abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73582936
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,

Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
gefeliciteerd
geniet ze!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73583030
Kinderen zijn opgehaald... gleukkig, want ik trok het niet echt meer drie van die opgewonden kinderen (de jongste: komt de baby nu? Nu dan? Of nu??)

't Lijkt nu wel wat heftiger te worden. Ik hoop maar dat het doorzet. Nu even lekker in bad.
pi_73583046
Oh sorry! Sproetje, gefeliciteerd!
pi_73583262
Sproetje en Sproetje-man gefeliciteerd met jullie dochter!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door DuchessX op 11-10-2009 19:54:00 ]
#geen
pi_73583346
Sorbo! in bad!!
#geen
pi_73583432
Sproetje gefeliciteerd met jullie dochter!!

Spannend Sorbootje!!
pi_73583502
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!

Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:22:31 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73583504
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:10 schreef Sorbootje het volgende:
Kinderen zijn opgehaald... gleukkig, want ik trok het niet echt meer drie van die opgewonden kinderen (de jongste: komt de baby nu? Nu dan? Of nu??)

't Lijkt nu wel wat heftiger te worden. Ik hoop maar dat het doorzet. Nu even lekker in bad.
Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!
pi_73583578
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!
Haar man

Sproet-je wauw, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Bah zw-vergiftiging, wat eng joh! Had ik ook effe helemaal niet meegekregen, of had je dat hier ook nog niet kunnen vertellen en is je kindje snel na de diagnose gehaald?

Sorbootje bezig, spannend!!! Heel veel succes, hopelijk zet het door vannacht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:27:33 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73583679
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!

Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...
maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen hier..

*gaat nu zo richting tv; straks boer zoekt vrouw kijken *

en oeeee succes sorbootje!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73583936
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...
maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen hier..
Dat is inderdaad ook een optie! Even kijken of de commode daar groot genoeg voor is. Vandaag de babykamer even grondig schoongemaakt (vloer dan), aankomende week komen de meubeltjes!!!! Spannend! Zag trouwens superleuke foto's van jullie kamer in het kamertopic BJ!
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:37:01 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73584014
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:25 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Haar man

Sproet-je wauw, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Bah zw-vergiftiging, wat eng joh! Had ik ook effe helemaal niet meegekregen, of had je dat hier ook nog niet kunnen vertellen en is je kindje snel na de diagnose gehaald?

Sorbootje bezig, spannend!!! Heel veel succes, hopelijk zet het door vannacht
ohja
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:38:42 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73584069
quote:

Volgens mij kun je die idd op de commode zetten (al wordt het dan wel erg hoog) of op tafel. De vloer kan ook, of als je een toilet op de badkamer hebt bovenop het deksel??? (is iets lager dan de commode).
En kan hij niet in de standaard van een gewoon badje?
pi_73584180
Sproet!!! ook hier van harte met jullie prinsesje!!! Ik kom snel kijken naar jullie pracht!!
pi_73584226
quote:

ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.
Volgens mij heeft Hema ook van die standaards.

Oehhh Sorbooooo zettem op meid!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73584238
Spuit11 komt even binnenvallen
Wij hadden de tub gewoon in het babybadje gezet en die staat op de standaard.
Op de commode leek ons niet erg handig, omdat beebje daarop afgedroogd werd en aangekleed.
Ze was al zo glibberig en snel afgekoeld.
Op de grond was hier geen optie vanwege de kraam.

Verder veel succes toegewenst aan alle zwangeren hier.

Sorbo nog even. Zet hem op
pi_73584601
Sproet-je gefeliciteerd!

Sorbo succes!
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:57:52 #193
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73584789
Sproetje, wat fijn dat ze er is, het mooiste meisje van de wereld . Gefeiliciteerd .

En Sorbootje, zet hem op meis .

En Troel, toch wel spannend hoor .
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:58:10 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73584807
Oeh! Sorbo bezig!

Becky, ik heb je naam in het secret santa topic ook gewijzigd. Welkom uit de kast.
pi_73584938
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.
Volgens mij heeft Hema ook van die standaards.

Oehhh Sorbooooo zettem op meid!!
Had je een speciaal standaard voor de tub, of net zoiets als Urla zegt, een standaard voor een gewoon badje?
pi_73585253
Sproetje, van harte!

Sorboooooo

Nieuwe User, ik had de tub gewoon in het badje staan (die weer op een standaard stond) Maar wij hebben 'm dan ook nauwelijks gebruikt omdat madame het helemaal niet leuk vindt Iemand een tummytub kopen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73585331
Sproetje gefeliciteerd met je dochter, fijn dat jullie vandaag naar huis mochten

En Davinia nog een verlaat vanwege je 28 weken!

Heb ook nog prachtige echofoto's gezien, vooral die vroege 3d van Becky! En wat komen er veel jongetjes!
En Leonieke je gaat je beeb vast snel voelen, misschien heb je inderdaad gewoon pech en een voorliggende placenta.

Ik had geen speciale tummytub standaard, maar wel een gewoon badje met standaard en daar zette ik de emmer in. Ook handig voor als het over de rand ging, of als je je washandje kwijt wilde ofzo. Later toen Elise groter werd ging de emmer gewoon op de grond in de badkamer.

Vrijdag naar Blijdorp geweest en dat was achteraf eigenlijk te vermoeiend, dus gisteren heb ik het moeten bezuren. Vandaag ging het gelukkig weer stukken beter.
pi_73585346
Sproet-je, gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam.

Sorbootje spannend!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73585775
Wij gaan voor een badje wat dan niet op een standaard staat maar op mijn oude (Ikea) bureau, naast de kommode... Althans dat is nu het idee, hoop dat het ook werkt

Oh en het kindje waar we gister o kraambezoek zouden gaan maar in het ziekenhuis lag, blijkt de Mexicaanse griep te hebben... Ben blij dat we niet toch even zijn gegaan richting ziekenhuis, maar wel sneu voor zon klein ding (4 weekjes oud)... Maar ze mocht gelof ik vandaag weer mee naar huis!

Sorbootje, zet hem op meid! Nu de Kids de deur uit zijn kun je rustig bevallen

hier ook lekker op de bank hangend, tv kijken en wachtend tot mijn lief thuis komt
  zondag 11 oktober 2009 @ 20:24:03 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73585974
Sproetje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje

Sorbo en Troel
Voor de zekerheid alvast een paar voor jullie!
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')