Weekend!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies; weer uitgewerkt en weeeeeekend!![]()
ben alleen enorm moe, en om half 7 is dr weer een vriendinnetje van mij, dus ga nog ff een dutje doen denk ik,,,
@Bucko, succes met het maagzuur... dat is enorm vervelend...
@Vlindur; een schoenprobleem dus... dat is lastig... komt het door vocht vasthouden? of kan je dr niet meer bij?
@Asy, gefeliciteerd met je goede echo!!! wat fijn een ventje!
@Davinia, wat heerlijk dat je een dutje hebt kunnen doen....
![]()
gaat ook ff dutten....
so far so good af en toe met afvegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:07 schreef het-is-mij het volgende:
@ Lily, hoe gaat het eigenlijk met de bloedingen?
De foto's zijn helemaal niet zo mooiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:30 schreef Vlindur het volgende:
Hihi Asy, je hoeft harry nu niet te veranderen in Harriette!![]()
Ga je nog foto's scannen?
Oh wat zonde..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De foto's zijn helemaal niet zo mooi![]()
De DVD wel. Misschien dat manlief daar wel een keer stukjes uit wil knippen (maar niet op korte termijn)
Nee dat is ook zo. Alleen zijn de DVD opnamen wel heel mooi, duidelijk en scherp en de foto's niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef lily het volgende:
Wij hebben ook geen mooie foto's van de 20 weken echo.
De arts zei; voor mooie kiekjes moeten jullie maar een pretecho laten maken, deze is puur medisch en niet voor de lol.
Dit klinkt hard en onaardig maar het was een hele aardige en kundige persoon verder hoor dus ik vond het niet erg (ervaring leert mij sowieso dat je na de geboorte nooit meer naar zo'n echofoto omkijkt, ik dan heh...)
Zolang je mij ondertussen van update's en gegevens via de PM voorziet vind ik dat bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:50 schreef Troel het volgende:
Ow, ik heb besloten niet te komen melden wanneer de baby er is, want ik wil bovenaan komen te staan![]()
Wat een mooie echoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:31 schreef mama_papa het volgende:
Wat jammer voor de meiden die geen mooie echo foto's mee hebben gekregenZou ik echt heel erg vinden denk ik. Wij wilden bij de 20 weken echo een dvd laten maken, maar dan zouden we 30 euro kwijt zijn! Dus hebben we niet gedaan.
Vandaag naar de school geweest voor de echo door studenten te laten maken. 1 woord: GE-WEL-DIG!!!
Als ze me nog een keer nodig hebben, ga ik zeker weer!!
3 mooie echo foto meegekregen van ons meisje en mijn moeder heeft er zelfs ook 1 gekregenDie is dus ook helemaal gelukkig. Op het eind nog een knuffeltje uitgekozen.
Volgens de lerares heb ik echt een wiebeltje, ze lag maar niet stil!! De studenten hebben zo goed kunnen oefenenBleef echt de hele tijd draaien en draaien en schoppen
hihihi
Hebben nog even kunnen kijken hoe ze aan het gapen wasWat fijn om een uur lang naar mn meisje te hebben gekeken
Deze heeft mijn moeder ook gekregen
[ afbeelding ]
Ze deed hier echt haar hoofdje heel ver naar achteren hihihi
[ afbeelding ]
Wat dit is ben ik even kwijt
[ afbeelding ]
Voor iedereen een dikkegewoon omdat ik in zo'n vrolijke bui ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |