abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73523894
Maagzuur is momenteel mijn grootse last, trouwens.

Ik heb het echt heel heel erg. De hele dag door maar vooral 's nachts is het verschrik-ke-lijk.
Ik kan absoluut niet platliggen en bij iedere beweging die ik maak komt er een golf (kokhalzen). Ik heb het iedere zwangerschap nog gehad maar nu heb ik het idee dat ik er wel eerder last van heb.
pi_73523947
Hihi Asy, je hoeft harry nu niet te veranderen in Harriette!

Ga je nog foto's scannen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:32:52 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73524032
hellow ladies; weer uitgewerkt en weeeeeekend!
ben alleen enorm moe, en om half 7 is dr weer een vriendinnetje van mij, dus ga nog ff een dutje doen denk ik,,,

@Bucko, succes met het maagzuur... dat is enorm vervelend...

@Vlindur; een schoenprobleem dus... dat is lastig... komt het door vocht vasthouden? of kan je dr niet meer bij?

@Asy, gefeliciteerd met je goede echo!!! wat fijn een ventje!

@Davinia, wat heerlijk dat je een dutje hebt kunnen doen....

gaat ook ff dutten....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73524237
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies; weer uitgewerkt en weeeeeekend!
ben alleen enorm moe, en om half 7 is dr weer een vriendinnetje van mij, dus ga nog ff een dutje doen denk ik,,,

@Bucko, succes met het maagzuur... dat is enorm vervelend...

@Vlindur; een schoenprobleem dus... dat is lastig... komt het door vocht vasthouden? of kan je dr niet meer bij?

@Asy, gefeliciteerd met je goede echo!!! wat fijn een ventje!

@Davinia, wat heerlijk dat je een dutje hebt kunnen doen....

gaat ook ff dutten....
Weekend!! Super!

En over mn schoenen.. Ik kan er gewoon bijna niet meer bij, moet mn been nu echt helemaal raar buigen om de veters te knopen en als ik net gegeten heb kan ik het helemaal wel vergeten Maar ik heb totaal geen last van vocht
pi_73524764
Hier net ff een tukje gedaan op de bank... lag ik lekker, gaat de bel. Staat mn buurvrouw voor de deur met haar zoon ( 3 weken oud)... ze kwam ff een bakkie doen, was wel gezellig. Verveel me namelijk ontzettend alles is af en ben nu in afwachting van de bevalling. Ik wil ook mn kindje... ze was gelijk met mij uitgerekend en zij heeft hem gewoon al
Morgen kan hij niet geboren worden... mn lief heeft open huizen route ( zn huis staat al bijna 2 jaar te koop) dus hij moet daar heen en nu moet het dan eindelijk verkocht worden

Sorbootje ondanks dat je van t weekend geen tijd hebt om te bevallen... heb je natuurlijk wel gewoon meldplicht

Het-is-mij, aangezien sorbo en ik allebei geen tijd hebben van t weekend... moet jij het kunstje eerst maar ff voordoen

Asy een gezonde knul voor jullie
pi_73524855
Jajaja ik zal me heus wel even melden
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:03:23 #32
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73524908
Asy, wat geweldig leuk, ook (al) een zoon! Harry blijft dus Harry, haha!

BJ, truste, lekker tukje doen

Davinia, haha, daar kun je dan echt helemaal slaperig van zijn als je zo abrupt wakker wordt

Ik heb trouwens ook veel last van maagzuur de afgelopen week ofzo, en 's-nachts helpen rennies dus echt voor geen meter meer..

En Martine, ik zal duimen dat het huis snel verkocht wordt dan, wat vervelend dat het al zo lang te koop staat.. Het mijn heeft ooit ook zo lang gestaan, exáct een maand voor het twee jaar zou zijn is het uiteindelijk overgedragen aan de nieuwe eigenaar. Good luck!
3!
pi_73525046
@ martine, ik zal kijken wat ik kan doen
Heb op zich wel tijd van het weekend.

@ Sorbo, en anders mij ff sms-en bij heuglijk nieuws hehe

@ Bucko, heb het tot 32 wkn ofzo gehad dat ik heel weinig at en ook zo'n vol en opgeblazen gevoel maar kon er weinig aan doen.
In die tijd zei ook iedereen, nog ff gezellig met de mr. uit eten, nou dat was gewoon zonde van het eten en het geld.

@ Asy, mooi dat alles oke was

@ stuitkindjes, ik lag ook in een stuit.
De huisarts deed toen nog de bevalling en die zei tegen mn moeder, huh? het poept?
Ja dat is niet de normale gang zeg maar maar 't is redelijk goed gekomen op wat gebreken na hehe.
Bevalling ging best goed, bleef alleen nog lang met de benen omhoog liggen bijv. op de commode.
Die voetjes lijkt me apart ja maar als het hoofdje al zo diep ligt voelt dat ook heel raar kan ik je vertellen haha.

@ Lily, hoe gaat het eigenlijk met de bloedingen?

@ de dames die weekend hebben, YEAH, lekker van genieten!
pi_73525174
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef het-is-mij het volgende:
@ Lily, hoe gaat het eigenlijk met de bloedingen?
so far so good af en toe met afvegen
Bij mijn oudste kreeg ik (out of the blue want ik wist toen niet dat de placenta ervoor lag) hele zware bloedingen met 30 weken en dat stopte ook niet meer de weken daarna.
Die heb ik dus (nog) niet!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:22:00 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73525429
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Vlindur het volgende:
Hihi Asy, je hoeft harry nu niet te veranderen in Harriette!

Ga je nog foto's scannen?
De foto's zijn helemaal niet zo mooi
De DVD wel. Misschien dat manlief daar wel een keer stukjes uit wil knippen (maar niet op korte termijn )
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:23:12 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73525464
Fijn lily dat de grote bloedingen tot nu toe nog weggebleven zijn. Hopelijk blijft dat ook zo
pi_73525492
Wij hebben ook geen mooie foto's van de 20 weken echo.

De arts zei; voor mooie kiekjes moeten jullie maar een pretecho laten maken, deze is puur medisch en niet voor de lol.

Dit klinkt hard en onaardig maar het was een hele aardige en kundige persoon verder hoor dus ik vond het niet erg (ervaring leert mij sowieso dat je na de geboorte nooit meer naar zo'n echofoto omkijkt, ik dan heh...)
pi_73525497
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Asyniur het volgende:

[..]

De foto's zijn helemaal niet zo mooi
De DVD wel. Misschien dat manlief daar wel een keer stukjes uit wil knippen (maar niet op korte termijn )
Oh wat zonde..
Dan wacht ik wel heel geduldig op de dvd stukjes!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:29:23 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73525602
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef lily het volgende:
Wij hebben ook geen mooie foto's van de 20 weken echo.

De arts zei; voor mooie kiekjes moeten jullie maar een pretecho laten maken, deze is puur medisch en niet voor de lol.

Dit klinkt hard en onaardig maar het was een hele aardige en kundige persoon verder hoor dus ik vond het niet erg (ervaring leert mij sowieso dat je na de geboorte nooit meer naar zo'n echofoto omkijkt, ik dan heh...)
Nee dat is ook zo. Alleen zijn de DVD opnamen wel heel mooi, duidelijk en scherp en de foto's niet.
Das gewoon jammer, maar geen grote ramp
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:50:29 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_73526116
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73526434
ik kwam hier ook weer eens effe spieken..dames nou is het laatste beebje wel errug lang geleden, kom op!

Over het vocht in je voeten en schoenen die niet willen: slippers zijn niet alleen koud, maar ook niet bijster goed voor je rug en bekken. En ik kon hier ook echt geen veters meer strikken de laatste weken, dus dat deed mijn man en ik was erg blij met mijn gympen met klitteband.

Nou dames, succes allemaal maar weer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73526455
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Troel het volgende:
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan
Zolang je mij ondertussen van update's en gegevens via de PM voorziet vind ik dat best
pi_73527127
sorry verkeerd topic
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:31:55 #44
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73527181
Wat jammer voor de meiden die geen mooie echo foto's mee hebben gekregen Zou ik echt heel erg vinden denk ik. Wij wilden bij de 20 weken echo een dvd laten maken, maar dan zouden we 30 euro kwijt zijn! Dus hebben we niet gedaan.

Vandaag naar de school geweest voor de echo door studenten te laten maken. 1 woord: GE-WEL-DIG!!!
Als ze me nog een keer nodig hebben, ga ik zeker weer!!
3 mooie echo foto meegekregen van ons meisje en mijn moeder heeft er zelfs ook 1 gekregen Die is dus ook helemaal gelukkig. Op het eind nog een knuffeltje uitgekozen.
Volgens de lerares heb ik echt een wiebeltje, ze lag maar niet stil!! De studenten hebben zo goed kunnen oefenen Bleef echt de hele tijd draaien en draaien en schoppen hihihi
Hebben nog even kunnen kijken hoe ze aan het gapen was Wat fijn om een uur lang naar mn meisje te hebben gekeken

Deze heeft mijn moeder ook gekregen

Ze deed hier echt haar hoofdje heel ver naar achteren hihihi

Wat dit is ben ik even kwijt

Voor iedereen een dikke gewoon omdat ik in zo'n vrolijke bui ben
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73527248
Dames dames, wat gaan we weer hard

Over de schoenen aankrijgen, hier ook last van
Heb dan wel laarzen met een rits aan de zijkant. Gewone schoenen vind ik nu te koud of niet fijn.
Ook heb ik vanmiddag een voedingskussen gekocht. Hopelijk slaap ik dan wat beter en lekkerde.
En ook hebben we een nieuw matras gekocht (zóóó meteen helemaal blut gewoon) maar de onze is echt aan vervaning toe.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:41:29 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73527404
wat een mooie echofoto's!
is die onderste niet een armpje?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73527450
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:31 schreef mama_papa het volgende:
Wat jammer voor de meiden die geen mooie echo foto's mee hebben gekregen Zou ik echt heel erg vinden denk ik. Wij wilden bij de 20 weken echo een dvd laten maken, maar dan zouden we 30 euro kwijt zijn! Dus hebben we niet gedaan.

Vandaag naar de school geweest voor de echo door studenten te laten maken. 1 woord: GE-WEL-DIG!!!
Als ze me nog een keer nodig hebben, ga ik zeker weer!!
3 mooie echo foto meegekregen van ons meisje en mijn moeder heeft er zelfs ook 1 gekregen Die is dus ook helemaal gelukkig. Op het eind nog een knuffeltje uitgekozen.
Volgens de lerares heb ik echt een wiebeltje, ze lag maar niet stil!! De studenten hebben zo goed kunnen oefenen Bleef echt de hele tijd draaien en draaien en schoppen hihihi
Hebben nog even kunnen kijken hoe ze aan het gapen was Wat fijn om een uur lang naar mn meisje te hebben gekeken

Deze heeft mijn moeder ook gekregen
[ afbeelding ]

Ze deed hier echt haar hoofdje heel ver naar achteren hihihi
[ afbeelding ]

Wat dit is ben ik even kwijt
[ afbeelding ]

Voor iedereen een dikke gewoon omdat ik in zo'n vrolijke bui ben
Wat een mooie echo

Wij hebben met de 20 weken echo ook z'n mooie foto van het gezichtje mee gekregen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:50:06 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73527618
Asyniur, leuk, een jongetje! Ik heb het erbij gezet. Fijn dat alles goed was!

Mooie plaatjes mama_papa!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:06:46 #49
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73528107
De horror, zelf je schoenen niet meer vast kunnen maken

Asy, wat fantastisch, een goede echo en ook al een jongetje veel jongetjes in februari gefeliciteerd meis!!

Sorbootje, veel plezier het weekend en hopen dat je kleintje rekening houdt met het feit dat de stiefkinderen er zijn dit weekend en zich pas maandag meldt op zijn vroegst

Faja, wat fijn dat je iets minder pijn hebt. Als het door de paracetamol komt, kun je die best vaker nemen als dat helpt. Pijn is niet fijn.

DaviniaHR, een glas erop da's een flink plateau dan hihi. En leuk hè, dat gefrummel in je buik

Lily, wat vervelend dat maagzuur ik neem aan dat alle huis-tuin-en keukenmiddeltjes inmiddels geprobeerd zijn? Ik hoop dat het weer wat zakt voor je.

Martine, nog heel eventjes maar, na morgen komt je kleintje vast snel!

Troel, ja zeg, dan is een foto elke dag verplicht hoor, met de krant van die dag. Kijken of je buik er nog zit

mama_papa, want een mooie echofoto's van je meisje

Oh, wil een modje bij ons er ook achter zetten dat we een jongetje krijgen
pi_73529628
Asy een ventje

En mama-papa mooie foto;s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')