quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef Drexl het volgende:
Wat mij betreft hadden ze vanavond alleen die meisjes aan tafel hoeven zetten.
Die zijn bijzonder aantrekkelijk iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef Drexl het volgende:
Wat mij betreft hadden ze vanavond alleen die meisjes aan tafel hoeven zetten.
kennelijk nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef Horloge het volgende:
Heu, iedereen weet toch dat de aardappel uit Zuid-Amerika komt?
Maar weer is kijken.quote:Vanavond te gast
- Econoom Rick van der Ploeg over de crisis binnen de PvdA.
- Ruud van Boom, advocaat van Puttense moordzaak verdachte Ron P.
- Bedrijfsfraudejager Pieter Lakeman over DSB.
- Oud-Italië-correspondent Eric Arends over Berlusconi.
Die werd gisteren toch ook aangekondigd in het programma?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:44 schreef Zipportal het volgende:
Teletekst loopt achter.Ze hadden het eerst over Helina van Reijn.
De website zegt nu wat anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:52 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die werd gisteren toch ook aangekondigd in het programma?
Klopt, dat betwijfel ik ook niet, zag het net al op tv voorbij komen. Maar ik vraag me af waarom ze er niet meer bij staat. Vaak worden gasten gewoon ingewisseld als ze iets beters kunnen krijgen. Niet heel chique.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De website zegt nu wat anders.
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ja, inderdaad. Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:04 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt, dat betwijfel ik ook niet, zag het net al op tv voorbij komen. Maar ik vraag me af waarom ze er niet meer bij staat. Vaak worden gasten gewoon ingewisseld als ze iets beters kunnen krijgen. Niet heel chique.
Die advocaat mocht dus blijven en die Italiecorrespondent , Lakeman & vd Ploeg zijn toegevoegd tov teletekst, dat nog altijd niet aangepast isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.
Ze zijn er nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die advocaat mocht dus blijven en die Italiecorrespondent , Lakeman & vd Ploeg zijn toegevoegd tov teletekst, dat nog altijd niet aangepast is
quote:Ter promotie van zijn boek "Louis van Gaal: Biografie & Visie" zal Louis in de volgende TV programma's optreden:
van 19:30 - 20:30 De wereld draait door
van 23:00 - 24:00 Paul & Witteman
mogge wellicht ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef Labjas het volgende:
Ik zie geen Van Gaal aan tafel zitten.
Foutjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Louis een lieve man blijkt te zijn.
Klopt, en het CU maakt ook een zwakkere indruk dan normaal. Die Slob brengt het gewoon minder dan Rouvoet. En dat de premier ook partijleider is, is niet zo vreemd. Vind je wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
Het verhaal dat de leider niet in het kabinet mag zitten ..bij CDA & CU is dat ook zo.
Neen, maar ik geloof niet dat daar het grote PvdA probleem zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, en het CU maakt ook een zwakkere indruk dan normaal. Die Slob brengt het gewoon minder dan Rouvoet. En dat de premier ook partijleider is, is niet zo vreemd. Vind je wel?
Dat ben ik met je eens, maar het is wel één van de problemen. Als Bos nog steeds het gezicht van de PvdA zou zijn zouden ze niet onder de 20 zetels staan, daar ben ik van overtuigd. Maar goed, dat Hamer fractievoorzitter is valt Bos natuurlijk ook aan te rekenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neen, maar ik geloof niet dat daar het grote PvdA probleem zit.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Wees maar niet bang, die DSB-gedupeerden kijken dit programma wel op hun peperdure Lenen.nl plasma-tv.
Een Mariëtte Hamer momentje.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef Labjas het volgende:
Whaha, u bent mooier dan u intelligent bent.
Whahaha.
Nee die andere zak hooi maakt een professionele indruk..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef evert het volgende:
ik vind die lakeman zo een foute man...
die pakt het wel veel slimmer aan.... lakeman is kansloos in een procesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee die andere zak hooi maakt een professionele indruk..
Daar lijkt het wel een beetje op vind ik. Wat is het waard als het hele bedrag gewoon over een langere periode uitgesmeerd wordt? Hooguit dat je langer in je huis kunt blijven wonen. Aan de andere kant is dit denk ik wel het hoogst haalbare zonder juridische stappen. Als je dus inschat dat je juridisch gezien zwak staat is de deal van Hendrickx wel voordelig. Lakeman schat dat kennelijk anders is en dán is er natuurlijk geen reden om blij te zijn met deze deal, in dat geval valt er immers veel meer te halen. En dan is dat pleiten voor faillissement ook veel logischer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef marsan het volgende:
De hele regeling is dus vooral goed voor Hendrickx en Scheringa?
DSB zit anders ook echt niet te wachten op een proces van 2 jaar hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:52 schreef evert het volgende:
[..]
die pakt het wel veel slimmer aan.... lakeman is kansloos in een proces
het gaat niet om gewone leningen, maar om hypothekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Wees maar niet bang, die DSB-gedupeerden kijken dit programma wel op hun peperdure Lenen.nl plasma-tv.
Het verleden van zulke zaken als legiolease heeft uitgewezen dat indien men doorgaat de schadeuitkering veel hoger isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op vind ik. Wat is het waard als het hele bedrag gewoon over een langere periode uitgesmeerd wordt? Hooguit dat je langer in je huis kunt blijven wonen. Aan de andere kant is dit denk ik wel het hoogst haalbare zonder juridische stappen. Als je dus inschat dat je juridisch gezien zwak staat is de deal van Hendrickx wel voordelig. Lakeman schat dat kennelijk anders is en dán is er natuurlijk geen reden om blij te zijn met deze deal, in dat geval valt er immers veel meer te halen. En dan is dat pleiten voor faillissement ook veel logischer.
Peter R is Ajaxsupporter, dus voor hem zal Van Gaal wel een soort halfgod zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Om een clash der ego's te ontlokken
Dan nog gaat deze zin op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef henkway het volgende:
[..]
het gaat niet om gewone leningen, maar om hypotheken
Freekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Het zou pas echt leuk worden als Freek de Jonge en Johan Derksen morgen ook aanschuiven.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:19 schreef Jac0bus het volgende:
Peter R. de Vries, Gerard Spong, Louis van Gaal en die echtgenote van Julio P.
Dé ingedriënten voor heerlijke tv
Misschien heeft ze een aanrecht thuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
En die mevrouw mag niks zeggen over Obama.
LOLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft zwijgplicht gekregen van Spong en mag alleen iets voorgeprogrammeerds zeggen als hij het goed vindt.
Dat zou inderdaad beter zijn, hoewel die Dubois meestal wel uit z'n woorden komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Nou nou...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Die 2 ten onrechte veroordeelde gasten moet je sparen en niet laten praten. Die zijn allebei te zwakbegaafd om in dit soort programma's op te treden.
Ajacieden onder elkaar, he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Even wat opmerkingen van Derksen laten zien en Pauw wat sarcastisch commentaar laten geven en Louis ontploft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:13 schreef marcodej het volgende:
Jammer, ik had op twee botsende ego´s gewacht. Zijn het vrienden...
Ik denk 9 ton per persoon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef evert het volgende:
9 ton, 4,5 pp en nu al op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |