staat ie danquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd.![]()
Da's wel iets hiervoorTactvol met banners, oa nu.nl en fok.nl, deel II
quote:
Over een x aantal weken ben ik ook live te horen bij Boschtion.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
Radio Kiepevel tussen 9 en 11
http://w4.boschtion.nl/index.php?pageid=21&doel=LiveRadioBeta
Waarom?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over een x aantal weken ben ik ook live te horen bij Boschtion.
ik wel, herkende dr directquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef 3FMaster het volgende:
Daarnet was op Nederland 3 Jong van de EO. Ging over een vrouw uit Den Bosch die een burka draagt. Ik heb haar nog nooit gezien, jullie wel?
Heb het ook gezien, dit was een herhaling van september. Ik heb haar nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef 3FMaster het volgende:
Daarnet was op Nederland 3 Jong van de EO. Ging over een vrouw uit Den Bosch die een burka draagt. Ik heb haar nog nooit gezien, jullie wel?
Laat me raden.....aan d'r ogen zeker.quote:
haha, mooie blonde meid was t!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat me raden.....aan d'r ogen zeker.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Duvel86 het volgende:
dit topic loopt niet echt storm trouwens
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Laat me raden.....aan d'r ogen zeker.
Leuk. Waar ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Duvel86 het volgende:
Morgen eindelijk de sleutel van m'n eigen woning. In DB uiteraard! 4 jaar gewacht maar uiteindelijk toch gelukt![]()
quote:
quote:
Edit: ah heb 't al.quote:
je inbox is vol Tong!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk
Waar ligt dat ?
Mijn broer woonde jarenlang in de binnenstad. Lekker hendig om te slapen na het stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |