Freekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Het zou pas echt leuk worden als Freek de Jonge en Johan Derksen morgen ook aanschuiven.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef Jac0bus het volgende:
Peter R. de Vries, Gerard Spong, Louis van Gaal en die echtgenote van Julio P.
Dé ingedriënten voor heerlijke tv
Misschien heeft ze een aanrecht thuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
LOLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.
Dat zou inderdaad beter zijn, hoewel die Dubois meestal wel uit z'n woorden komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Nou nou...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Ajacieden onder elkaar, he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Even wat opmerkingen van Derksen laten zien en Pauw wat sarcastisch commentaar laten geven en Louis ontploft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Ik denk 9 ton per persoon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef evert het volgende:
9 ton, 4,5 pp en nu al op?
nee dan red je het niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef ddx het volgende:
Hoeveel vertraging zit er eigenlijk op dit programma, seconde of 10 oid ?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef Sk00p het volgende:
Voor iemand die sinds '88 in Nederlands woont, praat ze wel klote Nederlands![]()
Om te huilen..
888 is anders normaal ook redelijk snel, gewoon iets vertraging zou voldoende moeten zijn toch ?quote:
quote:
2 minuten anders kan witteman het niet aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef ddx het volgende:
Hoeveel vertraging zit er eigenlijk op dit programma, seconde of 10 oid ? (ivm ondertiteling)
man ze zitten daar gewoon een potje te liegen geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
vond ik ook al.. Zal me niet verwonderen als ze wat verzwijgt.
Minimaal een minuut.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Labjas het volgende:
Is dit eerder opgenomen?
Die ondertiteling is zelfs te vroeg... of zit er weer een minuut vertraging in?
Wil je even zijn naam doorgeven, dan kan ik hem ook aangeven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Gebeurt vaker onder vliegers. Mijn eerste captain heeft nog illegaal in Biaffra gevlogen. Daar zijn ook dooien gevallen. Nooit iets van gehoord. Zal de tijd van toen wel geweest zijn..
denk wel meer, probeer maar es binnen een minuut ondertiteling te doen en te zorgen dat het er komt voor dat ze het zegt.. Dat kan alleen als het er later onder gezet is. Ik denk dat dit gesprek goed al een half uur geleden plaats heeft gevonden.quote:
Die knakker is nu 87.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Wil je even zijn naam doorgeven, dan kan ik hem ook aangeven.
5quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:26 schreef Ad_rem het volgende:
Jongens maar nu even serieus, HOEVEEL vertraging zit er in de uitzending? (In seconden)
Spong is daar wel kind aan huis inmiddels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef qonmann het volgende:
De advocaat oreert .dat ze hem nog uitnodigen...
Hey that's my line!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Spong denkt dat ie altijd kan rechtlullen wat krom is.
Triest genoeg wel..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Spong is daar wel kind aan huis inmiddels.
Transavia heeft inderdaad nog vliegtuigen met propellers..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:27 schreef Labjas het volgende:
Hoe kan die man alleen op straaljagers vliegen als hij bij Transavia vloog? :S
Transavia heeft toch geen straaljagers?
Of werkte hij als monteur?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |