SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aai.gifquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
WIe kan er zo lief zijn om mij in de Wiki OP te editten? Ik krijg het echt niet voor elkaar
Ik heb het geprobeerd maar ik faalde, iets met een bewerkingserrorquote:
Je staat er in, volgende deeltje kom je tevoorschijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik faalde, iets met een bewerkingserror
dat kan er ook weer uit hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:19 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, die Dueno heeft z'n eigen er in gepaste, kennelijk
En ik heb Drago een beetje uit balans gemonteerd zie ik
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
en wie de tering is die Dueno nou weer
inlezen en voorstellen of opzouten
Ze komt volgend jaar hier misschien studeren. En nee als antwoord op volgende vragenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef royjn het volgende:
[..]
[..]
Interessant
Wonen ze in de buurt?
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Vertel eens meer man Dueno. Je postgeschiedenis zegt nog niet veel, ik zie veelvuldig het "kk" woord maar meer weten we niet van je
kutkind!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Vertel eens meer man Dueno. Je postgeschiedenis zegt nog niet veel, ik zie veelvuldig het "kk" woord maar meer weten we niet van je
Net alsof ik jullie toestemming nodig hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze komt volgend jaar hier misschien studeren. En nee als antwoord op volgende vragen
Nee, een iets minder lief " kk " woordquote:
weetikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, een iets minder lief " kk " woord
meh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
over de OP gesproken, sander zo je avator de 3e rij kunnen avator 2 4 en 6 weg, bram heronimus en gers posten toch nooit meer
Uiteraard. We hebben sinds 5-10-2009 een no-uglies allowed policy. Gelukkig was ik al Nijmegenaar voor die nieuwe Wet ingingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:31 schreef royjn het volgende:
[..]
Net alsof ik jullie toestemming nodig heb![]()
Pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |