Wij hebben serieus alleen maar de weekendkrantquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef happyme28 het volgende:
Troel, ja zeg, dan is een foto elke dag verplicht hoor, met de krant van die dag. Kijken of je buik er nog zit![]()
Dus, dan zouden we in feite kunnen concluderen dat je geen nieuwe kleren nodig hebt en dat je dus een jongen krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb, nu ik het geslacht weet, nog helemaal geen kleertjes gekocht, goed hè?
ja ja.... wij weten wel beterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef freecell het volgende:
Of ik heb wel gesnuffeld, maar nog niks gezien dat leuk genoeg is
Haha, je hebt me om hoor, ik heb een mailtje naar de peepz van de blije doos gestuurd omdat ik nooit zo'n afhaalberichtje heb gekregen (ze zeggen dat die in mijn spamfilter zal zitten, maar daar heb ik 'm niet teruggevonden) dus nu sturen ze 'm over de postquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef Poppejans het volgende:
De Blije Doos is echt heel leuk! Echt een aanrader! Leukste doos tot nu toe
Heerlijk alles bekeken,gelezen en ingeruimd. Bij de Prenatal verder nog een handig verschoningsmatje gekocht met vakjes, voor in de tas die hier luiertas gaat worden.
Bij de H&M nog geitenwollensokjes gekocht, me daar verder kunnen beheersen maar net online toch een bestelling gedaan
Bij ons was de 'echte' kleur van het kaartje van Leander wel echt anders dan op de PC, maar wel mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 07:24 schreef Incantrix het volgende:
Jah, sowieso een eigen ontwerp en het is niet extreem speciaal, maar ik vraag me dan af of het er niet ineens heel anders uit gaat zien als het digitaal geprint wordt. Hele andere kleuren of heel pixelig ofzo
Neeeee dat kan ik niet aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Troel het volgende:
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan![]()
Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Owja, en Lijnloos, veel plezier met de kraamvisite, zelf zwanger zijn geeft echt een extra dimensie daaraan vond ikEn jij ook GL met jullie kaartje, jullie willen ook zelf ontwerpen begrijp ik?
Ahgossie, wat sneuquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.
Balen, kraamvisite gaat waarschijnlijk niet door, kleine ligt nu voor de 3e keer weer in het ziekenhuis met koortsZo zielug....
Dat komt heus nog wel...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef leonieke het volgende:
En nu zit ik hier eigenlijk te balenIk wil de baby ook voelen
Iedereen zegt me constant dat ik hem nu toch wel al voel en dat is helemaal niet het geval
en mensen die minder ver zijn dan ik, voelen hun baby al een tijdje. En hier, nog helemaal niets...
Waarschijnlijk ga jij je beebje komende week ergens wel voelen. Dat staat ook 'in de boekjes' (rond 21 weken). Ik heb gewoon een doordouwer in mijn buikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef leonieke het volgende:
Ze hebben niets gezegd in het ziekenhuis over een placenta die naar voren ligt![]()
Ah, misschien voel ik hem vannacht wel.. wie weet![]()
En Asyniur: al drie wekenen dat met 8 dagen verder te zijn dan ik.
Soit, ik ga er me niet meer te druk in maken. Op naar mijn ma en mijn zus voor een dagje
Dat valt te bezien inderdaad, bij mij doet het nu met regelmaat echt zeer, en niet alleen als hij 'doelbewust' aan het spartelen is, ook als hij een klein beetje aan het fruttelen is zeg maar, zoals je soms een beetje beweegt in zijn slaap. Lief voelde die gekke dikkie gister heel 'zachtjes' (voor zijn doen) bewegen en hij schrok er helemaal van: "Eh, ja, ik snap best dat het zeer doet, jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:33 schreef Asyniur het volgende:
vraag me af of ik daar straks ook zo blij mee ben
Dat dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef freecell het volgende:
Wat wel opvalt is dat het best snel gaat van 'eerste zachtje plopje' waarvan je denkt: was dat nou de beeb? Tot echt gewroet en duidelijke bewegingen.
Net als zo'n zenuwtrekje van je ooglid, maar dan in je onderbuik. Of zoals wanneer je een fladderende vlinder tussen je handen houdtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:02 schreef Aoraki het volgende:
[...]
Leonieke, ik voelde de beeb ergens in week 21. Ik heb een placenta aan de voorzijde. Ik herken ook niet de eerste bewegingen die iedereen hier beschrijft, dat met een kwastje aan de binnenkant. Ik voelde een soort van spastische trekjes in mijn buik.
Grappig, wij doen precies hetzelfde. Scheelt bijna ¤100,-quote:Over geboortekaartjes, wij hebben een standaard kaartje uitgekozen, en we gaan ze zelf door de laserprinter gooien. Ik vind dat het anders wel heel erg duur wordt. Kaartje, envelop, drukken, postzegel. Een hoop geld bij elkaar. Maar ja, wij vinden het ook niet zo heel belangrijk...
Ik heb de piercing binnen gekregen ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
Asy, had jij die piercing nog binnen gekregen? Bevalt ie?
Ik ga denk ik straks als Rob thuis vragen of hij bij mij de plastic in wil doen. Staafje van gewone piercing is bijna te kort.
Hopelijk past ie nog goed door het gaatje.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Voor de persoon die hier een paar links postte naar babydozen etc (ben de naam helemaal vergeten) : thx
![]()
Waar schrijven jullie zich eigenlijk in voor een kruidvat-doos? Op de Belgische website vind ik er alleszins niets van
Nee ik ga geen gekke dingen doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef amaranta het volgende:
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |