Ben je wel eens kwijt dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef griskay het volgende:
Den BoschIk ben daar vaak te vinden.
quote:
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 24 dagen en de OP mag weer veranderd worden naar Oeteldonk
hotel central XD, kan er ook maar één zijn`!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.
Dat is hem iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:47 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
hotel central XD, kan er ook maar één zijn`!
Dat was zaterdag al. Zondag was er een evenement van carnavalsvereniging Veni Vidi Vici in Centraal. Was nog best druk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.
Het moet toch wel lukken om dit topic voor die tijd vol te krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 24 dagen en de OP mag weer veranderd worden naar Oeteldonk
Moeten we even gaan spammen. Want eigenlijk moet ie net daarvoor vol zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het moet toch wel lukken om dit topic voor die tijd vol te krijgen.
Goede avatar keus 13.gifquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
Dat is vorig jaar ook gelukt, dus nu ook!
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:37 schreef Blik het volgende:
ik help wel
Voor mij dit jaar waarschijnlijk geen carnaval
Dat is zonde, ik zal wel komen zoeken danquote:
Mazzelpik ;-)quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:37 schreef Blik het volgende:
ik help wel
Voor mij dit jaar waarschijnlijk geen carnaval
Moet sowieso gewoon werken, dus dan blijft alleen het weekend over. En ik heb zaterdagavond een etentje, waardoor in principe alleen zondagmiddag over blijft.quote:
Een etentje? Wie heeft die afspraak gemaakt joh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet sowieso gewoon werken, dus dan blijft alleen het weekend over. En ik heb zaterdagavond een etentje, waardoor in principe alleen zondagmiddag over blijft.
Ikzelfquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Een etentje? Wie heeft die afspraak gemaakt joh.
www.oeteldonk.orgquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
Zat te kijken naar carnavalsvakantie, en toen kreeg ik 20 februari te zien, ook voor het Zuiden. Blijkbaar was de site niet zo goed geïnformeerd![]()
Voortaan maar op een carnavalswebsite kijken.
Ja hoi, ik ben een spamslet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moeten we even gaan spammen. Want eigenlijk moet ie net daarvoor vol zijn.
Doe is spammen Tuxquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben een spamslet.![]()
Hey, alleen dit topic moest voel niet ook de komende 2quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doe is spammen TuxHoe is het gegaan met je date met bijdehand?
Weet je hoelang dat al geleden is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doe is spammen TuxHoe is het gegaan met je date met bijdehand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |