quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:37 schreef Razor21 het volgende:
Ik denk dat ik bij iedereen volgende week Rick Asley als tune instel op de computer....en als 20 man dan hun computer sóchtends aanzetten wordt iedereen gerickrolled...
LOL zo ben ik ooit eens bij AT&T op pad gestuurd om heftruckkorrels te halen voor de heftruck...daar liep ik met mijn emmer naar de baas Joop...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:46 schreef LXIV het volgende:
Ook grappig is een jonge, nieuwe werknemer dagenlang van het kastje naar de muur door het bedrijf sturen op zoek naar winterlucht, bougievonkjes, plintenladdertjes etc.
Maar eigenlijk is dit best wel een goede intro voor een beginnend personeelslid. Want na een paar dagen is hij wel overal langsgeweest en heeft hij iedereen en iedereen hem in ieder geval leren kennen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL zo ben ik ooit eens bij AT&T op pad gestuurd om heftruckkorrels te halen voor de heftruck...daar liep ik met mijn emmer naar de baas Joop...![]()
Hij zo van :![]()
![]()
![]()
![]()
Of doorzichtige folie onder de wc bril doorspannen....resultaat ? Diegene merkt het wel als hij een grote hoop heeft gedaan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef LXIV het volgende:
Wat trouwens ook nog lachen is: als je bedrijf zwarte WC-brillen heeft: deze insmeren met schoensmeer!
Of het nummer van de efteling geven aan iemand en naar gijs laten vragen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL zo ben ik ooit eens bij AT&T op pad gestuurd om heftruckkorrels te halen voor de heftruck...daar liep ik met mijn emmer naar de baas Joop...![]()
Hij zo van :![]()
![]()
![]()
![]()
Artis en meneer de Leeuw.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Of het nummer van de efteling geven aan iemand en naar gijs laten vragen.. Of het nummer van de intratuin en laten vragen naar Connie Veer.
.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:43 schreef LXIV het volgende:
Ook een leuke, al kost hij wel wat werk:
Iemands bureaulade leeghalen, met plastic bekleden zodat hij waterdicht wordt, grind erin, vullen met water en goudvisjes erin doen. Moet je zijn gezicht zien als hij 's ochtends zijn bureaulade opent!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:26 schreef Twest1 het volgende:
Dit is ook een mooie:
Je maakt een printscreen van de desktop. Daarna delete je alle shortcuts. Je maakt van je printscreen je achtergrond.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef gniffie het volgende:
Als ze even niet kijkt haar anaal verkrachten
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef MrSubtle het volgende:
Hoorn van de telefoon insmeren met boter en 'm dan bellen en vragen of alles gesmeerd loopt?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef gniffie het volgende:
Als ze even niet kijkt haar anaal verkrachten
briljant!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Linkershift-Alt + printscreen indrukken en dan Enter.
Krijg je hoog-contrast
Op dezelfde manier weer terug te zetten.
Deed het hier net ook alleen nu is windows half terug gezetquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Krijg je hoog-contrast
die met die water bekertjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:47 schreef HQ-Design het volgende:
Vond deze ook wel grappig:
[ afbeelding ]
voor de alu-hoedjes
[ afbeelding ]
de droge collega's
[ afbeelding ]
of de luchtige gesprekken
geniaal!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Krijg je hoog-contrast
Nog leuker, zet die snelkoppeling in de startup/opstarten ding van je startmenu. Iedere keer als de pc opstart sluit ie ook weer meteen afquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef skalalij het volgende:
snelkoppeling maken naar "C:\Windows\System32\Shutdown.exe -s"
pictogram en naam van een veelgebruikt programma geven (bijvoorbeeld word of mailprogramma)
elke keer als ze erop klikken wordt de pc afgesloten
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nog leuker, zet die snelkoppeling in de startup/opstarten ding van je startmenu. Iedere keer als de pc opstart sluit ie ook weer meteen af
niet? Pff je doet het juist bij iemand die je niet magquote:
Shift ingedrukt houden tijdens het opstarten van windows, dan skipt ie het start-menuquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef leolinedance het volgende:
Geen kantoorhumor maar toch erg leuk:
Overigens heeft een collega van mij met Ctrl + Alt + pijltje naar links volgens mij mijn scherm op zijn kop gezet. Ik kreeg hem natuurlijk niet terug
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:58 schreef beertenderrr het volgende:
ooit eens 2 schermen die naast elkaar stonden verwisseld en de bureaubladpictogrammen versleept. Ze snapte er niets van waarom ze nou niet naar het tweede scherm kon als ze tegen de rechterkant van haar linker scherm scrolde
Zal de baas blij mee zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:47 schreef HQ-Design het volgende:
Vond deze ook wel grappig:
[ afbeelding ]
voor de alu-hoedjes
[ afbeelding ]
de droge collega's
[ afbeelding ]
of de luchtige gesprekken
Die is coolquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Krijg je hoog-contrast
Heel veel supermarkten zijn gewoon open op zondag....quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef poqpoq het volgende:
op zondag je collega boodschappen laten doen want de ham is op. (restaurant)
Vlak voordat ie op gesprek moet, met een verhuisdoos aan komen lopenquote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef Berkery het volgende:
Het bureau van een collega leeghalen als ie in zijn functioneringsgesprek zit
OOH JAA IK DACHT GOH LAAT IK DIE GRAP UITHALEN MET EEN SUPERMARKT DIE OPEN IS...quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heel veel supermarkten zijn gewoon open op zondag....
En dan zeggen: "Oh, ben ik te vroeg?"quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vlak voordat ie op gesprek moet, met een verhuisdoos aan komen lopen
Zelfs met een dichte is deze grap totaal niet leuk. Geeft niet hoor, humor is nu eenmaal niet te koop.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef poqpoq het volgende:
[..]
OOH JAA IK DACHT GOH LAAT IK DIE GRAP UITHALEN MET EEN SUPERMARKT DIE OPEN IS...![]()
![]()
![]()
![]()
Heb wel eens een collega gehad die gewoon 3,5 uur onderweg is geweest om een netwerkkaartje te halen op maandagochtend..... (bijna de hele provincie is ie doorgereden.)quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:33 schreef poqpoq het volgende:
[..]
OOH JAA IK DACHT GOH LAAT IK DIE GRAP UITHALEN MET EEN SUPERMARKT DIE OPEN IS...![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef bhm het volgende:
Ik zat op de ict afdeling, daar zat iemand te klagen over de traagheid van zijn pc.
Zelfde pc in een andere kast gedaan(nieuwere), de beste man merkte toch zo'n 40% snelheids verschil...
Collega's waren ingelicht en maken hem na 3 jaar nog steeds belachelijk.
Leuk genoegquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef MMUFC het volgende:
Vrienden van me hebben iemand een keer aan het schelden en vloeken gekregen door een programmatje te installeren waarmee je zijn pc over kon nemen terwijl hij ff naar de wc was..
Vervolgens begonnen ze te kloten op het moment dat hij weer achter zijn pc zat.. rustig opbouwen met eerst alleen zijn muis wat bewegen.. Tot internet explorer afsluiten wanneer hij het net geopend had![]()
Wat begon met schelden en vloeken, ging over in slaan op de pc en beeldscherm eindigde door zijn pc uit te zetten door de stekker er uit te trekkenDaarna ging het geintje niet meer op, want je moest het programma op zijn pc starten
Geen kantoorhumor en niet grappig helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef flexoo het volgende:
een leraar liet ons ooit s'avonds naar school komen. Nou dat heeft hij geweten, elke bezorgtoko in de buurt gebeld om een pizza./chinees/shoarma etcetra te bestellen op zijn naam. Hij was niet echt blij. vooral omdat er 15 min zat tussen het bezorgen. dankjewel thuisbezorgd
niet grappigquote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef flexoo het volgende:
een leraar liet ons ooit s'avonds naar school komen. Nou dat heeft hij geweten, elke bezorgtoko in de buurt gebeld om een pizza./chinees/shoarma etcetra te bestellen op zijn naam. Hij was niet echt blij. vooral omdat er 15 min zat tussen het bezorgen. dankjewel thuisbezorgd
Hmmm, toch wel een beetjequote:
Dit ging ik dus voor de grap proberen, maar ik krijg het niet meer goed? De start balk blijft grijs en groot wanneer ik het weer terugzet naar normaal, en de scrollbars ook evenals het menu wat je ziet als je met je rechtermuisknop op een link kliktquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Krijg je hoog-contrast
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dit ging ik dus voor de grap proberen, maar ik krijg het niet meer goed? De start balk blijft grijs en groot wanneer ik het weer terugzet naar normaal, en de scrollbars ook evenals het menu wat je ziet als je met je rechtermuisknop op een link klikt
Wuuuuh helluuuup!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha PWNED!
Ja, was leuk geweest als het nu nog 1987 wasquote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Met plakband de opneem-schakelaar van de telefoon vastplakkenAls je collega de hoorm opneemt blijft hij overgaan
oh en BWEHEHEHEquote:
Heel veel telefoons hebben nog zo'n ding hoor. Die van ons hebben een sensorquote:Op woensdag 30 december 2009 13:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, was leuk geweest als het nu nog 1987 was
Pics van je telefoon?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heel veel telefoons hebben nog zo'n ding hoor. Die van ons hebben een sensor
gewoon VNC installeren op de pc, en het icoontje in de taakbalk-tray weghalen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef MMUFC het volgende:
Vrienden van me hebben iemand een keer aan het schelden en vloeken gekregen door een programmatje te installeren waarmee je zijn pc over kon nemen terwijl hij ff naar de wc was..
Vervolgens begonnen ze te kloten op het moment dat hij weer achter zijn pc zat.. rustig opbouwen met eerst alleen zijn muis wat bewegen.. Tot internet explorer afsluiten wanneer hij het net geopend had![]()
Wat begon met schelden en vloeken, ging over in slaan op de pc en beeldscherm eindigde door zijn pc uit te zetten door de stekker er uit te trekkenDaarna ging het geintje niet meer op, want je moest het programma op zijn pc starten
Is het al opgelost gifwalletje/loederkwalletje? Bij mij ging het gewoon vanzelf goed. Misschien moet je een keer in-/uitloggen of de pc opnieuw opstarten.quote:
Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommertquote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is het al opgelost gifwalletje/loederkwalletje? Bij mij ging het gewoon vanzelf goed. Misschien moet je een keer in-/uitloggen of de pc opnieuw opstarten.
Ik ben ook extra lief. Maar goed, het is weer weg. Dat is mooi. Niet meer doen he!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommertIk heb uiteindelijk maar systeemherstel gedaan, want hoe vaak ik het ook probeerde, het ging maar niet weg. Nu is het in orde.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommertIk heb uiteindelijk maar systeemherstel gedaan, want hoe vaak ik het ook probeerde, het ging maar niet weg. Nu is het in orde.
En ik moet iedere keer na het opstarten van mn pc weer dat shift -> alt blabla doen, anders heb ik een zwart-witte fok layoutquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dit ging ik dus voor de grap proberen, maar ik krijg het niet meer goed? De start balk blijft grijs en groot wanneer ik het weer terugzet naar normaal, en de scrollbars ook evenals het menu wat je ziet als je met je rechtermuisknop op een link klikt
Systeemherstel dusquote:Op donderdag 31 december 2009 16:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
En ik moet iedere keer na het opstarten van mn pc weer dat shift -> alt blabla doen, anders heb ik een zwart-witte fok layout(Ook veel programma's hebben veel simpele kleuren etc.)
Oplossing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |