Ik ben er vanavond ook! Kunnen we slecht vs. slecht spelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Enchanter het volgende:
TVP , waarschijnlijk vanavond online
Ben wel heel erg slecht
Maak zelf maar een topicquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef Masegate het volgende:
Hey, het topic wordt gekaapt door de Xboxers!
Waar is het PS3 lijstje!?
NEENquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo gezellig. Gebroederlijk in één topic.
Ja! Nu heb ik al een nieuw topic aangemaakt voor PS3-only!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:32 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo gezellig. Gebroederlijk in één topic.
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:51 schreef BroodjeBamihap het volgende:
Is er nog plek in de xbox competitie? Zoja dan wil ik ook graag meedoen. Nickname is Barbarunia. Hoe gaat zoiets trouwens? Moet je op bepaalde tijden spelen of kun je dit zelf bepalen?
Snelle reactiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.
Mocht er iemand uitvallen dan kun je nog meedoen.
De competitie is zo opgezet dat iedereen 2x tegen elkaar speelt. Of je dat nu allemaal in 1 dag doet, of verdeeld over een bepaalde periode maakt niet uit.
De enige extra spelregel is dat je een team moet kiezen met maximaal 4,5 ster ( 5 sterren teams zijn uitgesloten ).
Ik wil vanavond sowiezo wel een potje spelen hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef BroodjeBamihap het volgende:
[..]
Snelle reactie. Ik zal mijn internetkabel even uit de kast toveren vanmiddag, mocht ik er nog tussen passen dan meld ik me meteen aan vanavond!
Ik wil het vanavond wel proberenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef appelsjap het volgende:
Ik doe ook mee, ben denk ik wel een van de betere in dit topic. Ben benieuwd wie me kan verslaan, ik speel trouwens alles op manual, omdat het anders te makkelijk is
Ja is goed, maar heb Fifa 10 nog niet, zaterdag pas. Fifa 09 heb ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wil het vanavond wel proberen
Maar ik speel wel "poep"![]()
![]()
![]()
oohhh dan OWN ik jou ff met Fifa 10. Aan je FIFA 09 skillz00rzz heb je niks in FIFA 10quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja is goed, maar heb Fifa 10 nog niet, zaterdag pas. Fifa 09 heb ik
jawel hoor. En ownen zul je me niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
oohhh dan OWN ik jou ff met Fifa 10. Aan je FIFA 09 skillz00rzz heb je niks in FIFA 10
Ik wilde je alvast bang makenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jawel hoor. En ownen zul je me niet.
Heb je Fifa 09 nog? Dan laat ik je me skillz zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wilde je alvast bang maken
maar het lukt niet
Ja heb ik!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:47 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb je Fifa 09 nog? Dan laat ik je me skillz zien.
4 punten bedoel jequote:
Ik kom zo, zit nu te poepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:44 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, wie is er?
Veel mensen online, maar iedereen al bezig?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Man_Made_God het volgende:
3 stiftjes tegen is nooit leuk, en al helemaal niet in 5 minuten tijd, maar om dan af te sluiten...
Beetje jammer PieAir...
Ik zag het, zie editquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Lol ja mooi moment voor een stroomuitvalmaar ik sluit nooit zomaar af. Ik had je al een mssg gestuurd via xbox live.
Volgens mij zitten er ook teams bij met 5 sterren hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
We gaan kijken welke aangemelde FOK! kers zich nog niet binnen FIFA 10 hebben aangemeld.
Mocht er iemand uitvallen dan kun je nog meedoen.
De competitie is zo opgezet dat iedereen 2x tegen elkaar speelt. Of je dat nu allemaal in 1 dag doet, of verdeeld over een bepaalde periode maakt niet uit.
De enige extra spelregel is dat je een team moet kiezen met maximaal 4,5 ster ( 5 sterren teams zijn uitgesloten ).
Vertel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef badboynova het volgende:
nog wat schokkende dingen gebeurd vandaag
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.quote:
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef druide het volgende:
[..]
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.
Lievvvvvvvquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
ff een potje, zodat je je doelsaldo kan op krikken
Kom maar op!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef jpg97 het volgende:
wie nog een potje?
ik had nu ff mazzel, speel ook niet al te lang fifaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shit gek dat schot op de paal in de laatste minuut
Verder ging het geeneens zo heel slecht voor mijn 4de potje fifa 10![]()
Nr 1 kan helaas de komende dagen ff niet spelen aangezien zijn xbox op vakantie is naar Frankfurtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
aan deze kant niks te melden, was laat van het werk. was benieuwd als de nr 1 van de nr laats had verloren.
Idd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef druide het volgende:
[..]
Ik heb gister gelijk gespeeld tegen de nummer 1.
Blij dat je dat bij mij niet deed met 7-0, dan telt ie nml maar als 3-0quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ik werd net kapot gespeeld tegen HSV..
ik heb de xbox uitgeflikkerd na de 5 - 0 wat een kk wedstrijd
ik heb het live gehoord, eerste helft toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
LOL, ik vond het wel lekker gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zag 5-0 bij recente wedstrijden staan, dus volgens telt die niet als 3-0quote:Blij dat je dat bij mij niet deed met 7-0, dan telt ie nml maar als 3-0
Ookal is het zwaar K om dik te verliezen, zit het iig ff uit, dit is niet erg sportief, geloof dat jij ook een pot met 9-0 gewonnen had toch? Was ook niet leuk als de ander de xbox uitgedrukt had
Ja, die verbinding is klote man,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Nou, wie staat er op? Behindangle heeft wat problemen met zijn verbinding, dus dat is een lastig verhaal. Anyone?
UPNP aanzettenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:28 schreef CtDBehindangle het volgende:
[..]
Ja, die verbinding is klote man,
Ik krijg bij mijn router alleen poort 3074 niet open, hij geeft dan het volgende aan:
"Port conflict with other service"
Iemand een idee hoe dit komt :S
Nigger shit, dit heb ik dus, ik word aan alle kanten voorbij gespeeld maar zelf kan ik dat echt nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik had vanavond visite ,dus kon niet spelen , heb wel de hele avond met een maat van me gespeeld .
Ik bak er echt niks van , mannetje voorbij spelen is echt onmogelijk (voor mij dan)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nigger shit, dit heb ik dus, ik word aan alle kanten voorbij gespeeld maar zelf kan ik dat echt niet
Het is een probleem van de router. Je bent namelijk niet de enige met een Netgear die dit probleem heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:23 schreef CtDBehindangle het volgende:
[..]
Deze staat aan op poort 3074
Okee, ja lekker irritant,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:35 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is een probleem van de router. Je bent namelijk niet de enige met een Netgear die dit probleem heeft.
De beste oplossing is een andere router kopen
http://forum1.netgear.com/showthread.php?t=20568
http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic127901.html
http://www.portforward.co(...)v6/Xbox_Live_360.htm
http://www.avforums.com/f(...)games-xbox-live.html
http://www.dslreports.com(...)-service-Please-help
http://translate.google.com/translate_s?q=Port+conflict+with+other+service+xbox+live&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGLD_nl&um=1&ie=UTF-8&sl=nl&tl=en&tq=Port+conflict+with+other+xbox+live+service&ei=B5bNSri7OJHA-Qamm6CRAw&sa=X&oi=clir_tip&ct=search_link&resnum=11
Dat heb je me gisteravond zelf verteldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:55 schreef CtDBehindangle het volgende:
[..]
Okee, ja lekker irritant,
ik zou eens kijken naar een nieuwe router dan maar..
en nog bedankt voor het opzoeken
(hoe weet je trouwens dat ik een netgear heb)
Heb ik ook, nergens problemen mee. upnp aan en gaan met die banaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:16 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja tip: koop een linksys router... een WRT 610N ofzo
haha ok danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat heb je me gisteravond zelf verteld
Ik ben die gast met dat onweer enzo, stroomuitval, pas laat op gang komen, gatenkaas verdediging etc. etc.
Jij speelt toch met Bordeaux?quote:
Klopt waren goed aan elkaar gewaagd. Moet alleen nog beetje oefenen met de schoten op goal die mis ik nog iets te vaak.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij speelt toch met Bordeaux?
waren wel leuke potjes gisteren
Ik speel per ongeluk met Olympique Marseille.. ik wilde Olympique Lyon nemen maar heb nu dus Marseillequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt waren goed aan elkaar gewaagd. Moet alleen nog beetje oefenen met de schoten op goal die mis ik nog iets te vaak.
En Bordeaux heeft leuke spelers, Chamakh, Couruff, Gouffran en Caveghni![]()
Ik ben ook online, invite me maar !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Ruhn het volgende:
ik ben ook online btw dus als iemand zin heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Idd je schoot vaak tegen de paal aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:19 schreef Ruhn het volgende:
pfff hoe vaak kan je op de laat en paal schieten =( met je feyenoord xD
Ach ik kan wel genieten van een spannende wedstrijd ipv 5-1 enzu =*)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd je schoot vaak tegen de paal aanGelijkspel was verdiend geweest!
FEYENOORD
Idd en ik zelfs nog een penaltyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Net 2 potjes tegen Feijenoord. Dra-ma-tisch, 1 gelijk en 1 gewonnen. Maar wat hebben we veel kansen gemist.
Nee, goed Bayern Munchenquote:
waarom doe je dan mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef MaxC het volgende:
Als ik online ben speel ik bijna altijd clubs, vandaar dat ik jullie invite haast nooit accept
word je hier wel vrolijk vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:51 schreef jpg97 het volgende:
Nou dat schiet dus lekker op.
+ FIFA is echt een kutspel
ja ik heb een ochtendhumeur en heb me gisteren dik lopen ergeren op het feit dat de bal er bij mij niet ingaat.
quote:
hebje upnp aan of uit staan, want misschien word er wel een poort geblokt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:29 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]!
P.S, ik heb FIFA10 al een week niet gespeeld.. heb dit
http://www.bol.com/nl/p/g(...)000027729/index.html besteld, zodra het binnen is zal ik weer FIFA'en... maar ik kan nog steeds niemand uitnodigen. Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen? Mijn router = speedtouch 780.
4-0 en 0-3quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef badboynova het volgende:
het is idd erg jammer dat het nu zo rustig is, stuur ook invite's en wacht op invite's maar er word weinig gereageerd en als ik een wedstrijd kan spelen is het meestal steeds tegen de zelfde.
Iets later ben ik er ook ( zo rond 2300 )quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef cypher21 het volgende:
Leute,
Mijn xbox is zojuist thuis afgeleverd en is dus weer terug van de vakantie in Frankfurt
Vanavond kan ik dus weer wat wedstrijdjes spelen (gt: dennisberndsen) ben rond 2100 online!
juist dat bedoel ikquote:
zou wel jammer zijn, maar je heb groot gelijk. zelf ga ik gewoon door want vind het wel leuk als ik tegen iemand van fok kan spelen, kan ik tenminste hier op het forum pronken met het pak slaag dat ik krijgquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:18 schreef jpg97 het volgende:
Ja schiet inderdaad niet op nee.
Ik ga dit weekend nog ff kijken of er meerdere wedstrijden worden gespeeld en anders kap ik ermee.
Ja precies!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:21 schreef AtseBenjamin het volgende:
Gewoon kleinere competitie beginnen met mensen die wel willen, hint hint!
Vanavond kan ik helaas nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:18 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik zet er wel 1 op vanavond
Wie mee wilt doen: PM je gamertag naar me en ik stuur een invite.
Oh, nou dan gaat de hele mikmak niet doorquote:
Idd, maar dat wist ik al vanaf het begin.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:22 schreef cypher21 het volgende:
Nou,
erg actief is er niet gevoetbald in te competitie.
Na 1 week de xbox kwijtgeraakt te zijn, sta ik nog steeds bovenaan.
Wel wat requests verstuurd, maar niemand die wilt spelen (check altijd ff gamercard, en ze waren niet aan het spelen, maar gewoon in de menu's)
Jammer, maar ben bang dat dit net zo gaat als vorig jaar en dat de competitie niet afgemaakt wordt.
Als jullie me uitnodigen dan kan ik iig meedoen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:04 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Idd, maar dat wist ik al vanaf het begin.
En dat terwijl ik met Feyenoord 3e sta!![]()
Beste is om een competitie te doen met maar 6 deelnemers, als dat goed gaat dan uitbreiden.
En vooral een schema voor wanneer de potjes gespeeld MOETEN worden!
Meer spelen mag altijd, maar sommige mensen hebben een deadline nodig voor hun eerste potje
Je mag me altijd een invite sturen als je voetballes wiltquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef badboynova het volgende:
ik denk gewoon dat het tijd is om sommige gewoon eruit te gooien, die nog helemaal niks hebben gespeeld. want vind het ook jammer dat het zo gaat (ik wil beter worden, want tegen de cpu is het wel erg makkelijk)
ik doe ff wat eten eerst, dan gooi ik de doos aan voor een paar potjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef Verduijnovic het volgende:
[..]
Als jullie me uitnodigen dan kan ik iig meedoen.
Xbox naam is Verduijnovic. Vandaag beschikbaar om te spelen!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je mag me altijd een invite sturen als je voetballes wilt
In competitie of gewoon onderling?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:13 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik doe ff wat eten eerst, dan gooi ik de doos aan voor een paar potjes.
voeg me gametag maar alvast toe
ben je al aan gemeld bij de fok competitie, zo nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:14 schreef Verduijnovic het volgende:
[..]
In competitie of gewoon onderling?
Ben rond 14.45 online!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:24 schreef Voltreffer het volgende:
Prima! Ik ben Ajax. Ik kan hem trouwens geen Fok league noemen
. Beetje jammer.
League Name: GAM League
Abbreviation: GAM
Half length: 5 Minutes
Games: 2
Max Users: 32
Die zit al vol.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben je al aan gemeld bij de fok competitie, zo niet
[..]
Is goed, dan meld ik me vanavond daar voor aan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die zit al vol.
Ik maak vanavond wel ff een nieuwe aan.
PM ik de gegevens wel.
Vanmiddag nog potje spelen onderling of niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
ben je al aan gemeld bij de fok competitie, zo niet
[..]
dat is ok, ga ik zo alvast wat oefenen want ben niet de beste:)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:36 schreef Verduijnovic het volgende:
[..]
Vanmiddag nog potje spelen onderling of niet?
Ben iets later, rond 15 uur online
Zeker weten alleen ik mis teveel kansenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:42 schreef badboynova het volgende:
dat waren 2 leuke potjes verduijnovic
hopelijk straks weer als ik terug ben van de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. game on!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef jpg97 het volgende:
Nieuwe competitie is aangemaakt. Er is nog plaats voor 5 teams. Alle wedstrijden moeten voor volgende week maandag gespeeld zijn. Lijkt me mogelijk. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Geen 5 sterren teams!Maandag als in maandag 19 oktober?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. game on!
Ik ga morgen naar Ajax-Willem II en daarna stappen, overdags kan ik nooit spelen (kids) dusch dat gaat mij niet lukken dan
Nee maandag erna. Dan hebben we1 volle week en 2 weekenden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Maandag als in maandag 19 oktober?
Ik ga morgen naar Ajax-Willem II en daarna stappen, overdags kan ik nooit spelen (kids) dusch dat gaat mij niet lukken dan
Leuk potje!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef badboynova het volgende:
en de eerste pot is gespeelt in de 2de comp lyon- ajax 4-0
idd een leuk potje, ik moet niet xboxen en bier drinkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Leuk potje!
Echt een ouderwetse Feyenoord - Ajax !
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:09 schreef Verduijnovic het volgende:
Welke tegenspeler kan er deze avond aanwezig zijn voor een competitiewedstrijd.
Vanaf uurtje of 7 ben ik waarschijnlijk wel beschikbaar!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
5 sterren teams uitgesloten
wat een kneuzenkermis
Omdatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als je een 5 sterren team nodig hebt ben je pas een kneus.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat?
Edit :
Zal wel komen omdat iedereen met Eredivisie clubs wil spelen
Anders kan je blijkbaar niet winnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat?
Edit :
Zal wel komen omdat iedereen met Eredivisie clubs wil spelen
Yep nog 2 plaatsen vrijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:36 schreef Swennus het volgende:
Zijn er nog plekken?
Mag ik dan ook nog deelnemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Yep nog 2 plaatsen vrij![]()
Ben nu online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Swennus op 17-10-2009 22:31:32 ]Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
Ik weet niet of er een plekje gereserveerd kan worden... Kijk maar of er morgen nog een plek is... Op dit moment nog 1 plek open.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:21 schreef Swennus het volgende:
Zou er een plek voor mij bezet gehouden kunnen worden? heb xboxlive weer besteld dus heb hem morgen als het goed is
Ik wil nog wel mee doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een plekje gereserveerd kan worden... Kijk maar of er morgen nog een plek is... Op dit moment nog 1 plek open.
Huh, jouw niveau te hoog?? Hoe kan dat danquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef SoldMayor het volgende:
WTF?
Ik meld me eigen aan bij de competitie en dan staat er .. Je niveau is te hoog dus kun je niet meedoen?
Ja mijn AV.. iets niveau ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:49 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Huh, jouw niveau te hoog?? Hoe kan dat dan
Al iemand actief?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:27 schreef Verduijnovic het volgende:
Gisteren onverwacht niet meer online, excuses.
Vanmiddag tot 16.30 mogelijkheid tot spelen dus laat maar weten wie er kan/wil....
Ik was de hele avond actief, heb uitnodigingen verstuurd, maar geen competitie wedstrijd gespeeldquote:
of dit soort doelpunten http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11417105quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:30 schreef jpg97 het volgende:
Kijk maar uit!
Dit soort goals krijg je om de oren!
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11746613
Tegen mij?quote:
ik denk 30 á 45 minquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef Swennus het volgende:
Hoe laat ongeveer?
ik stuur jouw ook steeds een uitnodiging, zie je die.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:02 schreef Swennus het volgende:
geen idee, heb je uitgenodigd op dit moment
Dat heb ik dus ook bij jou. Zal de zooi eens opnieuw opstartenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik stuur jouw ook steeds een uitnodiging, zie je die.
als ik hem van jouw krijg en ik accept dan krijg ik gelijk de melding deze gamesessie is niet langer beschikbaar.
Heeft met je router te maken moet je ze even forwarden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef Swennus het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij jou. Zal de zooi eens opnieuw opstarten
Heb daarvoor nog gewoon online gespeeld....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft met je router te maken moet je ze even forwarden.
aan deze kant ook, maar zal wel ff in me router kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:11 schreef Swennus het volgende:
[..]
Heb daarvoor nog gewoon online gespeeld....
Ja het kan natuurlijk ook aan de ander liggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:11 schreef Swennus het volgende:
[..]
Heb daarvoor nog gewoon online gespeeld....
Ranked quick match kan ik gewoon spelen.. jij dnova?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja het kan natuurlijk ook aan de ander liggen.![]()
Ik heb er ook nog steeds last van als ik een ranked quick match wil spelen.
Had van de week erg druk, excuses.quote:
Excuses voor de geflatteerde 0-4 overwinning Swennus....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:26 schreef Swennus het volgende:
Als het goed is kom ik zo nog online!
Oefening baart kunstquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef badboynova het volgende:
heb ik eindelijk me zyxel modem goed aan de praat, kom ik er achter dat ik ook nog flink aan de praat moet gaan met fifa om mee te kunnen doen met de big boys
Is het toernooi geeindigd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:20 schreef Swennus het volgende:
Ik kan morgen nog wel paar potjes doen. maar wordt inderdaad lastig om het toernooi af te krijgen denk ik
Ja heb je ook gelijk in!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben er altijd wel voor in, maar zoals je ziet is hier een toernooi met 6 ( ZES!!!!!!! ) mensen al niet af te maken!
Ik heb er dus geen hoop meer op dat er ooit een toernooi hier wordt afgemaakt!
wat is je gametag, want dan weet ik wie je ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |