb het nog nooit op deze manier gezien... echt prachtig!!!
Troel, wil niet zeuren, maar dat ging hier ook zo bij de laatste zwangerschappen... die voorweeën waren soms zo verwarrend en écht pijnlijk (en inmiddels weet ik wel hoe échte weeën voelenmaar die voorweeën zaten er heel dichtbij, ik werd er ooke cht wakker van), maar toch altijd vals alarm en ik beviel pas ruim in de 38-40 wekenperiode. Dus niet te veel zorgen dat je voor de 37 weken gaat bevallen, het hoeft namelijk niet. Je kunt best zo nog even een tijdje doorlopen. Maar goed, voor hetzelfde geld lig je vanmiddag in het ziekenhuis, dan heb ik niks gezegd
Oh, dat had ik niet meegekregenquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:56 schreef WupWup het volgende:
[..]
alleen je moet niet vergeten dat troel de vorige keer ook opgenomen is geweest met vroegtijdige weeën
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Rubey het volgende:
Troel, hoe is het nu?
Het wordt heel spannend hier met de LLM's!
Hier is nog steeds alles heel rustig. Gister zijn we met de aanstaande opa nog even lekker uit eten geweest nu dat nog even makkelijk kan. Hij vertelde trots dat ze mag komen want hij is klaar met zijn kraamcadeaus
De verloskundige vertelde hier trouwens dat 75% van de vrouwen bevalt tussen 40 -4 en 40 +4. Ik had er nog nooit van gehoord, jullie wel?
Ik heb er maar eentje tussenuit gepikt. Het is hier nog alles behalve rustig, maar het komt niet sneller, ze blijven niet langer duren en ze worden niet heftiger. Ze zijn wel vervelend, ben nog wel in slaap gevallen vannacht, maar vanochtend met Ruben ontbijten ging eigenlijk gewoon niet, dus ik heb alles aan Bert overgelaten en ben weer in bed gekropen, waar ik een half uurtje geleden wakker werd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:25 schreef martine1984 het volgende:
Hoe is t troel? Alles weer rustig of ben je stiekem aan t bevallen???
Poppedein zei laatst toch iets van 40+5, dat dat de meest voorkomende dag is bij eerste kindjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Rubey het volgende:
De verloskundige vertelde hier trouwens dat 75% van de vrouwen bevalt tussen 40 -4 en 40 +4. Ik had er nog nooit van gehoord, jullie wel?
Heb je wel contact gehad vandaag met je vk dan? Je pijn klinkt toch wel heftigquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Troel het volgende:
Ik vind het zelf niet eens spannend, eigenlijk meer vervelend
Voor mij hoeven er geen![]()
![]()
te komen hoor, ik ga er niet vanuit dat dit heel snel door gaat zetten (sowieso liever niet voordat de wegwerkzaamheden bij Hoevelaken zijn opgelost, want anders moet mijn mams veel te ver omrijden om hier te komen
)
Ik heb geen vkquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb je wel contact gehad vandaag met je vk dan? Je pijn klinkt toch wel heftig
Intake vk had ik in de 8e week, en de eerste echo (ook bij vk) had ik bij 10 weken+2 dagenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef becky1983 het volgende:
wat een mooie echos zeg!
wanneer kregen jullie je eerste echo? ik moet eigenlijk pas met 8 weken naar de dokter terug voor een intake dus voordat ik dan me echo krijg ben ik wel weer even veder...
nou wil ik volgende week gaan bellen of ik niet eerder mag komen maar of het nut heeft weet ik niet..
Dan is het misschien nog wel te overzien ja, ben ik erg benieuwd hoe het vanavond/vannacht met je zal gaan en wie weet houden ze je morgen wel in het ziekenhuis!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen vkEn zolang Purk het goed doet, maak ik me niet druk en ga ik het ziekenhuis niet bellen
Heb hoe dan ook morgenochtend afspraak met de gyn (anders had ik denk ik wel gebeld hoor
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genietenBeter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,
Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!
Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
Wat een leuke naam!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik had met ong. 12 weken mijn eerste echo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef becky1983 het volgende:
wat een mooie echos zeg!
wanneer kregen jullie je eerste echo? ik moet eigenlijk pas met 8 weken naar de dokter terug voor een intake dus voordat ik dan me echo krijg ben ik wel weer even veder...
nou wil ik volgende week gaan bellen of ik niet eerder mag komen maar of het nut heeft weet ik niet..
Goedzo!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hier ben ik. Met weeachtige gevoelens in mijn onderrug en buik. Maar nog te onregelmatig om chocola van te maken. Maar er gebeurt tenminste iets...
Ondertussen probeer ik me te concentreren op het biologie huiswerk van stiefdochter en niks te laten merken. Ik wil ze niet in de stress hebben om niks. Maar op de één of andere manier blijft 't niet erg hangen dat osmose geleuter in dat boek... ik dwaal steeds af..
Even zonder verder bij te lezen:quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,
Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!![]()
Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
dochter van mijn collega heet ook zo en die is alles behalve fries...das unne echte limburgster namelijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
gefeliciteerd Sproetje!!!![]()
![]()
![]()
e
en ben je Fries? aangezien het een echte friese naam is???
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!
gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
geniet ze!Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:10 schreef Sorbootje het volgende:
Kinderen zijn opgehaald... gleukkig, want ik trok het niet echt meer drie van die opgewonden kinderen (de jongste: komt de baby nu? Nu dan? Of nu??)
't Lijkt nu wel wat heftiger te worden. Ik hoop maar dat het doorzet. Nu even lekker in bad.
Haar manquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!
wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!
Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
Dat is inderdaad ook een optie! Even kijken of de commode daar groot genoeg voor is. Vandaag de babykamer even grondig schoongemaakt (vloer dan), aankomende week komen de meubeltjes!!!! Spannend! Zag trouwens superleuke foto's van jullie kamer in het kamertopic BJ!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...
maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen hier..![]()
ohjaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haar man
Sproet-jewauw, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
![]()
![]()
![]()
Bah zw-vergiftiging, wat eng joh! Had ik ook effe helemaal niet meegekregen, of had je dat hier ook nog niet kunnen vertellen en is je kindje snel na de diagnose gehaald?
Sorbootje bezig, spannend!!! Heel veel succes, hopelijk zet het door vannacht![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij kun je die idd op de commode zetten (al wordt het dan wel erg hoog) of op tafel. De vloer kan ook, of als je een toilet op de badkamer hebt bovenop het deksel??? (is iets lager dan de commode).quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!
Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Had je een speciaal standaard voor de tub, of net zoiets als Urla zegt, een standaard voor een gewoon badje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.
Volgens mij heeft Hema ook van die standaards.
Oehhh Sorbooooo zettem op meid!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |