Ben je wel eens kwijt dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef griskay het volgende:
Den BoschIk ben daar vaak te vinden.
quote:
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 24 dagen en de OP mag weer veranderd worden naar Oeteldonk
hotel central XD, kan er ook maar één zijn`!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.
Dat is hem iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:47 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
hotel central XD, kan er ook maar één zijn`!
Dat was zaterdag al. Zondag was er een evenement van carnavalsvereniging Veni Vidi Vici in Centraal. Was nog best druk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat dat ene hotel aan de Markt (waarvan ik altijd de naam van kwijt ben terwijl ik er elke dag langsfiets) al is veranderd in Oeteldonksfeer. Station nog niet volgens mij.
Het moet toch wel lukken om dit topic voor die tijd vol te krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 24 dagen en de OP mag weer veranderd worden naar Oeteldonk
Moeten we even gaan spammen. Want eigenlijk moet ie net daarvoor vol zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het moet toch wel lukken om dit topic voor die tijd vol te krijgen.
Goede avatar keus 13.gifquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
Dat is vorig jaar ook gelukt, dus nu ook!
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:37 schreef Blik het volgende:
ik help wel
Voor mij dit jaar waarschijnlijk geen carnaval
Dat is zonde, ik zal wel komen zoeken danquote:
Mazzelpik ;-)quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:37 schreef Blik het volgende:
ik help wel
Voor mij dit jaar waarschijnlijk geen carnaval
Moet sowieso gewoon werken, dus dan blijft alleen het weekend over. En ik heb zaterdagavond een etentje, waardoor in principe alleen zondagmiddag over blijft.quote:
Een etentje? Wie heeft die afspraak gemaakt joh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet sowieso gewoon werken, dus dan blijft alleen het weekend over. En ik heb zaterdagavond een etentje, waardoor in principe alleen zondagmiddag over blijft.
Ikzelfquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Een etentje? Wie heeft die afspraak gemaakt joh.
www.oeteldonk.orgquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ikzelf![]()
Zat te kijken naar carnavalsvakantie, en toen kreeg ik 20 februari te zien, ook voor het Zuiden. Blijkbaar was de site niet zo goed geïnformeerd![]()
Voortaan maar op een carnavalswebsite kijken.
Ja hoi, ik ben een spamslet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Moeten we even gaan spammen. Want eigenlijk moet ie net daarvoor vol zijn.
Doe is spammen Tuxquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben een spamslet.![]()
Hey, alleen dit topic moest voel niet ook de komende 2quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doe is spammen TuxHoe is het gegaan met je date met bijdehand?
Weet je hoelang dat al geleden is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doe is spammen TuxHoe is het gegaan met je date met bijdehand?
Dan gaan we weer teveel ouwehoeren en worden jullie boos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Iig zo leuk dat we hem hier nooit meer zien
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we weer teveel ouwehoeren en worden jullie geheel terecht boos.
Heb je weleens in andere STA-topics gekeken.quote:
Nee kom niet graag buitenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je weleens in andere STA-topics gekeken.Gaat vaak ook overal en nergens over.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Iig zo leuk dat we hem hier nooit meer zien
Dat heeft iedere FOK!ker.quote:
I thought I had a superpowerquote:
quote:
Bah Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:32 schreef Ceased2Be het volgende:
3 dagen in de week... mot richting a'dam voor m'n werk dus het is of vroeg weg of je kunt het vergeten
quote:Dollemansrit in parkeergarage
vrijdag 22 januari 2010 | 11:21 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 22 januari 2010 | 12:12
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
DEN BOSCH - Een 63-jarige man uit Turnhout heeft donderdagavond voor consternatie gezorgd in de parkeergarage Wolvenhoek in Den Bosch.
De man was in zwaar beschonken toestand in zijn auto gestapt en reed met hoge snelheid al bellend door de garage. Een vrouw met een kind moesten aan de kant springen voor hem. Toen agenten de parkeergarage in liepen zagen ze de verdachte met zijn auto tegen een pilaar rijden. De man werd direct aangesproken en toen bleek dat hij veel gedronken had. Ook had hij zich zelf bevuild. Hij weigerde alle medewerking aan de agenten en werd daarom direct aangehouden.
Wat een gek zeg, je zal maar niet op tijd kunnen wegspringen.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:02 schreef Blik het volgende:
Over een paar uur trouwens biertjes drinken in de kansloze kroegen van Den Bosch. De kans dat Den Oetel aangedaan wordt is redelijk groot
Welkom in 's-Hertogenbosch!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef Puala het volgende:
Oeh, ik mag hier sinds kort ook mee posten
Welkom.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef Puala het volgende:
Oeh, ik mag hier sinds kort ook mee posten
Dankjewelquote:
Kruiskamp, nog meer users hier toevallig?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Welkom.Waar woon jij ongeveer?
Volgens mij is de stand:quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Kruiskamp, nog meer users hier toevallig?
West is the best.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Volgens mij is de stand:
Noord: 1
West: 3
Zuid: 1
Oost: 0
quote:De politie heeft donderdagmiddag in het bureau aan de Vogelstraat een 38-jarige en een 32-jarige Duitser aangehouden voor bedreiging. De mannen hadden bij een woning in Boschveld aangebeld. Toen de bewoner een raam opendeed riepen de mannen enkele bedreigingen met de dood. Ze zijn daarna, met een derde man, naar het bureau gereden omdat daar een familielid vast zat. Toen bleek dat de vermoedelijke aanleiding van de bedreigingen een eerder die dag gepleegde mishandeling te zijn. Daarbij was 45-jarige vrouw aangehouden. De recherche onderzoekt de zaak.
Nee dan ben je volgens mij de 2de op Zuid.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:34 schreef H1N1 het volgende:
Ben ik de enige op zuid. Ik kan er trouwens bijna in!![]()
duvel86
Westquote:
Rosmalen!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Volgens mij is de stand:
Noord: 1
West: 3
Zuid: 1
Oost: 0
He-he eindelijk 1 extra op Noordquote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Tik voor mijn persoontje er maar eentje voor Noord erbij (Maaspoort).
Tsja.. boschveld.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben net bijna van m'n sokken gereden op het zebrapad door een:
-Donkere auto zonder licht in de schemer![]()
-Die aan het spookrijden was op de rotonde en veel te hard reed![]()
-Mij geen voorrang gaf.![]()
-Die daar niet mocht rijden ivm het verbod in de stationstunnel op dit tijdstip![]()
VIEZE KANKERLIJER![]()
![]()
Zo dat is eruit.
Wie zegt dat die mongool uit Boschveld komt.quote:
Denboschnoordquote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
He-he eindelijk 1 extra op Noord
Daar komen ze toch allemaal vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat die mongool uit Boschveld komt.
Ja goed gekeurd, we zijn bijna in de meerderheidquote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef booo het volgende:
[..]
Denboschnoord
Kom van Orthen, dus dat noord genoeg.
Niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Daar komen ze toch allemaal vandaan?![]()
![]()
Ah dat verklaard ineens alles!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oooooh.
Eneh, wat zijn de leeftijden hier eigenlijk?![]()
21 hier zo, in mei 22
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah dat verklaard ineens alles!![]()
30 hiero.
Nee, andere kant!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Daar komen ze toch allemaal vandaan?![]()
![]()
[..]
Ja goed gekeurd, we zijn bijna in de meerderheidOud Orthen?
is altijd maar bij vlagen hèquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wordt het eindelijk wat drukker.
Oh ok.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef Ceased2Be het volgende:
O dat is nu weer op normaal niveau geloof ik... veel doorstroom bij ons.
Toen ik het kocht in 2005 stonden er 16 te koop van de 52.
Welk dorp?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef djayzz het volgende:
Hier iemand van buiten de stad (dorpje aan de maas links van denbosch) en bijna 24 jaartjes jong
Ach staat sowieso veel te koop, denk ook dat mensen bij ons het willen verkopen voordat het 1 grote bouwput wordt als de binnenplaats wordt verbouwd tot supermarkt met parkeerplaatsen op het dak.quote:
Km'tje of 10/15 van den bosch af... da' s net zo den bosch als dat Boxtel dat isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat ligt er nog wel een eindje vanaf. Toch in de buurt van Heusden?
18.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oooooh.
Eneh, wat zijn de leeftijden hier eigenlijk?![]()
21 hier zo, in mei 22
Ik ben iets ouder dan jij hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen stelletje Bossche snotneuzen!
Maar je voelt je wel aangesprokenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder dan jij hoor.
Nee het klopte niet, da's irritant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel aangesproken
Dat is een risico dat je neemt jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef Blik het volgende:
En nu is dit topic al ruim vol voor de carnaval
nou IK maak iig geen carnaval topic aanquote:
Ik wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nou IK maak iig geen carnaval topic aan
Hup danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |