gewoon VNC installeren op de pc, en het icoontje in de taakbalk-tray weghalen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef MMUFC het volgende:
Vrienden van me hebben iemand een keer aan het schelden en vloeken gekregen door een programmatje te installeren waarmee je zijn pc over kon nemen terwijl hij ff naar de wc was..
Vervolgens begonnen ze te kloten op het moment dat hij weer achter zijn pc zat.. rustig opbouwen met eerst alleen zijn muis wat bewegen.. Tot internet explorer afsluiten wanneer hij het net geopend had![]()
Wat begon met schelden en vloeken, ging over in slaan op de pc en beeldscherm eindigde door zijn pc uit te zetten door de stekker er uit te trekkenDaarna ging het geintje niet meer op, want je moest het programma op zijn pc starten
Is het al opgelost gifwalletje/loederkwalletje? Bij mij ging het gewoon vanzelf goed. Misschien moet je een keer in-/uitloggen of de pc opnieuw opstarten.quote:
Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommertquote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is het al opgelost gifwalletje/loederkwalletje? Bij mij ging het gewoon vanzelf goed. Misschien moet je een keer in-/uitloggen of de pc opnieuw opstarten.
Ik ben ook extra lief. Maar goed, het is weer weg. Dat is mooi. Niet meer doen he!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommertIk heb uiteindelijk maar systeemherstel gedaan, want hoe vaak ik het ook probeerde, het ging maar niet weg. Nu is het in orde.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:11 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Bedankt, tenminste toch nog iemand die zich om me bekommertIk heb uiteindelijk maar systeemherstel gedaan, want hoe vaak ik het ook probeerde, het ging maar niet weg. Nu is het in orde.
En ik moet iedere keer na het opstarten van mn pc weer dat shift -> alt blabla doen, anders heb ik een zwart-witte fok layoutquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dit ging ik dus voor de grap proberen, maar ik krijg het niet meer goed? De start balk blijft grijs en groot wanneer ik het weer terugzet naar normaal, en de scrollbars ook evenals het menu wat je ziet als je met je rechtermuisknop op een link klikt
Systeemherstel dusquote:Op donderdag 31 december 2009 16:23 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
En ik moet iedere keer na het opstarten van mn pc weer dat shift -> alt blabla doen, anders heb ik een zwart-witte fok layout(Ook veel programma's hebben veel simpele kleuren etc.)
Oplossing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |