quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef sproet-je het volgende:
hoi lieve allemaal,
Ik kom melden dat ik woensdagavond met een dikke buik in het ziekenhuis ben opgenomen en vandaag met een prachtig meisje er weer uit ben gekomen!!!
In verband met zwangerschapsvergiftiging donderdag ingeleid en om 15.00 was daar het mooiste meisje ter wereld!!!
gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend mocht ik eindelijk met ontslag en nu zijn we met z'n drieen thuis aan het genieten
geniet ze!Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:10 schreef Sorbootje het volgende:
Kinderen zijn opgehaald... gleukkig, want ik trok het niet echt meer drie van die opgewonden kinderen (de jongste: komt de baby nu? Nu dan? Of nu??)
't Lijkt nu wel wat heftiger te worden. Ik hoop maar dat het doorzet. Nu even lekker in bad.
Haar manquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Huh? Ik wist helemaal niet dat jij al 3 kinderen had!!
wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!
Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
Dat is inderdaad ook een optie! Even kijken of de commode daar groot genoeg voor is. Vandaag de babykamer even grondig schoongemaakt (vloer dan), aankomende week komen de meubeltjes!!!! Spannend! Zag trouwens superleuke foto's van jullie kamer in het kamertopic BJ!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben ook een tummy-tub gekocht en gaan die gewoon op de kommode gebruiken...
maar ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen hier..![]()
ohjaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haar man
Sproet-jewauw, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
![]()
![]()
![]()
Bah zw-vergiftiging, wat eng joh! Had ik ook effe helemaal niet meegekregen, of had je dat hier ook nog niet kunnen vertellen en is je kindje snel na de diagnose gehaald?
Sorbootje bezig, spannend!!! Heel veel succes, hopelijk zet het door vannacht![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij kun je die idd op de commode zetten (al wordt het dan wel erg hoog) of op tafel. De vloer kan ook, of als je een toilet op de badkamer hebt bovenop het deksel??? (is iets lager dan de commode).quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Ik had deze vraag al eerder gesteld, maar werd een beetje ondergesneeuwd. Daarom in de herkansing!
Wij hebben een tummy-tub gekocht, en nu zat ik te zoeken naar een standaard. Ik zag dat er van Tummy-tub zelf zo'n laag standaard bij hoort waar je bij moet zitten. Wat zijn jullie ervaringen? Wat is handig? Is een standaard uberhaupt nodig?
ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:22 schreef NieuweUser het volgende:
Had je een speciaal standaard voor de tub, of net zoiets als Urla zegt, een standaard voor een gewoon badje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb een standaard waarbij je gewoon kan blijven staan.
Volgens mij heeft Hema ook van die standaards.
Oehhh Sorbooooo zettem op meid!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |