abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73504911
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ben heel de dag bezig geweest en toen waren er in een keer 7 paginas dus ik kan wat gemist hebben
Geeft niets

Hier zijn ze nog een keer:

Bijsluiter Pandemrix

Werkzame stof per dosis 0,5 ml injectievloeistof:
A/California/7/2009 (H1N1)v-achtige stam (X-179A) 3,75 microgram

Bijsluiter Focetria

Werkzame stof per dosis 0,5 ml injectievloeistof:
A/California/7/2009 (H1N1)v-achtige stam (X-179A) 7,5 microgram
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:06:40 #182
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73505785
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er wordt anders toch best wat onderzoek gedaan ter preventie van diverse kwalen. Hoe is dat volgens jou te rijmen met wat jij hier zegt?
Zou best kunnen maar naar mijn gevoel lang niet genoeg, b.v. zover ik weet word er nauwelijks naar het effect van straling onderzoek gedaan, afkomstig van elektriciteitmasten, gsm, wifi of gprs of bluetooth, ook wel elektro-smog genoemd dat in relatie tot klachten als chronische oververmoeidheid, kanker etc, we weten niet wat er precies met H.A.A.R.P. uitgespookt word waarvan er ook een aantal in Rusland staan en Noorwegen overigens.

Maar goed, dat is ongeveer wat ik bedoel eigenlijk, het eten word ook massa geproduceerd en chemicaliën aan toegevoegd, en smaakt vaak nergens meer naar vergeleken met vroeger.

Er zijn vele factoren die een rol zouden kunnen spelen. Maar misschien is er wel zo een griep pandemie hype voor nodig om hopelijk mensen iets bewuster te maken van welke kant dit uit zo kunnen gaan als we niet eens wat meer bij de les blijven.

Dat en met een beetje hoop dat het internet voorlopig nog in de lucht blijft is er nog een kans dat het een keer goed gaat komen..
pi_73505898
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef rieboet het volgende:

[..]

Zou best kunnen maar naar mijn gevoel lang niet genoeg, b.v. zover ik weet word er nauwelijks naar het effect van straling onderzoek gedaan, afkomstig van elektriciteitmasten, gsm, wifi of gprs of bluetooth, ook wel elektro-smog genoemd dat in relatie tot klachten als chronische oververmoeidheid, kanker etc, we weten niet wat er precies met H.A.A.R.P. uitgespookt word waarvan er ook een aantal in Rusland staan en Noorwegen overigens.

Maar goed, dat is ongeveer wat ik bedoel eigenlijk, het eten word ook massa geproduceerd en chemicaliën aan toegevoegd, en smaakt vaak nergens meer naar vergeleken met vroeger.

Er zijn vele factoren die een rol zouden kunnen spelen. Maar misschien is er wel zo een griep pandemie hype voor nodig om hopelijk mensen iets bewuster te maken van welke kant dit uit zo kunnen gaan als we niet eens wat meer bij de les blijven.

Dat en met een beetje hoop dat het internet voorlopig nog in de lucht blijft is er nog een kans dat het een keer goed gaat komen..
Hoe relateer je een grieppandemie aan electrosmog of de massaproductie van voedsel?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:21:24 #184
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73506308
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hoe relateer je een grieppandemie aan electrosmog of de massaproductie van voedsel?
Omdat vroeger de oplossing voor een griep gewoonweg een kwestie was van uitzieken of beter op je gezondheid letten zodat je het kan voorkomen.

Tegenwoordig word je er een jaar lang via het NOS journaal mee doodgegooid met klaarblijkelijk de bedoeling iedereen compleet uit te frieken ofzo

Dan is er wel ineens iets anders aan de hand, een weldenkend mens zou dan wel eens een keertje uit die roes moeten ontwaken anders worden het gehaait allemaal compleet geleefde wezens op den duur die zo dumbed down zijn geraakt dat ze zich van alles zomaar laten welgevallen zonder een kik te geven en zich zonder enkele op of aanmerking met allerlei onbekende chemische bende en gif laten injecteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 11:30:09 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:37:38 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73506786
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef rieboet het volgende:

[..]

Omdat vroeger de oplossing voor een griep gewoonweg een kwestie was van uitzieken of beter op je gezondheid letten zodat je het kan voorkomen.

...
http://en.wikipedia.org/wiki/1918_flu_pandemic

Vroeger was alles beter he?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73506892
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef rieboet het volgende:

[..]

Tegenwoordig word je er een jaar lang via het NOS journaal mee doodgegooid met klaarblijkelijk de bedoeling iedereen compleet uit te frieken ofzo!

Dan is er wel ineens iets anders aan de hand, een weldenkend mens zou dan wel eens een keertje uit die roes moeten ontwaken anders worden het gehaait allemaal compleet geleefde wezens op den duur die zo dumbed down zijn geraakt dat ze zich van alles zomaar laten welgevallen zonder een kik te geven en zich zonder enkele op of aanmerking met allerlei onbekende chemische bende en gif laten injecteren.
vroeger ging je voornamelijk dood aan de griep, weet je zeker dat je het niet verward met verkoudheid (iets dat veel mensen doen en ook standaard lijkt te zijn in onze spreektaal)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:46:37 #187
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73507033
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

vroeger ging je voornamelijk dood aan de griep, weet je zeker dat je het niet verward met verkoudheid (iets dat veel mensen doen en ook standaard lijkt te zijn in onze spreektaal)
Welnee joh, een griep was vroeger gewoon een verkoudheid met een flinke dosis koorts er gratis en voor niets cadeau bij. Best balen en vervelend geef ik toe maar geen rede om allerlij vage vaccin clubs te spekken.

Dan is de dood zelfs te prefereren maar ken geen mens die ooit is overleden aan de griep. Er vallen wel doden 40.000 per jaar in de EU, maar voor die doelgroep zijn jaarlijks nieuwe vaccins verkrijgbaar.

Wat heeft het tot nu toe verholpen? Moment dat je het aantal vaccinaties vergelijkt met voorgaande jaren en je ziet het dodental dalen is het wellicht van belang voor die specifieke doelgroepen maar weet niet of dit ooit is aangetoond.

[ Bericht 9% gewijzigd door rieboet op 08-10-2009 23:56:16 ]
pi_73507249
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef rieboet het volgende:

[..]

Welnee joh, een griep was vroeger gewoon een verkoudheid met een flinke dosis koorts er gratis en voor niets cadeau bij. Best balen en vervelend geef ik toe maar geen rede om allerlij vage vaccin clubs te spekken.

Dan is de dood zelfs te prefereren maar ken geen mens die ooit is overleden aan de griep.
wiki:
Echte griep of influenza is een ziekte die door het influenzavirus wordt veroorzaakt. Dit virus infecteert de luchtwegen. Veel mensen zeggen griep te hebben als ze in de winter of de herfst door een verkoudheid-achtige ziekte met wat koorts worden getroffen, maar hierbij gaat het meestal om een gewoon verkoudheidsvirus. Echte influenza leidt bij de meeste mensen tot aanzienlijke ziekteverschijnselen en een niet te verwaarlozen sterfte, vooral bij ouderen. Elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood[1][2].

en zoals al eerder gepost zijn tijdens de spaanse griep echt letterlijk miljoenen mensen gestorven.

Ik ken trouwens ook geen mens die ooit(? redelijk overbodig) is overleden aan AIDS, maar dat maakt aids niet minder gevaarlijk.

edit: Honkonggriep in 1968 1 miljoen slachtoffers
aziatische griep 1957 1 miljoen doden
spaanse griep 1918-1920 20-100 miljoen slachtoffers
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:57:58 #189
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73507321
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

wiki:
Echte griep of influenza is een ziekte die door het influenzavirus wordt veroorzaakt. Dit virus infecteert de luchtwegen. Veel mensen zeggen griep te hebben als ze in de winter of de herfst door een verkoudheid-achtige ziekte met wat koorts worden getroffen, maar hierbij gaat het meestal om een gewoon verkoudheidsvirus. Echte influenza leidt bij de meeste mensen tot aanzienlijke ziekteverschijnselen en een niet te verwaarlozen sterfte, vooral bij ouderen. Elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood[1][2].

en zoals al eerder gepost zijn tijdens de spaanse griep echt letterlijk miljoenen mensen gestorven.

Ik ken trouwens ook geen mens die ooit(? redelijk overbodig) is overleden aan AIDS, maar dat maakt aids niet minder gevaarlijk.
Er vallen ongeveer 40.000 doden per jaar in de gehele EU had ik onlangs gelezen, maar voor die doelgroep zijn jaarlijks nieuwe vaccins verkrijgbaar geconfigureerd op veranderde virus varianten en virussen met resistentie.

Wat heeft het tot nu toe verholpen? Moment dat je het aantal vaccinaties vergelijkt met voorgaande jaren en je ziet het dodental dalen is het wellicht van belang voor die specifieke doelgroepen maar weet niet of dit ooit is aangetoond.

Slechte qualiteit voeding en vergrijzing in grotere percentages v/d gehele bevolking zouden ook een factor van betekening kunnen zijn
pi_73507391
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:57 schreef rieboet het volgende:

[..]

Er vallen ongeveer 40.000 doden per jaar in de gehele EU had ik onlangs gelezen, maar voor die doelgroep zijn jaarlijks nieuwe vaccins verkrijgbaar.

Slechte qualiteit voeding en vergrijzing in grotere percentages v/d gehele bevolking zouden ook een factor van betekening kunnen zijn
Ik weet niet of je het verschil tussen 20 tot 100 miljoen en 40.000 ziet?

kwaliteit van voeding zou wel bijgedragen kunnen hebben aan de teruggang aangezien de kwaliteit van voeding nu hoger ligt. Vergrijzing zou juist een verhoogde incidentie van griep moeten betekenen wat er niet gevonden wordt. Daarnaast is al ontelbare mallen aangetoond dat vaccinaties helpen virusinfecties terug te dringen, wil je daar echt over gaan discussieren?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:02:32 #191
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73507440
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

je bedoeld? ik zeg toch, je kunt elk jaar een vaccin halen als je wil dus waarom al die doden?
pi_73507471
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:02 schreef rieboet het volgende:

[..]

je bedoeld?
Je zegt: de werking van vaccinaties kan pas aangetoond worden als er een significante daling in de sterftecijfers aan griep aanwezig is. Nou die is er...

edit:
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:02 schreef rieboet het volgende:

[..]

je bedoeld? ik zeg toch, je kunt elk jaar een vaccin halen als je wil dus waarom al die doden?
Omdat nog steeds heel veel mensen zich niet in laten enten om diverse redenen. De incidentie van alllerlei virusinfecties is ook veel groter in communities die zich om religieuze redenen niet in laten enten. Daar liggen de sterftecijfers dus ook veel hoger.

40.000 per jaar op een half biljoen(?) is natuurlijk helemaal niet zo veel. Zeker niet als je het afzet tegen 60 miljoen voordat we van het bestaan van virussen af wisten.

Samengevat:
Je zegt dat men vroeger de griep gewoon lekker uit kon zieken zonder risico, dat was dus niet zo.
Je vraagt om een verband tussen vaccinatie en terugdringing van het aantal doden door de griep en die is er.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:05:00 #193
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73507506
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je zegt: de werking van vaccinaties kan pas aangetoond worden als er een significante daling in de sterftecijfers aan griep aanwezig is. Nou die is er...
welke bron refereer je? en dan de prangende vraag, waarom al de ophef dan? als de boel toch al de goede kant uitging?

Eerder in de topic nog een link geplaatst naar de W.H.O. site waar op de 5de nog werd medegedeeld dat de griep mild is gebleken.
pi_73507618
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:05 schreef rieboet het volgende:

[..]

welke bron refereer je? en dan de prangende vraag, waarom al de ophef dan? als de boel toch al de goede kant uitging?

Ik geef dit op, je hebt niet eens een basiskennis van hoe virussen werken en lijkt vastbesloten te zijn ook zelf totaal geen initiatief te nemen om jezelf hierin te verdiepen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:16:12 #195
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73507797
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

edit:
[..]

Omdat nog steeds heel veel mensen zich niet in laten enten om diverse redenen.
Sinds wanneer is het een ramp als mensen niet voor een vaccin kiezen en dan de pijp uitgaan? als ik bezopen in de auto stap kan ik ook de pijp uitgaan, daar doe je niets tegen.

Iedereen een blaastest laten doen? misschien komt dat nog maar iets inspuiten is en zou altijd moeten blijven een grens te ver wanneer niet uit vrije keuze en/of wanneer niet volledig voorgelicht.
quote:
De incidentie van alllerlei virusinfecties is ook veel groter in communities die zich om religieuze redenen niet in laten enten. Daar liggen de sterftecijfers dus ook veel hoger.

40.000 per jaar op een half biljoen(?) is natuurlijk helemaal niet zo veel. Zeker niet als je het afzet tegen 60 miljoen voordat we van het bestaan van virussen af wisten.
Dat moet je wel aan kunnen tonen
quote:
Samengevat:
Je zegt dat men vroeger de griep gewoon lekker uit kon zieken zonder risico, dat was dus niet zo.
zal wel aan mij liggen maar heb wel 10 tallen keren griep gehad een keer buik griep in het zelfde jaar zat niet meer dan een maand tussen.
quote:
Je vraagt om een verband tussen vaccinatie en terugdringing van het aantal doden door de griep en die is er.
bron nog even
pi_73507949
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef rieboet het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het een ramp als mensen niet voor een vaccin kiezen en dan de pijp uitgaan? als ik bezopen in de auto stap kan ik ook de pijp uitgaan, daar doe je niets tegen.

Iedereen een blaastest laten doen? misschien komt dat nog maar iets inspuiten is en zou altijd moeten blijven een grens te ver wanneer niet uit vrije keuze en/of wanneer niet volledig voorgelicht.
[..]
ten eerste heb ik er geen valentie aan gekoppeld, die lees jij er in. Ten tweede is bezopen auto rijden verboden omdat er anderen door jouw gedrag kunnen sterven. Ditzelfde geld voor virussen en het daar niet tegen inenten, dus het is wel degelijk een beslissing die invloed heeft op je omgeving.

Ik heb trouwens ook niet gepleit voor verplicht inenten, dat zijn ook weer woorden die je in mijn mond legt.
quote:
Dat moet je wel aan kunnen tonen
[..]
Herhaaldelijk zijn daar al bronnen voor gegeven maar je kunt ook even de spaanse griep googlen
quote:
zal wel aan mij liggen maar heb wel 10 tallen keren griep gehad een keer buik griep in het zelfde jaar een maand van elkaar.
[..]
Er zijn ook mensen die niet gestorven zijn aan aids, maakt het niet een ongevaarlijke ziekte. Ten tweede heb je hoogstwaarschijnlijk voornamelijk het verkoudheidsvirus gehad.
quote:
bron nog even
Ja dat is dus dezelfde bron als hierboven genoemd. De 40.000 schermde je volgens mij zelf mee
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:29:19 #197
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73508133
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik geef dit op, je hebt niet eens een basiskennis van hoe virussen werken en lijkt vastbesloten te zijn ook zelf totaal geen initiatief te nemen om jezelf hierin te verdiepen.
Daar zit m dus net het gevaar, nummero uno omdat de realiteit soms het voorstellingsvermogen te boven gaat is dat een ideaal stukje psychologische oorlogsvoering want die rakkers hebben miljoenen geïnvesteerd.

Vervolgens is de volgende stap het biologische wapen dusdanig verpakt en verhuld in een media hype die zijn weerga niet kent waardoor iedereen volledig overtuigd is dat het allemaal zal kloppen.

Alleen als je net zolang doorvraagt dat je door die dikke laag Bullshit (Matrix) heen bent die ze over mensen uitstorten kom je erachter dat er geen ene reet van klopt, en gaat het allemaal alleen maar om een nieuw jacht van een of andere gore patser die ermee naar zijn prive eiland kan varen en tegelijkertijd de wereld van de vergrijzende en overbodige bevolking af moet helpen.
pi_73508160
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:29 schreef rieboet het volgende:

[..]

Daar zit m dus net het gevaar, nummero uno omdat de realiteit soms het voorstellingsvermogen te boven gaat is dat een ideaal stukje psychologische oorlogsvoering want die rakkers hebben miljoenen geïnvesteerd.

Vervolgens is de volgende stap het biologische wapen dusdanig verpakt en verhuld in een media hype die zijn weerga niet kent waardoor iedereen volledig overtuigd is dat het allemaal zal kloppen.

Alleen als je net zolang doorvraagt dat je door die dikke laag Bullshit heen bent die ze over mensen uitstort kom je erachter dat er geen ene reet van klopt, en gaat het allemaal alleen maar om een nieuw jacht van een of andere gore patser die moet verdienen en tegelijkertijd de wereld van de vergrijzing en overbevolking af moet helpen.
Dat is een mogelijke reactie, de andere mogelijkheid was geweest op te zoeken hoe virussen zich gedragen en daarna je te realiseren dat het een hele domme vraag was. Makkelijker anderen de schuld te geven heh?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:32:56 #199
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73508224
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is een mogelijke reactie, de andere mogelijkheid was geweest op te zoeken hoe virussen zich gedragen en daarna je te realiseren dat het een hele domme vraag was. Makkelijker anderen de schuld te geven heh?
hoe bedoel je? je gaat ervan uit dat je zeker weten onder de zoden komt zonder die vaccin, dat geloof je toch niet serieus?

Zover ik weet is er niet veel bekend over de ingredientenlijst van die vaccins door wie deze zijn getest en waar die dingen worden gefabriceerd.

[ Bericht 8% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 00:38:39 ]
pi_73508342
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:32 schreef rieboet het volgende:

[..]

hoe bedoel je? je gaat ervan uit dat je zeker weten onder de zoden komt zonder die vaccin, dat geloof je toch niet serieus?
niet alleen biologie maar ook begrijpend lezen geskipt?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:39:17 #201
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73508400
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

niet alleen biologie maar ook begrijpend lezen geskipt?
Jij ook kennelijk, hoe bedoel je? betekend verklaar je nader bioloog

Zover ik weet is er niet veel bekend over de ingredientenlijst van die vaccins door wie deze zijn getest en volgens welke methode en waar die dingen worden gefabriceerd.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:50:47 #202
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73508662
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

kwaliteit van voeding zou wel bijgedragen kunnen hebben aan de teruggang aangezien de kwaliteit van voeding nu hoger ligt. Vergrijzing zou juist een verhoogde incidentie van griep moeten betekenen wat er niet gevonden wordt. Daarnaast is al ontelbare mallen aangetoond dat vaccinaties helpen virusinfecties terug te dringen, wil je daar echt over gaan discussieren?
Als dat zou kunnen worden aangetoond prima, dan zou je denken dat het pijlsnel verspreidende en continue muterende influenza virus ook geleidelijk af zou moeten nemen gezien de teruglopende hoeveelheid hosts die te infecteren zijn en vervolgens het met zich mee dragen.

Dus hebben we te maken met een virus die het alsmaar beter doet terwijl het aantal mensen die zich ertegen beschermen ook steeds meer worden, rare situatie, hoe verklaar je dat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 00:57:34 ]
pi_73508905
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef rieboet het volgende:

[..]

Jij ook kennelijk, hoe bedoel je? betekend verklaar je nader bioloog

Zover ik weet is er niet veel bekend over de ingredientenlijst van die vaccins door wie deze zijn getest en volgens welke methode en waar die dingen worden gefabriceerd.

Hoeveel bijsluiters moet ik hier posten eigenlijk?

De vaccins die hier in NL worden gebruikt, daar heb ik namelijk van beide de bijsluiters al 2 keer gepost

Bijsluiter Pandemrix

Bijsluiter Focetria

[ Bericht 16% gewijzigd door Banjerkanjer op 09-10-2009 01:11:26 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 01:21:45 #204
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73509130
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 01:05 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Hoeveel bijsluiters moet ik hier posten eigenlijk?

De vaccins die hier in NL worden gebruikt, daar heb ik namelijk van beide de bijsluiters al 2 keer gepost

Bijsluiter Pandemrix

Bijsluiter Focetria

Dat neem ik terug dus.. en bedankt voor de info

maar zoals ik al meerdere malen aangaf zolang er een vrije keuze is en blijft, voorlopig wat leeswerk voor de boeg
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 01:51:54 #205
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73509447
Mijn vraagteken kort samengevat is dit;

De griep word al sinds eeuwen ten dagen effectief bestreden met behulp van vaccins althans dit word beweerd.

Dus 100.000.000 mensen per jaar zijn minder vatbaar voor de griep, dankzij de vaccins die elk jaar beschikbaar zijn voor iedereen die het nodig heeft of wie erom vraagt.

Tegelijkertijd zien we alsmaar agressief en dodelijkere varianten van de griep opeens opduiken die zich steeds sneller verspreiden.

Daarover ontstaat zelfs een heuse paniek situatie want nu zou de griep zelfs miljoenen doden als gevolg hebben.

Hoe is dat dan mogelijk gezien reeds aangetoond zou zijn dat de effectiviteit dermate hoog is dat je zou denken dat gezien bewezen zou zijn dat de verspreiding van virussen en de kans dat deze zich kunnen muteren ook kleiner zou worden gezien het aantal mensen die zich er tegen kunnen wapenen d.m.v. vaccinatie?

Volgens Jane Burgermeister en anderen is aangetoond dat wetenschappers werkzaam voor vaccin producenten ook bij Biologische wapen producenten hebben gewerkt

Ik weet niet of iemand de omzet cijfers en winst marges gevolgd hebben over de zelfde termijn van vaccin producenten maar die zijn enorm gestegen.

Wel een rare situatie dat het vermeende succes van vaccineren de alsmaar gevaarlijkere griep varianten die alsmaar meer bedreigend worden niet kunnen afremmen en dus ook niet hun omzet cijfers hetgeen ze vast heel jammer vinden aldaar.
pi_73510853
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 01:51 schreef rieboet het volgende:
Mijn vraagteken kort samengevat is dit;

De griep word al sinds eeuwen ten dagen effectief bestreden met behulp van vaccins althans dit word beweerd.

Dus 100.000.000 mensen per jaar zijn minder vatbaar voor de griep, dankzij de vaccins die elk jaar beschikbaar zijn voor iedereen die het nodig heeft of wie erom vraagt.

Tegelijkertijd zien we alsmaar agressief en dodelijkere varianten van de griep opeens opduiken die zich steeds sneller verspreiden.

Daarover ontstaat zelfs een heuse paniek situatie want nu zou de griep zelfs miljoenen doden als gevolg hebben.
Dat is namelijk typerend gedrag van de "evolutie" (mutatie) van een virus. Er hoeft maar 1 strain (soort) virus tussen te zitten waar we kwetsbaar voor zijn en niet resistent tegen zijn en die kan meteen grote schade aanrichten, vooral omdat de aarde overbevolkt is en er veel onderlinge contacten zijn.
quote:
Hoe is dat dan mogelijk gezien reeds aangetoond zou zijn dat de effectiviteit dermate hoog is dat je zou denken dat gezien bewezen zou zijn dat de verspreiding van virussen en de kans dat deze zich kunnen muteren ook kleiner zou worden gezien het aantal mensen die zich er tegen kunnen wapenen d.m.v. vaccinatie?
Wat? Deze zin moet je echt ff in stukken opbreken en de vraag opnieuw stellen, ik haal hier wel 3,4 vragen uit
quote:
Volgens Jane Burgermeister en anderen is aangetoond dat wetenschappers werkzaam voor vaccin producenten ook bij Biologische wapen producenten hebben gewerkt
Diezelfde muts vrouw die zogezegd een rechtszaak zou aanspannen die nergens is te vinden, die ook zei dat die FEMA camps actief zouden worden bij die oefening en dat alle Amerikanen bezet zouden worden...
Die overigens geen bewijs heeft maar enkel wat anekdotes "bedenkt" ....
quote:
Ik weet niet of iemand de omzet cijfers en winst marges gevolgd hebben over de zelfde termijn van vaccin producenten maar die zijn enorm gestegen.
Een vaccin maken is helaas nog steeds niet kostenloos. Vreemd eigenlijk he
quote:
Wel een rare situatie dat het vermeende succes van vaccineren de alsmaar gevaarlijkere griep varianten die alsmaar meer bedreigend worden niet kunnen afremmen en dus ook niet hun omzet cijfers hetgeen ze vast heel jammer vinden aldaar.
Lees mijn eerste paar antwoorden
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:59:18 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73511231
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:32 schreef rieboet het volgende:

[..]

Zover ik weet is er niet veel bekend over de ingredientenlijst van die vaccins door wie deze zijn getest en waar die dingen worden gefabriceerd.
Doe daar dan wat aan
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:18:48 #208
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73512798
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat is namelijk typerend gedrag van de "evolutie" (mutatie) van een virus. Er hoeft maar 1 strain (soort) virus tussen te zitten waar we kwetsbaar voor zijn en niet resistent tegen zijn en die kan meteen grote schade aanrichten, vooral omdat de aarde overbevolkt is en er veel onderlinge contacten zijn.
[..]
Ik zou daar veel dieper op in kunnen gaan maar er is aangetoond dat die "evolutie" wel een duwtje in de rug zou hebben gehad, experts op dit gebied hebben vastgesteld dat de nieuwere varianten een samenstelling hebben die vrijwel onmogelijk als zodanig in de natuur tot stand zouden kunnen zijn gekomen onder normale omstandigheden, en normale omstandigheden is toeval in de natuur als we uitgaan van de Darwinistische evolutie theorie.

Een van de grote tegenhangers v/h Darwinistische verklaringsmodel is zoals je niet zal zijn ontgaan Intelligent design

Mijn stelling is dat de influenza evolutie voldoet aan het verklaringsmodel van Intelligent design en niet voldoet aan het verklaringsmodel van de Darwinistische evolutie theorie, omdat het laatste afhankelijk is van toeval iets waar 100den 1000den jaren voor nodig zijn (lot in de loterij idee) Een atheïstische kijk op de zaak m.a.w. dus geen goddelijke (intelligente) inmenging. (= ieder griep seizoen de hoofdprijs winnen)
quote:
Wat? Deze zin moet je echt ff in stukken opbreken en de vraag opnieuw stellen, ik haal hier wel 3,4 vragen uit
>>Hoe is dat dan mogelijk gezien reeds aangetoond zou zijn dat de effectiviteit dermate hoog is dat je zou denken dat gezien bewezen zou zijn dat de verspreiding van virussen en de kans dat deze zich kunnen muteren ook kleiner zou worden gezien het aantal mensen die zich er tegen kunnen wapenen d.m.v. vaccinatie?<<

In de meeste gevallen, wanneer een wondermiddel word bedacht, verwacht je dat het een remmend effect heeft op de infectie ziekte, omdat een infectie ziekte afhankelijk is van mensen die het verspreiden, en v/d verspreiders zouden er dankzij de vaccins steeds minder moeten overblijven.

Wat schetst de verbazing is; wat we zien bij Influenza is dat de mens elk jaar veel beter beschermd zou zijn, maar de influenza ook steeds schadelijker en meer mensen zou kunnen bereiken.

Het is deze paradox die je met infectie ziektes niet zou verwachten.

Effectief middel tegen malaria = minder doden als gevolg van malaria

Effectief middel tegen influenza = meer doden als gevolg van influenza?

M.a.w. het NOS journaal wordt binnenkort het influenza journaal genoemd?
quote:
[..]
vaccinatie producenten
Diezelfde muts vrouw die zogezegd een rechtszaak zou aanspannen die nergens is te vinden, die ook zei dat die FEMA camps actief zouden worden bij die oefening en dat alle Amerikanen bezet zouden worden...
Als zij er niet zou zijn geweest zouden die FEMA kampen nu al op volle toeren kunnen hebben gedraait, het verhaal kan nog een heel onverwacht staartje krijgen...

Voor zover ik dat nu kan inschatten heeft Jane de boel best wakker geschud en dat is ook wel eens goed toch?
quote:
Die overigens geen bewijs heeft maar enkel wat anekdotes "bedenkt" ....
[..]
Wees specifiek, http://www.theflucase.com/ wat is allemaal zomaar bedacht? je zult zien dat er vaak links bij staan naar new york time Der Bild etc, gewoon de reguliere media...
quote:
Een vaccin maken is helaas nog steeds niet kostenloos. Vreemd eigenlijk he

Kostendekkend is wel wat anders dan een onuitputtelijke goudmijn.

Dat is wat sommige mensen wel verdacht gaan vinden mits ze uit de roes ontwaken v/d bedwelmende matrix die we met z'n allen zoveel als mogelijk op afstand moeten houden, d.w.z. dat we koppie koppie erbij moeten houden

D.w.ook z. dat als een of andere spleetoog op de troon van een internationale organisatie zoals de W.H.O. het startsein geeft voor een pandemie niveau 6 dat het niet automatisch gaat betekenen dat over de hele wereld een blik legers word opengetrokken gewapend met vaccins die miljoenen kinderen in een middag een spuit geven, zoals in Indonesië onlangs zou zijn gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 14:42:29 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:25:02 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73516367
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:18 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik zou daar veel dieper op in kunnen gaan maar er is aangetoond dat die "evolutie" wel een duwtje in de rug zou hebben gehad, experts op dit gebied hebben vastgesteld dat de nieuwere varianten een samenstelling hebben die vrijwel onmogelijk als zodanig in de natuur tot stand zou kunnen komen onder normale omstandigheden, en normale omstandigheden is toeval in de natuur als we uitgaan van de Darwinistische evolutie theorie.

Een van de grote tegenhangers v/h Darwinistische verklaringsmodel is zoals je niet zal zijn ontgaan Intelligent design

Mijn stelling is dat de influenza evolutie voldoet aan het verklaringsmodel van Intelligent design en niet voldoet aan het verklaringsmodel van de Darwinistische evolutie theorie, omdat het laatste afhankelijk is van toeval iets waar 100den 1000den jaren voor nodig zijn (lot in de loterij idee) Een atheïstische kijk op de zaak m.a.w. dus geen goddelijke (intelligente) inmenging. (= ieder griep seizoen de hoofdprijs winnen)

[..]

>>Hoe is dat dan mogelijk gezien reeds aangetoond zou zijn dat de effectiviteit dermate hoog is dat je zou denken dat gezien bewezen zou zijn dat de verspreiding van virussen en de kans dat deze zich kunnen muteren ook kleiner zou worden gezien het aantal mensen die zich er tegen kunnen wapenen d.m.v. vaccinatie?<<

In de meeste gevallen, wanneer een wondermiddel word bedacht, verwacht je dat het een remmend effect heeft op de infectie ziekte, omdat een infectie ziekte afhankelijk is van mensen die het verspreiden, en v/d verspreiders zouden er dankzij de vaccins steeds minder moeten overblijven.

Wat schetst de verbazing is; wat we zien bij Influenza is dat de mens elk jaar veel beter beschermd zou zijn, maar de influenza ook steeds schadelijker en meer mensen zou kunnen bereiken.

Het is deze paradox die je met infectie ziektes niet zou verwachten.

Effectief middel tegen malaria = minder doden als gevolg van malaria

Effectief middel tegen influenza = meer doden als gevolg van influenza?

M.a.w. het NOS journaal wordt binnenkort het influenza journaal genoemd?
[..]

Als zij er niet zou zijn geweest zouden die FEMA kampen nu al op volle toeren kunnen hebben gedraait, het verhaal kan nog een heel onverwacht staartje krijgen...

Voor zover ik dat nu kan inschatten heeft Jane de boel best wakker geschud en dat is ook wel eens goed toch?
[..]

Wees specifiek, http://www.theflucase.com/ wat is allemaal zomaar bedacht? je zult zien dat er vaak links bij staan naar new york time Der Bild etc, gewoon de reguliere media...
[..]

Kostendekkend is wel wat anders dan een onuitputtelijke goudmijn.

Dat is wat sommige mensen wel verdacht gaan vinden mits ze uit de roes ontwaken v/d bedwelmende matrix die we met z'n allen zoveel als mogelijk op afstand moeten houden, d.w.z. dat we koppie koppie erbij moeten houden

D.w.ook z. dat als een of andere spleetoog op de troon van een internationale organisatie zoals de W.H.O. het startsein geeft voor een pandemie niveau 6 dat het niet automatisch gaat betekenen dat over de hele wereld een blik legers word opengetrokken gewapend met vaccins die miljoenen kinderen in een middag een spuit geven, zoals in Indonesië onlangs zou zijn gebeurt.
Ga jij alsjeblieft eens wat fatsoenlijks lezen over biologie en evolutie zeg In W&T lopen anders nog wel wat evolutietopics om je een begin te geven.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:31:03 #210
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73516539
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ga jij alsjeblieft eens wat fatsoenlijks lezen over biologie en evolutie zeg In W&T lopen anders nog wel wat evolutietopics om je een begin te geven.
Kunnen we iets specifieker zijn Tuin-hek?

Ik ken ook nog wel een topic genaamd "Beetje kort door de bocht" ofzo, iets dat je wellicht zou interesseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 12:58:38 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:44:24 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73518927
Ok, een voorbeeldje dan: Je ziet evolutie als gebaseerd op toeval. Dat is op zijn zachtst gezegt een veel te symplistische manier om het te bekijken.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:39:07 #212
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73520427
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:
Ok, een voorbeeldje dan: Je ziet evolutie als gebaseerd op toeval. Dat is op zijn zachtst gezegt een veel te symplistische manier om het te bekijken.
Ben een en al oor, EN geïnteresseerd
pi_73521413
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:18 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik zou daar veel dieper op in kunnen gaan maar er is aangetoond dat die "evolutie" wel een duwtje in de rug zou hebben gehad, experts op dit gebied hebben vastgesteld dat de nieuwere varianten een samenstelling hebben die vrijwel onmogelijk als zodanig in de natuur tot stand zouden kunnen zijn gekomen onder normale omstandigheden, en normale omstandigheden is toeval in de natuur als we uitgaan van de Darwinistische evolutie theorie.
Daar willen we natuurlijk wel even een bron van zien Een duwtje in de rug kan je ook opvatten als de grote vogelmarkten in Azië met zoveel dieren en mensen op een hoopje.
quote:
Als dat een grote tegenstander is dan heeft de evolutietheorie weinig te vrezen

Kunnen we niet teveel punten tegelijk behandelen, dat maakt het er niet duidelijker op
Verder is Jane al meerdere malen behandeld in de voorgaande topics. De basis van de evolutietheorie niet, maar daar staat in WFL W&T een hele mooie reeks over --> [ Centraal ] Evolutie discussie & vragentopic.

Ik ben het met je eens, dat een evolutietheorie op puur toeval gebaseerd onzin is. Dat is die namelijk helemaal niet
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:10:04 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73521419
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ben een en al oor, EN geïnteresseerd
Dat lijkt me hier nogal offtopic. Het heeft iig met selectie te maken
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:31:40 #215
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73522075
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat lijkt me hier nogal offtopic. Het heeft iig met selectie te maken
Wat hadden we over trollen ook al weer afgesproken Tuin-hek?

Als je evolutie in the mix introduceert, en ik dat argument weerleg zonder er een lang verhaal van te maken.

Hetgeen ik ook had kunnen doen, kun je het daar bij laten of daar verder op in gaan.

Jij gaat daar nog s overheen, met overleving v/d sterkste hetgeen ik niet ontken overigens.

Maar ontkracht mijn statement niet gezien we het veelal over beesten hebben die geleidt worden door instinct.

Zodra je wetenschappelijk kan vast stellen dat de Darwin evolutie theorie een handje geholpen word.

Dan hebben we het over Intelligent design met behulp van geavanceerde gen technologie.

Dus ik denk dat ik zo langzamerhand tussen neus en lippen door de gehele influenza hype heb ontmanteld.

Mits er nog iets zinnigs tegenin te brengen is, hetgeen ik betwijfel

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 18:15:35 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:32:12 #216
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73522094
And thats a wrap !! zoals in de V.S. zeggen

[ Bericht 56% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 18:03:00 ]
pi_73522118
Waarom hebben we het over Darwin en Intelligent Design in een topic over vaccinaties?
quote:
Dus ik denk dat ik langzamerhand tussen neus en lippen door de gehele influenza hype heb ontmanteld.
Influenza virussen bestaan al heel wat langer dan enkel sinds wij vaccineren he
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:37:39 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73522272
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef rieboet het volgende:

[..]

Wat hadden we over trollen ook al weer afgesproken Tuin-hek?

Als je evolutie in the mix introduceert, en ik dat argument weerleg zonder er een lang verhaal van te maken.

Hetgeen ik ook had kunnen doen, kun je daar bij laten of daar verder op in gaan.

Jij gaat daar nog s overheen, met overleving v/d sterkste hetgeen ik niet ontken overigens.

Maar ontkracht mijn statement niet gezien we het veelal over beesten hebben die geleid worden door instinct.

Zodra je wetenschappelijk kan vast stellen dat de Darwin evolutie theorie een handje geholpen word.

Dan hebben we het over Intelligent design met nehulp van geavanceerde gen technologie.

Dus ik denk dat ik langzamerhand tussen neus en lippen door de gehele influenza hype heb ontmanteld.

Mits er nog iets zinnigs tegenin te brengen is, hetgeen ik betwijfel
Ja wat hadden we ook al weer afgesproken over trollen? Misschien moet je daar eens mee stoppen. Dit soort onzinnige posts over evolutie (en al helemaal de ID onzin) voegen nou niet echt bepaald wat toe in een topic over vaccinatie.
Onikaan ni ov dovah
pi_73522279
bron?
pi_73522893
http://www.biomedisch.nl/nieuws/2009/vaccin_nieuwe_influenza.php

Interessant. Heb alleen niet veel tijd om dit goed door te lezen. Wat vinden jullie?
Mr. Prolapse 2009
pi_73525237
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
http://www.biomedisch.nl/nieuws/2009/vaccin_nieuwe_influenza.php

Interessant. Heb alleen niet veel tijd om dit goed door te lezen. Wat vinden jullie?
Dat modelvaccin, dat was CELVAPAN, de bijsluiter daarvan heb ik op pagina 1 gepost.

Bijsluiter CELVAPAN
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:32:37 #222
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73525681
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
Waarom hebben we het over Darwin en Intelligent Design in een topic over vaccinaties?
[..]

Influenza virussen bestaan al heel wat langer dan enkel sinds wij vaccineren he

Is er dan misschien een plausibele verklaring voor het volgende;

Dan omschrijf ik het als volgt,

Een efficiënt middel tegen hepatitis B = minder sterf gevallen als gevolg v/h wondermiddel

Een efficiënt middel tegen AIDS = minder sterf gevallen als gevolg v/h AIDS wondermiddel

Een efficiënt middel tegen obesitas = minder mensen last van obesitas dank zij Sonja Bakker dieet

Een efficiënt vaccin tegen Influenza = de pleuris breekt compleet uit --> NOS journaal nu helemaaaal niet meer om aan te gluren, gaat alleen de hele godganselijke dag over griep!

Verplichten, verplichten, verplichten, paniek, paniek, paniek!

Is toch om gallisch van te worden??

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 17:38:14 ]
pi_73525718
Bedank de media maar voor die idiote hype, net als al die onzin rond de HPV vaccinatie.

*wordt af en toe ook helemaal kriegel van alle grafidioten leken die zich arts wanen in het nieuws*
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:47:54 #224
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73526061
Vind sowieso dat elk vaccin middels compleet onafhankelijk onderzoek dusdanig gekeurd en getest moet worden zodat alle mogelijke korte termijn of langere termijn bijwerkingen of andere mogelijke gevolgen volledig dus 100% uitgesloten kunnen worden alvorens zoiets op de markt zomaar los te laten.

Iets dat in een of andere vage schuur in Oekraïne zonder overzicht word geproduceerd en waar miljarden jaarlijks mee omgezet word.

En iemand die wat voor vaccin dan ook verplicht gaat stellen gewoonweg een enkel reisje moet geven dan per racket naar een geheel ander zonnestelsel moet afschieten.

Maar dat is mijn modeste opinie

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 18:17:39 ]
pi_73526318
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:47 schreef rieboet het volgende:
Vind sowieso dat elk vaccin middels compleet onafhankelijk onderzoek dusdanig gekeurd en getest moet worden op alle mogelijke korte termijn of langere termijn bijwerkingen of andere mogelijke gevolgen alvorens zoiets op de markt zomaar los te laten. Iets dat in een of andere vage schuur in Oekraïne zonder overzicht word geproduceerd en waar miljarden jaarlijks mee omgezet word.

En iemand die wat voor vaccin dan ook verplicht gaat stellen gewoonweg een enkel reisje moet geven dan per racket naar een geheel ander zonnestelsel moet afschieten.

Maar dat is mijn modeste opinie
Mee eens. Dat is ook wat mij stoort, dat er gewoon miljoenen vaccins worden aangekocht om te verspreiden onder een gehele bevolking, zonder dat daar tests mee zijn uitgevoerd. De verwachting dat het vaccin tegen H1N1 zich net zo zal gedragen als het modelvaccin tegen H5N1, is inderdaad niets meer dan een verwachting.

Hetzelfde geldt voor het vaccin tegen HPV.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:28:00 #226
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73527079
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:33 schreef Cerbie het volgende:
Bedank de media maar voor die idiote hype, net als al die onzin rond de HPV vaccinatie.

*wordt af en toe ook helemaal kriegel van alle grafidioten leken die zich arts wanen in het nieuws*
Wat die grappenmakers niet duidelijk te maken valt is dat "Il Duce" het bij het rechte eind had want is tot de dag van vandaag nog steeds zijn meest bekende quote,

"Fascism should more properly be called corporatism because it is the merger of state and corporate power." - Benito Mussolini.

En als er van allerlei bende ingespoten wordt die de bevolking op termijn nog tientallen IQ-tjes omlaag ge-dumbed down maakt is het op gegeven moment hupsakee de goederen trein in en op naar de goelag om alvorens dood te vriezen nog wat in de grond te spitten met n pikhouweel.

Verheug me er nu al op!

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 18:50:58 ]
pi_73527345
*kijkt of Italië ook onder Godwin's wet valt*

IQ 100 is trouwens het gemiddelde, dus als iedereen die spuit krijgt houden we allemaal hetzelfde IQ
pi_73527449
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
De verwachting dat het vaccin tegen H1N1 zich net zo zal gedragen als het modelvaccin tegen H5N1, is inderdaad niets meer dan een verwachting.

Hetzelfde geldt voor het vaccin tegen HPV.
Nounou, dat is wel erg kort door de bocht. Ere bestaat zoiets als een gegronde verwachting; gebaseerd op al bekende data over molecuulstructuren, gelijkende stoffen etc.
pi_73527578
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:43 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Nounou, dat is wel erg kort door de bocht. Ere bestaat zoiets als een gegronde verwachting; gebaseerd op al bekende data over molecuulstructuren, gelijkende stoffen etc.
Dat is allerminst kort door de bocht. Toen ik (lang geleden) bij Organon werkte, moesten álle middelen uitvoerig getest worden (eerst op dieren, daarna op een proefgroep mensen), voor het in productie en in de handel mocht worden gebracht.
pi_73527693
Dat is wel kort door de bocht. Het is niet zomaar een verwachting, alsof ze met een lekkere bak koffie daar zitten en er één zegt: laten we middel A gebruiken! Die ziet er wel leuk uit met dat blauwe tintje.

Verder wordt er nog steeds uitvoerig getest, óók met die HPV-vaccins, óók met de griepvaccins. Die dingen bestaan al jaren, alleen zit er nu een ander type griep in.
pi_73527717
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:53 schreef Cerbie het volgende:
Dat is wel kort door de bocht. Het is niet zomaar een verwachting, alsof ze met een lekkere bak koffie daar zitten en er een zegt: laten we middel A gebruiken! Die ziet er wel leuk uit met dat blauwe tintje.

Verder wordt er nog steeds uitvoerig getest, óók met die HPV-vaccins, óók met de griepvaccins. Die dingen bestaan al jaren, alleen zit er nu een ander type griep in.
Van het HPV vaccin is absoluut onbekend wat het op de lange termijn zal gaan betekenen. Naar verwachting is daar pas over 30 jaar(!!!) zicht op.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:55:27 #232
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73527729
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:38 schreef Cerbie het volgende:
*kijkt of Italië ook onder Godwin's wet valt*

IQ 100 is trouwens het gemiddelde, dus als iedereen die spuit krijgt houden we allemaal hetzelfde IQ
De zware metalen staan niet echt bekent om de bevorderlijke uitwerking op de neurologie v/d mens, het gebruik van amalgaam word hier en daar al zij het schoorvoetend verbannen

Maar als er iets is waar ieder fascistisch stuk tuig die op onverklaarbare wijze de troon bestijgt het van moet hebben is het wel van een volgzame en olie domme massa blondjes, kijk maar naar onze oosterburen anno jaren 30, zelfs voor IQ 75 nog te volgen. En zeer recentelijk nog die oer domme Yanks onder Bush na 911.
pi_73527788
Absoluut, absoluut. Wat heb je bij Organon voor werk gedaan? Gegronde verwachtingen, aannames gebaseerd op al bestaande kennis, alsof dat geen rol speelt.

Wat verwacht je, dat je er op lange termijn kanker van krijgt? Natuurlijk niet, hoe zou dat moeten kunnen? Niet van die paar viruseiwitten die erin zitten, niet van de adjuvanten die al járen gebruikt worden in andere vaccins. Die ene nieuwe die erin zat was al uitvoerig getest op genotoxiciteit.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:02:55 #234
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73527961
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef Cerbie het volgende:
Absoluut, absoluut. Wat heb je bij Organon voor werk gedaan? Gegronde verwachtingen, aannames gebaseerd op al bestaande kennis, alsof dat geen rol speelt.

Wat verwacht je, dat je er op lange termijn kanker van krijgt? Natuurlijk niet, hoe zou dat moeten kunnen? Niet van die eiwitten die erin zitten, niet van de adjuvanten die al járen gebruikt worden in andere vaccins? Die ene nieuwe die erin zat was al uitvoerig getest op genotoxiciteit.
Daar gaat het mij helemaaal niet om beste man,

Het is die kuddes bijster intelligentjes die middels propaganda methodes aangepraat wordt dat je mouw opstropen een alle daagse gebeurtenis zou moeten zijn.

Tot op gegeven moment een of andere fascistische debiel de troon bestijgt want dan leg je daar miljoenen mensen in een klap mee om en daar gaan die schoorstenen op de verbrandingsovens zo lekker van roken.

Snap je nu waar ik het over heb?

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 19:13:50 ]
pi_73527983
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef rieboet het volgende:

[..]

De zware metalen staan niet echt bekent om de bevorderlijke uitwerking op de neurologie v/d mens, het gebruik van amalgaam word hier en daar al zij het schoorvoetend verbannen
Ik bedoelde dat als iedereen die spuit krijgt, en iedereen 10% dommer wordt we nog steeds dezelfde IQ's hebben, omdat het op het gemiddelde van de bevolking is gebaseerd

Mag Hitler wel uit de discussie blijven? Dat is altijd zo'n dooddoener.

pi_73528042
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef rieboet het volgende:

[..]

Daar gaat het mij helemaaal niet om beste man,
Maar mij wel. Het is gewoon dom om te roepen dat er nog helemaal niets bekend is over lange termijn effecten en dat het maar wat verwachtingen zijn.

pi_73528047
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef Cerbie het volgende:
Wat verwacht je, dat je er op lange termijn kanker van krijgt? Natuurlijk niet, hoe zou dat moeten kunnen? Niet van die eiwitten die erin zitten, niet van de adjuvanten die al járen gebruikt worden in andere vaccins? Die ene nieuwe die erin zat was al uitvoerig getest op genotoxiciteit.
Ik werkte daar als eerste Fotografe, mijn taak was het om al het testmateriaal (voornamelijk gels, spermazoïden, afgehakte rattenpootjes en gebruikte pessariums etc) op de gevoelige plaat vast te leggen ter illustratie en bewijsvoering.

Onderschat de uitwerking van de rommel niet die als hulpstoffen in veel medicamenten wordt toegevoegd. Ook dáár wordt onderzoek naar gedaan, maar niet alles wordt naar buiten gebracht

Er zijn zelfs fabrikanten die bepaalde hulpstoffen niet vermelden in hun bijsluiter, terwijl ze daar toch inzitten. Wanneer je de fabrikant daar rechtstreeks naar vraagt, geven ze dat ook gewoon toe.

In dit geval (de griepvaccins) is het nog vreemder, daar vermeld de bijsluiter namelijk wél een schadelijke hulpstof, en de reactie van onze minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport zegt dan daarop: Jaaaaaa. dat staat wel in de bijsluiter, maar het zit er écht niet in hoor!

Geloof wat je wilt geloven...

Maar ik ben er vrij zeker van dat een fabrikant geen schadelijke stoffen in de bijsluiter gaat vermelden, die er zeker niet in zitten. Omgekeerd wordt er wel eens wat verdoezeld in de bijsluiters.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:06:26 #238
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73528095
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Maar mij wel. Het is gewoon dom om te roepen dat er nog helemaal niets bekend is over lange termijn effecten en dat het maar wat verwachtingen zijn.

kun je even het hele verhaal meenemen in je overwegingen? bij voorbaat dank
pi_73528116
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat is niet dom, dat is een feit. Al die meiden die nu zijn benaderd voor dat HPV vaccin, vormen de PROEFGROEP!
pi_73528143
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef rieboet het volgende:

[..]

kun je even het hele verhaal meenemen in je overwegingen? bij voorbaat dank
Dat maakt de uitspraak niet minder dom of onwaar
quote:
Top gegeven moment een of andere fascistische debiel de troon bestijgt want dan leg je miljoenen mensen in een klap mee om en daar gaan die schoorstenen op de verbrandingsovens zo lekker van roken.
Bijzonder smakeloos. Mag dat wegblijven, het werkt alleen maar averechts in discussies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')