Mijn schoon familie woont in het noordenquote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel eens tegen me, vooral die losers van boven de rivieren die kei bekakt praten.
Hoe die mensen praten, dat is pas raar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn schoon familie woont in het noordenZe vinden mij idd raar praten!
Ach, ieder heeft z'n eigen dialect.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe die mensen praten, dat is pas raar.
Weet ik, maar dan is het daar nog wel raar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, ieder heeft z'n eigen dialect.
Ik heb trouwens wel het idee ons dialect beter verstaanbaar is voor andere mensen uit andere delen van Nederland. Als Ik met een Drent aan het praten ben, versta ik hem soms echt niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan is het daar nog wel raar.
Ligt er maar net aan hoe dialect het is. Sommige mensen verstaan mij echt niet als ik Bosch praat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel het idee ons dialect beter verstaanbaar is voor andere mensen uit andere delen van Nederland. Als Ik met een Drent aan het praten ben, versta ik hem soms echt niet.
Ik versta m'n eigen familie soms nog niet eens... laat staan dat ik van andere mensen verwacht dat ze dat wel doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel het idee ons dialect beter verstaanbaar is voor andere mensen uit andere delen van Nederland. Als Ik met een Drent aan het praten ben, versta ik hem soms echt niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe dialect het is. Sommige mensen verstaan mij echt niet als ik Bosch praat.
Owquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik versta m'n eigen familie soms nog niet eens... laat staan dat ik van andere mensen verwacht dat ze dat wel doen.
Is deze foto van vandaag? 15km ten westen van Denbosch is veel meer gevallen!quote:
is van vandaag, maar de rotonde bij de draak was wel schoongeveegd, niet echt representatief voor de sneeuwvalquote:Op zondag 20 december 2009 19:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is deze foto van vandaag? 15km ten westen van Denbosch is veel meer gevallen!
Geloof dat die van mij 4 tientjes is voor het komende jaar, maar dat is Boschveld en dat is nog niet echt centrum te noemen. Geen idee wat het in de rest van DB kostquote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Duvel86 het volgende:
Er is weer lekker actief gestrooid in DB, sjongejonge wat n gladheid. Wel leuk eigenlijk behalve als je ergens echt naartoe moet XD
edit: en weet iemand hoe duur een gemiddelde parkeervergunning zal gaan kosten voor een parkeerplek in de stad?
Vrijdag was het op de Oude Baan nog aardig glad ja, maar vanaf zondag was het prima te doenquote:Op zondag 20 december 2009 18:28 schreef Blik het volgende:
Klopt idd, was afgelopen vrijdag in Rosmalen en de Oude Baan was één grote ijsbaan. En dan praten we over één van de grootste doorgaande wegen van Rosmalen
Same here op deuteren. Maarja is ook niet echt centrum, stond wel op die brief die ik erbij kreeg laatst, kzal thuis eens checken voor je.quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geloof dat die van mij 4 tientjes is voor het komende jaar, maar dat is Boschveld en dat is nog niet echt centrum te noemen. Geen idee wat het in de rest van DB kost
maakt al niet meer uit want ik heb eindelijk mn woninkje kunnen scoren, zonder vergunningquote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef Duvel86 het volgende:
Er is weer lekker actief gestrooid in DB, sjongejonge wat n gladheid. Wel leuk eigenlijk behalve als je ergens echt naartoe moet XD
edit: en weet iemand hoe duur een gemiddelde parkeervergunning zal gaan kosten voor een parkeerplek in de stad?
Ik snap 't ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 04:52 schreef Xaobotnik het volgende:
Jij woont op een parkeerplaats??
lol! Nee mijn vraag stelde ik in eerste instantie omdat ik gereageerd had op een huisje in de stad en vroeg me daarbij dus af hoe duur een parkeervergunning zou zijn!quote:
De Mac dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
ik wil morgen met mijn vriendinnetje uit eten. weet iemand een goed restaurantje in de stad?
(buiten de burger king en kees kroket dan)
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
ik wil morgen met mijn vriendinnetje uit eten. weet iemand een goed restaurantje in de stad?
Picassoquote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
Ja sorry weet zo ff niks.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:00 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
![]()
probeer die jongen een beetje te helpen St
loop de korte putstraat in en zoek daar iets uit, zoveel keus!
heel rebelsquote:Op maandag 4 januari 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sorry weet zo ff niks.En had ff zin om dat te typen.
Klopt inderdaad, en die is heel wat beter dan die sushi vreetschuur in de Korte Putstraat. Alleen geen teppanyaki helaasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik had geen betere samenvatting kunnen geven....
'Goed restaurant' is ook zo algemeen. Een kleine toevoeging: Den Bosch heeft een van de beste Japans restaurants van het land, Shiro in de Uilenburg. Maar je betaalt er wel voor.
Heeft enkele jaren geleden een prijs gewonnen voor beste Japanse Restaurant in Europaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik had geen betere samenvatting kunnen geven....
'Goed restaurant' is ook zo algemeen. Een kleine toevoeging: Den Bosch heeft een van de beste Japans restaurants van het land, Shiro in de Uilenburg. Maar je betaalt er wel voor.
Vroeger was er ook nog het Japanse Paradijs Restaurant Pettelaar. Dat was ook erg goed, alleen nu dus wegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, en die is heel wat beter dan die sushi vreetschuur in de Korte Putstraat. Alleen geen teppanyaki helaas
Brabants Kwartiertjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef jo-ep het volgende:
hallo![]()
ik ken wel het bosch kwartiertje, brabants kwartiertje heb ik nog nooit van gehoord. Waar zit dat ergens?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Brabants Kwartiertje.
Half jaartje geleden kwam ik daar langs, om te vragen of ik daar mocht filmen. Tuurlijk zei hij! Hele aardige gasten daar. Moeders daar naartoe gestuurd met vriendinnen van haar. Ze vond het eten erg lekker en een leuke sfeer!
O, foutjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:31 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
ik ken wel het bosch kwartiertje, brabants kwartiertje heb ik nog nooit van gehoord. Waar zit dat ergens?
wtfquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Fietsster verongelukt in Den Bosch
![]()
Da's toch gek, ik reed daar gisteren met mijn vader en die zat zich hardop af te vragen waarom daar niet genoeg was gestrooid omdat dat stuk zo glad was.quote:Volgens de politie was de weg ter plekke niet glad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |