abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 14:01:19 #126
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76219648
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef MMUFC het volgende:
Vrienden van me hebben iemand een keer aan het schelden en vloeken gekregen door een programmatje te installeren waarmee je zijn pc over kon nemen terwijl hij ff naar de wc was..

Vervolgens begonnen ze te kloten op het moment dat hij weer achter zijn pc zat.. rustig opbouwen met eerst alleen zijn muis wat bewegen.. Tot internet explorer afsluiten wanneer hij het net geopend had
Wat begon met schelden en vloeken, ging over in slaan op de pc en beeldscherm eindigde door zijn pc uit te zetten door de stekker er uit te trekken Daarna ging het geintje niet meer op, want je moest het programma op zijn pc starten
gewoon VNC installeren op de pc, en het icoontje in de taakbalk-tray weghalen.

Kun je te allen tijde op de pc inloggen
pi_76219730
tvp, dit kantoor hier kan wel wat 'spice' gebruiken
  woensdag 30 december 2009 @ 14:11:23 #128
52636 M2theC
You designed yourself
pi_76220073
Deze is wel lachen inderdaad! Heb vroeger op kantoor ook wel gekke standaard kantoorgrappen uitgehaald:

1. tijdens de pauze het mobieltje van je collega op het systeemplafond boven zijn of haar werkplek leggen en bellen.

2. Een draadloze muis met klein usb ontvangertje toepassen: Iedere keer als je collega ergens op wil klikken de muis een paar mm verschuiven.

3. Muizen en toetsenborden van mensen die tegenover elkaar zitten verwisselen. En knoppen verwisselen..

4. Stoelen volgieten met bekertjes water: pas na een X aantal seconden/ minuten voelt de betreffende persoon nattigheid.

5. Via Phonemanager oid mensen elkaar laten bellen

6. Collega`s onbekenden laten terugbellen

7. Spullen van je collega`s op MP zetten (wij hebben ooit eens de leaseauto voor weinig te koop gezet)
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
pi_76220228
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:45 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

oh en BWEHEHEHE
Even serieus, hoe krijg ik het nou weer weg
pi_76222478
tvp
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_76224228
Een paar dingen die bij mij op kantoor al eens zijn uitgehaald:

• De "bel" van een draadloze bel bij iemand verstoppen en gaan bellen. Uiteraard wel met de rest van de collega's volhouden dat er geen bel te horen is.
  • Plakbandje onder de laser van een muis plakken.
  • Heel slecht: Bij een collega met een visuele beperking (tunnelvisie) z'n scherm omdraaien (= onderste boven). Helaas waren ze vergeten het scherm uit te doen, dus aan het aan/uit lampje zag hij meteen dat z'n scherm omgedraaid was.
  • Een paar toetsen van een toetsenbord verwisselen.
  • Afgelopen week met al die sneeuw: De auto van een collega in de sneeuw verstoppen.
  • De deur van het kantoor op slot doen. Alleen leuk als mensen vaak met "geweld" binnenkomen (wat er bij mij op kantoor best veel zijn). Een collega heeft er koppijn aan over gehouden
  • I reject the truth and substitute it with my own.
      woensdag 30 december 2009 @ 22:03:39 #132
    268740 flexoo
    100% Apple fan
      donderdag 31 december 2009 @ 13:41:33 #133
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_76262129
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 13:35 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Wuuuuh helluuuup!
    Is het al opgelost gifwalletje/loederkwalletje? Bij mij ging het gewoon vanzelf goed. Misschien moet je een keer in-/uitloggen of de pc opnieuw opstarten.
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
    Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
    pi_76265932
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Is het al opgelost gifwalletje/loederkwalletje? Bij mij ging het gewoon vanzelf goed. Misschien moet je een keer in-/uitloggen of de pc opnieuw opstarten.
    Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommert Ik heb uiteindelijk maar systeemherstel gedaan, want hoe vaak ik het ook probeerde, het ging maar niet weg. Nu is het in orde.
      donderdag 31 december 2009 @ 15:44:11 #135
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_76267221
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommert Ik heb uiteindelijk maar systeemherstel gedaan, want hoe vaak ik het ook probeerde, het ging maar niet weg. Nu is het in orde.
    Ik ben ook extra lief. Maar goed, het is weer weg. Dat is mooi. Niet meer doen he!
    "If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
      donderdag 31 december 2009 @ 15:47:31 #136
    236839 TimKuik
    Illegaal downloaden mag niet!
    pi_76267360
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef gifkwal het volgende:

[..]

_! Wat een oplossing !
    This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
      donderdag 31 december 2009 @ 15:52:43 #137
    42829 Mister1977
    Furred, not shaven
    pi_76267595
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:47 schreef TimKuik het volgende:

[..]

_! Wat een oplossing !
    Waarom een mug met de vliegenmepper te lijf gaan als je ook een B1 kunt gebruiken?
    pi_76268758
    Niet lachen, ik ben een meisje en een computer-noob. Vond dit al een hele ingenieuze oplossing eerlijk gezegd
    pi_76268894
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Dit ging ik dus voor de grap proberen, maar ik krijg het niet meer goed? De start balk blijft grijs en groot wanneer ik het weer terugzet naar normaal, en de scrollbars ook evenals het menu wat je ziet als je met je rechtermuisknop op een link klikt
    En ik moet iedere keer na het opstarten van mn pc weer dat shift -> alt blabla doen, anders heb ik een zwart-witte fok layout (Ook veel programma's hebben veel simpele kleuren etc.)

Oplossing?
    pi_76294045
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 16:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

En ik moet iedere keer na het opstarten van mn pc weer dat shift -> alt blabla doen, anders heb ik een zwart-witte fok layout (Ook veel programma's hebben veel simpele kleuren etc.)

Oplossing?
    Systeemherstel dus
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')