Volgens mij is de stand:quote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
[..]
Kruiskamp, nog meer users hier toevallig?
West is the best.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Volgens mij is de stand:
Noord: 1
West: 3
Zuid: 1
Oost: 0
quote:De politie heeft donderdagmiddag in het bureau aan de Vogelstraat een 38-jarige en een 32-jarige Duitser aangehouden voor bedreiging. De mannen hadden bij een woning in Boschveld aangebeld. Toen de bewoner een raam opendeed riepen de mannen enkele bedreigingen met de dood. Ze zijn daarna, met een derde man, naar het bureau gereden omdat daar een familielid vast zat. Toen bleek dat de vermoedelijke aanleiding van de bedreigingen een eerder die dag gepleegde mishandeling te zijn. Daarbij was 45-jarige vrouw aangehouden. De recherche onderzoekt de zaak.
Nee dan ben je volgens mij de 2de op Zuid.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:34 schreef H1N1 het volgende:
Ben ik de enige op zuid. Ik kan er trouwens bijna in!![]()
duvel86
Westquote:
Rosmalen!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Volgens mij is de stand:
Noord: 1
West: 3
Zuid: 1
Oost: 0
He-he eindelijk 1 extra op Noordquote:Op maandag 25 januari 2010 16:57 schreef Xaobotnik het volgende:
Tik voor mijn persoontje er maar eentje voor Noord erbij (Maaspoort).
Tsja.. boschveld.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben net bijna van m'n sokken gereden op het zebrapad door een:
-Donkere auto zonder licht in de schemer![]()
-Die aan het spookrijden was op de rotonde en veel te hard reed![]()
-Mij geen voorrang gaf.![]()
-Die daar niet mocht rijden ivm het verbod in de stationstunnel op dit tijdstip![]()
VIEZE KANKERLIJER![]()
![]()
Zo dat is eruit.
Wie zegt dat die mongool uit Boschveld komt.quote:
Denboschnoordquote:Op maandag 25 januari 2010 17:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
He-he eindelijk 1 extra op Noord
Daar komen ze toch allemaal vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat die mongool uit Boschveld komt.
Ja goed gekeurd, we zijn bijna in de meerderheidquote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef booo het volgende:
[..]
Denboschnoord
Kom van Orthen, dus dat noord genoeg.
Niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Daar komen ze toch allemaal vandaan?![]()
![]()
Ah dat verklaard ineens alles!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oooooh.
Eneh, wat zijn de leeftijden hier eigenlijk?![]()
21 hier zo, in mei 22
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah dat verklaard ineens alles!![]()
30 hiero.
Nee, andere kant!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Daar komen ze toch allemaal vandaan?![]()
![]()
[..]
Ja goed gekeurd, we zijn bijna in de meerderheidOud Orthen?
is altijd maar bij vlagen hèquote:Op maandag 25 januari 2010 22:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wordt het eindelijk wat drukker.
Oh ok.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:28 schreef Ceased2Be het volgende:
O dat is nu weer op normaal niveau geloof ik... veel doorstroom bij ons.
Toen ik het kocht in 2005 stonden er 16 te koop van de 52.
Welk dorp?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:47 schreef djayzz het volgende:
Hier iemand van buiten de stad (dorpje aan de maas links van denbosch) en bijna 24 jaartjes jong
Ach staat sowieso veel te koop, denk ook dat mensen bij ons het willen verkopen voordat het 1 grote bouwput wordt als de binnenplaats wordt verbouwd tot supermarkt met parkeerplaatsen op het dak.quote:
Km'tje of 10/15 van den bosch af... da' s net zo den bosch als dat Boxtel dat isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat ligt er nog wel een eindje vanaf. Toch in de buurt van Heusden?
18.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oooooh.
Eneh, wat zijn de leeftijden hier eigenlijk?![]()
21 hier zo, in mei 22
Ik ben iets ouder dan jij hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:10 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen stelletje Bossche snotneuzen!
Maar je voelt je wel aangesprokenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder dan jij hoor.
Nee het klopte niet, da's irritant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel aangesproken
Dat is een risico dat je neemt jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:47 schreef Blik het volgende:
En nu is dit topic al ruim vol voor de carnaval
nou IK maak iig geen carnaval topic aanquote:
Ik wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nou IK maak iig geen carnaval topic aan
Hup danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |