De Mac dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
ik wil morgen met mijn vriendinnetje uit eten. weet iemand een goed restaurantje in de stad?
(buiten de burger king en kees kroket dan)
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
ik wil morgen met mijn vriendinnetje uit eten. weet iemand een goed restaurantje in de stad?
Picassoquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
Ja sorry weet zo ff niks.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:00 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
![]()
probeer die jongen een beetje te helpen St
loop de korte putstraat in en zoek daar iets uit, zoveel keus!
heel rebelsquote:Op maandag 4 januari 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sorry weet zo ff niks.En had ff zin om dat te typen.
Klopt inderdaad, en die is heel wat beter dan die sushi vreetschuur in de Korte Putstraat. Alleen geen teppanyaki helaasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik had geen betere samenvatting kunnen geven....
'Goed restaurant' is ook zo algemeen. Een kleine toevoeging: Den Bosch heeft een van de beste Japans restaurants van het land, Shiro in de Uilenburg. Maar je betaalt er wel voor.
Heeft enkele jaren geleden een prijs gewonnen voor beste Japanse Restaurant in Europaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik had geen betere samenvatting kunnen geven....
'Goed restaurant' is ook zo algemeen. Een kleine toevoeging: Den Bosch heeft een van de beste Japans restaurants van het land, Shiro in de Uilenburg. Maar je betaalt er wel voor.
Vroeger was er ook nog het Japanse Paradijs Restaurant Pettelaar. Dat was ook erg goed, alleen nu dus wegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, en die is heel wat beter dan die sushi vreetschuur in de Korte Putstraat. Alleen geen teppanyaki helaas
Brabants Kwartiertjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
ik ken wel het bosch kwartiertje, brabants kwartiertje heb ik nog nooit van gehoord. Waar zit dat ergens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Brabants Kwartiertje.
Half jaartje geleden kwam ik daar langs, om te vragen of ik daar mocht filmen. Tuurlijk zei hij! Hele aardige gasten daar. Moeders daar naartoe gestuurd met vriendinnen van haar. Ze vond het eten erg lekker en een leuke sfeer!
O, foutjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
ik ken wel het bosch kwartiertje, brabants kwartiertje heb ik nog nooit van gehoord. Waar zit dat ergens?
wtfquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fietsster verongelukt in Den Bosch
![]()
Da's toch gek, ik reed daar gisteren met mijn vader en die zat zich hardop af te vragen waarom daar niet genoeg was gestrooid omdat dat stuk zo glad was.quote:Volgens de politie was de weg ter plekke niet glad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |