SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aai.gifquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
WIe kan er zo lief zijn om mij in de Wiki OP te editten? Ik krijg het echt niet voor elkaar
Ik heb het geprobeerd maar ik faalde, iets met een bewerkingserrorquote:
Je staat er in, volgende deeltje kom je tevoorschijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik faalde, iets met een bewerkingserror
dat kan er ook weer uit hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:19 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, die Dueno heeft z'n eigen er in gepaste, kennelijk
En ik heb Drago een beetje uit balans gemonteerd zie ik
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
en wie de tering is die Dueno nou weer
inlezen en voorstellen of opzouten
Ze komt volgend jaar hier misschien studeren. En nee als antwoord op volgende vragenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef royjn het volgende:
[..]
[..]
Interessant
Wonen ze in de buurt?
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Vertel eens meer man Dueno. Je postgeschiedenis zegt nog niet veel, ik zie veelvuldig het "kk" woord maar meer weten we niet van je
kutkind!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Vertel eens meer man Dueno. Je postgeschiedenis zegt nog niet veel, ik zie veelvuldig het "kk" woord maar meer weten we niet van je
Net alsof ik jullie toestemming nodig hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze komt volgend jaar hier misschien studeren. En nee als antwoord op volgende vragen
Nee, een iets minder lief " kk " woordquote:
weetikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, een iets minder lief " kk " woord
meh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
over de OP gesproken, sander zo je avator de 3e rij kunnen avator 2 4 en 6 weg, bram heronimus en gers posten toch nooit meer
Uiteraard. We hebben sinds 5-10-2009 een no-uglies allowed policy. Gelukkig was ik al Nijmegenaar voor die nieuwe Wet ingingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Net alsof ik jullie toestemming nodig heb![]()
Pics?
Mijn zorgvuldige opmaak van netquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
over de OP gesproken, sander zo je avator de 3e rij kunnen avator 2 4 en 6 weg, bram heronimus en gers posten toch nooit meer
whutquote:
Van mijn nichtje?? Nee, dat kind heeft belachelijk grote borsten gekregen vorige zomer, absurd gewoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Net alsof ik jullie toestemming nodig heb![]()
Pics?
En dat is reden om géén pics te regelen ómdat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van mijn nichtje?? Nee, dat kind heeft belachelijk grote borsten gekregen vorige zomer, absurd gewoon
Als fatsoenlijke alcoholist heb je toch wel ervaring met voorstelrondjes? Als je het goed doet zeggen we allemaal in koor 'Hallo Dueno', en krijg je eind van de avond een badgequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:34 schreef Dueno het volgende:
Ik ben 19 jaar, alcoholist, doe de opleiding media design en ik voetbal
vriendelijke groeten
En wat verwacht je van de nijmegen slowchat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:34 schreef Dueno het volgende:
Ik ben 19 jaar, alcoholist, doe de opleiding media design en ik voetbal
vriendelijke groeten
Omdat dan iedereen over mijn nichtje gaat kwijlen, daar voel ik weinig voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dat is reden om géén pics te regelen ómdat?
Ik kom vaak niet verder dan Hallo ik ben Dueno, ik ben alcoho...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als fatsoenlijke alcoholist heb je toch wel ervaring met voorstelrondjes? Als je het goed doet zeggen we allemaal in koor 'Hallo Dueno', en krijg je eind van de avond een badge
Waarom heb je dan een geel-zwarte UI?quote:
Maar wij des te meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat dan iedereen over mijn nichtje gaat kwijlen, daar voel ik weinig voor
Een enorm gezellige belevenisquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En wat verwacht je van de nijmegen slowchat?
Bij ons nog niet eens in de supermarktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:36 schreef royjn het volgende:
Speaking of ..
Zijn de herfstbokjes al beschikbaar in de kroegen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:36 schreef IrishBastard het volgende:
Wat is het met nieuwe users en overspoeling hierTsunami's zijn duidelijk helemaal hip
Gezellig is voor linkse watjes en niet voor echte keizerszonen en dochters!quote:
Nou ik heb d'r in mijn hyves staan, succesquote:
Ik heb geen hyves, en nu?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik heb d'r in mijn hyves staan, succes
Als het ergens niet gezellig is op fok, is het hier welquote:
Het is splendide, elysisch, fameusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
En waarom kijken we eigenlijk naar een opgeklopte vrouwenkont in je UI, Dueno?
Kekke foto heb jij in je hyves trouwensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik heb d'r in mijn hyves staan, succes
Eerder goedkoop en niet geil als je het mij vraagtquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eerder goedkoop en niet geil als je het mij vraagt
Zouden er mensen zijn die van mening zijn dat vrouwenkonten net als slagroom zijn, en dat als je ze opklopt, ze steviger worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef Dragorius het volgende:
En waarom kijken we eigenlijk naar een opgeklopte vrouwenkont in je UI, Dueno?
Het is best lekker om ertegen te petsen, maar niet op zo'n psuedo-sexy manierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die van mening zijn dat vrouwenkonten net als slagroom zijn, en dat als je het opklopt, ze steviger worden?
Wat een elitaire gedrag weerquote:
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef Dragorius het volgende:
Maar serieus, ga je het houden bij dit soort "wannabe" opmerkingen of ga je ook daadwerkelijk nog wat zeggen over jezelf et al?
Hehe, wat een manier om dingen te onthoudenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:49 schreef Sander het volgende:
Trouwens, cocktailprikker, heb jij nog wat met dat meisje van de 20 smsjes in één keer?
ik gok van welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:49 schreef Sander het volgende:
Trouwens, cocktailprikker, heb jij nog wat met dat meisje van de 20 smsjes in één keer?
Mmkay. En is D_K nog aan het daten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik gok van welhij heeft geen nieuwe iig
Zo laat nog? pfffquote:
Sterkte....zwaai je nog even richting UPC?quote:
ja maar....wel All Innquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:59 schreef Dupje het volgende:
Wow, 400-450 incl is vrij veel voor 22m2!
toch ook n huiskamer erbij ? en tuinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef morgane het volgende:
Zo hee, we gaan snel ineens!
Ik heb nog wat info over de kamer die rond april vrijkomt:
- 2 kamers, samen ong. 22m2 (11m2 en 9m2)
- mooie keuken met oven
- badkamer met douche en bad
- 2 toiletten
- groot dakterras
- vlakbij universiteit (nog geen 5 minuten fietsen) en stad (10 minuten fietsen)
- vlakbij AH XL, Super de Boer en C1000
- alles moet gedeeld worden met 2 meiden van begin 20
- kosten worden rond de 400-450 inclusief.
We zijn op zoek naar een gezellige werkende/studerende meid vanaf een jaar of 20, het liefst iemand die niet 2x per week uitgaat en vervolgens midden in de nacht binnen komt stommelen.
Het lijkt ons gezellig om af en toe samen te koken of te theeleuten.
Reacties graag per pb
ongetwijfeld, wie het dit keer is laat ik even openquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Mmkay. En is D_K nog aan het daten?. Als ik dat weet ben ik weer helemaal bij geloof ik
Érg veel zelfs, of het nou all-in is of nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:59 schreef Dupje het volgende:
Wow, 400-450 incl is vrij veel voor 22m2!
pics van de 2 dames?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef morgane het volgende:
Zo hee, we gaan snel ineens!
Ik heb nog wat info over de kamer die rond april vrijkomt:
- 2 kamers, samen ong. 22m2 (11m2 en 9m2)
- mooie keuken met oven
- grote gezamenlijke huiskamer
- badkamer met douche en bad
- 2 toiletten
- groot dakterras
- fietsenberging
- vlakbij universiteit (nog geen 5 minuten fietsen) en stad (10 minuten fietsen)
- vlakbij AH XL, Super de Boer en C1000
- alles moet gedeeld worden met 2 meiden van begin 20
- kosten worden rond de 400-450 inclusief.
We zijn op zoek naar een gezellige werkende/studerende meid vanaf een jaar of 20, het liefst iemand die niet 2x per week uitgaat en vervolgens midden in de nacht binnen komt stommelen.
Het lijkt ons gezellig om af en toe samen te koken of te theeleuten.
Reacties graag per pb
Mijn foto's op hyves zijn echt waardeloosquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kekke foto heb jij in je hyves trouwens
Puntentelling of niet, vind maar eens iemand die dat wil betalen voor 22 m2quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:04 schreef morgane het volgende:
Ik was de grote gezamenlijke huiskamer nog vergeten. Geen tuin, we wonen boven een winkel.
Ik heb samen met mn vader eens naar de puntentelling gekeken en we vragen niet meer dan het maximum, door de grote huiskamer, faciliteiten en ligging is het redelijk. Ook vergeleken met andere kamers op kamernet.
Waarom moeten we het hem vragen dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
die laysa...Ask Pietje.....die weet niets meer....
Sorry hoor, maar ik heb je hier (zover ik weetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
die laysa...Ask Pietje.....die weet niets meer....
denk dat het best prima is hoor, met alles erop en dr aan en zelfs een woonkamerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Puntentelling of niet, vind maar eens iemand die dat wil betalen voor 22 m2
Ooit....ergens dit jaar....maar jullie zijn best wel jongquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb je hier (zover ik weet) nog nooit eerder gezien
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
in theorie zou ik NU naar drago kunnen zwaaien......
met hypotheekquote:
Doe danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
in theorie zou ik NU naar drago kunnen zwaaien......
Nou als je mij jong vindt ben jij wel heel erg antiek hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooit....ergens dit jaar....maar jullie zijn best wel jong....vandaar dat ik hier niet vaak langs kom ( lees nooit)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou als je mij jong vindt ben jij wel heel erg antiek hoor
Doen julle het beter dan mij.quote:
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
...je bent vrij jong....maar je valt binnen de leeftijdsgrens
Ik heb 30.000 van de vraagrpijs afgekregenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef royjn het volgende:
[..]
Doen julle het beter dan mij.
ik betaal 750 netto voor 80 m2
ik heb 3 slaapkamers....en een grote woonkamer met open keuken....woon zeg maar tijdelijk bewoond/ antie kraakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef royjn het volgende:
[..]
Doen julle het beter dan mij.
ik betaal 750 netto voor 80 m2
hey Pptjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is dit voor spamaanval. Hey Laysa
wilden ze er erg graag vanaf?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb 30.000 van de vraagrpijs afgekregen
Volgens mijn bronnen welquote:
ja dan snap ik t welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen wel![]()
Andere huis woonden ze al 6 maanden in, dubbele lasten dus
Oftewel, strak blijven bieden toen en de poot stijf gehouden (met trillende benen van de zenuwen uiteraardquote:
Belangrijkste info vergeet je.... heb je al een significant other?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
vrouw, 1.68.....53 kilo....das wel voldoende zo.....ow en blauwe ogen donker haar....sow
Op zijn minst verwachten we natuurlijk een cupmaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
vrouw, 1.68.....53 kilo....das wel voldoende zo.....ow en blauwe ogen donker haar....sow
daar ben ik een jaar geleden van gescheiden.....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Belangrijkste info vergeet je.... heb je al een significant other?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Anyways I'm going home. Ga wat files veroorzaken
de mijne is ook ongeveer een jaartje geleden er vantussen gegaan. Ze zwerft wel af en toe nog in dit topicquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar ben ik een jaar geleden van gescheiden........nu jij weer
aha....dus ook een vrijgezel....en happy with itquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
de mijne is ook ongeveer een jaartje geleden er vantussen gegaan. Ze zwerft wel af en toe nog in dit topic
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Geef elkaar jullie msn/hyves/habbo en ga lekker keuvelen
Dus heb je msn/hyves/habbo (geen idee wat dat laatste is Dragoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha....dus ook een vrijgezel....en happy with it
die eerste 2 wel....dat laatste...ken ik ook nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus heb je msn/hyves/habbo (geen idee wat dat laatste is Drago)?
/eetmeetbijmobloquote:
Dat krijg je met neefjes van 9 en 12quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
die eerste 2 wel....dat laatste...ken ik ook niet.....nah pietje moet ik binnenkort toch maar eens de binnenstad gaan checken met stappen
Da's toch de afgeleide vanquote:
je bedoelt zelfs nu pietje de binnenstad verkend heeft moet ik het ook gaan doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
die eerste 2 wel....dat laatste...ken ik ook niet.....nah pietje moet ik binnenkort toch maar eens de binnenstad gaan checken met stappen
maar die was offline afgelopen dagen hoorde ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Da's toch de afgeleide van
dampende-seks.nijmegen.fok.nl ?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar die was offline afgelopen dagen hoorde ik
haha....neej...maar stappen heb ik al heel lang niet gedaan in nijmegen...als je de zomerfeesten niet mee teld....dus ik had aan pietermans eens gevraagd waar je normaal kon stappen zonder dat je het gevoel hebt dat je tussen de kleuters bent terecht gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bedoelt zelfs nu pietje de binnenstad verkend heeft moet ik het ook gaan doen![]()
?
En wat doen jullie met de kinderen dan? Elke een weekend? En het huis, wie woont daar nu? En dan maar niet te spreken over de roddels in de buurtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
de mijne is ook ongeveer een jaartje geleden er vantussen gegaan. Ze zwerft wel af en toe nog in dit topic
Grote Markt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
haha....neej...maar stappen heb ik al heel lang niet gedaan in nijmegen...als je de zomerfeesten niet mee teld....dus ik had aan pietermans eens gevraagd waar je normaal kon stappen zonder dat je het gevoel hebt dat je tussen de kleuters bent terecht gekomen
van de zomer was dat wel leuk jaquote:
nee....die ik bedoel zit richting molenpoort....beetje lounge achtig en je schijnt er niet te struikelen over de tienersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
Toch niet Van Buren he?Persoonlijk vind ik dat (sorry mensen
) een yuppen-tent
Dat is de Compagnie, ziet er mooi uit jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
van de zomer was dat wel leuk ja...nee ik moest naar die nwe tent of verbouwd eigenlijk in de Molenstraat.....ben ff de naam kwijt maar die tip geeft men vaker
VB voor yuppen? Das wel een aparte constatering...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:54 schreef Dragorius het volgende:
Toch niet Van Buren he?Persoonlijk vind ik dat (sorry mensen
) een yuppen-tent
Laatste paar keer dat ik geweest ben wel (maar goed, dat is ook een dik anderhalf jaar geleden)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
VB voor yuppen? Das wel een aparte constatering...
Klopt trouwens wel, eerst ging ik er nog wel eens wat drinken maar sinds de verbouwing voel ik me daar jongquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....die ik bedoel zit richting molenpoort....beetje lounge achtig en je schijnt er niet te struikelen over de tieners
dat zijn ballen, maar die vind je bij de strettoquote:
ik kwam vroeger ook altijd in stretto...toen was het nog geen Yuppententquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zijn ballen, maar die vind je bij de stretto
dus ik zal me daar dan wel thuis voelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klopt trouwens wel, eerst ging ik er nog wel eens wat drinken maar sinds de verbouwing voel ik me daar jong
Homoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef swarmahoer het volgende:
Yuppie of Yup is een oorspronkelijk Engelstalige afkorting en staat voor Young Urban Professional.
Een yup is een jong persoon met een verantwoordelijke en goed verdienende (kantoor)baan, die zijn of haar loon gebruikt om zich te meten met mensen van de geldadel of andere individuen die niet hoeven te werken. Om zo te kunnen leven is een yup ongehuwd, of heeft een goedverdienende partner, in welk geval hij of zij ook wel dink (Double income, no kids) genoemd wordt. Een yup heeft meestal (nog) geen kinderen. Hij of zij leeft in de grootstedelijke (urban) omgeving.
Het woord yup is in hetzelfde jargon te situeren als snob. Ouder wordende yuppies veranderen meestal in tweeverdieners.
WikiWoordenboek
gebruik dan paupers of ballenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
HomoNee, we gebruiken yup anders dan de definitie
maar dat wisten wel al
een junkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
Maar ik ben zelf zo'n kansloos figuur die alleen maar naar cafeetjes als Camelot, Pool, Keldertje en het heavy metal cafe gaat
das niet kansloos...das gewoon kwestie van smaakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
Maar ik ben zelf zo'n kansloos figuur die alleen maar naar cafeetjes als Camelot, Pool, Keldertje en het heavy metal cafe gaat
quote:
Moblo kan dat goed jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef SLP_ het volgende:
Een nieuweBen benieuwd hoe lang die blijft
Hoe heette die ene ook alweer die met dat photoshopgedoe iets van excelsior ofzoiets
die komt ook nooit meer
Haha die ene waar Moblo zo tegen bitchte
ik ben niet nieuw hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef SLP_ het volgende:
Hoe heette die ene ook alweer die met dat photoshopgedoe iets van excelsior ofzoiets
die komt ook nooit meer
blauwen worden altijd sneller geaccepteerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
Hahaha dus ik heb mazzel dat ik niet weggepest ben toen ik hier kwam?
die heb ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef SLP_ het volgende:
die komt ook nooit meer
Power through fearquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blauwen worden altijd sneller geaccepteerd
Hield je de telefoon niet gewoon op de kop?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef SLP_ het volgende:
En omg![]()
Net die reis naar York geboekt![]()
Zat er een buitenlandse dame aan de telefoon die ik echt niet goed kon verstaan. En als ik dan vroeg of ze het even kon herhalen reageerde ze vet geirriteerdJa sorry hoor, maar dan moet je maar even wat beter articuleren
Nee maar zij misschien welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hield je de telefoon niet gewoon op de kop?
moblo, hoe staat het met jouw sollicitatierondes eigelijkquote:
ja t tempo was ff weg, nu is t er weerquote:
quote:Top 20 in de Nijmegen-reeks op 05-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 036 IrishBastard
02. 030 De_Kardinaal
03. 029 motorbloempje
04. 024 Dragorius
05. 023 swarmahoer
06. 020 Pheno
07. 015 Yashaaaaa
08. 012 Dupje
09. 011 Cocktailprikker
10. 011 appelsjap
11. 009 royjn
12. 009 SLP_
13. 007 PietjePuk007
14. 006 Mikkie
15. 005 AMDB
16. 004 Californium
17. 004 morgane
18. 003 Slarioux
19. 003 LastRequest
20. 001 HostiMeister
Reeks-statistieken!
dat waren zequote:
Get a lifequote:
Je hoeft helemaal niet om kwart voor zeven weg, ga je gewoon wat later naar die borrelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ja hoor, de enige dag dat je eens een keer op tijd móet koken (moet kwart voor 7 weer weg) staan er 2 huisgenoten tegelijk te koken, waardoor ik geen eten kan maken
Ik had er meestal ook geen zin in, maar soms waren ze nog wel heel gezelligquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:53 schreef IrishBastard het volgende:
Dan ben of ga ik al weer weg, geen zin in überhaupt de borrel, en geen zin om het laat te makenHoe eerder we er zijn, hoe eerder ik weg kán zegmaar (en dan is het gezelligheidsafhankelijk). Daarbij moeten we met het hele bestuur zijn, en is er afgesproken om 7
Strijken voor niks dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:25 schreef IrishBastard het volgende:
Gelukkig eten toch op tijd klaar, en op gekregen, nu nog ff strijkenEn dan zo in pak door die godvergeten kut regen
nee, om 8!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:53 schreef IrishBastard het volgende:
Dan ben of ga ik al weer weg, geen zin in überhaupt de borrel, en geen zin om het laat te makenHoe eerder we er zijn, hoe eerder ik weg kán zegmaar (en dan is het gezelligheidsafhankelijk). Daarbij moeten we met het hele bestuur zijn, en is er afgesproken om 7
En dan noem je er niet bij dat ik je netjes kwam roepen toen ik klaar was met koken omdat ik merkte dat je haast hadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ja hoor, de enige dag dat je eens een keer op tijd móet koken (moet kwart voor 7 weer weg) staan er 2 huisgenoten tegelijk te koken, waardoor ik geen eten kan maken
ja, ik ga ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:10 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik ga zo wel heen, schrijf ons vast in enzo
Ik zei later dat ik op tijd klaar was enzo, achterafgezien blijkt nu dus dat mijn haast ook niet nodig wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
En dan noem je er niet bij dat ik je netjes kwam roepen toen ik klaar was met koken omdat ik merkte dat je haast had
Haha gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zei later dat ik op tijd klaar was enzo, achterafgezien blijkt nu dus dat mijn haast ook niet nodig was
Wel bedankt voor de yell trouwens!
Heel hard cello gespeeld? Fijn voor de buren!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:48 schreef Dupje het volgende:
Zow heel hard cello gespeeld, nu pijn in mijn pols, maar dat mag zei de fysio.
Hahaha ok, misschien niet heel hard, maar wel heel intensiefquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heel hard cello gespeeld? Fijn voor de buren!
Mooi instrument om te horen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hahaha ok, misschien niet heel hard, maar wel heel intensief
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:54 schreef morgane het volgende:
der - die - das - die
des - der - des - der
dem - der - dem - den
den - die - das - die
Jeej! Kan je nu water pijpen i.p.v. jequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef Californium het volgende:
waterpijp voor mijn verjaardag gehad
![]()
teh drama! ik weet ze ook nog, naar dan wel van boven naar beneden zeg maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:54 schreef morgane het volgende:
der - die - das - die
des - der - des - der
dem - der - dem - den
den - die - das - die
waar zie je datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat zie ik nouZit Herr Mikkie stiekem te sjansen met Liiszle
![]()
Puberpop? Hoe jong ben je wel niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 05:01 schreef swarmahoer het volgende:
zo, puberpop was weer gaaf, boel studentes
Ah, jong dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:31 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!
puberpop is iets voor mensen die nu een jaar of 20/22 zijn. En dan wordt er muziek uit hun pubertijd gedraaid
Dat wordt iedereen, hoop ikquote:
ik ben 28, wie bied hoger?quote:
Ikquote:
Hoe oud dan?quote:
Al zou ik 60 zeggen, hoe wilde je het controleren? Maar ik ben ouder, alsof het er iets toe doet. Maar Puberpop is niet aan mij besteedquote:
Rustig maar, het is maar een normale vraagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zou ik 60 zeggen, hoe wilde je het controleren? Maar ik ben ouder, alsof het er iets toe doet. Maar Puberpop is niet aan mij besteed
Als je dan maar niet onderuitschuiftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
vanmiddag/ochtend rond 12 uur kan ik naar je zwaaien vanaf de motor![]()
Ik gooi niet alles online, care. Mensen die ik gemeet heb kunnen beamen dat ik geen 40+ benquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die hun leeftijd niet noemen
>40 dus, ruim
niet dat dat erg is, daarom is 't ook zo raar
Wtf, lekker brutaal. De enige keer dat ze iets aan mijn motor hebben gesloopt is toen ze hem probeerde te jatten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:50 schreef AMDB het volgende:
Bij m'n huisgenoot zijn er laatst onderdelen van z'n motor afgejat. Spiegel weg, ruitje weg en buddyseat verbogen. Stelletje teringlijers
Waarom dan zo schuw? Bang dat je herkent wordt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gooi niet alles online, care. Mensen die ik gemeet heb kunnen beamen dat ik geen 40+ ben
Bij mijn broer hebben ze de motor gewoon laten stuiteren. Spiegel afgebroken etc. En natuurlijk geen briefje of even bij de receptie melden. Etters.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef royjn het volgende:
[..]
Wtf, lekker brutaal. De enige keer dat ze iets aan mijn motor hebben gesloopt is toen ze hem probeerde te jatten.
Alleen zo'n remschijf slot geeft niet mee
Ik zet niets persoonlijks op een publiek forum. Waar naast posters ook lurkers zijn e.d. Zit in het aard van het beestje, als je mijn beroep kentquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef royjn het volgende:
[..]
Waarom dan zo schuw? Bang dat je herkent wordt?
Zelfde reden dat ik ook terughoudend ben, vooral vanuit mijn vorige functiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet niets persoonlijks op een publiek forum. Waar naast posters ook lurkers zijn e.d. Zit in het aard van het beestje, als je mijn beroep kent
Ah je werkt in regio gz?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet niets persoonlijks op een publiek forum. Waar naast posters ook lurkers zijn e.d. Zit in het aard van het beestje, als je mijn beroep kent
Over het algemeen zal dat wel meevallen. Er zitten heel wat grote bekken op fok, maar daar blijft het ook bijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zelfde reden dat ik ook terughoudend ben, vooral vanuit mijn vorige functie![]()
En omdat er nogal wat mensen zijn op Fok! die mijn bloed echt wel kunnen drinken
I know maar ik ben toch wat terughoudend. Niet zozeer om mezelf maar wel mijn omgevingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over het algemeen zal dat wel meevallen. Er zitten heel wat grote bekken op fok, maar daar blijft het ook bij
Groetjes terug van Odijkquote:
Ict afdeling?quote:
Genoeg leuke dames die hier rondlopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |