schrijf jij dan effe een review over bruna, want die ken ik weer niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Gilead het volgende:
Ik heb er ook wel eens wat besteld maar ben op een gegeven moment overgestapt naar Bruna.nl, de reden was destijds dat het boek niet verkrijgbaar was bij Bol.com maar wel bij Bruna. Daarna eigenlijk bij Bruna blijven hangen. Die sturen me overigens ook geen reclame via e-mail, iets wat Bol.com wel doet.
Dat kun je bij Bol volgens mij gewoon uit zetten. Ik krijg in ieder geval zelden iets van ze, dus ik zal wel ergens een vinkje uit gezet hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef Gilead het volgende:
Die sturen me overigens ook geen reclame via e-mail, iets wat Bol.com wel doet.
Is bol.com tussenpersoon of handel je het echt alleen met die persoon af zoals in VenA of op marktplaats?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef eleusis het volgende:
Ik ben laatst voor het eerst genaaid op het internet! Bij de tweedehandsshit van bol! Voor 5 euro een boek gekocht, nooit ontvangen...
Hun gewone shop is echter meesterlijk, qua service en snelheid. Prijzen zijn best okay!
ik kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
En FANN; tweedehandsboeken. Bijna al mijn boeken zijn gekocht op boeken/rommelmarkten ik vind het echt wat hebben.
Eerlijk gezegd is me dat iets teveel moeite voor een webshop waar ik zo heel af en toe iets bestel en dan ook alleen maar omdat ik geen tijd heb om het in een gewone boekenwinkel te kopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]
schrijf jij dan effe een review over bruna, want die ken ik weer niet.
zijn daar geen hoge verzendkosten dan, da's een engelse website toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
Ik bestel eigenlijk voornamelijk bij amazon.com. Vandaag weer pakketje binnengekregen. 4 van de 5 boeken netjes gesealed, en de 5de was in principe ook in goede staat.
Ja, het kan prima zijn dat ik dat vinkje tijdens m'n registratie over het hoofd heb gezien. Ze vallen me ook niet zo heel vaak lastig, misschien 1x in de 2 maanden ongeveer, dus dat valt nog te overzien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kun je bij Bol volgens mij gewoon uit zetten. Ik krijg in ieder geval zelden iets van ze, dus ik zal wel ergens een vinkje uit gezet hebben.
Nee de verzendkosten bij amazon vallen reuze mee. Tijdje terug een luxe cd gekocht voor ehh 12 euro inclusief. De cd was in NL alleen al 21 euro ofzoot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn daar geen hoge verzendkosten dan, da's een engelse website toch?
ik heb hem juist expres wél aangevinkt, omdat ik dat dan wel weer handig vind om te weten ofquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:00 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ja, het kan prima zijn dat ik dat vinkje tijdens m'n registratie over het hoofd heb gezien. Ze vallen me ook niet zo heel vaak lastig, misschien 1x in de 2 maanden ongeveer, dus dat valt nog te overzien.
ow...... dan gaat ik effe neuzen laterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee de verzendkosten bij amazon vallen reuze mee. Tijdje terug een luxe cd gekocht voor ehh 12 euro inclusief. De cd was in NL alleen al 21 euro ofzoot.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Airlocker het volgende:
Heb zelf al talloze keren een bestelling gedaan bij Bol.com. Altijd netjes op tijd geleverd. Klasse.
Oh, met die frequentie krijg ik ook wel mail denk ik. Maar dat is meestal i.c.m. een aanbieding (geen verzendkosten ofzo), dus die zijn dan wel fijn. Ik bestel regelmatig, dus altijd fijn als het zonder verzendkosten kan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:00 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ja, het kan prima zijn dat ik dat vinkje tijdens m'n registratie over het hoofd heb gezien. Ze vallen me ook niet zo heel vaak lastig, misschien 1x in de 2 maanden ongeveer, dus dat valt nog te overzien.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan er niet altijd met acceptgiro betalen, maar wel met creditcard.
Ik gebruik BOL alleen voor zaken die alleen op de Nederlandse markt zijn, bestel liever bij Amazon.de, Amazon.co.uk en Amazon.com
Mjah, het gaat wel. Gewoon een zootje boeken tegelijkertijd bestellen, en dan valt het idd wel mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn daar geen hoge verzendkosten dan, da's een engelse website toch?
Dan heb je óf vooruit betaald (tijdens de bestelling) óf de factuur betaald voordat je het boek hebt ontvangen. Als je een mailtje stuurt naar Bol.com met dit verhaal, hoef je niet te betalen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:49 schreef eleusis het volgende:
Ik ben laatst voor het eerst genaaid op het internet! Bij de tweedehandsshit van bol! Voor 5 euro een boek gekocht, nooit ontvangen...
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het gaat wel. Gewoon een zootje boeken tegelijkertijd bestellen, en dan valt het idd wel mee.
In NL zit je met vaste boekenprijzen voor Nederlandse boeken: dat kost je veel meer.
Uiteindelijk, mede door de lage dollar, is shoppen bij Amazon qua prijs goed te doen.
Ik bestel dan voornamelijk comics (wel hardcovers enzo), en als je dat vergelijkt met de prijzen bij je lokale stripboer, tja... dan ben je compleet gestoord wanneer je niet zou bestellen.
Acceptgiro vind ik zo wel zijn voordelen hebben. Maar qua internationaal gezien: bullocks inderdeed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Sowieso, webshops waar je niet met creditcard kan betalen kunnen wat mij betreft doodvallen.
Keep me informed!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
Zo een gedoe, met een creditcard: één keer registreren en gewoon kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Acceptgiro vind ik zo wel zijn voordelen hebben. Maar qua internationaal gezien: bullocks inderdeed.
(en mijn moeder maar bezorgelijk kijken als ik zeg dat ik een creditcard heb en regelmatig gebruik)
Mjah, de prijzen voor NLse strips weerhouden me er sowieso van om die kopen (compleet krankzinnige prijzen tegenwoordig)...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
iDeal vind je niets? Anders kun je misschien bij Yendor kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neequote:
Yedor?quote:Anders kun je misschien bij Yendor kijken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
En FANN; tweedehandsboeken. Bijna al mijn boeken zijn gekocht op boeken/rommelmarkten ik vind het echt wat hebben.
om héél eerlijk te zijn weet ik dat niet, ik was op zoek naar iets anders op marktplaats, kliktequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Ltd. het volgende:
Is dat 2de hands kopen bij bol betrouwbaar?
Wat als de verkoper je oplicht? Geeft bol.com je geld dan terug?
Of hoe werkt dit?
En even een noob vraag, accept giro is gewoon je bankrekening nummer right?
bij tweedehands boeken is het wel iets anders dan bij normale bestellingen, daarom raad ik mensen aan de algemene voorwaarden te lezen waarin je rechten en plichten zijn (dit omdat de overeenkomst in tussen de koper en de verkoper is en niet tussen de koper en bol.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Ltd. het volgende:
Is dat 2de hands kopen bij bol betrouwbaar?
Wat als de verkoper je oplicht? Geeft bol.com je geld dan terug?
Of hoe werkt dit?
En even een noob vraag, accept giro is gewoon je bankrekening nummer right?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
bij tweedehands boeken is het wel iets anders dan bij normale bestellingen, daarom raad ik mensen aan de algemene voorwaarden te lezen waarin je rechten en plichten zijn (dit omdat de overeenkomst in tussen de koper en de verkoper is en niet tussen de koper en bol.
als er na bevestiging geen boek komt moet je eerst contact opnemen met de verkoper (je krijgt een emailadres en eventueel een telefoonnummer. ik raad aan per email contact op te nemen vanwege bewijslast) als de verkoper daar niet op reageert binnen een redelijke termijn (rond een week) kan de de emails doorsturen. ook als de verkoper aangeeft het al te hebben verzonden en je hebt het nog niet en als de verkoper aangeeft het weigert te verzenden.
dit alles dien je bij voorkeur binnen 2 weken na bevestiging te doen, omdat er op dat moment snel gereageert kan worden door de klantenservice. maar de maximium termijn is binnen de 4 weken (ter vergelijking bij nieuwe artikelen is deze termijn langer)
voor vragen over tweedehands, stel ze, daar ben ik voor, op mijn werk (de klantenservice) of hier
Ja dat zou je denken, maar er waren 4 weken verstreken en dan doen ze niets meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan heb je óf vooruit betaald (tijdens de bestelling) óf de factuur betaald voordat je het boek hebt ontvangen. Als je een mailtje stuurt naar Bol.com met dit verhaal, hoef je niet te betalen.
word verwerkt is eigenlijk gewoon dat je bestelling word verwerkt, totdat deze is verzonden zal dezelfde status blijven staan, kijk naar de verwachte levertijd voor je leverdatum. hou er rekening mee, dat zaterdag en zondag niet meetellen op de voor werkdagen besteld levertijden. dus dan is het vrijdag besteld maandag in huis, of zaterdag/zondag besteld dinsdag in huisquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef Ltd. het volgende:
gothic-blackie, wat betekend het wanneer bij mijn bestelling staat: "Wordt verwerkt"? Dit staat er nu al een paar dagen.
Wil dit zeggen dat mijn bestelde boeken niet meer in voorraad zijn? Of dat ze verzonden zijn?
Vertel, het kan nooit allemaal slecht zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef Esther90 het volgende:
Heb ook niet zo'n goeie ervaringen met Bol eigelijk
euhm volgens mij is dat dat je adresgegevens en dergelijke gecontroleerd word (deze zie je vlak na het plaatsen van de bestelling en vaak word dan direct dit omgezet in word verwerkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef Flubberbal het volgende:
wat betekent
Validatie klantgegevens
?
dan is het voor verder onderzoek waarschijnlijk naar het hoofdkantoor gezonden, waar de afdeling gaat kijken wat er aan de hand is, wij kunnen zelf globaal zien of een code geldig moet zijn en wat de waarde is, maar niet waarom jij bv maar 1 cent krijgt in plaats van 10 euro, dat kunnen hun alleen en helaas duurt dat langer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ze gelijk gemaild, heel snel antwoord terug. Ik moest de code terugmailen, dan konden zij zien waarom er maar 1 cent resttegoed op die code stond. Maar ik heb sindsdien niets meer van ze vernomen.
Als je er niet bent wordt het opnieuw aangeboden door de bezorger. Als je dan weer niet thuis bent, kun je het afhalen bij het postkantoor. Ik heb vorig jaar een vrij dure camera daar gekocht (was aanbieding) en alles ging prima; 2 dagen na het bestellen in huis. Ik ben denk ik al zo'n 4 jaar klant bij Bol en erg tevreden. Heb ook weleens wat teruggestuurd en dat ging ook allemaal goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef crossover het volgende:
Iemand die ooit een laptop via bol.com heeft gekocht? Mijn vriendin vandaag dus wel, en ik ben altijd een beetje huiverig daarvoor. Hoe komt zoiets aan? En wat als er niemand thuis is?
Dank je voor de uitlegquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan is het voor verder onderzoek waarschijnlijk naar het hoofdkantoor gezonden, waar de afdeling gaat kijken wat er aan de hand is, wij kunnen zelf globaal zien of een code geldig moet zijn en wat de waarde is, maar niet waarom jij bv maar 1 cent krijgt in plaats van 10 euro, dat kunnen hun alleen en helaas duurt dat langer.
Als ze niet meer reageren dien ik een klacht in.quote:Geachte heer, mevrouw,
Voordat ik mijn bestelling heb geplaatst heb ik extra met uw klantenservice gebeld, aangezien er inderdaad wel vaker een fout op de website kan staan.
Als zij mij bevestigen dat de aanbieding wel degelijk geldt en zij mij beloven dat er 20 euro teruggestort zal worden, dan zal dit ook teruggestort moeten worden, want ik ga er vanuit dat BOL.com niet aan loze beloftes doet.
De medewerker van de klantenservice heeft zelfs nog meegekeken op de website om te kijken wat er precies bedoeld werd. De bijlage in mijn vorige email is daar tevens het bewijs van. De medewerker verzocht mij uiteindelijk om de volgende dag, nadat ik mijn bestelling geplaatst en/of betaald had nog terug te bellen omdat hij op dat moment niet kon regelen dat het geld teruggestort zou worden.
De vrouw die ik toen aan de telefoon had, beloofde tevens dat het geld terug geboekt zou worden. Ik heb dus 2 keer een bevestiging gehad dat ik binnen een week 20 euro teruggestort zou krijgen
Ik verzoek u dus nogmaals om dit geld zo spoedig mogelijk over te boeken.
Met vriendelijke groet,
Hèhè!quote:Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 november 2009.
U heeft contact opgenomen met de klantenservice van bol.com omdat u is toegezegd is dat 20,- euro retour wordt gestort op uw rekening en dit niet gebeurt is.
Ik heb zojuist de betreffende afdeling opdracht gegeven om 20,- euro retour te storten op uw rekening. U ontvangt het bedrag binnen 5 a 10 dagen.
Mijn welgemeende excuus voor het ongemak.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en u spoedig weer op de bol.com website te mogen begroeten.
Net antwoord gehad, krijg idd een nieuw hoesje thuisgestuurd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net voor het eerst een klachtenmailtje gestuurd. DVD ontvangen, waar een sticker overheen geplakt zat ('our favourites, your choice') - die er dus niet meer vanaf te krijgen was. Ben benieuwd of ik netjes een nieuw hoesje krijg.
En?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
net mijn 4de bestelling bij bol eruit doen, dit keer met cadeauverpakking service , ik ben benieuwd.
Vrijdag keurig netjes alle 5 de boeken binnen in cadeau verpakking, 1 hoefde niet in verpakking maar dat was niet aan te gevenquote:
het duurt maximaal een week voordat de betaling volledig is verwerkt. eventueel kan je woensdag kijken in je account, daar heb je de optie facturen en kan je controleren of het bedrag nog open staat. mocht dat woensdag nog het geval zijn moet je wel even contact opnemen met bolquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:49 schreef CherryLips het volgende:
En nu kreeg ik net een betalingsherinnering voor een bedrag dat ik vorige week woensdag heb overgemaakt.
En als er weer eens wat kwijtraakt bij de TNT, sturen ze zonder morren een vervangend product!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Airlocker het volgende:
Heb zelf al talloze keren een bestelling gedaan bij Bol.com. Altijd netjes op tijd geleverd. Klasse.
Jaaa, maar ze passen dat soort dingen helemaal niet aan. Dat boek van mij (zie 1 post erboven) was er vorige week nog steeds niet, ben het toen maar in de winkel gaan kopen. Levertijd op de site nog steeds hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef rednitro het volgende:
mooi ik bestel op een mooie dinsdag een game op bol.
2-3 dagen levertijd.
krijg ik op donderdag een mail, solly we kunnen lekker niet leveren binnen 3 dagen.
ik gewacht tot dinsdag (vanmorgen) geannuleerd spel zelf maar gekocht.
kom ik thuis, check het zelfde item en nu staat er "voor 21:30 besteld morgen in huis"!!!
wtf !! bedankt bol !! niet.
Amazon? www.bookdepository.co.uk, iets lagerer prijzen dan amazon en geen verzendkosten naar Nederland en sneller dan Amazon (scheelt gemiddeld 2 werkdagen).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef clooner128 het volgende:
Engelse boeken zijn vaak het goedkoopst bij Amazon.DE.
Heb hetzelfde en als er dan een kapot dvdhoesje erbij zit, krijg je een paar dagen later netjes een nieuw hoesje. Pas had ik een vraag over een DVD (Tour of Duty complete season) en kreeg een dag later een mailtje met alles wat ik erover wilde weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.
Ik heb zelden/nooit een akkefietje gehad met meer dan 200 bestellingen.
Met kerst 2 laptops gekocht, ook weer topquote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.
Ik heb zelden/nooit een akkefietje gehad met meer dan 200 bestellingen.
De beste is Cosmox.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ako.nl heeft ook geen verzendkosten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:13 schreef Pugg het volgende:
De beste is Cosmox.nl
Géén verzendkosten, = altijd 1.95 per zending minder
Van die kortingsbonnen kan ik niets zeggen,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/1/Bolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef esmees het volgende:
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
Cosmox altijd gratis bezorging, niets te zoeken op internet, gewoon voor niets bij je thuis.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef esmees het volgende:
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
Echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef distation het volgende:
Ik ben overgestapt naar proxis, vind dit veel betere service
Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.quote:Geachte heer Van Meegeren,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 22 februari 2010.
Uw game is vandaag verzonden. Wij verwachten dat u hem binnekort kunt verwachten.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
medewerker
Hoezo geen oplossing? Het is verzonden. Opgelost. En zij kunnen natuurlijk moeilijk zeggen wanneer de postbode het bij jou gaat bezorgen, dat is aan TNT.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Nooit problemen gehad, tot nu
Afgelopen vrijdag kwam een spel uit, vrijdag kwam er een mailtje aan mensen die besteld hadden. Zij zouden het spel zaterdag ontvangen, en zo geschiedde. Behalve bij mij.
Gisteren een mailtje gestuurd hoe het kwam, en daarop veranderde een uur later mijn bestelstatus naar verzonden, maar geen traceercode.
Twee uur later een mailtje terug van de klantenservice:
[..]
Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.
euhm tweedehands boeken kopen is alleen mogelijk als je een verzendadres in nederland gebruikt. dus helaas niet mogelijk om naar belgie te laten verzenden.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef Ltd. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het kopen van een 2de hands boek in zijn werk gaat?
Moet ik bovenop de aankoopprijs die op de website vermeld is nog eens verzendingskosten (naar België) betalen?
Ben je daar zeker van?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm tweedehands boeken kopen is alleen mogelijk als je een verzendadres in nederland gebruikt. dus helaas niet mogelijk om naar belgie te laten verzenden.
Bron.quote:Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland en België ¤ 1,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. 2ehands boeken worden niet door ons verzonden maar door de verkoper. U betaalt daarom voor een 2ehands boek geen verzendkosten. Wel betaalt u per 2ehands boek ¤ 1,95 aan servicekosten. Indien u een bestelling plaatst met daarin zowel een nieuw als een 2ehands artikel dan betaalt u ¤ 1,95 verzendkosten en ¤ 1,95 servicekosten.
Dit is vreselijk jammerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:07 schreef gothic-blackie het volgende:
info bij het kopen van tweedehands boeken:
Verzending naar het buitenland
U kunt alleen 2ehands boeken bestellen voor een bezorgadres in Nederland. Het is niet mogelijk om een 2ehands artikel naar het buitenland te laten sturen.
edit: en ja dit weet ik zeker, deze vragen krijg ik dagelijks op het werk
heb of ken je niet iemand in nederland die het voor je door wil sturen? zodat je het besteld richting nederland en het vanzelf in belgie ontvangt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Dit is vreselijk jammer. Het boek wat ik zoek is namelijk enkel tweedehands te krijgen in NL. En buiten bol.com zijn de verzendkosten vaak duurder dan het boek
Dat van die winkel in NL die het wil accepteren is een goed idee! Ga ik zeker proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
heb of ken je niet iemand in nederland die het voor je door wil sturen? zodat je het besteld richting nederland en het vanzelf in belgie ontvangt?
edit; of als je dicht bij de grens woont bijvoorbeeld een winkel die het wil accepteren voor je?
Ga naar de klantenservice pagina,quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ltd. het volgende:
Weet iemand mij te zeggen of het bij bol.com mogelijk is om een boek te retourneren indien je het waardeloos slecht vindt?
Krijg ik dan mijn geld volledig terug?
ongebruikt (niet gelezen dus) mogen artikelen retour. maar een gelezen boek niet! dat mag toch ook niet in de boekhandel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ltd. het volgende:
Weet iemand mij te zeggen of het bij bol.com mogelijk is om een boek te retourneren indien je het waardeloos slecht vindt?
Krijg ik dan mijn geld volledig terug?
Bij de Bijenkorf wel hoor (niet verder vertellen natuurlijk )quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ongebruikt (niet gelezen dus) mogen artikelen retour. maar een gelezen boek niet! dat mag toch ook niet in de boekhandel?
Ja daar mag dat inderdaad als je het boek niet leuk vond. Er mogen natuurlijk geen ezelsoren of teveel gebruikssporen te zien zijn. M.a.w het boek moet wel nog verkoopbaar zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf wel hoor (niet verder vertellen natuurlijk )
Zoiets had ik ook. Boek besteld, kreeg een mailtje dat de verzending vertraging had opgelopen en dat er geen uitspraak kon worden gedaan over de nieuwe verzendtijd. Dus ik had een boze (maar correcte) mail naar de klantenservice gestuurd, met de vraag of het boek nog zou komen en wanneer dan of dat ik de bestelling beter kon annuleren. Een medewerker antwoordde dat ze het zou uitzoeken en dat ik morgen meer informatie zou krijgen. 24 uur later wéér een mail gestuurd (tja, ik had al betaald via iDeal dus ik wilde het wel even opgelost hebben), vrijwel meteen antwoord teruggekregen met excuses voor het verlate antwoorden en de datum waarop het boek aan zou komen. Twee dagen voor die datum kreeg ik het boek door de brievenbus, uiteindelijk heeft het boek maar vijf dagen vertraging gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Nooit problemen gehad, tot nu
Afgelopen vrijdag kwam een spel uit, vrijdag kwam er een mailtje aan mensen die besteld hadden. Zij zouden het spel zaterdag ontvangen, en zo geschiedde. Behalve bij mij.
Gisteren een mailtje gestuurd hoe het kwam, en daarop veranderde een uur later mijn bestelstatus naar verzonden, maar geen traceercode.
Twee uur later een mailtje terug van de klantenservice:
[..]
Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.
Dank voor je review maar ik blijf nog altijd een gevoel houden dat Bol.com nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef FANN het volgende:
Gewoon omdat ik het leuk vind én omdat het kan![]()
<knip vanwege een lang verhaal waarin Bol.com er gewoon kei goed vanaf komt>
ik heb een pesthekel aan de mediamarktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dank voor je review maar ik blijf nog altijd een gevoel houden dat Bol.com niet
goedkoper is dan wanneer ik bijvoorbeeld een bezoekje aan de Media Markt
brengt inzake electronica.![]()
Maar ik kan het verkeerd hebben,hoe dan ook,altijd nuttig zo een stukje tekst.
Binnenkort ga ik daar eens iets bestellen, ben erg benieuwd of het net zo goed is als Bol.com qua levering. De website van Bol.com vind ik overigens wel overzichtelijker.quote:Op zondag 2 mei 2010 07:00 schreef Pugg het volgende:
Cosmox blijft de beste.
Altijd gratis verzending zonder zoeken naar coupons.
Dat ben ik met je eens,quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:08 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik daar eens iets bestellen, ben erg benieuwd of het net zo goed is als Bol.com qua levering. De website van Bol.com vind ik overigens wel overzichtelijker.
Maar dan moet je wel de deur uit, naar die winkel toe, Bol bezorgt het lekker thuis of op je werkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dank voor je review maar ik blijf nog altijd een gevoel houden dat Bol.com niet
goedkoper is dan wanneer ik bijvoorbeeld een bezoekje aan de Media Markt
brengt inzake electronica.![]()
Maar ik kan het verkeerd hebben,hoe dan ook,altijd nuttig zo een stukje tekst.
Als elektronica vergelijkt zijn ze altijd duurderquote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef jjeroen1024 het volgende:
Bol.com erg goed... Nooit problemen gehad ook voor elektronica
Uhm, wat is dan het probleem, waarom koop je die boeken dan niet bij aaaaal die winkels waar die aanbieding wel geldt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:58 schreef Pugg het volgende:
Ik vind ze waardeloos, ik heb in 10 mails geprobeerd te vertellen dat er bij alle boekwinkels
een aanbieding loopt van uitgeverij de Geus, 3 halen 2 betalen.......
zelf bij Ven D begrijpen ze dat................
Bij bol konden ze bijna het fatsoen niet houden en zeggen bemoei je niet met onze
prijspolitiek, wij zijn altijd de goedkoopste.
Laat me niet lachen, nooit meer .
En ze hebben groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:58 schreef Pugg het volgende:
Ik vind ze waardeloos, ik heb in 10 mails geprobeerd te vertellen dat er bij alle boekwinkels
Bij bol konden ze bijna het fatsoen niet houden en zeggen bemoei je niet met onze
Dan koop je ze daar toch? Bol heeft weer andere aanbiedingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:58 schreef Pugg het volgende:
Het geldt bij alle winkels!!quote:Uhm, wat is dan het probleem, waarom koop je die boeken dan niet bij aaaaal die winkels waar die aanbieding wel geldt?
quote:En ze hebben groot gelijk.
Net zulke domme reacties, je zal maar aan bed gekluisterd zijn en wel de folder hebben.quote:Dan koop je ze daar toch? Bol heeft weer andere aanbiedingen.
Bol is niet de enige toko die thuis bezorgd. Niet gelijk huilen dat wij dom zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het geldt bij alle winkels!!
[..]
[..]
Net zulke domme reacties, je zal maar aan bed gekluisterd zijn en wel de folder hebben.
Als je aan bed gekluisterd bent dan kan je verzorger ze toch voor je halen als het zo prangend isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol is niet de enige toko die thuis bezorgd. Niet gelijk huilen dat wij dom zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |