quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef Drexl het volgende:
Wat mij betreft hadden ze vanavond alleen die meisjes aan tafel hoeven zetten.
Die zijn bijzonder aantrekkelijk iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef Drexl het volgende:
Wat mij betreft hadden ze vanavond alleen die meisjes aan tafel hoeven zetten.
kennelijk nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef Horloge het volgende:
Heu, iedereen weet toch dat de aardappel uit Zuid-Amerika komt?
Maar weer is kijken.quote:Vanavond te gast
- Econoom Rick van der Ploeg over de crisis binnen de PvdA.
- Ruud van Boom, advocaat van Puttense moordzaak verdachte Ron P.
- Bedrijfsfraudejager Pieter Lakeman over DSB.
- Oud-Italië-correspondent Eric Arends over Berlusconi.
Die werd gisteren toch ook aangekondigd in het programma?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Teletekst loopt achter.Ze hadden het eerst over Helina van Reijn.
De website zegt nu wat anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die werd gisteren toch ook aangekondigd in het programma?
Klopt, dat betwijfel ik ook niet, zag het net al op tv voorbij komen. Maar ik vraag me af waarom ze er niet meer bij staat. Vaak worden gasten gewoon ingewisseld als ze iets beters kunnen krijgen. Niet heel chique.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De website zegt nu wat anders.
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ja, inderdaad. Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt, dat betwijfel ik ook niet, zag het net al op tv voorbij komen. Maar ik vraag me af waarom ze er niet meer bij staat. Vaak worden gasten gewoon ingewisseld als ze iets beters kunnen krijgen. Niet heel chique.
Die advocaat mocht dus blijven en die Italiecorrespondent , Lakeman & vd Ploeg zijn toegevoegd tov teletekst, dat nog altijd niet aangepast isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.
Ze zijn er nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die advocaat mocht dus blijven en die Italiecorrespondent , Lakeman & vd Ploeg zijn toegevoegd tov teletekst, dat nog altijd niet aangepast is
quote:Ter promotie van zijn boek "Louis van Gaal: Biografie & Visie" zal Louis in de volgende TV programma's optreden:
van 19:30 - 20:30 De wereld draait door
van 23:00 - 24:00 Paul & Witteman
mogge wellicht ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef Labjas het volgende:
Ik zie geen Van Gaal aan tafel zitten.
Foutjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Louis een lieve man blijkt te zijn.
Klopt, en het CU maakt ook een zwakkere indruk dan normaal. Die Slob brengt het gewoon minder dan Rouvoet. En dat de premier ook partijleider is, is niet zo vreemd. Vind je wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
Het verhaal dat de leider niet in het kabinet mag zitten ..bij CDA & CU is dat ook zo.
Neen, maar ik geloof niet dat daar het grote PvdA probleem zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, en het CU maakt ook een zwakkere indruk dan normaal. Die Slob brengt het gewoon minder dan Rouvoet. En dat de premier ook partijleider is, is niet zo vreemd. Vind je wel?
Dat ben ik met je eens, maar het is wel één van de problemen. Als Bos nog steeds het gezicht van de PvdA zou zijn zouden ze niet onder de 20 zetels staan, daar ben ik van overtuigd. Maar goed, dat Hamer fractievoorzitter is valt Bos natuurlijk ook aan te rekenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neen, maar ik geloof niet dat daar het grote PvdA probleem zit.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Wees maar niet bang, die DSB-gedupeerden kijken dit programma wel op hun peperdure Lenen.nl plasma-tv.
Een Mariëtte Hamer momentje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef Labjas het volgende:
Whaha, u bent mooier dan u intelligent bent.
Whahaha.
Nee die andere zak hooi maakt een professionele indruk..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef evert het volgende:
ik vind die lakeman zo een foute man...
die pakt het wel veel slimmer aan.... lakeman is kansloos in een procesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee die andere zak hooi maakt een professionele indruk..
Daar lijkt het wel een beetje op vind ik. Wat is het waard als het hele bedrag gewoon over een langere periode uitgesmeerd wordt? Hooguit dat je langer in je huis kunt blijven wonen. Aan de andere kant is dit denk ik wel het hoogst haalbare zonder juridische stappen. Als je dus inschat dat je juridisch gezien zwak staat is de deal van Hendrickx wel voordelig. Lakeman schat dat kennelijk anders is en dán is er natuurlijk geen reden om blij te zijn met deze deal, in dat geval valt er immers veel meer te halen. En dan is dat pleiten voor faillissement ook veel logischer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef marsan het volgende:
De hele regeling is dus vooral goed voor Hendrickx en Scheringa?
DSB zit anders ook echt niet te wachten op een proces van 2 jaar hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
die pakt het wel veel slimmer aan.... lakeman is kansloos in een proces
het gaat niet om gewone leningen, maar om hypothekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Wees maar niet bang, die DSB-gedupeerden kijken dit programma wel op hun peperdure Lenen.nl plasma-tv.
Het verleden van zulke zaken als legiolease heeft uitgewezen dat indien men doorgaat de schadeuitkering veel hoger isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op vind ik. Wat is het waard als het hele bedrag gewoon over een langere periode uitgesmeerd wordt? Hooguit dat je langer in je huis kunt blijven wonen. Aan de andere kant is dit denk ik wel het hoogst haalbare zonder juridische stappen. Als je dus inschat dat je juridisch gezien zwak staat is de deal van Hendrickx wel voordelig. Lakeman schat dat kennelijk anders is en dán is er natuurlijk geen reden om blij te zijn met deze deal, in dat geval valt er immers veel meer te halen. En dan is dat pleiten voor faillissement ook veel logischer.
Peter R is Ajaxsupporter, dus voor hem zal Van Gaal wel een soort halfgod zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Om een clash der ego's te ontlokken
Dan nog gaat deze zin op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef henkway het volgende:
[..]
het gaat niet om gewone leningen, maar om hypotheken
Freekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Het zou pas echt leuk worden als Freek de Jonge en Johan Derksen morgen ook aanschuiven.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef Jac0bus het volgende:
Peter R. de Vries, Gerard Spong, Louis van Gaal en die echtgenote van Julio P.
Dé ingedriënten voor heerlijke tv
Misschien heeft ze een aanrecht thuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
LOLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.
Dat zou inderdaad beter zijn, hoewel die Dubois meestal wel uit z'n woorden komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Nou nou...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Ajacieden onder elkaar, he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Even wat opmerkingen van Derksen laten zien en Pauw wat sarcastisch commentaar laten geven en Louis ontploft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Ik denk 9 ton per persoon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef evert het volgende:
9 ton, 4,5 pp en nu al op?
nee dan red je het niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef ddx het volgende:
Hoeveel vertraging zit er eigenlijk op dit programma, seconde of 10 oid ?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef Sk00p het volgende:
Voor iemand die sinds '88 in Nederlands woont, praat ze wel klote Nederlands![]()
Om te huilen..
888 is anders normaal ook redelijk snel, gewoon iets vertraging zou voldoende moeten zijn toch ?quote:
quote:
2 minuten anders kan witteman het niet aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef ddx het volgende:
Hoeveel vertraging zit er eigenlijk op dit programma, seconde of 10 oid ? (ivm ondertiteling)
man ze zitten daar gewoon een potje te liegen geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
vond ik ook al.. Zal me niet verwonderen als ze wat verzwijgt.
Minimaal een minuut.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Labjas het volgende:
Is dit eerder opgenomen?
Die ondertiteling is zelfs te vroeg... of zit er weer een minuut vertraging in?
Wil je even zijn naam doorgeven, dan kan ik hem ook aangeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Gebeurt vaker onder vliegers. Mijn eerste captain heeft nog illegaal in Biaffra gevlogen. Daar zijn ook dooien gevallen. Nooit iets van gehoord. Zal de tijd van toen wel geweest zijn..
denk wel meer, probeer maar es binnen een minuut ondertiteling te doen en te zorgen dat het er komt voor dat ze het zegt.. Dat kan alleen als het er later onder gezet is. Ik denk dat dit gesprek goed al een half uur geleden plaats heeft gevonden.quote:
Die knakker is nu 87.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Wil je even zijn naam doorgeven, dan kan ik hem ook aangeven.
5quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:26 schreef Ad_rem het volgende:
Jongens maar nu even serieus, HOEVEEL vertraging zit er in de uitzending? (In seconden)
Spong is daar wel kind aan huis inmiddels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
De advocaat oreert .dat ze hem nog uitnodigen...
Hey that's my line!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Spong denkt dat ie altijd kan rechtlullen wat krom is.
Triest genoeg wel..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Spong is daar wel kind aan huis inmiddels.
Transavia heeft inderdaad nog vliegtuigen met propellers..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Labjas het volgende:
Hoe kan die man alleen op straaljagers vliegen als hij bij Transavia vloog? :S
Transavia heeft toch geen straaljagers?
Of werkte hij als monteur?![]()
Ze voeren weleens wat geheime opdrachten voor de AIVD uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Labjas het volgende:
Hoe kan die man alleen op straaljagers vliegen als hij bij Transavia vloog? :S
Transavia heeft toch geen straaljagers?
Of werkte hij als monteur?![]()
Misschien kan hij zijn Chileense vriend Charlie voor een onderzoek naar Argentinie sturen.quote:
Dat vind ik nog net iets anders dan de Argentijnse dodenvluchten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Die gozer die eergisteren ergens een stel burgers in Afghanistan heeft patgegooid werkt binnen nu en 10 jaar bij KLM of Transavia.
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef koemleit het volgende:
jammer ik hoopte op de beelden dat ie die 4e official aanvloog.
Owjahjoh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Dat vind ik nog net iets anders dan de Argentijnse dodenvluchten.
Nee, het is appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Owjahjoh?
Misschien zien ze dat over 20 jaar wel heel anders en worden er hier en daar KLM-vliegers opgepakt wegens oorlogsmisdaden in Afghanstan.
Ook goed?
Pauw en Witteman zijn ook wel erg voorzichtig vandaag er is nog praktisch niets kritisch gezegd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Corkscrew het volgende:
Valt tot nu toe nog mee qua spanning onderling, voor 3 redelijk opgeblazen ego's aan één tafel
peter en louis dekken elkaars rug, zoals al bleek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Corkscrew het volgende:
Valt tot nu toe nog mee qua spanning onderling, voor 3 redelijk opgeblazen ego's aan één tafel
Ze hebben allemaal een kater ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Corkscrew het volgende:
Hij is bepaald niet de enige denk ik.quote:
Lul niet zo slap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het is appels met peren vergelijken.
Ik heb destijds voor die arme magere negertjes nog ingezameld, ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Die knakker is nu 87.
Wat heb jij met Biaffra?
Prima wat je wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Ik heb in de burgeroorlog in Angola ook niet bepaald frisse dingen uitgehaald. Goed, ik heb geen doden op mijn geweten, maar destijds heb ik eigenlijk ook geen fuck gedaan om het te stoppen. (Ik was planner en daar heb ik leren vliegen)
Toen ik in '91 weer naar NL kwam om gewoon te vliegen, werd ik aangenomen op voorwaarde dat ik eerst bij de BVD 'langsging'. Niks aan het handje. De maatschappijen weten exact wat en waar je iets geflikt hebt.
Wat wil je nou, 20 jaar later?
Open deur, natuurlijk. Zo is die man al minstens 15 jaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef koemleit het volgende:
eigenlijk wel een hypocriet die van Gaal, altijd afgeven op de Media en nergens willen verschijnen totdat ie zelf iets te verkopen heeft.
Yo man, heb jij met mij in Belgrado gezeten? 1993, geheime missie onder dat verzekeringskantoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Ik heb in de burgeroorlog in Angola ook niet bepaald frisse dingen uitgehaald. Goed, ik heb geen doden op mijn geweten, maar destijds heb ik eigenlijk ook geen fuck gedaan om het te stoppen. (Ik was planner en daar heb ik leren vliegen)
Toen ik in '91 weer naar NL kwam om gewoon te vliegen, werd ik aangenomen op voorwaarde dat ik eerst bij de BVD 'langsging'. Niks aan het handje. De maatschappijen weten exact wat en waar je iets geflikt hebt.
Wat wil je nou, 20 jaar later?
eigenlijk moeten ze hem nou ook niet aan tafel willen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Open deur, natuurlijk. Zo is die man al minstens 15 jaar.
Prima, van mij zal je zijn naam niet krijgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
wil ik die man van 87 ook wel vervolgen.
Goed hoor, stoere jongen. Heb je ook nog bij de Luftwaffe gediend?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Prima, van mij zal je zijn naam niet krijgen.
Nouja, hij is voor veel mensen wel vermaak. Sommigen hebben het trucje nu wel door met 'm, anderen blijvern ervan genieten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze hem nou ook niet aan tafel willen.
Wacht maar tot we ergens op Bali een drankje drinken, dan word je vanzelf wel wat loslippiger.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima, van mij zal je zijn naam niet krijgen.
Ja hoor, ik was van '87 tot '91 in Angola. Godsamme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
Goed hoor, stoere jongen. Heb je ook nog bij de Luftwaffe gediend?
Schelden en stoere verhalen ophangen, is dat jouw niveau?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was van '87 tot '91 in Angola. Godsamme.
Toen was je nog niet eens geboren jandoedel.
Hey, feel free. Geef me aan.
Het is tof (en veilig) om verzetstrijder in vredestijd te zijn. Wees er maar trots op.
Met twee minuten vertraging dus maak ik hieruit op, en blijkbaar wordt er standaard iedere dag al met 30 seconden vertraging uitgezonden voor de reguliere 888-ondertiteling.quote:Het tv-programma ‘De Wereld Draait Door’ wordt binnenkort ondertiteld voor doven en slechthorenden. Momenteel doet de Publieke Omroep daar een proef mee. Als deze proef succesvol is, wordt ook het programma ‘Pauw en Witteman’ ondertiteld. Daarvoor is een truc bedacht, zo legt Herman Meijer, eindredacteur van ‘Pauw en Witteman’ uit.
De techniek die we willen toepassen gebruiken we ook al voor interviews in het Engels. Die interviews worden met een vertraging van twee minuten doorgezonden, dan doorgestraald naar Hilversum en daar vertaald. De kijker krijgt vervolgens razendsnel de ondertitelde interviews te zien. Dezelfde techniek gaan we nu toepassen bij alle teksten, maar dan niet met een vertraging van twee minuten maar met een halve minuut. Genoeg tijd om de ondertiteling te verzorgen en de kijker merkt er niets van.’
http://www.tolknet.org/Va(...)titeldid_134_25.html
Waar scheld ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
Schelden en stoere verhalen ophangen, is dat jouw niveau?
Thx.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:18 schreef Veerboot het volgende:
Om nog even op die live ondertiteling terug te komen:
[..]
Met twee minuten vertraging dus maak ik hieruit op, en blijkbaar wordt er standaard iedere dag al met 30 seconden vertraging uitgezonden voor de reguliere 888-ondertiteling.
Ik kijk de herhaling, het is werkelijk fenomenaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef Apogist het volgende:
jezus, zoveel ego aan 1 tafel zie je ook niet vaak
Je was al vergeten dat je het al eerder gezien had?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:05 schreef Labjas het volgende:
Ik kijk de herhaling, het is werkelijk fenomenaal.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Labjas het volgende:
Is dit eerder opgenomen?
Die ondertiteling is zelfs te vroeg... of zit er weer een minuut vertraging in?
Ja ik kijk het nog een keer. Het is werkelijk fascinerend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je was al vergeten dat je het al eerder gezien had?
[..]
Wel aardig zenuwenwerk als je een uur lang iemand moet gaan vertalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:18 schreef Veerboot het volgende:
Om nog even op die live ondertiteling terug te komen:
[..]
Met twee minuten vertraging dus maak ik hieruit op, en blijkbaar wordt er standaard iedere dag al met 30 seconden vertraging uitgezonden voor de reguliere 888-ondertiteling.
Lijkt mij logisch.quote:
Dat was een sitting duck geweest.quote:
Inderdaad, dat is gewoon het risico dat je neemt als consument en dan moet je niet achteraf naar anderen of de overheid wijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Ja Antoinette. Als je zo veel geld investeert mag je ook wel een beetje research doen. Achterlijk volk.
wat een gejank ook van dat radar wijf. Een achtergesteld deposito is zo klaar als een klontje. Oh nee zielig ouwe mensen beinvloedbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Horloge het volgende:
Welke idioot zet zijn pensioen op een achtergesteld deposito? Dan verdien je het toch gewoon?
Waarschijnlijk iemand die totaal geen idee heeft waar hij/zij mee bezig is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Horloge het volgende:
Welke idioot zet zijn pensioen op een achtergesteld deposito? Dan verdien je het toch gewoon?
Dat advies kreeg ze van Astro tvquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Horloge het volgende:
Ik wil net zeggen, en dan die SP-knakker die zegt dat men nóg beter moet worden ingelicht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Horloge het volgende:
In het geval van Zalm is dat denk ik ook niet meer dan terecht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Lakeman is een eng mannetje die er alleen maar voor zijn eigen ego zit en vergeet dat hij met die oproep van hem op de DSB failliet te laten gaan duizenden gedupeerden, die hij zogenaamd zou vertegenwoordigen, nu beroofd heeft van enige compensatie voor hun hypotheekleed.
Dat hij nog durft te zeggen dat ie een fels champagne opent op het failliet van deze bank, tekent hem.
Lakemans hidden agenda is al een paar jaar lang de val van Welling en Zalm en het ziet er naar uit dat het hem nog gaat lukken ook.
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef alexis_ het volgende:
lol. onze hoogleraar wordt gepowned door Lakeman.
Ik vermoed toch dat de hoogleraar er iets meer verstand van heeft dan Lakeman.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef alexis_ het volgende:
lol. onze hoogleraar wordt gepowned door Lakeman.
iddquote:
? Sarcastisch zeker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:30 schreef Rucebo het volgende:
Die Boot maakt wel een goede indruk in tegenstelling tot Lakeman...
Lakeman scheeuwt hard maar of ie ook overal gelijk heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat een figuur die Lakeman.... die denkt echt dat ie gewonnen heeft terwijl ie er echt helemaal niks aan over gaat houden....
Ben je gek... die zit onder de tafel te fappen over zijn Pyrrus-overwinning....quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef Zwansen het volgende:
Heeft Lakeman al iets gezegd over dat het hem wel spijt voor de medewekers oid?
Die Lakeman schreeuwt alleen maar overal doorheen. Zijn actie is ook nergens goed voor, een run op die bank veroorzaken. Iedereen is verliezer in deze situatie.quote:
eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:34 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die Lakeman schreeuwt alleen maar overal doorheen. Zijn actie is ook nergens goed voor, een run op die bank veroorzaken. Iedereen is verliezer in deze situatie.
Lol, nee die Ewoud ziet er lekker uit. Of die Lakeman.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:36 schreef Spanlaken het volgende:
Die Boot is zo lelijk dat het beeld uitviel
Precies. Iedereen moet gewoon zijn eigen verantwoordelijkheid nemen. Niemand heeft die mensen gedwongen om al die leningen en andere troep te nemen. Die mensen denken vaak alleen maar: meer, meer, meer. Verder denken ze er niet over na of ze hebben er geen verstand van. Blijft er dan gewoon van af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt nu wel iedereen de schuld geven maar de mensen die met hun gezonde verstand een product bij Frisia, Lenen.nl of weet ik veel wat voor holding hebben gekocht zijn gewoon zelf verantwoordelijk... ieder weldenkend mens weet gewoon dat je bij dat soort leningen wordt uitgeknepen....
Eens. Is vooralsnog de enige die iets zinnigs zegt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef qonmann het volgende:
vind die hoogleraar wel goed..die kijkt iets ruimer dan alleen de DSB
Om die leningen gaat het nog iet eens. Het gaat vooral om de hypotheken waarbij mensen gewoon beleidsmatig verkeerd voorgelicht en misleid zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt nu wel iedereen de schuld geven maar de mensen die met hun gezonde verstand een product bij Frisia, Lenen.nl of weet ik veel wat voor holding hebben gekocht zijn gewoon zelf verantwoordelijk... ieder weldenkend mens weet gewoon dat je bij dat soort leningen wordt uitgeknepen....
Eens, maar het gaat vooral om de hypotheken. En in die gevallen zijn die mensen gewoon verkeerd voorgelicht. En ja, als je er geen verstand van hebt moet je er niet instappen, maar een bank heeft wel de plicht om mensen naar waarheid voor te lichten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Precies. Iedereen moet gewoon zijn eigen verantwoordelijkheid nemen. Niemand heeft die mensen gedwongen om al die leningen en andere troep te nemen. Die mensen denken vaak alleen maar: meer, meer, meer. Verder denken ze er niet over na of ze hebben er geen verstand van. Blijft er dan gewoon van af.
Maar hoe naïef ben je als je in die belachelijk lage hypotheekrentes geloofd en de kleine lettertjes niet leest...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om die leningen gaat het nog iet eens. Het gaat vooral om de hypotheken waarbij mensen gewoon beleidsmatig verkeerd voorgelicht en misleid zijn.
Misleiding moet zeker worden aangepaktquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens, maar het gaat vooral om de hypotheken. En in die gevallen zijn die mensen gewoon verkeerd voorgelicht. En ja, als je er geen verstand van hebt moet je er niet instappen, maar een bank heeft wel de plicht om mensen naar waarheid voor te lichten.
De Grave is wel de enige die gelijk conclusies getrokken heeft. Die is zich kapotgeschrokken denk ik en is zelf opgestapt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hoe naïef ben je als je in die belachelijk lage hypotheekrentes geloofd en de kleine lettertjes niet leest...
Het valt me trouwens wel op dat al die politici die bij DSB betrokken zijn of zijn geweest allemaal VVD'ers zijn:
Nijpels, Linschoten, Zalm, De Grave
Dat is het ook... en wat is ie er nu feitelijk mee opgeschoten... geen zak! De enige die hiervan de dupe zijn zijn de klanten van DSB, niet de mensen wiens kop hij zo graag ziet rollenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:46 schreef marcodej het volgende:
Eerst wilde Lakeman DSB om laten vallen, en nu had de DNB de directie moeten vervangen. Het is echt een persoonlijke hetze tegen Scheringa en co. van hem.
Kutquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:49 schreef Spanlaken het volgende:
Everbody is going to fuck with Frank de Grave
85% provisie vangen ze anders bij de maffia nog niet..quote:
Die zijn nu honderd keer armer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Ja precies Lakeman, Scheringa blijft 100 keer rijker dan zijn slachtoffers... en op welke manier heb je die nu precies een dienst bewezen? Wat een lamlul
Die is wel optijd uitgestapt, niemand heeft het nu over hem. Het concentreert zich vooral op Zalm.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:49 schreef Sloggi het volgende:
NOBODY FUCKS WITH FRANK DE GRAVE!!!11!
[ afbeelding ]
Anderen in dit topic menen dat hij heel erg veel nuttigs toevoegde. Hoe kan dat nu?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:58 schreef thettes het volgende:
De hoogleraar kon telkens z'n verhaal niet afmaken. Kon daardoor niet eens beoordelen of hij ook werkelijk iets nuttigs toevoegde. Jammer.
Hij viel op door zijn genuanceerde mening, tenminste dat leek zo maar hij kon idd nooit echt zijn zinnen helemaal afmaken. Het lijkt natuurlijk al snel zinnig als iemand aan een verder tamelijk eensgezinde tafel wat nuance probeert aan te brengen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Anderen in dit topic menen dat hij heel erg veel nuttigs toevoegde. Hoe kan dat nu?
Ook hoogleraren zitten natuurlijk wel eens fout. Lakeman rekent zichzelf nogal een rijk, maar deskundig op het gebied van accounting is hij wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef golfer het volgende:Ik vermoed toch dat de hoogleraar er iets meer verstand van heeft dan Lakeman.
Boot heeft meestal wel een goed verhaal vind ik. Luister naar BNR, daar zit hij ook wel eens in het economenpanel (Eijfinger nodigen ze veel te vaak uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Hij viel op door zijn genuanceerde mening, tenminste dat leek zo maar hij kon idd nooit echt zijn zinnen helemaal afmaken. Het lijkt natuurlijk al snel zinnig als iemand aan een verder tamelijk eensgezinde tafel wat nuance probeert aan te brengen.
Jammer dat P&W hem niet lieten uitpraten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij viel op door zijn genuanceerde mening, tenminste dat leek zo maar hij kon idd nooit echt zijn zinnen helemaal afmaken. Het lijkt natuurlijk al snel zinnig als iemand aan een verder tamelijk eensgezinde tafel wat nuance probeert aan te brengen.
Middelkoop keek ook wel wat verder, maar die gebruikt deze programma's altijd voor een aanval op het hele financiële stelsel. Misschien niet onterecht maar hij verdient er zelf wel aan met zijn boeken en goudhandel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jammer dat P&W hem niet lieten uitpraten.
Hij trok het wat ruimer, waar de andere deelnemers niet verder keken dan de DSB.
Die man met z'n goud.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Middelkoop keek ook wel wat verder, maar die gebruikt deze programma's altijd voor een aanval op het hele financiële stelsel. Misschien niet onterecht maar hij verdient er zelf wel aan met zijn boeken en goudhandel.
Jeroen en Paul ontvangen vanavond: Unico Glorie, Johan Derksen, Halina Reijn en Dion Bartels.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:54 schreef Ad_rem het volgende:
Nou wie komen er?
We gaan het zienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:58 schreef borisz het volgende:
JD gaat een opmerking maken over Halina denk ik.
quote:
Schijnt daar nou iets door?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:04 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe film gemaakt ? ..we gaan het horen/zien
Ja zo positief is het allemaal niet wat men over hem schrijftquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen als Dion Bartels staan bij dit soort debacles alweer meteen vooraan. Puur en alleen voor eigen gewin.
"Wij van Bartels advocaten willen..."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen als Dion Bartels staan bij dit soort debacles alweer meteen vooraan. Puur en alleen voor eigen gewin.
Ik krijg een heel naar gevoel bij die man en ik ken hem niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik las impotente uitzending.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
In potentie leuke uitzending. Benieuwd wat die compagnon van Borsato te melden heeft.
Zeer hoge rente en gokken dat de bank niet om valt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef Rucebo het volgende:
Wie zet nou ook 1 miljoen euro (bijna je complete vermogen ook nog) bij een bank, sorry hoor.
Ach, met een uurtje werk zet je het op vijf verschillende banken met (bijna) net zo'n hoge rente. Zo geweldig was de spaarrente bij DSB trouwens niet, bij de deposito's zullen ze ook niet de hoogste rente hebben geboden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeer hoge rente en gokken dat de bank niet om valt.
Als je gokt kun je verliezen, erg dom dus. Alleen zo'n achtergesteld deposito gaf trouwens bovengemiddelde rente...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeer hoge rente en gokken dat de bank niet om valt.
Alle advocaten handelen voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik krijg een heel naar gevoel bij die man en ik ken hem niet.
Ik zie iemand die er eigenlijk alleen zit voor zijn eigenbelang.
De manier waarop hij steeds maar de naam van zijn advocatenkantoor noemt, geeft mij rillingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |