waarom doe je dan mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef MaxC het volgende:
Als ik online ben speel ik bijna altijd clubs, vandaar dat ik jullie invite haast nooit accept
word je hier wel vrolijk vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:51 schreef jpg97 het volgende:
Nou dat schiet dus lekker op.
+ FIFA is echt een kutspel
ja ik heb een ochtendhumeur en heb me gisteren dik lopen ergeren op het feit dat de bal er bij mij niet ingaat.
quote:
hebje upnp aan of uit staan, want misschien word er wel een poort geblokt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:29 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]!
P.S, ik heb FIFA10 al een week niet gespeeld.. heb dit
http://www.bol.com/nl/p/g(...)000027729/index.html besteld, zodra het binnen is zal ik weer FIFA'en... maar ik kan nog steeds niemand uitnodigen. Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen? Mijn router = speedtouch 780.
4-0 en 0-3quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef badboynova het volgende:
het is idd erg jammer dat het nu zo rustig is, stuur ook invite's en wacht op invite's maar er word weinig gereageerd en als ik een wedstrijd kan spelen is het meestal steeds tegen de zelfde.
Iets later ben ik er ook ( zo rond 2300 )quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef cypher21 het volgende:
Leute,
Mijn xbox is zojuist thuis afgeleverd en is dus weer terug van de vakantie in Frankfurt
Vanavond kan ik dus weer wat wedstrijdjes spelen (gt: dennisberndsen) ben rond 2100 online!
juist dat bedoel ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |