abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73541956
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Owja, en Lijnloos, veel plezier met de kraamvisite, zelf zwanger zijn geeft echt een extra dimensie daaraan vond ik En jij ook GL met jullie kaartje, jullie willen ook zelf ontwerpen begrijp ik?
Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.
Balen, kraamvisite gaat waarschijnlijk niet door, kleine ligt nu voor de 3e keer weer in het ziekenhuis met koorts Zo zielug....
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:21:52 #77
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73541995
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:18 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Nou niet perse hoor, zo crea-bea ben ik nou ook weer niet (althans wel in mijn hoofd maar krijg het echt nooit op die manier op papier)... dus ik denk dat het een pre-fab-kaartje wordt.
Balen, kraamvisite gaat waarschijnlijk niet door, kleine ligt nu voor de 3e keer weer in het ziekenhuis met koorts Zo zielug....
Ahgossie, wat sneu Arme beeb, wordt maar snel weer beter.. En wij zijn ook niet heel erg van de teken en de knutsel hoor, maar lief is wel redelijk met plaatjes e.d. bewerken op de pc en we hadden een erg leuk idee waarvan veel plaatjes op het internet terug te vinden zijn, dus dan ben je al een heel eind
3!
pi_73542025
goedemorgen dames!

@trixje, wat fijn dat je eens wat meer uren achter mekaar hebt kunnen slapen!!!

@MP; wat een mooooooie echofoto's!

ik heb ook lekker geslapen van8. Was ook erg moe.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73542161
Moguh dames,

Hier eindelijk een nacht zonder gerommel... op een paar wc bezoekjes na heb ik heerlijk geslapen. Heb t gevoel dat dit een super weekend moet worden. Mn lief verkoopt vandaag het huis, vanavond winnen we de staatsloterij en morgenochtend heb ik mn zoon in mn armen Ja positief moet je blijven he

Sorry heb niet bij gelezen dus voor iedereen een
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:51:46 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73542380
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:09 schreef leonieke het volgende:
En nu zit ik hier eigenlijk te balen Ik wil de baby ook voelen Iedereen zegt me constant dat ik hem nu toch wel al voel en dat is helemaal niet het geval en mensen die minder ver zijn dan ik, voelen hun baby al een tijdje. En hier, nog helemaal niets...
Dat komt heus nog wel...
Ik voelde hem toevallig heel erg vroeg. De echoscopiste zei gisteren dat ik de baby nu onderhand wel moest gaan voelen (die was dus verbaasd dat ik hem al 3 weken voel).
Harry werd gister aan de zware kant geschat: hij was al 427 gram
pi_73542528
Leonieke, kan met het helemaal voorstellen hoor Maar zoals iemand anders ook al typte; misschien ligt het aan de ligging van je placenta, als die voorliggend is voel je ook vaak niks/niet veel (en dan gedurende je hele zwangerschap) of misschien liggen de beentjes nu op een schop-ongevoelige plek.
Hoop dat je gauw kan komen posten met de eerste babykriebeltjes (zo vond ik het voelen) die je voelt!!!!

Mijn rechter borst lekte gisteravond nu niks meer gelukkig.Ik wil niet aan die Senseopad dingen hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:03:27 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_73542553
Mogguh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73542948
Ze hebben niets gezegd in het ziekenhuis over een placenta die naar voren ligt
Ah, misschien voel ik hem vannacht wel.. wie weet

En Asyniur: al drie weken en dat met 8 dagen verder te zijn dan ik.

Soit, ik ga er me niet meer te druk in maken. Op naar mijn ma en mijn zus voor een dagje
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:33:42 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73543025
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:29 schreef leonieke het volgende:
Ze hebben niets gezegd in het ziekenhuis over een placenta die naar voren ligt
Ah, misschien voel ik hem vannacht wel.. wie weet

En Asyniur: al drie weken en dat met 8 dagen verder te zijn dan ik.

Soit, ik ga er me niet meer te druk in maken. Op naar mijn ma en mijn zus voor een dagje
Waarschijnlijk ga jij je beebje komende week ergens wel voelen. Dat staat ook 'in de boekjes' (rond 21 weken). Ik heb gewoon een doordouwer in mijn buik
vraag me af of ik daar straks ook zo blij mee ben

Even een vraagje nog: zou het slim zijn om nog naar een osteopaat te gaan voor mijn bekkenklachten? Of kan ik het beter bij alleen de bekkentherapeut houden?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:39:52 #85
95408 Incantrix
pi_73543122
Martine, volgens mij knap je ongelooflijk op van zo'n nachtje goed slapen Dat heb ik al, laat staan jij!

Poppejans Dáár gaan we dan niet gelijk in op! Hoewel ik wel cónstant te horen krijg "hey, heb je een lektiet?" maar die heb ik nog helemaal niet gehad, ik ben gewoon Pammie-style gegroeid en met zulke uitsteeksels komt echt alles dat ik knoei (en da's veel, want ik ben nogal onhandig) meteen op mijn tiet terecht

Leonieke, fijn dagje!

Goodmornings to you too, Troel
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:33 schreef Asyniur het volgende:
vraag me af of ik daar straks ook zo blij mee ben
Dat valt te bezien inderdaad, bij mij doet het nu met regelmaat echt zeer, en niet alleen als hij 'doelbewust' aan het spartelen is, ook als hij een klein beetje aan het fruttelen is zeg maar, zoals je soms een beetje beweegt in zijn slaap. Lief voelde die gekke dikkie gister heel 'zachtjes' (voor zijn doen) bewegen en hij schrok er helemaal van: "Eh, ja, ik snap best dat het zeer doet, ja "

For the record: deze voelde ik al met week 16/17 mét voorliggende placenta o_o
3!
pi_73543473
Goedemorgen (nog net)

Wat een kl*te nacht. Volgens mij heb ik nog nooit zo slecht geslapen. Kon echt de goede houding niet vinden. Nou ja, vanmiddag nog maar eens proberen...

Asy, een jochie, wat leuk!

Keshet, veel plezier met vertellen

Leonieke, ik voelde de beeb ergens in week 21. Ik heb een placenta aan de voorzijde. Ik herken ook niet de eerste bewegingen die iedereen hier beschrijft, dat met een kwastje aan de binnenkant. Ik voelde een soort van spastische trekjes in mijn buik.

Over geboortekaartjes, wij hebben een standaard kaartje uitgekozen, en we gaan ze zelf door de laserprinter gooien. Ik vind dat het anders wel heel erg duur wordt. Kaartje, envelop, drukken, postzegel. Een hoop geld bij elkaar. Maar ja, wij vinden het ook niet zo heel belangrijk...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:06:45 #87
95408 Incantrix
pi_73543558
Hey Aoraki, balen dat je zo slecht hebt geslapen Hoop dat je het vanmiddag een beetje kunt inhalen! Ik had trouwens ook geen 'kwastje' ofzo, wat jij zegt komt me bekender voor. Datte en een soort van bubbeltjes/luchtbelletjes, zoals het voelt in je keel als je een slok priklimonade zo snel mogelijk doorslikt na het inschenken zeg maar..
3!
pi_73543689
Ik kom me even braaf melden. Geen actie hier, maar dat mog ook nog niet van mij. Morgenavond op z'n vroegst
pi_73543768
Ik moet de drukker nog bellen. Toen ik hem afgelopen week belde lag hij in het ziekenhuis.
pi_73545141
Leonieke, het is heel wisselend, hoor, wanneer je de kleine voor het eerst voelt.. Mijn vriendin was ook laat.. zij voelde haar kindje pas bij 28 (!!) weken! Ikzelf met 18... Komt goed, je zult de kleine vast gauw voelen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_73545341
Wat wel opvalt is dat het best snel gaat van 'eerste zachtje plopje' waarvan je denkt: was dat nou de beeb? Tot echt gewroet en duidelijke bewegingen.
pi_73546070
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:29 schreef freecell het volgende:
Wat wel opvalt is dat het best snel gaat van 'eerste zachtje plopje' waarvan je denkt: was dat nou de beeb? Tot echt gewroet en duidelijke bewegingen.
Dat dus
pi_73546656
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:02 schreef Aoraki het volgende:
[...]
Leonieke, ik voelde de beeb ergens in week 21. Ik heb een placenta aan de voorzijde. Ik herken ook niet de eerste bewegingen die iedereen hier beschrijft, dat met een kwastje aan de binnenkant. Ik voelde een soort van spastische trekjes in mijn buik.
Net als zo'n zenuwtrekje van je ooglid, maar dan in je onderbuik. Of zoals wanneer je een fladderende vlinder tussen je handen houdt Kwastjes kon ik er ook niet van maken
quote:
Over geboortekaartjes, wij hebben een standaard kaartje uitgekozen, en we gaan ze zelf door de laserprinter gooien. Ik vind dat het anders wel heel erg duur wordt. Kaartje, envelop, drukken, postzegel. Een hoop geld bij elkaar. Maar ja, wij vinden het ook niet zo heel belangrijk...
Grappig, wij doen precies hetzelfde. Scheelt bijna ¤100,- We hadden een proefkaartje aangevraagd en hebben daarmee onze eigen proefdruk gemaakt. Helemaal goed Toevallig heeft de postbode vanochtend alle kaarten en enveloppen gebracht en het documentje met de tekst staat ook klaar op de pc. Persen, printen en posten dus

Donderdag is de kraamzorgconsultente geweest en ik mag bevallen hoor. Nou heeft ze alleen tóch niet op m'n slaapkamer gekeken
pi_73547285
Ik was heel wat van plan vandaag maar mijn kind wil niet gaan slapen Dus dweilen zit er voorlopig niet in.
Moet ook nog naar de fietsenmaker maar zul je zien, zet ik haar in de auto valt ze in slaap.
Rob is klussen bij zn broer maar broertjelief moet elke middag een middagdutje doen. Nu is broertje hem dus gepeerd en heeft zijn zoontje bij mn man gelaten, die kan dus ook geen kant ook.
Dus ik zit hier maar te wachten tot Rob thuis komt, hopelijk voor 5 uur nog dan kan ik even naar de fietsenmaker.
pi_73547332
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
pi_73547380
Mijn man vond het niet nodig om de drukker te bellen. Je weet toch wat je wilt? Zei hij.
Ja, en misschien is het ook handig als de drukker dat ook weet Of wil jij de dag erna gewoon aanbellen en zeggen, zo doe mij die maar??
Hij snapt het nog steeds niet maargoed. Mannen..... ken beter kippen houden denk ik soms.
pi_73547642
Asy, had jij die piercing nog binnen gekregen? Bevalt ie?
Ik ga denk ik straks als Rob thuis vragen of hij bij mij de plastic in wil doen. Staafje van gewone piercing is bijna te kort.
Hopelijk past ie nog goed door het gaatje.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:06:35 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73548136
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:49 schreef amaranta het volgende:
Asy, had jij die piercing nog binnen gekregen? Bevalt ie?
Ik ga denk ik straks als Rob thuis vragen of hij bij mij de plastic in wil doen. Staafje van gewone piercing is bijna te kort.
Hopelijk past ie nog goed door het gaatje.
Ik heb de piercing binnen gekregen ja.
Ik hoef hem pas in week 32 ofzo te wisselen van de VK. Eerder ga ik het niet uitproberen omdat ik niet weet of ik de 'oude' piercing er dan weer in krijg.
Ik heb sowieso hulp nodig van lief want ik kan er dan niet meer bij
pi_73548938
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef leonieke het volgende:
Voor de persoon die hier een paar links postte naar babydozen etc (ben de naam helemaal vergeten ) : thx
Waar schrijven jullie zich eigenlijk in voor een kruidvat-doos? Op de Belgische website vind ik er alleszins niets van

Kan hem bij het Kruidvat in België ook niet vinden nee.
pi_73552192
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:39 schreef amaranta het volgende:
Wupwup! jij bent pas 16 november uitgerekend, nog even wachten hoor!
16 november is namelijk de mooiste dag van het jaar! Wist je dat?
Nee ik ga geen gekke dingen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')