Ik heb geen vkquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heb je wel contact gehad vandaag met je vk dan? Je pijn klinkt toch wel heftig
Intake vk had ik in de 8e week, en de eerste echo (ook bij vk) had ik bij 10 weken+2 dagenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef becky1983 het volgende:
wat een mooie echos zeg!
wanneer kregen jullie je eerste echo? ik moet eigenlijk pas met 8 weken naar de dokter terug voor een intake dus voordat ik dan me echo krijg ben ik wel weer even veder...
nou wil ik volgende week gaan bellen of ik niet eerder mag komen maar of het nut heeft weet ik niet..
Dan is het misschien nog wel te overzien ja, ben ik erg benieuwd hoe het vanavond/vannacht met je zal gaan en wie weet houden ze je morgen wel in het ziekenhuis!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen vkEn zolang Purk het goed doet, maak ik me niet druk en ga ik het ziekenhuis niet bellen
Heb hoe dan ook morgenochtend afspraak met de gyn (anders had ik denk ik wel gebeld hoor
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genietenBeter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,
Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!
Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
Wat een leuke naam!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik had met ong. 12 weken mijn eerste echo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:18 schreef becky1983 het volgende:
wat een mooie echos zeg!
wanneer kregen jullie je eerste echo? ik moet eigenlijk pas met 8 weken naar de dokter terug voor een intake dus voordat ik dan me echo krijg ben ik wel weer even veder...
nou wil ik volgende week gaan bellen of ik niet eerder mag komen maar of het nut heeft weet ik niet..
Goedzo!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:44 schreef Sorbootje het volgende:
Hier ben ik. Met weeachtige gevoelens in mijn onderrug en buik. Maar nog te onregelmatig om chocola van te maken. Maar er gebeurt tenminste iets...
Ondertussen probeer ik me te concentreren op het biologie huiswerk van stiefdochter en niks te laten merken. Ik wil ze niet in de stress hebben om niks. Maar op de één of andere manier blijft 't niet erg hangen dat osmose geleuter in dat boek... ik dwaal steeds af..
Even zonder verder bij te lezen:quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,
Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!![]()
Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
dochter van mijn collega heet ook zo en die is alles behalve fries...das unne echte limburgster namelijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
gefeliciteerd Sproetje!!!![]()
![]()
![]()
e
en ben je Fries? aangezien het een echte friese naam is???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |