Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:34 schreef koemleit het volgende:
jammer ik hoopte op de beelden dat ie die 4e official aanvloog.
Owjahjoh?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:36 schreef Plato1980 het volgende:
Dat vind ik nog net iets anders dan de Argentijnse dodenvluchten.
Nee, het is appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Owjahjoh?
Misschien zien ze dat over 20 jaar wel heel anders en worden er hier en daar KLM-vliegers opgepakt wegens oorlogsmisdaden in Afghanstan.
Ook goed?
Pauw en Witteman zijn ook wel erg voorzichtig vandaag er is nog praktisch niets kritisch gezegd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Corkscrew het volgende:
Valt tot nu toe nog mee qua spanning onderling, voor 3 redelijk opgeblazen ego's aan één tafel
peter en louis dekken elkaars rug, zoals al bleek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Corkscrew het volgende:
Valt tot nu toe nog mee qua spanning onderling, voor 3 redelijk opgeblazen ego's aan één tafel
Ze hebben allemaal een kater ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Corkscrew het volgende:
Hij is bepaald niet de enige denk ik.quote:
Lul niet zo slap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het is appels met peren vergelijken.
Ik heb destijds voor die arme magere negertjes nog ingezameld, ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Die knakker is nu 87.
Wat heb jij met Biaffra?
Prima wat je wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Ik heb in de burgeroorlog in Angola ook niet bepaald frisse dingen uitgehaald. Goed, ik heb geen doden op mijn geweten, maar destijds heb ik eigenlijk ook geen fuck gedaan om het te stoppen. (Ik was planner en daar heb ik leren vliegen)
Toen ik in '91 weer naar NL kwam om gewoon te vliegen, werd ik aangenomen op voorwaarde dat ik eerst bij de BVD 'langsging'. Niks aan het handje. De maatschappijen weten exact wat en waar je iets geflikt hebt.
Wat wil je nou, 20 jaar later?
Open deur, natuurlijk. Zo is die man al minstens 15 jaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:48 schreef koemleit het volgende:
eigenlijk wel een hypocriet die van Gaal, altijd afgeven op de Media en nergens willen verschijnen totdat ie zelf iets te verkopen heeft.
Yo man, heb jij met mij in Belgrado gezeten? 1993, geheime missie onder dat verzekeringskantoor...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lul niet zo slap.
Ik heb in de burgeroorlog in Angola ook niet bepaald frisse dingen uitgehaald. Goed, ik heb geen doden op mijn geweten, maar destijds heb ik eigenlijk ook geen fuck gedaan om het te stoppen. (Ik was planner en daar heb ik leren vliegen)
Toen ik in '91 weer naar NL kwam om gewoon te vliegen, werd ik aangenomen op voorwaarde dat ik eerst bij de BVD 'langsging'. Niks aan het handje. De maatschappijen weten exact wat en waar je iets geflikt hebt.
Wat wil je nou, 20 jaar later?
eigenlijk moeten ze hem nou ook niet aan tafel willen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Open deur, natuurlijk. Zo is die man al minstens 15 jaar.
Prima, van mij zal je zijn naam niet krijgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
wil ik die man van 87 ook wel vervolgen.
Goed hoor, stoere jongen. Heb je ook nog bij de Luftwaffe gediend?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Prima, van mij zal je zijn naam niet krijgen.
Nouja, hij is voor veel mensen wel vermaak. Sommigen hebben het trucje nu wel door met 'm, anderen blijvern ervan genieten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze hem nou ook niet aan tafel willen.
Wacht maar tot we ergens op Bali een drankje drinken, dan word je vanzelf wel wat loslippiger.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima, van mij zal je zijn naam niet krijgen.
Ja hoor, ik was van '87 tot '91 in Angola. Godsamme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
Goed hoor, stoere jongen. Heb je ook nog bij de Luftwaffe gediend?
Schelden en stoere verhalen ophangen, is dat jouw niveau?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was van '87 tot '91 in Angola. Godsamme.
Toen was je nog niet eens geboren jandoedel.
Hey, feel free. Geef me aan.
Het is tof (en veilig) om verzetstrijder in vredestijd te zijn. Wees er maar trots op.
Met twee minuten vertraging dus maak ik hieruit op, en blijkbaar wordt er standaard iedere dag al met 30 seconden vertraging uitgezonden voor de reguliere 888-ondertiteling.quote:Het tv-programma ‘De Wereld Draait Door’ wordt binnenkort ondertiteld voor doven en slechthorenden. Momenteel doet de Publieke Omroep daar een proef mee. Als deze proef succesvol is, wordt ook het programma ‘Pauw en Witteman’ ondertiteld. Daarvoor is een truc bedacht, zo legt Herman Meijer, eindredacteur van ‘Pauw en Witteman’ uit.
De techniek die we willen toepassen gebruiken we ook al voor interviews in het Engels. Die interviews worden met een vertraging van twee minuten doorgezonden, dan doorgestraald naar Hilversum en daar vertaald. De kijker krijgt vervolgens razendsnel de ondertitelde interviews te zien. Dezelfde techniek gaan we nu toepassen bij alle teksten, maar dan niet met een vertraging van twee minuten maar met een halve minuut. Genoeg tijd om de ondertiteling te verzorgen en de kijker merkt er niets van.’
http://www.tolknet.org/Va(...)titeldid_134_25.html
Waar scheld ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
Schelden en stoere verhalen ophangen, is dat jouw niveau?
Thx.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:18 schreef Veerboot het volgende:
Om nog even op die live ondertiteling terug te komen:
[..]
Met twee minuten vertraging dus maak ik hieruit op, en blijkbaar wordt er standaard iedere dag al met 30 seconden vertraging uitgezonden voor de reguliere 888-ondertiteling.
Ik kijk de herhaling, het is werkelijk fenomenaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef Apogist het volgende:
jezus, zoveel ego aan 1 tafel zie je ook niet vaak
Je was al vergeten dat je het al eerder gezien had?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:05 schreef Labjas het volgende:
Ik kijk de herhaling, het is werkelijk fenomenaal.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Labjas het volgende:
Is dit eerder opgenomen?
Die ondertiteling is zelfs te vroeg... of zit er weer een minuut vertraging in?
Ja ik kijk het nog een keer. Het is werkelijk fascinerend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je was al vergeten dat je het al eerder gezien had?
[..]
Wel aardig zenuwenwerk als je een uur lang iemand moet gaan vertalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:18 schreef Veerboot het volgende:
Om nog even op die live ondertiteling terug te komen:
[..]
Met twee minuten vertraging dus maak ik hieruit op, en blijkbaar wordt er standaard iedere dag al met 30 seconden vertraging uitgezonden voor de reguliere 888-ondertiteling.
Lijkt mij logisch.quote:
Dat was een sitting duck geweest.quote:
Inderdaad, dat is gewoon het risico dat je neemt als consument en dan moet je niet achteraf naar anderen of de overheid wijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef Sloggi het volgende:
Ja Antoinette. Als je zo veel geld investeert mag je ook wel een beetje research doen. Achterlijk volk.
wat een gejank ook van dat radar wijf. Een achtergesteld deposito is zo klaar als een klontje. Oh nee zielig ouwe mensen beinvloedbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:12 schreef Horloge het volgende:
Welke idioot zet zijn pensioen op een achtergesteld deposito? Dan verdien je het toch gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |