Goedemorgen allemaal! Hier lekker geslapen en ontbeten.
Gisteren een behoorlijk zware dag gehad. Niet eens veel gedaan, alleen 's ochtends even de boot naar de winterstalling gevaren met

maar toen we rond half 1 naar huis reden, stond er al een file van een uur vertraging op de A44 omdat de A4 was afgesloten, dus dat zou wel half 3 zijn voor we thuis zouden zijn. We dachten een snellere route te weten via Leiden, maar daar was ook opbreking na opbreking en we waren dus pas om 4 uur thuis

en dus 3,5 uur in de auto gezeten. Toen nog boodschappen doen, dus tegen 5 uur pas op de bank en ik was gebroken

vandaag dus lekker rustig aan. Misschien vanmiddag nog even kijken voor een vloer in de babykamer.
freubelmuts, de eerste weken lijkt alles wel vermoeiend, ik herken het. Gelukkig ging het bij mij na zo'n 11 weken ook weer weg. Ik zie dat je nog niet in het lijstje van de OP staat. Wanneer is je uitgerekende datum eigenlijk??
Martine, wat balen dat er geen kijkers zijn geweest

maar hopenlijk komt er toch snel een koper voor het huis. Eerst maar eens richten op de bevalling dan. Hopenlijk laat die kleine je niet al te lang wachten. m feli met de uber-mijlpaal 40 weken
Troel, ik hoop dat het weer wat rustiger is bij je met de krampen. Het wil niet zeggen dat er al echt iets gaat gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat het nog een weekje wegblijft ofzo. Sterkte
amaranta, auw

nog steeds last van of is het al weer iets gezakt? misschien een spiertje verkeerd gesprongen?
Keshet, wat leuk hè die reacties!! Vond ik ook zo super om het iedereen te vertellen. Vandaag ook weer veel plezier met het brengen van het heugelijke nieuws!
Freecell,

hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Vandaag actieve dingen? Misschien kan Tara zich een beetje bezig houden met die kleine en kan jij wat rust pakken?
het-is-mij, wat een lief gebaar die broodjes! Moet je ook maar net zien dan? Als iemand dat bij ons zou doen, had ik het nu nog niet gemerkt. Ik kijk nooit aan de buitenkant van de deur
Oe, NieuweUser, je krijgt nesteldrang

geniet ervan
Twinkly, nog geen last van starende mensen, maar ook nog niet zo veel te zien haha. Kan me voorstellen dat het voor de LLM's anders is.
heb je je emailadres al naar OUD gemaild voor secret santa, ik zag je in het lijstje staan