quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
Anders gooi je even twee topics dicht binnen een minuut Freecell
* freecell let in het vervolg op niet meer te posten na post 298
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik krijg met 28 weken mn schoenen ook nog nauwlijks aan en vastmoet toch echt maar eens kijken voor instappers oid. Ik kan niet altijd op mijn crocs blijven lopen
I know, it's a tough job, but somebody's gotta do itquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef freecell het volgende: [..] Sterkte meid, het is een zware klus! *op rug klopt*
De Sowieso in Sneek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in de Sowieso
Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
Klinkt vervelendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Bucko het volgende:
bah ik word even gek van het zwanger zijn!! ik ga even in de klaagmodus
heeft iemand anders dit misschien ook? Heel snel de maag vol, net alsof je elke keer bv bij de griek bent wezen eten. Mijn maag voelt dan of ie op springen staat. Daarnaast ligt de kleine lekker met de voeten hoog tot onder mijn borsten zeg maar...erop te duwenEn de welbekende zuurbranden komen ook af en toe eens opzetten, maar dat is nog het minste vind ik. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk rechtop zitten. In het begin van de zwangerschap had ik ook al maagklachten en het is even weggeweest, maar sinds week 25 ofzo of eerder, word ik er een beetje gek van! Ik hoor verder niet dat andere daar last van hebben behalve dan van zuurbranden. Met andere bedoel ik, ik vind nauwelijks iets op internet en op de yoga zag ik ook geen herkenning..
zo even mijn frustratie uiten....verder ben ik wel blij hoor met de zwangerschap
Auw...lijkt me dan ook niet prettig een stuitligging...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klinkt vervelendDat ik snel vol zat had ik alleen in het begin van de zwangerschap, nu gaat het wel weer. En soms tussendoor gewoon even wachten, slokje drinken en weer verder eten
![]()
Zuurbranden heb ik niet denk ik, er komt wel es wat omhoog, maar dat vind ik niet problematisch.
En mijn kleine ligt in een stuit en trapt dus regelmatig ergens zodat het voelt als of hij met zn tenen halverwege de vagina zit. En dat doet zeer![]()
En omdat hij vandaag zo druk ik kan ik ook niet op een stoel zitten en ben dus verhuisd naar de bank. Nee zwanger zijn is lang zo tof niet als ik in het begin dacht.. Maar het is voor een mooi doel, dus gewoon maar volhouden!!
Een jongetje, wat leuk! Ik had de laatste tijd het idee dat er juist veel meisje geboren werden, althans bij ons in de buurt wel, En nu lees ik hier telkens over te verwachte jongetjes! Houdt alles wel lekker in evenwichtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!![]()
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien![]()
En dan nu tromgeroffel het geslacht: het is een heus echt jongetje!![]()
mag ook in OP
Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen!het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
![]()
Nu staat alles hier in de garage. Moet wel opgeknapt worden maar toch...
het zuur is eigenlijk het minste probleem, en dan pak ik gewoon een rennie. Het is dat snelle volle gevoel en opgeblazen gevoel. Ik doe zittend werk en als ik twee boterhammen eet 's morgens met wat drinken dan heb ik daar uren plezier van...en als het wat gezakt is, moet ik in principe alweer opnieuw eten. Heel weinig eten werkt eigenlijk het beste, maar dat valt ook niet altijd mee als je wel honger hebt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:
bucko, das wel balen van al dat zuur
gebruik je rennies of andere middeltjes? (gaviscon / vla / melk / dat soort zaken)
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!![]()
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien![]()
En dan nu tromgeroffel het geslacht: het is een heus echt jongetje!![]()
mag ook in OP
Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen!het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
![]()
Nu staat alles hier in de garage. Moet wel opgeknapt worden maar toch...
Weekend!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies; weer uitgewerkt en weeeeeekend!![]()
ben alleen enorm moe, en om half 7 is dr weer een vriendinnetje van mij, dus ga nog ff een dutje doen denk ik,,,
@Bucko, succes met het maagzuur... dat is enorm vervelend...
@Vlindur; een schoenprobleem dus... dat is lastig... komt het door vocht vasthouden? of kan je dr niet meer bij?
@Asy, gefeliciteerd met je goede echo!!! wat fijn een ventje!
@Davinia, wat heerlijk dat je een dutje hebt kunnen doen....
![]()
gaat ook ff dutten....
so far so good af en toe met afvegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef het-is-mij het volgende:
@ Lily, hoe gaat het eigenlijk met de bloedingen?
De foto's zijn helemaal niet zo mooiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Vlindur het volgende:
Hihi Asy, je hoeft harry nu niet te veranderen in Harriette!![]()
Ga je nog foto's scannen?
Oh wat zonde..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De foto's zijn helemaal niet zo mooi![]()
De DVD wel. Misschien dat manlief daar wel een keer stukjes uit wil knippen (maar niet op korte termijn)
Nee dat is ook zo. Alleen zijn de DVD opnamen wel heel mooi, duidelijk en scherp en de foto's niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef lily het volgende:
Wij hebben ook geen mooie foto's van de 20 weken echo.
De arts zei; voor mooie kiekjes moeten jullie maar een pretecho laten maken, deze is puur medisch en niet voor de lol.
Dit klinkt hard en onaardig maar het was een hele aardige en kundige persoon verder hoor dus ik vond het niet erg (ervaring leert mij sowieso dat je na de geboorte nooit meer naar zo'n echofoto omkijkt, ik dan heh...)
Zolang je mij ondertussen van update's en gegevens via de PM voorziet vind ik dat bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Troel het volgende:
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan![]()
Wat een mooie echoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:31 schreef mama_papa het volgende:
Wat jammer voor de meiden die geen mooie echo foto's mee hebben gekregenZou ik echt heel erg vinden denk ik. Wij wilden bij de 20 weken echo een dvd laten maken, maar dan zouden we 30 euro kwijt zijn! Dus hebben we niet gedaan.
Vandaag naar de school geweest voor de echo door studenten te laten maken. 1 woord: GE-WEL-DIG!!!
Als ze me nog een keer nodig hebben, ga ik zeker weer!!
3 mooie echo foto meegekregen van ons meisje en mijn moeder heeft er zelfs ook 1 gekregenDie is dus ook helemaal gelukkig. Op het eind nog een knuffeltje uitgekozen.
Volgens de lerares heb ik echt een wiebeltje, ze lag maar niet stil!! De studenten hebben zo goed kunnen oefenenBleef echt de hele tijd draaien en draaien en schoppen
hihihi
Hebben nog even kunnen kijken hoe ze aan het gapen wasWat fijn om een uur lang naar mn meisje te hebben gekeken
Deze heeft mijn moeder ook gekregen
[ afbeelding ]
Ze deed hier echt haar hoofdje heel ver naar achteren hihihi
[ afbeelding ]
Wat dit is ben ik even kwijt
[ afbeelding ]
Voor iedereen een dikkegewoon omdat ik in zo'n vrolijke bui ben
Wij hebben serieus alleen maar de weekendkrantquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef happyme28 het volgende:
Troel, ja zeg, dan is een foto elke dag verplicht hoor, met de krant van die dag. Kijken of je buik er nog zit![]()
Dus, dan zouden we in feite kunnen concluderen dat je geen nieuwe kleren nodig hebt en dat je dus een jongen krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb, nu ik het geslacht weet, nog helemaal geen kleertjes gekocht, goed hè?
ja ja.... wij weten wel beterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef freecell het volgende:
Of ik heb wel gesnuffeld, maar nog niks gezien dat leuk genoeg is
Haha, je hebt me om hoor, ik heb een mailtje naar de peepz van de blije doos gestuurd omdat ik nooit zo'n afhaalberichtje heb gekregen (ze zeggen dat die in mijn spamfilter zal zitten, maar daar heb ik 'm niet teruggevonden) dus nu sturen ze 'm over de postquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef Poppejans het volgende:
De Blije Doos is echt heel leuk! Echt een aanrader! Leukste doos tot nu toe
Heerlijk alles bekeken,gelezen en ingeruimd. Bij de Prenatal verder nog een handig verschoningsmatje gekocht met vakjes, voor in de tas die hier luiertas gaat worden.
Bij de H&M nog geitenwollensokjes gekocht, me daar verder kunnen beheersen maar net online toch een bestelling gedaan
Bij ons was de 'echte' kleur van het kaartje van Leander wel echt anders dan op de PC, maar wel mooiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 07:24 schreef Incantrix het volgende:
Jah, sowieso een eigen ontwerp en het is niet extreem speciaal, maar ik vraag me dan af of het er niet ineens heel anders uit gaat zien als het digitaal geprint wordt. Hele andere kleuren of heel pixelig ofzo
Neeeee dat kan ik niet aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Troel het volgende:
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan![]()
Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Owja, en Lijnloos, veel plezier met de kraamvisite, zelf zwanger zijn geeft echt een extra dimensie daaraan vond ikEn jij ook GL met jullie kaartje, jullie willen ook zelf ontwerpen begrijp ik?
Ahgossie, wat sneuquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.
Balen, kraamvisite gaat waarschijnlijk niet door, kleine ligt nu voor de 3e keer weer in het ziekenhuis met koortsZo zielug....
Dat komt heus nog wel...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef leonieke het volgende:
En nu zit ik hier eigenlijk te balenIk wil de baby ook voelen
Iedereen zegt me constant dat ik hem nu toch wel al voel en dat is helemaal niet het geval
en mensen die minder ver zijn dan ik, voelen hun baby al een tijdje. En hier, nog helemaal niets...
Waarschijnlijk ga jij je beebje komende week ergens wel voelen. Dat staat ook 'in de boekjes' (rond 21 weken). Ik heb gewoon een doordouwer in mijn buikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef leonieke het volgende:
Ze hebben niets gezegd in het ziekenhuis over een placenta die naar voren ligt![]()
Ah, misschien voel ik hem vannacht wel.. wie weet![]()
En Asyniur: al drie wekenen dat met 8 dagen verder te zijn dan ik.
Soit, ik ga er me niet meer te druk in maken. Op naar mijn ma en mijn zus voor een dagje
Dat valt te bezien inderdaad, bij mij doet het nu met regelmaat echt zeer, en niet alleen als hij 'doelbewust' aan het spartelen is, ook als hij een klein beetje aan het fruttelen is zeg maar, zoals je soms een beetje beweegt in zijn slaap. Lief voelde die gekke dikkie gister heel 'zachtjes' (voor zijn doen) bewegen en hij schrok er helemaal van: "Eh, ja, ik snap best dat het zeer doet, jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:33 schreef Asyniur het volgende:
vraag me af of ik daar straks ook zo blij mee ben
Dat dusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef freecell het volgende:
Wat wel opvalt is dat het best snel gaat van 'eerste zachtje plopje' waarvan je denkt: was dat nou de beeb? Tot echt gewroet en duidelijke bewegingen.
Net als zo'n zenuwtrekje van je ooglid, maar dan in je onderbuik. Of zoals wanneer je een fladderende vlinder tussen je handen houdtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:02 schreef Aoraki het volgende:
[...]
Leonieke, ik voelde de beeb ergens in week 21. Ik heb een placenta aan de voorzijde. Ik herken ook niet de eerste bewegingen die iedereen hier beschrijft, dat met een kwastje aan de binnenkant. Ik voelde een soort van spastische trekjes in mijn buik.
Grappig, wij doen precies hetzelfde. Scheelt bijna ¤100,-quote:Over geboortekaartjes, wij hebben een standaard kaartje uitgekozen, en we gaan ze zelf door de laserprinter gooien. Ik vind dat het anders wel heel erg duur wordt. Kaartje, envelop, drukken, postzegel. Een hoop geld bij elkaar. Maar ja, wij vinden het ook niet zo heel belangrijk...
Ik heb de piercing binnen gekregen ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
Asy, had jij die piercing nog binnen gekregen? Bevalt ie?
Ik ga denk ik straks als Rob thuis vragen of hij bij mij de plastic in wil doen. Staafje van gewone piercing is bijna te kort.
Hopelijk past ie nog goed door het gaatje.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Voor de persoon die hier een paar links postte naar babydozen etc (ben de naam helemaal vergeten) : thx
![]()
Waar schrijven jullie zich eigenlijk in voor een kruidvat-doos? Op de Belgische website vind ik er alleszins niets van
Nee ik ga geen gekke dingen doen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef amaranta het volgende:
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |