abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73517252
Zwangerschap en geboorte deel 574

09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1983

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 11-10-2009 19:08:58 ]
pi_73517298
Anders gooi je even twee topics dicht binnen een minuut Freecell
* freecell let in het vervolg op niet meer te posten na post 298
pi_73517324
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
Anders gooi je even twee topics dicht binnen een minuut Freecell
* freecell let in het vervolg op niet meer te posten na post 298
pi_73517606
Ik krijg met 28 weken mn schoenen ook nog nauwlijks aan en vast moet toch echt maar eens kijken voor instappers oid. Ik kan niet altijd op mijn crocs blijven lopen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73518764
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik krijg met 28 weken mn schoenen ook nog nauwlijks aan en vast moet toch echt maar eens kijken voor instappers oid. Ik kan niet altijd op mijn crocs blijven lopen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:52:58 #6
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73519174
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef freecell het volgende: [..] Sterkte meid, het is een zware klus! *op rug klopt*
I know, it's a tough job, but somebody's gotta do it Had ik natuurlijk ook nog bedacht dat ik dat éne paar gympen waar ik de veters daadwerkelijk van moet strikken aanwilde. The horror!

Sorbootje, gewoon lekker aan toegeven en een tukje doen hoor!

Vlindur, haha, misschien wat koud voor strakjes he? Ik loop zelf vooral op DC's en dergelijke ruime instapgympen en die doen het tot nu toe prima Misschien gewoon een paar el cheapo skate-achtige gympen kopen ofzo?
3!
pi_73519431
Ja, ik ben ook al op zoek naar iets, maar kan ook helemaal niks vinden... Hebben jullie dat ook dat als je iets MOET hebben je niks kan vinden en als je er niet om zoekt er dan zo tegenaan loopt?!

Moet morgen met mn zus nog maar es op jacht..

Inca, helpt jou vriend je ook wel om je veters te strikken? Mijne wel als ik het hem lief vraag
pi_73519662
@ Martine, hoest met jou nu?
Alles weer rustig?

@ Sorbo, lekker liggen en doen waar je zin in hebt.
Miss. word dit je topic?

Ik kan mn veters gelukkig nog wel dicht krijgen van mn doc's kost wel ff wat inspanning maar dan heb je ook wat.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:32:25 #9
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73520226
bah ik word even gek van het zwanger zijn!! ik ga even in de klaagmodus

heeft iemand anders dit misschien ook? Heel snel de maag vol, net alsof je elke keer bv bij de griek bent wezen eten. Mijn maag voelt dan of ie op springen staat. Daarnaast ligt de kleine lekker met de voeten hoog tot onder mijn borsten zeg maar...erop te duwen En de welbekende zuurbranden komen ook af en toe eens opzetten, maar dat is nog het minste vind ik. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk rechtop zitten. In het begin van de zwangerschap had ik ook al maagklachten en het is even weggeweest, maar sinds week 25 ofzo of eerder, word ik er een beetje gek van! Ik hoor verder niet dat andere daar last van hebben behalve dan van zuurbranden. Met andere bedoel ik, ik vind nauwelijks iets op internet en op de yoga zag ik ook geen herkenning..

zo even mijn frustratie uiten....verder ben ik wel blij hoor met de zwangerschap
pi_73521396
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik heb gewerkt in de Sowieso

Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
De Sowieso in Sneek?

Ff over dat linkje Freecell.

Ik heb ook EDS, was bijna zonder baan en daarin staat hoe je met ziekte ( al dan geen afkeuring) een werkadres zou kunnen vinden en dan met voor hen vergoeding van een max bedrag aan de slag zou kunnen.
Dat zou een weg kunnen zijn om aan werk te komen.Met ziekte kun je minder gewild zijn als werknemer.

Ik ben/was geen fan van het CWI/UWV enz enz en vind dat je beter zelf alles kunt uitzoeken.

Succes zwabberen, er is nog nooit iemand met het kind blijven zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door -sabine- op 09-10-2009 15:15:42 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:10:18 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73521428
Jaa, daar zijn we weer!
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien

En dan nu tromgeroffel het geslacht: het is een heus echt jongetje!
mag ook in OP

Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen! het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
Nu staat alles hier in de garage. Moet wel opgeknapt worden maar toch...

[ Bericht 1% gewijzigd door Asyniur op 09-10-2009 15:20:27 ]
pi_73521578
Asy ook een meneertje!!!
pi_73521701
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Bucko het volgende:
bah ik word even gek van het zwanger zijn!! ik ga even in de klaagmodus

heeft iemand anders dit misschien ook? Heel snel de maag vol, net alsof je elke keer bv bij de griek bent wezen eten. Mijn maag voelt dan of ie op springen staat. Daarnaast ligt de kleine lekker met de voeten hoog tot onder mijn borsten zeg maar...erop te duwen En de welbekende zuurbranden komen ook af en toe eens opzetten, maar dat is nog het minste vind ik. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk rechtop zitten. In het begin van de zwangerschap had ik ook al maagklachten en het is even weggeweest, maar sinds week 25 ofzo of eerder, word ik er een beetje gek van! Ik hoor verder niet dat andere daar last van hebben behalve dan van zuurbranden. Met andere bedoel ik, ik vind nauwelijks iets op internet en op de yoga zag ik ook geen herkenning..

zo even mijn frustratie uiten....verder ben ik wel blij hoor met de zwangerschap
Klinkt vervelend Dat ik snel vol zat had ik alleen in het begin van de zwangerschap, nu gaat het wel weer. En soms tussendoor gewoon even wachten, slokje drinken en weer verder eten
Zuurbranden heb ik niet denk ik, er komt wel es wat omhoog, maar dat vind ik niet problematisch.
En mijn kleine ligt in een stuit en trapt dus regelmatig ergens zodat het voelt als of hij met zn tenen halverwege de vagina zit. En dat doet zeer
En omdat hij vandaag zo druk ik kan ik ook niet op een stoel zitten en ben dus verhuisd naar de bank. Nee zwanger zijn is lang zo tof niet als ik in het begin dacht.. Maar het is voor een mooi doel, dus gewoon maar volhouden!!
pi_73521710
Tukkie gedaan. Heeeeerlijk!

Asy wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd met jullie knul!

Ik zal hier dit weekend wat minder zijn. Computer staat op de kamer van mijn stiefkinderen en zij zijn er dit weekend. Ik gun hun ook wat privacy Maar ik ga toch pas na het weekend bevallen, dus dat komt helemaal goed!
pi_73521849
Ik wil hier helemaal niet blijven hangen, tis jullie zwangerentopik.

Tegen maagzuur kun je een kalkhoudend drankje krijgen als het echt te erg wordt.
Ik heb dat bij beide gehad.

Nogmaals succes dames en in het bijzonder Sorbootje.
pi_73522020
Asy gefeliciteerd met de goede echo en erg leuk dat jullie ook een jongen krijgen.

Bucko, sterkte met je maagklachten.

Ik heb vandaag iets minder pijn (of het komt door de paracetamol) . Kom zo wel toe aan lezen, heb nu in 2 dagen tijd een heel mooi boek uitgelezen "dansen op de vulkaan", iets meer dan 400 pagina's als ik me niet vergis. En nu mijn man werken is heb ik de kinderen gewoon maar even ieder een uurtje achter de tv geplakt. De oudste kijkt Mega Mindy in haar kamer en de jongste zit vol bewondering naar psycho clown Bumba te kijken.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:36:58 #17
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73522251
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Klinkt vervelend Dat ik snel vol zat had ik alleen in het begin van de zwangerschap, nu gaat het wel weer. En soms tussendoor gewoon even wachten, slokje drinken en weer verder eten
Zuurbranden heb ik niet denk ik, er komt wel es wat omhoog, maar dat vind ik niet problematisch.
En mijn kleine ligt in een stuit en trapt dus regelmatig ergens zodat het voelt als of hij met zn tenen halverwege de vagina zit. En dat doet zeer
En omdat hij vandaag zo druk ik kan ik ook niet op een stoel zitten en ben dus verhuisd naar de bank. Nee zwanger zijn is lang zo tof niet als ik in het begin dacht.. Maar het is voor een mooi doel, dus gewoon maar volhouden!!
Auw...lijkt me dan ook niet prettig een stuitligging...
ik vind vooral nu sinds 29 of 30 weken dat het allemaal wat zwaarder begint te worden. Maar idd, nog even volhouden en voor dat we het weten hebben we de kleine!!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:39:09 #18
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73522318
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien

mag ook in OP

Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen! het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
Een jongetje, wat leuk! Ik had de laatste tijd het idee dat er juist veel meisje geboren werden, althans bij ons in de buurt wel, En nu lees ik hier telkens over te verwachte jongetjes! Houdt alles wel lekker in evenwicht
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:41:09 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73522385
bucko, das wel balen van al dat zuur
gebruik je rennies of andere middeltjes? (gaviscon / vla / melk / dat soort zaken)

vlindur, das wel balen dat je je schoenen niet meer dicht krijgt!
bij de zwangerschap van eli heb ik aan het eind alleen nog op crocs gelopen (die strak zaten! ) maar dat was tot eind agustus
dat wilde ik idd nog vragen, jouw beeb ligt echt in een stuit, das wel jammer! ik nog hopen dat je ook een kont bovenin had, maar hij kan nog draaien
had je nog gevraagd tot welke week hij uit zichzelf kon draaien?

asy een jongetje! wat fijn dat alles goed was!

sorbo, internet op je tel

ik heb net een trixie gedaan! Languit op de bank, boekje lezen en en toen ging de telefoon En was ik uiteraard weer te laat
nu een sterk bakkie en we kunnen er weer voor de middag tegenaan
dat gewroet overal!
(al is het niet helemaal lekker zitten als madam haar kontje even naar buiten hangt, precies tegen de bovenrand van mijn steun-ondergoed. nog eventjes en we kunnen er weer een glas op zetten )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:44:41 #20
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73522514
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:
bucko, das wel balen van al dat zuur
gebruik je rennies of andere middeltjes? (gaviscon / vla / melk / dat soort zaken)

het zuur is eigenlijk het minste probleem, en dan pak ik gewoon een rennie. Het is dat snelle volle gevoel en opgeblazen gevoel. Ik doe zittend werk en als ik twee boterhammen eet 's morgens met wat drinken dan heb ik daar uren plezier van...en als het wat gezakt is, moet ik in principe alweer opnieuw eten. Heel weinig eten werkt eigenlijk het beste, maar dat valt ook niet altijd mee als je wel honger hebt...
pi_73522684
Davina, ik heb niet gevraagd tot hoelang ze nog kunnen draaien. Maar als ik uitga van een week of 35 heeft hij nog 7 weken om te draaien, dus ik maak me nu niet druk Het is alleen soms zo verrekte pijnlijk
Zn koppie ligt boven mijn navel en dan met zn ruggetje rechts van de buik.. Eeh, zo dus

Alleen dan heeft ie dus zn tenen/voeten al bij de uitgang

Lekker dat je toch nog even hebt geslapen. Volgende keer de stekker uit de telefoon trekken
Koffie is een strak plan, es kijken of ik nog weet hoe ik koffie moet zetten.
Ik leg de afstandbediening wel es op mijn buik, zo grappig om te zien hoe dat ding dan zo wiebelt
pi_73522772
Over stuitligging:

Bij een stuitligging ligt het hoofd van het kind boven in de baarmoeder en liggen de billetjes of beentjes van de foetus naar beneden. Veel foetussen liggen voor week 32 in een stuitligging, maar de meeste draaien voor 36 weken alsnog naar hoofdligging. De drie op de honderd foetussen die niet draaien, liggen in een van de twee vormen van stuitligging: een onvolkomen stuitligging (de gunstigste stuitligging, waarbij de benen omhoog geklapt liggen, als het ware met de voeten naast de oren), of de volkomen stuitligging, waarbij het kind in kleermakerszit ligt, dus met één of twee voetjes voor de stuit. Een ongunstige variant daarvan is de voetligging, waarbij alleen een of twee voetjes voor de baarmoedermond liggen en de stuit zelf ver boven de bekkeningang ligt. Bij een tweeling ligt nogal eens een van de twee kinderen in een stuitligging.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:11:26 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73523319
Onze Harry ligt ook in stuit. Nou weet ik dat hij op zich bewegingsvrijheid genoeg heeft, maar ik voel dus altijd zijn voetjes onderin. Ik heb hem nog nooit ergens anders gevoeld.
We wachten dus maar af of die zich nog ooit gaat draaien.
Het is in elk geval een echte buikslaper, net als zijn ouders
Hij lag met de armpjes naast zijn koppie en voetjes in kleermakerszit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:18:32 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73523525
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!

mag ook in OP

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73523752
Asyniur, een goede echo, fijn en een jongetje! leuk leuk
pi_73523894
Maagzuur is momenteel mijn grootse last, trouwens.

Ik heb het echt heel heel erg. De hele dag door maar vooral 's nachts is het verschrik-ke-lijk.
Ik kan absoluut niet platliggen en bij iedere beweging die ik maak komt er een golf (kokhalzen). Ik heb het iedere zwangerschap nog gehad maar nu heb ik het idee dat ik er wel eerder last van heb.
pi_73523947
Hihi Asy, je hoeft harry nu niet te veranderen in Harriette!

Ga je nog foto's scannen?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:32:52 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73524032
hellow ladies; weer uitgewerkt en weeeeeekend!
ben alleen enorm moe, en om half 7 is dr weer een vriendinnetje van mij, dus ga nog ff een dutje doen denk ik,,,

@Bucko, succes met het maagzuur... dat is enorm vervelend...

@Vlindur; een schoenprobleem dus... dat is lastig... komt het door vocht vasthouden? of kan je dr niet meer bij?

@Asy, gefeliciteerd met je goede echo!!! wat fijn een ventje!

@Davinia, wat heerlijk dat je een dutje hebt kunnen doen....

gaat ook ff dutten....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73524237
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies; weer uitgewerkt en weeeeeekend!
ben alleen enorm moe, en om half 7 is dr weer een vriendinnetje van mij, dus ga nog ff een dutje doen denk ik,,,

@Bucko, succes met het maagzuur... dat is enorm vervelend...

@Vlindur; een schoenprobleem dus... dat is lastig... komt het door vocht vasthouden? of kan je dr niet meer bij?

@Asy, gefeliciteerd met je goede echo!!! wat fijn een ventje!

@Davinia, wat heerlijk dat je een dutje hebt kunnen doen....

gaat ook ff dutten....
Weekend!! Super!

En over mn schoenen.. Ik kan er gewoon bijna niet meer bij, moet mn been nu echt helemaal raar buigen om de veters te knopen en als ik net gegeten heb kan ik het helemaal wel vergeten Maar ik heb totaal geen last van vocht
pi_73524764
Hier net ff een tukje gedaan op de bank... lag ik lekker, gaat de bel. Staat mn buurvrouw voor de deur met haar zoon ( 3 weken oud)... ze kwam ff een bakkie doen, was wel gezellig. Verveel me namelijk ontzettend alles is af en ben nu in afwachting van de bevalling. Ik wil ook mn kindje... ze was gelijk met mij uitgerekend en zij heeft hem gewoon al
Morgen kan hij niet geboren worden... mn lief heeft open huizen route ( zn huis staat al bijna 2 jaar te koop) dus hij moet daar heen en nu moet het dan eindelijk verkocht worden

Sorbootje ondanks dat je van t weekend geen tijd hebt om te bevallen... heb je natuurlijk wel gewoon meldplicht

Het-is-mij, aangezien sorbo en ik allebei geen tijd hebben van t weekend... moet jij het kunstje eerst maar ff voordoen

Asy een gezonde knul voor jullie
pi_73524855
Jajaja ik zal me heus wel even melden
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:03:23 #32
95408 Incantrix
pi_73524908
Asy, wat geweldig leuk, ook (al) een zoon! Harry blijft dus Harry, haha!

BJ, truste, lekker tukje doen

Davinia, haha, daar kun je dan echt helemaal slaperig van zijn als je zo abrupt wakker wordt

Ik heb trouwens ook veel last van maagzuur de afgelopen week ofzo, en 's-nachts helpen rennies dus echt voor geen meter meer..

En Martine, ik zal duimen dat het huis snel verkocht wordt dan, wat vervelend dat het al zo lang te koop staat.. Het mijn heeft ooit ook zo lang gestaan, exáct een maand voor het twee jaar zou zijn is het uiteindelijk overgedragen aan de nieuwe eigenaar. Good luck!
3!
pi_73525046
@ martine, ik zal kijken wat ik kan doen
Heb op zich wel tijd van het weekend.

@ Sorbo, en anders mij ff sms-en bij heuglijk nieuws hehe

@ Bucko, heb het tot 32 wkn ofzo gehad dat ik heel weinig at en ook zo'n vol en opgeblazen gevoel maar kon er weinig aan doen.
In die tijd zei ook iedereen, nog ff gezellig met de mr. uit eten, nou dat was gewoon zonde van het eten en het geld.

@ Asy, mooi dat alles oke was

@ stuitkindjes, ik lag ook in een stuit.
De huisarts deed toen nog de bevalling en die zei tegen mn moeder, huh? het poept?
Ja dat is niet de normale gang zeg maar maar 't is redelijk goed gekomen op wat gebreken na hehe.
Bevalling ging best goed, bleef alleen nog lang met de benen omhoog liggen bijv. op de commode.
Die voetjes lijkt me apart ja maar als het hoofdje al zo diep ligt voelt dat ook heel raar kan ik je vertellen haha.

@ Lily, hoe gaat het eigenlijk met de bloedingen?

@ de dames die weekend hebben, YEAH, lekker van genieten!
pi_73525174
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef het-is-mij het volgende:
@ Lily, hoe gaat het eigenlijk met de bloedingen?
so far so good af en toe met afvegen
Bij mijn oudste kreeg ik (out of the blue want ik wist toen niet dat de placenta ervoor lag) hele zware bloedingen met 30 weken en dat stopte ook niet meer de weken daarna.
Die heb ik dus (nog) niet!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:22:00 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73525429
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Vlindur het volgende:
Hihi Asy, je hoeft harry nu niet te veranderen in Harriette!

Ga je nog foto's scannen?
De foto's zijn helemaal niet zo mooi
De DVD wel. Misschien dat manlief daar wel een keer stukjes uit wil knippen (maar niet op korte termijn )
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:23:12 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73525464
Fijn lily dat de grote bloedingen tot nu toe nog weggebleven zijn. Hopelijk blijft dat ook zo
pi_73525492
Wij hebben ook geen mooie foto's van de 20 weken echo.

De arts zei; voor mooie kiekjes moeten jullie maar een pretecho laten maken, deze is puur medisch en niet voor de lol.

Dit klinkt hard en onaardig maar het was een hele aardige en kundige persoon verder hoor dus ik vond het niet erg (ervaring leert mij sowieso dat je na de geboorte nooit meer naar zo'n echofoto omkijkt, ik dan heh...)
pi_73525497
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Asyniur het volgende:

[..]

De foto's zijn helemaal niet zo mooi
De DVD wel. Misschien dat manlief daar wel een keer stukjes uit wil knippen (maar niet op korte termijn )
Oh wat zonde..
Dan wacht ik wel heel geduldig op de dvd stukjes!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:29:23 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73525602
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef lily het volgende:
Wij hebben ook geen mooie foto's van de 20 weken echo.

De arts zei; voor mooie kiekjes moeten jullie maar een pretecho laten maken, deze is puur medisch en niet voor de lol.

Dit klinkt hard en onaardig maar het was een hele aardige en kundige persoon verder hoor dus ik vond het niet erg (ervaring leert mij sowieso dat je na de geboorte nooit meer naar zo'n echofoto omkijkt, ik dan heh...)
Nee dat is ook zo. Alleen zijn de DVD opnamen wel heel mooi, duidelijk en scherp en de foto's niet.
Das gewoon jammer, maar geen grote ramp
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:50:29 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_73526116
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73526434
ik kwam hier ook weer eens effe spieken..dames nou is het laatste beebje wel errug lang geleden, kom op!

Over het vocht in je voeten en schoenen die niet willen: slippers zijn niet alleen koud, maar ook niet bijster goed voor je rug en bekken. En ik kon hier ook echt geen veters meer strikken de laatste weken, dus dat deed mijn man en ik was erg blij met mijn gympen met klitteband.

Nou dames, succes allemaal maar weer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73526455
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Troel het volgende:
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan
Zolang je mij ondertussen van update's en gegevens via de PM voorziet vind ik dat best
pi_73527127
sorry verkeerd topic
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:31:55 #44
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73527181
Wat jammer voor de meiden die geen mooie echo foto's mee hebben gekregen Zou ik echt heel erg vinden denk ik. Wij wilden bij de 20 weken echo een dvd laten maken, maar dan zouden we 30 euro kwijt zijn! Dus hebben we niet gedaan.

Vandaag naar de school geweest voor de echo door studenten te laten maken. 1 woord: GE-WEL-DIG!!!
Als ze me nog een keer nodig hebben, ga ik zeker weer!!
3 mooie echo foto meegekregen van ons meisje en mijn moeder heeft er zelfs ook 1 gekregen Die is dus ook helemaal gelukkig. Op het eind nog een knuffeltje uitgekozen.
Volgens de lerares heb ik echt een wiebeltje, ze lag maar niet stil!! De studenten hebben zo goed kunnen oefenen Bleef echt de hele tijd draaien en draaien en schoppen hihihi
Hebben nog even kunnen kijken hoe ze aan het gapen was Wat fijn om een uur lang naar mn meisje te hebben gekeken

Deze heeft mijn moeder ook gekregen

Ze deed hier echt haar hoofdje heel ver naar achteren hihihi

Wat dit is ben ik even kwijt

Voor iedereen een dikke gewoon omdat ik in zo'n vrolijke bui ben
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73527248
Dames dames, wat gaan we weer hard

Over de schoenen aankrijgen, hier ook last van
Heb dan wel laarzen met een rits aan de zijkant. Gewone schoenen vind ik nu te koud of niet fijn.
Ook heb ik vanmiddag een voedingskussen gekocht. Hopelijk slaap ik dan wat beter en lekkerde.
En ook hebben we een nieuw matras gekocht (zóóó meteen helemaal blut gewoon) maar de onze is echt aan vervaning toe.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:41:29 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73527404
wat een mooie echofoto's!
is die onderste niet een armpje?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73527450
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:31 schreef mama_papa het volgende:
Wat jammer voor de meiden die geen mooie echo foto's mee hebben gekregen Zou ik echt heel erg vinden denk ik. Wij wilden bij de 20 weken echo een dvd laten maken, maar dan zouden we 30 euro kwijt zijn! Dus hebben we niet gedaan.

Vandaag naar de school geweest voor de echo door studenten te laten maken. 1 woord: GE-WEL-DIG!!!
Als ze me nog een keer nodig hebben, ga ik zeker weer!!
3 mooie echo foto meegekregen van ons meisje en mijn moeder heeft er zelfs ook 1 gekregen Die is dus ook helemaal gelukkig. Op het eind nog een knuffeltje uitgekozen.
Volgens de lerares heb ik echt een wiebeltje, ze lag maar niet stil!! De studenten hebben zo goed kunnen oefenen Bleef echt de hele tijd draaien en draaien en schoppen hihihi
Hebben nog even kunnen kijken hoe ze aan het gapen was Wat fijn om een uur lang naar mn meisje te hebben gekeken

Deze heeft mijn moeder ook gekregen
[ afbeelding ]

Ze deed hier echt haar hoofdje heel ver naar achteren hihihi
[ afbeelding ]

Wat dit is ben ik even kwijt
[ afbeelding ]

Voor iedereen een dikke gewoon omdat ik in zo'n vrolijke bui ben
Wat een mooie echo

Wij hebben met de 20 weken echo ook z'n mooie foto van het gezichtje mee gekregen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:50:06 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73527618
Asyniur, leuk, een jongetje! Ik heb het erbij gezet. Fijn dat alles goed was!

Mooie plaatjes mama_papa!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:06:46 #49
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73528107
De horror, zelf je schoenen niet meer vast kunnen maken

Asy, wat fantastisch, een goede echo en ook al een jongetje veel jongetjes in februari gefeliciteerd meis!!

Sorbootje, veel plezier het weekend en hopen dat je kleintje rekening houdt met het feit dat de stiefkinderen er zijn dit weekend en zich pas maandag meldt op zijn vroegst

Faja, wat fijn dat je iets minder pijn hebt. Als het door de paracetamol komt, kun je die best vaker nemen als dat helpt. Pijn is niet fijn.

DaviniaHR, een glas erop da's een flink plateau dan hihi. En leuk hè, dat gefrummel in je buik

Lily, wat vervelend dat maagzuur ik neem aan dat alle huis-tuin-en keukenmiddeltjes inmiddels geprobeerd zijn? Ik hoop dat het weer wat zakt voor je.

Martine, nog heel eventjes maar, na morgen komt je kleintje vast snel!

Troel, ja zeg, dan is een foto elke dag verplicht hoor, met de krant van die dag. Kijken of je buik er nog zit

mama_papa, want een mooie echofoto's van je meisje

Oh, wil een modje bij ons er ook achter zetten dat we een jongetje krijgen
pi_73529628
Asy een ventje

En mama-papa mooie foto;s
pi_73529701
Asy, wat coooool een jongetje!!!
Het lijkt wel baby jongetjes te regennen hier de laatste tijd zeg!

oooh wat een mooie echofoto's Mama_Papa, vooral die eerste
Die van mij waren helaas echt niet zo duidelijk

Lily, iew maagzuur is echt zo vervelend! Echt een vervelend kwaaltje. Ik had de kauw rennies naast mn bed liggen op een gegeven moment.

De Blije Doos is echt heel leuk! Echt een aanrader! Leukste doos tot nu toe
Heerlijk alles bekeken,gelezen en ingeruimd. Bij de Prenatal verder nog een handig verschoningsmatje gekocht met vakjes, voor in de tas die hier luiertas gaat worden.
Bij de H&M nog geitenwollensokjes gekocht, me daar verder kunnen beheersen maar net online toch een bestelling gedaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:59:06 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_73529758
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef happyme28 het volgende:

Troel, ja zeg, dan is een foto elke dag verplicht hoor, met de krant van die dag. Kijken of je buik er nog zit

Wij hebben serieus alleen maar de weekendkrant
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73529769
Ik heb, nu ik het geslacht weet, nog helemaal geen kleertjes gekocht, goed hè?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:05:52 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73529958
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
Ik heb, nu ik het geslacht weet, nog helemaal geen kleertjes gekocht, goed hè?
Dus, dan zouden we in feite kunnen concluderen dat je geen nieuwe kleren nodig hebt en dat je dus een jongen krijgt.
Of, je krijgt juist een meisje en je bent zo overdonderd dat je nog niks hebt gekocht omdat je niet beter weet dan blauwe kleren
pi_73530242
Of ik heb wel gesnuffeld, maar nog niks gezien dat leuk genoeg is
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:17:12 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_73530327
Je wilt gewoon geld besparen om straks in de uitverkoop veel meer kleertjes te kunnen kopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:46:25 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73531365
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:14 schreef freecell het volgende:
Of ik heb wel gesnuffeld, maar nog niks gezien dat leuk genoeg is
ja ja.... wij weten wel beter
pi_73531836
even gauw een voor een knul voor Asy!!! voor de gezonde jongen!
pi_73533155
@ Bucko: Ik ken dat gevoel wel ja. Ik kan nog redelijk goed eten, maar het zit dan ook erg lang in de weg. Ik heb het idee deze week dat ik uit mijn buik klap, terwijl ik pas (bijna) 22 weken ben. Mijn maag lijkt boven mijn longen te zitten. En als ik een paar keer buk na het eten, komt het er geheid weer uit. Ach, moet zeggen dat ik er wel aan gewend ben, maar heb dan ook geen zuur.

@ Mama_papa: Mooie fotos! Vooral die eerste
Ik heb me ook opgegeven voor de studenten, maar nog helemaal niets gehoord. Jammer, maar ze zullen wel genoeg proefkonijnen hebben.

@ Asy: Wow, een jongen, wat leuk! Harry blijft dus gewoon Harry
pi_73534773
Asy een jongetje

Mama_Papa wat een super mooie foto's!! Logisch dat je moeder helemaal in de wolken is! Ik snap die derde ook niet, maar ik denk een armpje, het lijkt of er twee botjes in zitten.

Ik ga dit weekend bevallen Volgens een marktmevrouw vandaag Dus, dan weten we dat!
Oh en ik zit gelukkig al wat beter in mijn vel hoor! Lief dat jullie het vroegen <3
Vandaag kwam de proefdruk van het geboortekaartje aan
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 06:49:09 #61
95408 Incantrix
pi_73540960
Goodmornings dames Zes uur wakker vanochtend, maar beetje laat gaan slapen, dus nu 5 uurtjes erop zitten. Wel aan één stuk door, dus het kan slechter En ik kan zo nog even terug, ook.
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:57 schreef Poppejans het volgende:
De Blije Doos is echt heel leuk! Echt een aanrader! Leukste doos tot nu toe
Heerlijk alles bekeken,gelezen en ingeruimd. Bij de Prenatal verder nog een handig verschoningsmatje gekocht met vakjes, voor in de tas die hier luiertas gaat worden.
Bij de H&M nog geitenwollensokjes gekocht, me daar verder kunnen beheersen maar net online toch een bestelling gedaan
Haha, je hebt me om hoor, ik heb een mailtje naar de peepz van de blije doos gestuurd omdat ik nooit zo'n afhaalberichtje heb gekregen (ze zeggen dat die in mijn spamfilter zal zitten, maar daar heb ik 'm niet teruggevonden) dus nu sturen ze 'm over de post Moet toch nog wel naar de Prenatal

Twinkly, is je proefdruk zoals je 'm hebben wilde? Cool hoor, wij gaan maandag praten, ben érg beniewd wat er van ons ontwerp overblijft op papier En fijn dat je je weer wat fijner voelt
3!
pi_73540969
Mogguh

@ incantrix, fijn dat je aardig hebt geslapen.
Hebben jullie een eigen ontwerp? (ja zoals hierboven staat wel maar bedoel, zo apart dat het lastig is?)

Ik was er ook al vroeg uit maar hier was niks bij te lezen en heb ook weinig nieuws eigenlijk hehe.

[ Bericht 18% gewijzigd door het-is-mij op 10-10-2009 07:18:35 ]
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:24:09 #63
95408 Incantrix
pi_73540991
Jah, sowieso een eigen ontwerp en het is niet extreem speciaal, maar ik vraag me dan af of het er niet ineens heel anders uit gaat zien als het digitaal geprint wordt. Hele andere kleuren of heel pixelig ofzo

En bij jou dus nog rustig, hmmm.. Dan wens ik je maar gewoon een mooie dag Ik lig nu in bed en hoop nog ff wat te slapen, dus hopelijk tot later!
3!
pi_73541006
Ik zou nog best even willen slapen, maar helaas is mijn man aan het werk en zijn mijn twee bengeltjes al vanaf half 7 wakker.

Ik zal straks een de drukkerij bellen of hij al een proefdruk klaar heeft liggen trouwens, zijn al meer dan 2 weken overheen gegaan zonder enig bericht. Niet dat het haast heeft maar dan moet je niks beloven.
pi_73541033
Hebben jullie allemaal een iphone ofzo dat jullie nog in bed liggen te internetten?
(of allemaal.....mar een deel vlgs mij wel)

@ Faja, ja inderdaad, dan reken je erop.
Hebben jullie ook een eigen ontwerp?

@ Incantrix, verwacht ook de eerste dagen niets hier hoor.
Is maar goed dat ik me niet teveel op de uitspraak van de vk toen verspitst heb anders had ik al heeeeeele lange weken gehad met wachten haha.
Morgen maar ff afwachten wat de ctg doet en hoe t met de bloeddruk is en aan de hand daarvan zal er wel verder beleid komen.

Ik ga nog ff plat op de bank met uitzendinggemist ofzo, kan de mr. lekker uitslapen.
pi_73541056
Nee, geen eigen ontwerp. Ben niet zo creatief. Maar wel een heel leuk kaartje uitgezocht.
pi_73541114
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 07:24 schreef Incantrix het volgende:
Jah, sowieso een eigen ontwerp en het is niet extreem speciaal, maar ik vraag me dan af of het er niet ineens heel anders uit gaat zien als het digitaal geprint wordt. Hele andere kleuren of heel pixelig ofzo
Bij ons was de 'echte' kleur van het kaartje van Leander wel echt anders dan op de PC, maar wel mooi
Proefdrukjes FTW (want de meisjesvariant van zijn kaartje bleek een hele lelijke kleur te hebben bij printen de tweede poging was perfect!)
pi_73541120
Ik moet er maar weer eens mee bezig Maar een kaatje in dezelfde stijl, maar toch anders is best moeilijk Moeilijker dan iets helemaal nieuws bedenken. We hoeven alleen niet na te denken over lettertype ed, maar voor de rest....
pi_73541187
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Troel het volgende:
Neeeee dat kan ik niet aan Moet ik al op die van mij wachten mag ik die van jou ook nog niet eens bewonderen!

Icantrix heeeeel herkenbaar van die kuitkramp vannacht weer, eerst kon ik er nog wel zelf bij maar nu is m'n buik echt te dik!
Fijn dat jij wat beter geslapen hebt

Het kaartje was bijna helemaal goed, nog een paar details moesten veranderd worden
Ik heb super slecht geslapen weer, au heupen Maar ik ben ook zo eigenwijs dat ik steeds overdag niet ga slapen. Heb ik toch helemaal geen tijd voor met mijn knutseldrang * Twinkly is een muts
Vandaag zouden we naar de Ikea voor nachtlampjes bij ons bed enzo maar... au
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73541421
Asy ook een ventje Zo cool En wat fijn dat alles goed is

Voor de persoon die hier een paar links postte naar babydozen etc (ben de naam helemaal vergeten ) : thx
Waar schrijven jullie zich eigenlijk in voor een kruidvat-doos? Op de Belgische website vind ik er alleszins niets van

Vandaag nog maar eens naar mijn ma. Kan ze met haar eigen ogen eens zien hoeveel ik verzwaard ben
pi_73541668
Goeiemorgen allemaal!

Asy: Harry = een Harry! Fijn dat het allemaal goed was!
Voor iedereen een want dat verdienen jullie gewoon! Of je nou met de eerste of laatste loodjes bezig bent, het is gewoon effe werken zo'n zwangerschap. En dan mag je hyper zijn en ook af en toe effe balen...

Kaartjes... tja, moeten we echt nog eens voor gaan zitten! We hebben echt nog niks, geen ontwerp, geen tekst... nou ja, we hebben een naam
Zo lekker naar de stad waar mijn vent vandaan komt om lekker te lunchen met zijn beste vriendin en daarna bij andere (beste) vrienden op kraambezoek! (kleine is nu bijna 4 weekjes... effe spieken hoor!)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:54:44 #72
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73541727
Asy krijgt een jommetje!
Fijn dat de echo helemaal goed was!

Even tussendoor: Ik zag net op de Prenatal site dat er een workshop georganiseerd wordt:
(Info van de site.)
Bij een zorgeloze zwangerschap komt vaak meer kijken dan je op het eerste gezicht had gedacht: "Hoe zit het met voeding tijdens de zwangerschap?" of "Wat kan je doen tegen allerlei zwangerschapskwaaltjes?"

De gratis workshop Zorgeloos Zwanger door speciaal opgeleide vrouwelijke verpleegkundigen van Care for Women helpt je bij al die vragen.

Na afloop van deze workshop krijg je de gelegenheid om te winkelen in ons warenhuis en krijg je 15%* korting op al je aankopen. Bovendien ontvang je een tasje met leuke spulletjes.

Datum: 4 november 2009 Den Bosch
Datum: 5 november 2009 Rotterdam Alexandrium

Voor verdere info en om je eventueel op te geven: http://www.prenatal.nl/workshop

Wij gaan dit weekend Liefs broers en zussen ons grote nieuws vertellen.
Fijn weekend allemaal!
A grand adventure has begun.
pi_73541852
Oh Keshet, dat worden traantjes Dat vond ik echt fijn, het nieuws kunnen vertellen

En nu zit ik hier eigenlijk te balen Ik wil de baby ook voelen Iedereen zegt me constant dat ik hem nu toch wel al voel en dat is helemaal niet het geval en mensen die minder ver zijn dan ik, voelen hun baby al een tijdje. En hier, nog helemaal niets...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:09:40 #74
95408 Incantrix
pi_73541858
Twinkly, als je zo'n last hebt, waarom leen je dan geen rolstoel bij de Ikea? Als je binnenkomt staat er altijd een medewerker en als je bij diegene je legitimatie laat zien en je naam opgeeft krijg je er zo eentje mee. Kun je tóch lekker winkelen zo lang je wil Het voelt misschien even als een stap, maar ik vond het het dik waard!

het-is-mij, ik zit op de iphone inderdaad Hopelijk lig je ondertussen heerlijk te slapen, mij is het nog gelukt.. En inderdaad, die had toch gezegd dat het vroeg zou komen? Ik hoop dat mijn VK haar mond houdt over zulke dingen

Freecell, dat hadden wij ook met onze trouwkaart inderdaad, daar hadden we helblauw water op en op de prints werd het donkerblauw. Had er geen probleem mee, zo lang er maar geen pixels te zien zijn die niet moeten En je wil wel weer dezelfde stijl? Lijkt me best lastig idd.. Succes met maken

Faja, hoe kunnen ze je nou 2 weken laten wachten? Gemeen hoor Ik hoop dat jouw proefdruk nu ook snel komt en dat je er blij mee zal zijn

Keshet, leuk joh, veel plezier met vertellen vandaag!! Zo leuk is dat

Leonieke, volgens mij moet je op de Kruidvatsite van NL ergens een rubriek kiezen en als je dan baby kiest staat er ergens een kopje met de babydoos
3!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:15:38 #75
95408 Incantrix
pi_73541922
Owja, en Lijnloos, veel plezier met de kraamvisite, zelf zwanger zijn geeft echt een extra dimensie daaraan vond ik En jij ook GL met jullie kaartje, jullie willen ook zelf ontwerpen begrijp ik?

En zie ik nu pas je post boven me, Leonieke, maar bluh, dat kan ik me erg goed voorstellen Ligt jouw placenta misschien voor? Dan kan het zo maar een par weken later als 'normaal' zijn dat je hem voelt.. Heb je misschien een papier vsn het echocentrum meegekregen na je echo? Bij mij stond daar ook op hoe de placenta lag
3!
pi_73541956
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Owja, en Lijnloos, veel plezier met de kraamvisite, zelf zwanger zijn geeft echt een extra dimensie daaraan vond ik En jij ook GL met jullie kaartje, jullie willen ook zelf ontwerpen begrijp ik?
Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.
Balen, kraamvisite gaat waarschijnlijk niet door, kleine ligt nu voor de 3e keer weer in het ziekenhuis met koorts Zo zielug....
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:21:52 #77
95408 Incantrix
pi_73541995
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:18 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.
Balen, kraamvisite gaat waarschijnlijk niet door, kleine ligt nu voor de 3e keer weer in het ziekenhuis met koorts Zo zielug....
Ahgossie, wat sneu Arme beeb, wordt maar snel weer beter.. En wij zijn ook niet heel erg van de teken en de knutsel hoor, maar lief is wel redelijk met plaatjes e.d. bewerken op de pc en we hadden een erg leuk idee waarvan veel plaatjes op het internet terug te vinden zijn, dus dan ben je al een heel eind
3!
pi_73542025
goedemorgen dames!

@trixje, wat fijn dat je eens wat meer uren achter mekaar hebt kunnen slapen!!!

@MP; wat een mooooooie echofoto's!

ik heb ook lekker geslapen van8. Was ook erg moe.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73542161
Moguh dames,

Hier eindelijk een nacht zonder gerommel... op een paar wc bezoekjes na heb ik heerlijk geslapen. Heb t gevoel dat dit een super weekend moet worden. Mn lief verkoopt vandaag het huis, vanavond winnen we de staatsloterij en morgenochtend heb ik mn zoon in mn armen Ja positief moet je blijven he

Sorry heb niet bij gelezen dus voor iedereen een
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:51:46 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73542380
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef leonieke het volgende:
En nu zit ik hier eigenlijk te balen Ik wil de baby ook voelen Iedereen zegt me constant dat ik hem nu toch wel al voel en dat is helemaal niet het geval en mensen die minder ver zijn dan ik, voelen hun baby al een tijdje. En hier, nog helemaal niets...
Dat komt heus nog wel...
Ik voelde hem toevallig heel erg vroeg. De echoscopiste zei gisteren dat ik de baby nu onderhand wel moest gaan voelen (die was dus verbaasd dat ik hem al 3 weken voel).
Harry werd gister aan de zware kant geschat: hij was al 427 gram
pi_73542528
Leonieke, kan met het helemaal voorstellen hoor Maar zoals iemand anders ook al typte; misschien ligt het aan de ligging van je placenta, als die voorliggend is voel je ook vaak niks/niet veel (en dan gedurende je hele zwangerschap) of misschien liggen de beentjes nu op een schop-ongevoelige plek.
Hoop dat je gauw kan komen posten met de eerste babykriebeltjes (zo vond ik het voelen) die je voelt!!!!

Mijn rechter borst lekte gisteravond nu niks meer gelukkig.Ik wil niet aan die Senseopad dingen hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:03:27 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_73542553
Mogguh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73542948
Ze hebben niets gezegd in het ziekenhuis over een placenta die naar voren ligt
Ah, misschien voel ik hem vannacht wel.. wie weet

En Asyniur: al drie weken en dat met 8 dagen verder te zijn dan ik.

Soit, ik ga er me niet meer te druk in maken. Op naar mijn ma en mijn zus voor een dagje
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:33:42 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73543025
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef leonieke het volgende:
Ze hebben niets gezegd in het ziekenhuis over een placenta die naar voren ligt
Ah, misschien voel ik hem vannacht wel.. wie weet

En Asyniur: al drie weken en dat met 8 dagen verder te zijn dan ik.

Soit, ik ga er me niet meer te druk in maken. Op naar mijn ma en mijn zus voor een dagje
Waarschijnlijk ga jij je beebje komende week ergens wel voelen. Dat staat ook 'in de boekjes' (rond 21 weken). Ik heb gewoon een doordouwer in mijn buik
vraag me af of ik daar straks ook zo blij mee ben

Even een vraagje nog: zou het slim zijn om nog naar een osteopaat te gaan voor mijn bekkenklachten? Of kan ik het beter bij alleen de bekkentherapeut houden?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:39:52 #85
95408 Incantrix
pi_73543122
Martine, volgens mij knap je ongelooflijk op van zo'n nachtje goed slapen Dat heb ik al, laat staan jij!

Poppejans Dáár gaan we dan niet gelijk in op! Hoewel ik wel cónstant te horen krijg "hey, heb je een lektiet?" maar die heb ik nog helemaal niet gehad, ik ben gewoon Pammie-style gegroeid en met zulke uitsteeksels komt echt alles dat ik knoei (en da's veel, want ik ben nogal onhandig) meteen op mijn tiet terecht

Leonieke, fijn dagje!

Goodmornings to you too, Troel
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:33 schreef Asyniur het volgende:
vraag me af of ik daar straks ook zo blij mee ben
Dat valt te bezien inderdaad, bij mij doet het nu met regelmaat echt zeer, en niet alleen als hij 'doelbewust' aan het spartelen is, ook als hij een klein beetje aan het fruttelen is zeg maar, zoals je soms een beetje beweegt in zijn slaap. Lief voelde die gekke dikkie gister heel 'zachtjes' (voor zijn doen) bewegen en hij schrok er helemaal van: "Eh, ja, ik snap best dat het zeer doet, ja "

For the record: deze voelde ik al met week 16/17 mét voorliggende placenta o_o
3!
pi_73543473
Goedemorgen (nog net)

Wat een kl*te nacht. Volgens mij heb ik nog nooit zo slecht geslapen. Kon echt de goede houding niet vinden. Nou ja, vanmiddag nog maar eens proberen...

Asy, een jochie, wat leuk!

Keshet, veel plezier met vertellen

Leonieke, ik voelde de beeb ergens in week 21. Ik heb een placenta aan de voorzijde. Ik herken ook niet de eerste bewegingen die iedereen hier beschrijft, dat met een kwastje aan de binnenkant. Ik voelde een soort van spastische trekjes in mijn buik.

Over geboortekaartjes, wij hebben een standaard kaartje uitgekozen, en we gaan ze zelf door de laserprinter gooien. Ik vind dat het anders wel heel erg duur wordt. Kaartje, envelop, drukken, postzegel. Een hoop geld bij elkaar. Maar ja, wij vinden het ook niet zo heel belangrijk...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:06:45 #87
95408 Incantrix
pi_73543558
Hey Aoraki, balen dat je zo slecht hebt geslapen Hoop dat je het vanmiddag een beetje kunt inhalen! Ik had trouwens ook geen 'kwastje' ofzo, wat jij zegt komt me bekender voor. Datte en een soort van bubbeltjes/luchtbelletjes, zoals het voelt in je keel als je een slok priklimonade zo snel mogelijk doorslikt na het inschenken zeg maar..
3!
pi_73543689
Ik kom me even braaf melden. Geen actie hier, maar dat mog ook nog niet van mij. Morgenavond op z'n vroegst
pi_73543768
Ik moet de drukker nog bellen. Toen ik hem afgelopen week belde lag hij in het ziekenhuis.
pi_73545141
Leonieke, het is heel wisselend, hoor, wanneer je de kleine voor het eerst voelt.. Mijn vriendin was ook laat.. zij voelde haar kindje pas bij 28 (!!) weken! Ikzelf met 18... Komt goed, je zult de kleine vast gauw voelen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73545341
Wat wel opvalt is dat het best snel gaat van 'eerste zachtje plopje' waarvan je denkt: was dat nou de beeb? Tot echt gewroet en duidelijke bewegingen.
pi_73546070
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef freecell het volgende:
Wat wel opvalt is dat het best snel gaat van 'eerste zachtje plopje' waarvan je denkt: was dat nou de beeb? Tot echt gewroet en duidelijke bewegingen.
Dat dus
pi_73546656
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:02 schreef Aoraki het volgende:
[...]
Leonieke, ik voelde de beeb ergens in week 21. Ik heb een placenta aan de voorzijde. Ik herken ook niet de eerste bewegingen die iedereen hier beschrijft, dat met een kwastje aan de binnenkant. Ik voelde een soort van spastische trekjes in mijn buik.
Net als zo'n zenuwtrekje van je ooglid, maar dan in je onderbuik. Of zoals wanneer je een fladderende vlinder tussen je handen houdt Kwastjes kon ik er ook niet van maken
quote:
Over geboortekaartjes, wij hebben een standaard kaartje uitgekozen, en we gaan ze zelf door de laserprinter gooien. Ik vind dat het anders wel heel erg duur wordt. Kaartje, envelop, drukken, postzegel. Een hoop geld bij elkaar. Maar ja, wij vinden het ook niet zo heel belangrijk...
Grappig, wij doen precies hetzelfde. Scheelt bijna ¤100,- We hadden een proefkaartje aangevraagd en hebben daarmee onze eigen proefdruk gemaakt. Helemaal goed Toevallig heeft de postbode vanochtend alle kaarten en enveloppen gebracht en het documentje met de tekst staat ook klaar op de pc. Persen, printen en posten dus

Donderdag is de kraamzorgconsultente geweest en ik mag bevallen hoor. Nou heeft ze alleen tóch niet op m'n slaapkamer gekeken
pi_73547285
Ik was heel wat van plan vandaag maar mijn kind wil niet gaan slapen Dus dweilen zit er voorlopig niet in.
Moet ook nog naar de fietsenmaker maar zul je zien, zet ik haar in de auto valt ze in slaap.
Rob is klussen bij zn broer maar broertjelief moet elke middag een middagdutje doen. Nu is broertje hem dus gepeerd en heeft zijn zoontje bij mn man gelaten, die kan dus ook geen kant ook.
Dus ik zit hier maar te wachten tot Rob thuis komt, hopelijk voor 5 uur nog dan kan ik even naar de fietsenmaker.
pi_73547332
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
pi_73547380
Mijn man vond het niet nodig om de drukker te bellen. Je weet toch wat je wilt? Zei hij.
Ja, en misschien is het ook handig als de drukker dat ook weet Of wil jij de dag erna gewoon aanbellen en zeggen, zo doe mij die maar??
Hij snapt het nog steeds niet maargoed. Mannen..... ken beter kippen houden denk ik soms.
pi_73547642
Asy, had jij die piercing nog binnen gekregen? Bevalt ie?
Ik ga denk ik straks als Rob thuis vragen of hij bij mij de plastic in wil doen. Staafje van gewone piercing is bijna te kort.
Hopelijk past ie nog goed door het gaatje.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:06:35 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73548136
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
Asy, had jij die piercing nog binnen gekregen? Bevalt ie?
Ik ga denk ik straks als Rob thuis vragen of hij bij mij de plastic in wil doen. Staafje van gewone piercing is bijna te kort.
Hopelijk past ie nog goed door het gaatje.
Ik heb de piercing binnen gekregen ja.
Ik hoef hem pas in week 32 ofzo te wisselen van de VK. Eerder ga ik het niet uitproberen omdat ik niet weet of ik de 'oude' piercing er dan weer in krijg.
Ik heb sowieso hulp nodig van lief want ik kan er dan niet meer bij
pi_73548938
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Voor de persoon die hier een paar links postte naar babydozen etc (ben de naam helemaal vergeten ) : thx
Waar schrijven jullie zich eigenlijk in voor een kruidvat-doos? Op de Belgische website vind ik er alleszins niets van

Kan hem bij het Kruidvat in België ook niet vinden nee.
pi_73552192
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef amaranta het volgende:
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
Nee ik ga geen gekke dingen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')