abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:28:00 #226
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73527079
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:33 schreef Cerbie het volgende:
Bedank de media maar voor die idiote hype, net als al die onzin rond de HPV vaccinatie.

*wordt af en toe ook helemaal kriegel van alle grafidioten leken die zich arts wanen in het nieuws*
Wat die grappenmakers niet duidelijk te maken valt is dat "Il Duce" het bij het rechte eind had want is tot de dag van vandaag nog steeds zijn meest bekende quote,

"Fascism should more properly be called corporatism because it is the merger of state and corporate power." - Benito Mussolini.

En als er van allerlei bende ingespoten wordt die de bevolking op termijn nog tientallen IQ-tjes omlaag ge-dumbed down maakt is het op gegeven moment hupsakee de goederen trein in en op naar de goelag om alvorens dood te vriezen nog wat in de grond te spitten met n pikhouweel.

Verheug me er nu al op!

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 18:50:58 ]
pi_73527345
*kijkt of Italië ook onder Godwin's wet valt*

IQ 100 is trouwens het gemiddelde, dus als iedereen die spuit krijgt houden we allemaal hetzelfde IQ
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_73527449
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:58 schreef Banjerkanjer het volgende:
De verwachting dat het vaccin tegen H1N1 zich net zo zal gedragen als het modelvaccin tegen H5N1, is inderdaad niets meer dan een verwachting.

Hetzelfde geldt voor het vaccin tegen HPV.
Nounou, dat is wel erg kort door de bocht. Ere bestaat zoiets als een gegronde verwachting; gebaseerd op al bekende data over molecuulstructuren, gelijkende stoffen etc.
pi_73527578
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:43 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Nounou, dat is wel erg kort door de bocht. Ere bestaat zoiets als een gegronde verwachting; gebaseerd op al bekende data over molecuulstructuren, gelijkende stoffen etc.
Dat is allerminst kort door de bocht. Toen ik (lang geleden) bij Organon werkte, moesten álle middelen uitvoerig getest worden (eerst op dieren, daarna op een proefgroep mensen), voor het in productie en in de handel mocht worden gebracht.
pi_73527693
Dat is wel kort door de bocht. Het is niet zomaar een verwachting, alsof ze met een lekkere bak koffie daar zitten en er één zegt: laten we middel A gebruiken! Die ziet er wel leuk uit met dat blauwe tintje.

Verder wordt er nog steeds uitvoerig getest, óók met die HPV-vaccins, óók met de griepvaccins. Die dingen bestaan al jaren, alleen zit er nu een ander type griep in.
pi_73527717
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:53 schreef Cerbie het volgende:
Dat is wel kort door de bocht. Het is niet zomaar een verwachting, alsof ze met een lekkere bak koffie daar zitten en er een zegt: laten we middel A gebruiken! Die ziet er wel leuk uit met dat blauwe tintje.

Verder wordt er nog steeds uitvoerig getest, óók met die HPV-vaccins, óók met de griepvaccins. Die dingen bestaan al jaren, alleen zit er nu een ander type griep in.
Van het HPV vaccin is absoluut onbekend wat het op de lange termijn zal gaan betekenen. Naar verwachting is daar pas over 30 jaar(!!!) zicht op.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:55:27 #232
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73527729
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:38 schreef Cerbie het volgende:
*kijkt of Italië ook onder Godwin's wet valt*

IQ 100 is trouwens het gemiddelde, dus als iedereen die spuit krijgt houden we allemaal hetzelfde IQ
De zware metalen staan niet echt bekent om de bevorderlijke uitwerking op de neurologie v/d mens, het gebruik van amalgaam word hier en daar al zij het schoorvoetend verbannen

Maar als er iets is waar ieder fascistisch stuk tuig die op onverklaarbare wijze de troon bestijgt het van moet hebben is het wel van een volgzame en olie domme massa blondjes, kijk maar naar onze oosterburen anno jaren 30, zelfs voor IQ 75 nog te volgen. En zeer recentelijk nog die oer domme Yanks onder Bush na 911.
pi_73527788
Absoluut, absoluut. Wat heb je bij Organon voor werk gedaan? Gegronde verwachtingen, aannames gebaseerd op al bestaande kennis, alsof dat geen rol speelt.

Wat verwacht je, dat je er op lange termijn kanker van krijgt? Natuurlijk niet, hoe zou dat moeten kunnen? Niet van die paar viruseiwitten die erin zitten, niet van de adjuvanten die al járen gebruikt worden in andere vaccins. Die ene nieuwe die erin zat was al uitvoerig getest op genotoxiciteit.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:02:55 #234
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73527961
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef Cerbie het volgende:
Absoluut, absoluut. Wat heb je bij Organon voor werk gedaan? Gegronde verwachtingen, aannames gebaseerd op al bestaande kennis, alsof dat geen rol speelt.

Wat verwacht je, dat je er op lange termijn kanker van krijgt? Natuurlijk niet, hoe zou dat moeten kunnen? Niet van die eiwitten die erin zitten, niet van de adjuvanten die al járen gebruikt worden in andere vaccins? Die ene nieuwe die erin zat was al uitvoerig getest op genotoxiciteit.
Daar gaat het mij helemaaal niet om beste man,

Het is die kuddes bijster intelligentjes die middels propaganda methodes aangepraat wordt dat je mouw opstropen een alle daagse gebeurtenis zou moeten zijn.

Tot op gegeven moment een of andere fascistische debiel de troon bestijgt want dan leg je daar miljoenen mensen in een klap mee om en daar gaan die schoorstenen op de verbrandingsovens zo lekker van roken.

Snap je nu waar ik het over heb?

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 09-10-2009 19:13:50 ]
pi_73527983
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:55 schreef rieboet het volgende:

[..]

De zware metalen staan niet echt bekent om de bevorderlijke uitwerking op de neurologie v/d mens, het gebruik van amalgaam word hier en daar al zij het schoorvoetend verbannen
Ik bedoelde dat als iedereen die spuit krijgt, en iedereen 10% dommer wordt we nog steeds dezelfde IQ's hebben, omdat het op het gemiddelde van de bevolking is gebaseerd

Mag Hitler wel uit de discussie blijven? Dat is altijd zo'n dooddoener.

pi_73528042
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:02 schreef rieboet het volgende:

[..]

Daar gaat het mij helemaaal niet om beste man,
Maar mij wel. Het is gewoon dom om te roepen dat er nog helemaal niets bekend is over lange termijn effecten en dat het maar wat verwachtingen zijn.

pi_73528047
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef Cerbie het volgende:
Wat verwacht je, dat je er op lange termijn kanker van krijgt? Natuurlijk niet, hoe zou dat moeten kunnen? Niet van die eiwitten die erin zitten, niet van de adjuvanten die al járen gebruikt worden in andere vaccins? Die ene nieuwe die erin zat was al uitvoerig getest op genotoxiciteit.
Ik werkte daar als eerste Fotografe, mijn taak was het om al het testmateriaal (voornamelijk gels, spermazoïden, afgehakte rattenpootjes en gebruikte pessariums etc) op de gevoelige plaat vast te leggen ter illustratie en bewijsvoering.

Onderschat de uitwerking van de rommel niet die als hulpstoffen in veel medicamenten wordt toegevoegd. Ook dáár wordt onderzoek naar gedaan, maar niet alles wordt naar buiten gebracht

Er zijn zelfs fabrikanten die bepaalde hulpstoffen niet vermelden in hun bijsluiter, terwijl ze daar toch inzitten. Wanneer je de fabrikant daar rechtstreeks naar vraagt, geven ze dat ook gewoon toe.

In dit geval (de griepvaccins) is het nog vreemder, daar vermeld de bijsluiter namelijk wél een schadelijke hulpstof, en de reactie van onze minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport zegt dan daarop: Jaaaaaa. dat staat wel in de bijsluiter, maar het zit er écht niet in hoor!

Geloof wat je wilt geloven...

Maar ik ben er vrij zeker van dat een fabrikant geen schadelijke stoffen in de bijsluiter gaat vermelden, die er zeker niet in zitten. Omgekeerd wordt er wel eens wat verdoezeld in de bijsluiters.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:06:26 #238
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73528095
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Maar mij wel. Het is gewoon dom om te roepen dat er nog helemaal niets bekend is over lange termijn effecten en dat het maar wat verwachtingen zijn.

kun je even het hele verhaal meenemen in je overwegingen? bij voorbaat dank
pi_73528116
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat is niet dom, dat is een feit. Al die meiden die nu zijn benaderd voor dat HPV vaccin, vormen de PROEFGROEP!
pi_73528143
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef rieboet het volgende:

[..]

kun je even het hele verhaal meenemen in je overwegingen? bij voorbaat dank
Dat maakt de uitspraak niet minder dom of onwaar
quote:
Top gegeven moment een of andere fascistische debiel de troon bestijgt want dan leg je miljoenen mensen in een klap mee om en daar gaan die schoorstenen op de verbrandingsovens zo lekker van roken.
Bijzonder smakeloos. Mag dat wegblijven, het werkt alleen maar averechts in discussies.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:08:58 #241
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73528198
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat maakt de uitspraak niet minder dom of onwaar
[..]

Bijzonder smakeloos. Mag dat wegblijven, het werkt alleen maar averechts in discussies.
Je word bedankt, pas net met je aan de praat geraakt en kom je al met het zware geschut, teken van onmacht?
pi_73528327
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat is niet dom, dat is een feit. Al die meiden die nu zijn benaderd voor dat HPV vaccin, vormen de PROEFGROEP!
Ben je bekend met de verschillende fasen van klinisch onderzoek?
http://www.biomedisch.nl/tekst/ontwikkelingstijd_geneesmiddel.php
pi_73528363
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:12 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Neem gewoon zelf even de moeite om je een beetje in te lezen over het HPV vaccin.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:14:59 #244
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73528419
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:12 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Valt allemaal onder het hoofdstuk "Al is de leugen nog zo snel..... "
pi_73528453
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Neem gewoon zelf even de moeite om je een beetje in te lezen over het HPV vaccin.
Neem jij dan even de tijd om jezelf medisch te laten scholen? Je hebt duidelijk geen weet van de processen die plaatsvinden voor een medicijn op de markt komt. Aannames, alsof er maar wat geroepen wordt tijdens de koffiepauze.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik heb me er al maanden geleden in verdiept, als onderwerp voor een presentatie over de perceptie van mensen wat betreft nieuwe medicijnen. Opvallend wat het woord 'kanker' kan doen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:18:17 #246
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73528544
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:05 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik werkte daar als eerste Fotografe, mijn taak was het om al het testmateriaal (voornamelijk gels, spermazoïden, afgehakte rattenpootjes en gebruikte pessariums etc) op de gevoelige plaat vast te leggen ter illustratie en bewijsvoering.

Onderschat de uitwerking van de rommel niet die als hulpstoffen in veel medicamenten wordt toegevoegd. Ook dáár wordt onderzoek naar gedaan, maar niet alles wordt naar buiten gebracht

Er zijn zelfs fabrikanten die bepaalde hulpstoffen niet vermelden in hun bijsluiter, terwijl ze daar toch inzitten. Wanneer je de fabrikant daar rechtstreeks naar vraagt, geven ze dat ook gewoon toe.

In dit geval (de griepvaccins) is het nog vreemder, daar vermeld de bijsluiter namelijk wél een schadelijke hulpstof, en de reactie van onze minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport zegt dan daarop: Jaaaaaa. dat staat wel in de bijsluiter, maar het zit er écht niet in hoor!

Geloof wat je wilt geloven...

Maar ik ben er vrij zeker van dat een fabrikant geen schadelijke stoffen in de bijsluiter gaat vermelden, die er zeker niet in zitten. Omgekeerd wordt er wel eens wat verdoezeld in de bijsluiters.
Eindelijk! Een beetje niveau in de discussie en wat welverdiende rugwind voor mij maar dat terzijde. Excellent post Banjerkanjer!
pi_73528616
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:15 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Neem jij dan even de tijd om jezelf medisch te laten scholen? Je hebt duidelijk geen weet van de processen die plaatsvinden voor een medicijn op de markt komt. Aannames, alsof er maar wat geroepen wordt tijdens de koffiepauze.

Maar om je vraag te beantwoorden: ik heb me er al maanden geleden in verdiept, als onderwerp voor een presentatie over de perceptie van mensen wat betreft nieuwe medicijnen. Opvallend wat het woord 'kanker' kan doen.
Tot nu toe ben jij de enige(!) die het woord Kanker al een aantal keren hebt laten vallen in deze discussie.

Je hebt je er sinds een paar maanden in verdiept?
pi_73528653
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:20 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Tot nu toe ben jij de enige(!) die het woord Kanker al een aantal keren hebt laten vallen in deze discussie.

Je hebt je er sinds een paar maanden in verdiept?
Lezen lieverd, een aantal maanden geleden heb ik me verdiept in de HPV casus, ergens in februari was dat geloof ik.

Maar vertel me eens, in je oneindige wijsheid, waar ik overheen lees.
pi_73528811
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Lezen lieverd, een aantal maanden geleden heb ik me verdiept in de HPV casus, ergens in februari was dat geloof ik.

Maar vertel me eens, in je oneindige wijsheid, waar ik overheen lees.
Ten eerste, ik ben je lieverd niet.
Ten tweede, je hoeft me niet te schofferen in al je sarcasme.

Als je met mij in gesprek wil gaan, pas je je toon maar een beetje aan.
pi_73528832
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ten tweede, je hoeft me niet te schofferen in al je sarcasme.

Als je met mij in gesprek wil gaan, pas je je toon maar een beetje aan.
Ik kan hetzelfde van jou zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')