quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Da's gemeen, er staat niet op het bord in welke gemeente deze Beek ligt
En gemeente Beek is Zuid-Limburg, dus dat is hem niet (gezien het missen van heuvels)
Het is NIET bereikbaar per OVquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef maok het volgende:
Volgens mij klopt dat wel, maar helaas niet echt bereikbaar met het OV
nu ik dit lees bleek ik het dus toch bij het verkeerde eind te hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 07:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Beetje Google Maps gebruik lost het zo op hoor
Volgens mij is het de Sint Jansgildestraat, kruizing Meizoenstraat
Dus Beek Montferland
Mission accomplishedquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:40 schreef boertie het volgende:
[..]
nu ik dit lees bleek ik het dus toch bij het verkeerde eind te hebbenKon im googlemaps ook al niets vinden wat er op leek.
Route plannen tussen die 2 bushaltes ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:17 schreef Thijz het volgende:
[..]
Mission accomplished![]()
Er zijn wel bushaltes in de buurt, maar 9292ov kent 't niet.
Dat kan, moet je wel met de buurtbus.quote:
Nou schiet op en plaatsen! Als er iets te bereiken is op fietse zal ik het doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:57 schreef Richfield het volgende:
Deze is vanmiddag voor mij natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
ik haal hem begin van de avond op (na het werk)quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
als richfield m niet verlegd heeft ga ik vanavond ff op en neer
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:59 schreef maok het volgende:
Hij is wel vaker onderweg in Duitsland geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef Richfield het volgende:
[..]
nee in het 60 bord (aan de andere kant)
dit is in principe fietsafstand vanaf nijmegenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:53 schreef Thijz het volgende:
als 'ie nu niet voor Swarmahoer beschikbaar is, weet ik het ook niet meer
dat is het al geweestquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
swarmahoer moet ff tijd zoekenhoop dat het tussen 3 en half 5 lukt
Swarmahoer verplaatst de stok toch meestal 's nachts? Misschien bedoelt ie tussen 3 en half 5 vannacht.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:19 schreef Richfield het volgende:
[..]
dit is in principe fietsafstand vanaf nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |