Vertel, het kan nooit allemaal slecht zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef Esther90 het volgende:
Heb ook niet zo'n goeie ervaringen met Bol eigelijk
euhm volgens mij is dat dat je adresgegevens en dergelijke gecontroleerd word (deze zie je vlak na het plaatsen van de bestelling en vaak word dan direct dit omgezet in word verwerkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef Flubberbal het volgende:
wat betekent
Validatie klantgegevens
?
dan is het voor verder onderzoek waarschijnlijk naar het hoofdkantoor gezonden, waar de afdeling gaat kijken wat er aan de hand is, wij kunnen zelf globaal zien of een code geldig moet zijn en wat de waarde is, maar niet waarom jij bv maar 1 cent krijgt in plaats van 10 euro, dat kunnen hun alleen en helaas duurt dat langer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ze gelijk gemaild, heel snel antwoord terug. Ik moest de code terugmailen, dan konden zij zien waarom er maar 1 cent resttegoed op die code stond. Maar ik heb sindsdien niets meer van ze vernomen.
Als je er niet bent wordt het opnieuw aangeboden door de bezorger. Als je dan weer niet thuis bent, kun je het afhalen bij het postkantoor. Ik heb vorig jaar een vrij dure camera daar gekocht (was aanbieding) en alles ging prima; 2 dagen na het bestellen in huis. Ik ben denk ik al zo'n 4 jaar klant bij Bol en erg tevreden. Heb ook weleens wat teruggestuurd en dat ging ook allemaal goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef crossover het volgende:
Iemand die ooit een laptop via bol.com heeft gekocht? Mijn vriendin vandaag dus wel, en ik ben altijd een beetje huiverig daarvoor. Hoe komt zoiets aan? En wat als er niemand thuis is?
Dank je voor de uitlegquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan is het voor verder onderzoek waarschijnlijk naar het hoofdkantoor gezonden, waar de afdeling gaat kijken wat er aan de hand is, wij kunnen zelf globaal zien of een code geldig moet zijn en wat de waarde is, maar niet waarom jij bv maar 1 cent krijgt in plaats van 10 euro, dat kunnen hun alleen en helaas duurt dat langer.
Als ze niet meer reageren dien ik een klacht in.quote:Geachte heer, mevrouw,
Voordat ik mijn bestelling heb geplaatst heb ik extra met uw klantenservice gebeld, aangezien er inderdaad wel vaker een fout op de website kan staan.
Als zij mij bevestigen dat de aanbieding wel degelijk geldt en zij mij beloven dat er 20 euro teruggestort zal worden, dan zal dit ook teruggestort moeten worden, want ik ga er vanuit dat BOL.com niet aan loze beloftes doet.
De medewerker van de klantenservice heeft zelfs nog meegekeken op de website om te kijken wat er precies bedoeld werd. De bijlage in mijn vorige email is daar tevens het bewijs van. De medewerker verzocht mij uiteindelijk om de volgende dag, nadat ik mijn bestelling geplaatst en/of betaald had nog terug te bellen omdat hij op dat moment niet kon regelen dat het geld teruggestort zou worden.
De vrouw die ik toen aan de telefoon had, beloofde tevens dat het geld terug geboekt zou worden. Ik heb dus 2 keer een bevestiging gehad dat ik binnen een week 20 euro teruggestort zou krijgen
Ik verzoek u dus nogmaals om dit geld zo spoedig mogelijk over te boeken.
Met vriendelijke groet,
Hèhè!quote:Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 november 2009.
U heeft contact opgenomen met de klantenservice van bol.com omdat u is toegezegd is dat 20,- euro retour wordt gestort op uw rekening en dit niet gebeurt is.
Ik heb zojuist de betreffende afdeling opdracht gegeven om 20,- euro retour te storten op uw rekening. U ontvangt het bedrag binnen 5 a 10 dagen.
Mijn welgemeende excuus voor het ongemak.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en u spoedig weer op de bol.com website te mogen begroeten.
Net antwoord gehad, krijg idd een nieuw hoesje thuisgestuurd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net voor het eerst een klachtenmailtje gestuurd. DVD ontvangen, waar een sticker overheen geplakt zat ('our favourites, your choice') - die er dus niet meer vanaf te krijgen was. Ben benieuwd of ik netjes een nieuw hoesje krijg.
En?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
net mijn 4de bestelling bij bol eruit doen, dit keer met cadeauverpakking service , ik ben benieuwd.
Vrijdag keurig netjes alle 5 de boeken binnen in cadeau verpakking, 1 hoefde niet in verpakking maar dat was niet aan te gevenquote:
het duurt maximaal een week voordat de betaling volledig is verwerkt. eventueel kan je woensdag kijken in je account, daar heb je de optie facturen en kan je controleren of het bedrag nog open staat. mocht dat woensdag nog het geval zijn moet je wel even contact opnemen met bolquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:49 schreef CherryLips het volgende:
En nu kreeg ik net een betalingsherinnering voor een bedrag dat ik vorige week woensdag heb overgemaakt.
En als er weer eens wat kwijtraakt bij de TNT, sturen ze zonder morren een vervangend product!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Airlocker het volgende:
Heb zelf al talloze keren een bestelling gedaan bij Bol.com. Altijd netjes op tijd geleverd. Klasse.
Jaaa, maar ze passen dat soort dingen helemaal niet aan. Dat boek van mij (zie 1 post erboven) was er vorige week nog steeds niet, ben het toen maar in de winkel gaan kopen. Levertijd op de site nog steeds hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef rednitro het volgende:
mooi ik bestel op een mooie dinsdag een game op bol.
2-3 dagen levertijd.
krijg ik op donderdag een mail, solly we kunnen lekker niet leveren binnen 3 dagen.
ik gewacht tot dinsdag (vanmorgen) geannuleerd spel zelf maar gekocht.
kom ik thuis, check het zelfde item en nu staat er "voor 21:30 besteld morgen in huis"!!!
wtf !! bedankt bol !! niet.
Amazon? www.bookdepository.co.uk, iets lagerer prijzen dan amazon en geen verzendkosten naar Nederland en sneller dan Amazon (scheelt gemiddeld 2 werkdagen).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef clooner128 het volgende:
Engelse boeken zijn vaak het goedkoopst bij Amazon.DE.
Heb hetzelfde en als er dan een kapot dvdhoesje erbij zit, krijg je een paar dagen later netjes een nieuw hoesje. Pas had ik een vraag over een DVD (Tour of Duty complete season) en kreeg een dag later een mailtje met alles wat ik erover wilde weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.
Ik heb zelden/nooit een akkefietje gehad met meer dan 200 bestellingen.
Met kerst 2 laptops gekocht, ook weer topquote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.
Ik heb zelden/nooit een akkefietje gehad met meer dan 200 bestellingen.
De beste is Cosmox.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
Ako.nl heeft ook geen verzendkosten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:13 schreef Pugg het volgende:
De beste is Cosmox.nl
Géén verzendkosten, = altijd 1.95 per zending minder
Van die kortingsbonnen kan ik niets zeggen,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/1/Bolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef esmees het volgende:
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |