Fucker, dat doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
als dank voor al die keren dat ik de TT veranderd heb voor je
Zeg hoer; dat is toch een vorm van mod-misbruikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
als dank voor al die keren dat ik de TT veranderd heb voor je
ik ben VERSCHRIKKELIJK benieuwd naar de stalen FokStok!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:04 schreef malse-sjanker het volgende:
als de stok zondag in de (erg bizar getekende) driehoek : vlissingen, nieuwegein, utrecht ergens ligt, haal ik m op.
tevens mailtje gestuurd dat ik deze zondag de stalen fokstok kan ophalen, echter nog geen reactie op gehad.. *
die heb ik ook nog nooit gehadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:35 schreef babybel het volgende:
[..]
ik ben VERSCHRIKKELIJK benieuwd naar de stalen FokStok!!!
Ik en Nijn hebben de houten stok al zo vaak in handen gehad, ik wil nu de "echte" stok wel eens zien!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
omgeving nijmegen
en ik denk dat ik m ergens in gelderland breng, nog ff een leuke plaats zoeken
Als je hem krijgt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
omgeving nijmegen
Eh? stalen fokstok??? zijn er twee dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:35 schreef babybel het volgende:
[..]
ik ben VERSCHRIKKELIJK benieuwd naar de stalen FokStok!!!
Ik en Nijn hebben de houten stok al zo vaak in handen gehad, ik wil nu de "echte" stok wel eens zien!
ja, 1 is kapot dus heb ik die houten gemaakt. En het duurt al een jaar voordat die gerepareerd wordtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:56 schreef Smight het volgende:
[..]
Eh? stalen fokstok??? zijn er twee dan?
Drempt ! DOE HETquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:10 schreef swarmahoer het volgende:
omgeving nijmegen
Als 'ie in Drempt komt, is 'ie van MIJquote:
Jij hebt hem uberhaubt nog, dus waarom zou je hem ergens neerleggen als je hem daarna weer ophaaltquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:52 schreef Thijz het volgende:
[..]
Als 'ie in Drempt komt, is 'ie van MIJ
For the love of the gamequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij hebt hem uberhaubt nog, dus waarom zou je hem ergens neerleggen als je hem daarna weer ophaalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |