staat ie danquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd.![]()
Da's wel iets hiervoorTactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel II
quote:
Over een x aantal weken ben ik ook live te horen bij Boschtion.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
Radio Kiepevel tussen 9 en 11
http://w4.boschtion.nl/index.php?pageid=21&doel=LiveRadioBeta
Waarom?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over een x aantal weken ben ik ook live te horen bij Boschtion.
ik wel, herkende dr directquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef 3FMaster het volgende:
Daarnet was op Nederland 3 Jong van de EO. Ging over een vrouw uit Den Bosch die een burka draagt. Ik heb haar nog nooit gezien, jullie wel?
Heb het ook gezien, dit was een herhaling van september. Ik heb haar nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef 3FMaster het volgende:
Daarnet was op Nederland 3 Jong van de EO. Ging over een vrouw uit Den Bosch die een burka draagt. Ik heb haar nog nooit gezien, jullie wel?
Laat me raden.....aan d'r ogen zeker.quote:
haha, mooie blonde meid was t!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat me raden.....aan d'r ogen zeker.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Duvel86 het volgende:
dit topic loopt niet echt storm trouwens
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat me raden.....aan d'r ogen zeker.
Leuk. Waar ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Duvel86 het volgende:
Morgen eindelijk de sleutel van m'n eigen woning. In DB uiteraard! 4 jaar gewacht maar uiteindelijk toch gelukt![]()
quote:
quote:
Edit: ah heb 't al.quote:
je inbox is vol Tong!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk
Waar ligt dat ?
Mijn broer woonde jarenlang in de binnenstad. Lekker hendig om te slapen na het stappen.
En nu ?quote:
Ja je weet het nooit met julliequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef Xaobotnik het volgende:
Via pm. Alsof we hem voortaan gaan herkennen of gaan opzoeken oid...
quote:
Op Zuid! Vlakbij de Zuiderpassagequote:Op donderdag 14 januari 2010 23:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stuur is duvel. Alleen buurt naam is ook al goed.
Hmm, daar komen niet veel nieuwe mensen wonen, eens letten op wat meubeldragende/-vervoerende en veel op- en neerrijdende mensen......quote:
Nou je gebruikersnaam is Heavymetal.. dan kan je het vergeten qua uitgaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef heavymetal het volgende:
Hallo!
Hier een toekomstige Boschenaar, ga aan de HAS een hbo opleiding volgen.![]()
Ik ben eigenlijk nog nooit in Den Bosch geweest dus weet totaal niet wat ik kan verwachten![]()
Kan iemand me wat vertellen over uitgaan daar? Is dat een beetje tof? (voor een student dus)
En ik ben nog op zoek naar een kamer, sta al ingeschreven bij kamernet enz. maar zit er ook over te denken samen met 1 of 2 vrienden iets te huren, weet iemand of dit mogelijk is in den bosch en zo ja hoe en wat?
Grtz
Plein79 jonge, waar alle emo's arequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou je gebruikersnaam is Heavymetal.. dan kan je het vergeten qua uitgaan.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Plein79 jonge, waar alle emo's are
Waarom heb je die dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:25 schreef heavymetal het volgende:
Username is niet helemaal van toepassing op mij
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:25 schreef heavymetal het volgende:
Username is niet helemaal van toepassing op mij
Echte emo's valt opzich best mee hoor daar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef heavymetal het volgende:
Waarom ik die heb, geen idee. Lang geleden ooit gekozen als nickname voor internetfora en gebruik hem sindsdien altijd hoewel ik nooit echt een metal-fan ben geweest.
Maar back to the point, als je emo's wil scoren moet je naar plein79?
Lijkt me de beste plek jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:20 schreef heavymetal het volgende:
Waarom ik die heb, geen idee. Lang geleden ooit gekozen als nickname voor internetfora en gebruik hem sindsdien altijd hoewel ik nooit echt een metal-fan ben geweest.
Maar back to the point, als je emo's wil scoren moet je naar plein79?
Maar als ze ergens zijn zijn ze wel in t plein!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Echte emo's valt opzich best mee hoor daar.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:25 schreef booo het volgende:
[..]
Maar als ze ergens zijn zijn ze wel in t plein!
lekker met zo'n pittenzakje voetballen XDquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
InderdaadOf je moet op het kerkpleintje kijken. Maar dan ga je niet uit, dan ga je hangen.
Snap er niks van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef opgebaarde het volgende:
Willem II ofzo niet betert?
Echte emo's hedden het maar kut in DB
Ik heb er nog nooit 1 gezien daar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:25 schreef booo het volgende:
[..]
Maar als ze ergens zijn zijn ze wel in t plein!
Ben je wel eens kwijt dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef griskay het volgende:
Den BoschIk ben daar vaak te vinden.
quote:
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 24 dagen en de OP mag weer veranderd worden naar Oeteldonk
hotel central XD, kan er ook maar één zijn`!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.
Dat is hem iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:47 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
hotel central XD, kan er ook maar één zijn`!
Dat was zaterdag al. Zondag was er een evenement van carnavalsvereniging Veni Vidi Vici in Centraal. Was nog best druk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.
Het moet toch wel lukken om dit topic voor die tijd vol te krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 24 dagen en de OP mag weer veranderd worden naar Oeteldonk
Moeten we even gaan spammen. Want eigenlijk moet ie net daarvoor vol zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het moet toch wel lukken om dit topic voor die tijd vol te krijgen.
Goede avatar keus 13.gifquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
Dat is vorig jaar ook gelukt, dus nu ook!
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:37 schreef Blik het volgende:
ik help wel
Voor mij dit jaar waarschijnlijk geen carnaval
Dat is zonde, ik zal wel komen zoeken danquote:
Mazzelpik ;-)quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:37 schreef Blik het volgende:
ik help wel
Voor mij dit jaar waarschijnlijk geen carnaval
Moet sowieso gewoon werken, dus dan blijft alleen het weekend over. En ik heb zaterdagavond een etentje, waardoor in principe alleen zondagmiddag over blijft.quote:
Een etentje? Wie heeft die afspraak gemaakt joh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet sowieso gewoon werken, dus dan blijft alleen het weekend over. En ik heb zaterdagavond een etentje, waardoor in principe alleen zondagmiddag over blijft.
Ikzelfquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Een etentje? Wie heeft die afspraak gemaakt joh.
www.oeteldonk.orgquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
Zat te kijken naar carnavalsvakantie, en toen kreeg ik 20 februari te zien, ook voor het Zuiden. Blijkbaar was de site niet zo goed geïnformeerd![]()
Voortaan maar op een carnavalswebsite kijken.
Ja hoi, ik ben een spamslet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moeten we even gaan spammen. Want eigenlijk moet ie net daarvoor vol zijn.
Doe is spammen Tuxquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben een spamslet.![]()
Hey, alleen dit topic moest voel niet ook de komende 2quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doe is spammen TuxHoe is het gegaan met je date met bijdehand?
Weet je hoelang dat al geleden is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doe is spammen TuxHoe is het gegaan met je date met bijdehand?
Dan gaan we weer teveel ouwehoeren en worden jullie boos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Iig zo leuk dat we hem hier nooit meer zien
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we weer teveel ouwehoeren en worden jullie geheel terecht boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |