abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 09:50:48 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73567848
nou toch nog ff kunnen slapen!
Wat een lieve reactie KEshet!
pi_73567948
Wat een leuke lieve reacties Keshet hihi bijdehand neefje!

Becky wat een super mooie echo, heel bijzonder om zo'n klein kindje in 3d te zien!

Purknr2 nog eventjes blijven zitten hoor
* Twinkly moet ook echt De Tas in gaan pakken

Ik steek nog steeds mijn kop in het zand hoor. Als je er niet aan denkt is het ook niet eng
Mijn moeder is al een paar dagen zenuwachtig en gisteren helemaal, ze had me ge-sms-ed en mij en daarna ML gebeld maar we namen niet op (we waren eventjes bezig ). Iedere keer als ik haar bel denkt ze dat het begonnen is. Maar ik kan het me wel voorstellen, zij beviel van mij met 34 en van mijn broertje met 37 weken
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 08:21 schreef het-is-mij het volgende:

@ Ikea, wie wilde er nou naar toe? Is het nog doorgegaan

Fijne zondag allemaal
(Leuke verrassing, wonen hier half in duitsland en op zondag is de bakker altijd tot 11:00 open met heerlijke duitse broodjes en nu hing er een zak met broodjes aan de deur, wat lief , weet alleen neit van wie hehe)
Wat een super leuke verrassing die broodjes!! jummie ook!

Dat was ik van de Ikea, we zijn nog wel gegaan, gelukkig zijn er veel banken in de Ikea
En ik werd gek van alle mensen die me aangaapten! Hebben jullie dat nou ook?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73567986
* NieuweUser komt weer even om het hoekje kijken!

@ Asy, wat leuk een jongentje! En wat fijn dat alles goed is!

@ Becky, wat een mooie echo inderdaad. Heel bijzonder om zo te zien!

@ Keshet, veel plezier met vertellen vandaag!

Ik heb zelf de afgelopen weken het gevoel dat mijn hormonen nu pas echt opspelen! Heb ineens meer een 'roze wolk' gevoel, wil graag alles afhebben in huis en wil ook graag thuis zijn! Het voelt ook allemaal alsof het nu zo snel gaat!!!
pi_73568043
Mooi Becky!!
Troel, hoe isset??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73568154
Moguh Dames,

Hoe is t troel? Alles weer rustig of ben je stiekem aan t bevallen???

Vandaag de mijlpaal der mijlpalen, 40 weken vandaag maar zal het ook Puk zn verjaardag zijn? Heb al een verjaardagsliedje voor hem gezongen... maar tot dus ver snapt hij er nog niks van
pi_73568279
Hormonen opspelen ken ik ja Ik ben zo labiel als wat
En das nu even niet handig eigenlijk...
pi_73568285
Martine, oeh Mijlpaal Gefeliciteerd! Binnen 2 weken (en wat is nou 2 weken ) ben je mama!
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:43:56 #133
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73568315
martine gefeliciteerd met je mijlpaal Nog even en dan heb je je kleintje in je armen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73568475
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 08:01 schreef Tan het volgende:
Becky, wat ongelooflijk mooi, heb het nog nooit op deze manier gezien... echt prachtig!!!

Troel, wil niet zeuren, maar dat ging hier ook zo bij de laatste zwangerschappen... die voorweeën waren soms zo verwarrend en écht pijnlijk (en inmiddels weet ik wel hoe échte weeën voelen maar die voorweeën zaten er heel dichtbij, ik werd er ooke cht wakker van), maar toch altijd vals alarm en ik beviel pas ruim in de 38-40 wekenperiode. Dus niet te veel zorgen dat je voor de 37 weken gaat bevallen, het hoeft namelijk niet. Je kunt best zo nog even een tijdje doorlopen. Maar goed, voor hetzelfde geld lig je vanmiddag in het ziekenhuis, dan heb ik niks gezegd
alleen je moet niet vergeten dat troel de vorige keer ook opgenomen is geweest met vroegtijdige weeën
pi_73568578
Wow, zo'n vroege 3d echo heb ik nog nooit gezien Becky, wat gaaf en goed kan je het zo zien zeg! Echt onvoorstelbaar, al echt een mensje

40 weken mijlpaal voor Martine, nog effe volhouden! Zeer gauw een kindje!

Troel die had zich nu misschien al wel weer gemeld als er niks aan de hand was. Ooh wat spannend zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:12:00 #136
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73568691
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

alleen je moet niet vergeten dat troel de vorige keer ook opgenomen is geweest met vroegtijdige weeën
Oh, dat had ik niet meegekregen Ik heb bij vlagen niet echt meegelezen hier.

Maar ik zei het alleen omdat ik bij de laatste zwangerschappen zgn. (op de CTG te registreren) oefenweeën had die ook al voor ontsluiting zorgden, maar ik toch pas een week of twee er na beviel. Niet dat mijn ervaring voor iedereen geldt, maar meer dat het niet persé zo hoeft te lopen dat ze direct gaat bevallen omdat ze wakker is geworden van de weeën. Maar in haar geval zou ik ook allerter zijn inderdaad.
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:34:38 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73569143
Martine 40 weken mijlpaal!!!

@Troel; flink aan het rommelen dus... spannend hoor!

@Becky; wat een bijzondere 3d-echo van jullie minimensje... lief hoor!!

@Keshet; wat een leuke en lieve reacties heb je gehad

@Twinkly, heb je nog wat gekocht bij ikea???

vandaag lekker een dagje nietsen echte zondag, enige wat ik doe is de was....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:47:41 #138
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73569457
Goedemorgen allemaal! Hier lekker geslapen en ontbeten.

Gisteren een behoorlijk zware dag gehad. Niet eens veel gedaan, alleen 's ochtends even de boot naar de winterstalling gevaren met maar toen we rond half 1 naar huis reden, stond er al een file van een uur vertraging op de A44 omdat de A4 was afgesloten, dus dat zou wel half 3 zijn voor we thuis zouden zijn. We dachten een snellere route te weten via Leiden, maar daar was ook opbreking na opbreking en we waren dus pas om 4 uur thuis en dus 3,5 uur in de auto gezeten. Toen nog boodschappen doen, dus tegen 5 uur pas op de bank en ik was gebroken vandaag dus lekker rustig aan. Misschien vanmiddag nog even kijken voor een vloer in de babykamer.

freubelmuts, de eerste weken lijkt alles wel vermoeiend, ik herken het. Gelukkig ging het bij mij na zo'n 11 weken ook weer weg. Ik zie dat je nog niet in het lijstje van de OP staat. Wanneer is je uitgerekende datum eigenlijk??

Martine, wat balen dat er geen kijkers zijn geweest maar hopenlijk komt er toch snel een koper voor het huis. Eerst maar eens richten op de bevalling dan. Hopenlijk laat die kleine je niet al te lang wachten. m feli met de uber-mijlpaal 40 weken

Troel, ik hoop dat het weer wat rustiger is bij je met de krampen. Het wil niet zeggen dat er al echt iets gaat gebeuren, maar ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat het nog een weekje wegblijft ofzo. Sterkte

amaranta, auw nog steeds last van of is het al weer iets gezakt? misschien een spiertje verkeerd gesprongen?

Keshet, wat leuk hè die reacties!! Vond ik ook zo super om het iedereen te vertellen. Vandaag ook weer veel plezier met het brengen van het heugelijke nieuws!

Freecell, hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Vandaag actieve dingen? Misschien kan Tara zich een beetje bezig houden met die kleine en kan jij wat rust pakken?

het-is-mij, wat een lief gebaar die broodjes! Moet je ook maar net zien dan? Als iemand dat bij ons zou doen, had ik het nu nog niet gemerkt. Ik kijk nooit aan de buitenkant van de deur

Oe, NieuweUser, je krijgt nesteldrang geniet ervan

Twinkly, nog geen last van starende mensen, maar ook nog niet zo veel te zien haha. Kan me voorstellen dat het voor de LLM's anders is. heb je je emailadres al naar OUD gemaild voor secret santa, ik zag je in het lijstje staan
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:08:46 #139
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73569979
Zo, even bijgelezen

Geboortekaartje! Snel toevoegen aan de to-dolijst Wordt inmiddels wel ens tijd...

Martine 40 weken vandaag! Gefeli met je mijlpaal!

morgen is Tan ook 28 weken zwanger! Alvast een voor jou

heeft sorbo zich al gemeld vandaag?

Werd vannacht heel naar wakker. Echt net niet kotsen, maar wel heel zuur helemaal tot bovenin. ik werd rechtop zittend wakker wat kussens onder mn hoofdkussen gelegd, glaasje water ertegenaan gegooid, en weer verder gemaft maar dit hoef ik niet echt vaker te hebben, bah!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73570689
Troel, hoe is het nu?

Het wordt heel spannend hier met de LLM's!
Hier is nog steeds alles heel rustig. Gister zijn we met de aanstaande opa nog even lekker uit eten geweest nu dat nog even makkelijk kan. Hij vertelde trots dat ze mag komen want hij is klaar met zijn kraamcadeaus

De verloskundige vertelde hier trouwens dat 75% van de vrouwen bevalt tussen 40 -4 en 40 +4. Ik had er nog nooit van gehoord, jullie wel?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 oktober 2009 @ 12:31:37 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73570727
Troel, wat doe je nu
hoe gaat het nu?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:46:13 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73571223
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Rubey het volgende:
Troel, hoe is het nu?

Het wordt heel spannend hier met de LLM's!
Hier is nog steeds alles heel rustig. Gister zijn we met de aanstaande opa nog even lekker uit eten geweest nu dat nog even makkelijk kan. Hij vertelde trots dat ze mag komen want hij is klaar met zijn kraamcadeaus

De verloskundige vertelde hier trouwens dat 75% van de vrouwen bevalt tussen 40 -4 en 40 +4. Ik had er nog nooit van gehoord, jullie wel?

naja, ik had gehoord dat zo'n percentage bij de eerste overtijd ging, maar idd, zo'n verhaal kende ik idd. tis namelijk een scheve verdeling, door de vroeggeboortes, die ook worden meegenomen.
gemiddeld is 40w, maar de piek (grootste kans / meeste mensen) ligt wat meer naar rechts (als je begrijpt wat ik bedoel)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73572965
Hier ben ik. Met weeachtige gevoelens in mijn onderrug en buik. Maar nog te onregelmatig om chocola van te maken. Maar er gebeurt tenminste iets...

Ondertussen probeer ik me te concentreren op het biologie huiswerk van stiefdochter en niks te laten merken. Ik wil ze niet in de stress hebben om niks. Maar op de één of andere manier blijft 't niet erg hangen dat osmose geleuter in dat boek... ik dwaal steeds af..
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:49:58 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_73573172
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:25 schreef martine1984 het volgende:

Hoe is t troel? Alles weer rustig of ben je stiekem aan t bevallen???

Ik heb er maar eentje tussenuit gepikt. Het is hier nog alles behalve rustig, maar het komt niet sneller, ze blijven niet langer duren en ze worden niet heftiger. Ze zijn wel vervelend, ben nog wel in slaap gevallen vannacht, maar vanochtend met Ruben ontbijten ging eigenlijk gewoon niet, dus ik heb alles aan Bert overgelaten en ben weer in bed gekropen, waar ik een half uurtje geleden wakker werd.

Voelde me gisteren sowieso al wel raar, heb echt de hele dag lopen schransen en dat gedrag heb ik vandaag ook een beetje. Ook echt vijf verschillende rare dromen gehad. Er is iets gaande, maar ik weet nog niet wat. Ga zo lekker op de bank of in bad liggen en laat het gewoon over me heen komen. Ben er in ieder geval niet zo bang meer voor dat hij eerder komt, want dan had het al wel heftiger geworden.

Overigens vind ik de pijn en heftigheid niet te vergelijken met de krampen die ik al enkele weken heb of met die van Ruben toen. Dit is veel pijnlijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 11-10-2009 13:56:29 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73574719
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Rubey het volgende:
Poppedein zei laatst toch iets van 40+5, dat dat de meest voorkomende dag is bij eerste kindjes?
Ik hoor in elk geval bij een veel kleiner percentage whehe.

Becky uit de kast, wat leuk! Ik volgde je K&W topic een hele tijd, leuk om je hier te zien

Troel, spannend zeg!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73578768
Sorbo en Troel!
#geen
pi_73578952
Sorbootje en Troel ik gooi er voor jullie maar een paar in spannend hoor meiden, succes!

Hier nog alles rustig....
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:50:08 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_73579040
Ik vind het zelf niet eens spannend, eigenlijk meer vervelend

Voor mij hoeven er geen te komen hoor, ik ga er niet vanuit dat dit heel snel door gaat zetten (sowieso liever niet voordat de wegwerkzaamheden bij Hoevelaken zijn opgelost, want anders moet mijn mams veel te ver omrijden om hier te komen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73579793
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Troel het volgende:
Ik vind het zelf niet eens spannend, eigenlijk meer vervelend

Voor mij hoeven er geen te komen hoor, ik ga er niet vanuit dat dit heel snel door gaat zetten (sowieso liever niet voordat de wegwerkzaamheden bij Hoevelaken zijn opgelost, want anders moet mijn mams veel te ver omrijden om hier te komen )
Heb je wel contact gehad vandaag met je vk dan? Je pijn klinkt toch wel heftig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73579847
wat een mooie echos zeg!

wanneer kregen jullie je eerste echo? ik moet eigenlijk pas met 8 weken naar de dokter terug voor een intake dus voordat ik dan me echo krijg ben ik wel weer even veder...
nou wil ik volgende week gaan bellen of ik niet eerder mag komen maar of het nut heeft weet ik niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')