abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74172336
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef Esther90 het volgende:
Heb ook niet zo'n goeie ervaringen met Bol eigelijk
Vertel, het kan nooit allemaal slecht zijn.
pi_74224500
wat betekent

Validatie klantgegevens

?
pi_74226142
Engelse boeken zijn vaak het goedkoopst bij Amazon.DE. Iig stukken goedkoper dan bij Bol.com en zonder de hoge verzendkosten van Amazon.com. Vaak is het ook binnen 2 werkdagen binnen. Voor gereedschap, werkkleding en spullen voor in je Auto heb ik goede ervaring met http://arie.nl. Misschien dat ik daar binnenkort wel een review over schrijf.
pi_74269694
Bij bol.com heb ik zowel goede ervaringen als slechte ervaringen. Het vervelende is dat als er iets mis is, het behoorlijk wat tijd kost om te krijgen waar je recht op hebt (klantenservice medewerkers die gewoon slecht lezen e.d). Al is het bij maar 2-3x fout gegaan (op vele tientallen bestellingen). Met andere boekenwinkels/mediawinkels is er bij mij tot nu toe nog nooit iets verkeerd gegaan, dus heb ik ook geen ervaringen met de klantenservice van die andere winkels.

Voor engelstalige boeken kijk ik altijd op http://www.bookdepository.co.uk , is tot nu toe altijd het goedkoopst (verzendkosten zijn inclusief) en ik koop veel boeken dus dan scheelt het behoorlijk. Het winkelen is wel wat irritanter, meester google ik of kijk ik op amazon voor meer informatie en bestel het dan bij bookdepository.

Nederlandse boeken vrijwel altijd bij bol.com of eventueel www.cosmox.nl (geen verzendkosten). Voor bol.com zijn er vaak wel kortingscodes te vinden voor de verzendkosten Is er geen coupon te vinden en wil ik op dat moment maar 1 boek kopen dan koop ik het via www.cosmox.nl .

[ Bericht 34% gewijzigd door Rapaille op 01-11-2009 05:14:39 ]
pi_74282357
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:39 schreef Flubberbal het volgende:
wat betekent

Validatie klantgegevens

?
euhm volgens mij is dat dat je adresgegevens en dergelijke gecontroleerd word (deze zie je vlak na het plaatsen van de bestelling en vaak word dan direct dit omgezet in word verwerkt.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_74414274
ik heb altijd goede ervaringen met BOL behalve tot 3 weken terug. Ze bieden nu ook 2e hands boeken enz aan. Ik bestelde er 2 voor school. Na 1 week wachten was er nog niks. En kreeg ik via de mail het bericht dat degene die de boeken aanbied niet binnen afzienbare tijd had gereageerd. Dit is nogal irritant als het om school spullen gaat. Ligt aan de ene kant niet aan Bol natuurlijk. Maar zij hebben de service wel verzonnen dus moet het toch wat beter in elkaar steken naar mijn mening. Het kan natuurlijk een incident zijn maar goed.
"I think there is a world market for maybe five computers."
- Thomas Watson (1874-1956), Chairman of IBM, 1943
pi_74490719
Wil ik wat bestellen en een kortingscoupon gebruiken die ik heb gekregen, krijg ik in plaats van tien euro, 1 cent korting . WTF?
Tap tap tap
pi_74579377
Net voor het eerst een klachtenmailtje gestuurd. DVD ontvangen, waar een sticker overheen geplakt zat ('our favourites, your choice') - die er dus niet meer vanaf te krijgen was. Ben benieuwd of ik netjes een nieuw hoesje krijg.
pi_74583629
@cherrylips, daarvoor moet je echt even contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen ze even kijken wat er met de coupon/cadeaubon code aan de hand is

@purepoisonperfume, als het een normaal standaard dvd hoesje is kan je waarschijnlijk gewoon een nieuwe krijgen, maar ik zeg wel waarschijnlijk, kan je er zo geen garantie over geven.
pi_74589375
Ik had ze gelijk gemaild, heel snel antwoord terug. Ik moest de code terugmailen, dan konden zij zien waarom er maar 1 cent resttegoed op die code stond. Maar ik heb sindsdien niets meer van ze vernomen .
Tap tap tap
pi_74590050
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ze gelijk gemaild, heel snel antwoord terug. Ik moest de code terugmailen, dan konden zij zien waarom er maar 1 cent resttegoed op die code stond. Maar ik heb sindsdien niets meer van ze vernomen .
dan is het voor verder onderzoek waarschijnlijk naar het hoofdkantoor gezonden, waar de afdeling gaat kijken wat er aan de hand is, wij kunnen zelf globaal zien of een code geldig moet zijn en wat de waarde is, maar niet waarom jij bv maar 1 cent krijgt in plaats van 10 euro, dat kunnen hun alleen en helaas duurt dat langer.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:24:40 #62
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_74590551
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef crossover het volgende:
Iemand die ooit een laptop via bol.com heeft gekocht? Mijn vriendin vandaag dus wel, en ik ben altijd een beetje huiverig daarvoor. Hoe komt zoiets aan? En wat als er niemand thuis is?
Als je er niet bent wordt het opnieuw aangeboden door de bezorger. Als je dan weer niet thuis bent, kun je het afhalen bij het postkantoor. Ik heb vorig jaar een vrij dure camera daar gekocht (was aanbieding) en alles ging prima; 2 dagen na het bestellen in huis. Ik ben denk ik al zo'n 4 jaar klant bij Bol en erg tevreden. Heb ook weleens wat teruggestuurd en dat ging ook allemaal goed.

Ik zocht laatst naar een boek wat nergens te vinden was en kwam het 2e hands bij Bol tegen en het verbaasde me dat het zo prijzig was
pi_74590855
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dan is het voor verder onderzoek waarschijnlijk naar het hoofdkantoor gezonden, waar de afdeling gaat kijken wat er aan de hand is, wij kunnen zelf globaal zien of een code geldig moet zijn en wat de waarde is, maar niet waarom jij bv maar 1 cent krijgt in plaats van 10 euro, dat kunnen hun alleen en helaas duurt dat langer.
Dank je voor de uitleg .
Tap tap tap
pi_74590907
Ik bestel al jaren vele boeken en dvd's bij Bol.com. Nooit problemen meegehad
pi_74766529
Ik heb deze keer ook geen goede ervaring met Bol.com. Met name de klantenservice dus.
Om een verhaal kort te maken, de laatste mail (hiervoor nog 2, maar ik krijg alleen maar een korte mail terug met dat er op dat moment geen actie was en ze daarom geen geld kunnen terugstorten) die ik naar ze heb verstuurd en waar ik nog geen reactie op heb mogen ontvangen;
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Voordat ik mijn bestelling heb geplaatst heb ik extra met uw klantenservice gebeld, aangezien er inderdaad wel vaker een fout op de website kan staan.
Als zij mij bevestigen dat de aanbieding wel degelijk geldt en zij mij beloven dat er 20 euro teruggestort zal worden, dan zal dit ook teruggestort moeten worden, want ik ga er vanuit dat BOL.com niet aan loze beloftes doet.

De medewerker van de klantenservice heeft zelfs nog meegekeken op de website om te kijken wat er precies bedoeld werd. De bijlage in mijn vorige email is daar tevens het bewijs van. De medewerker verzocht mij uiteindelijk om de volgende dag, nadat ik mijn bestelling geplaatst en/of betaald had nog terug te bellen omdat hij op dat moment niet kon regelen dat het geld teruggestort zou worden.
De vrouw die ik toen aan de telefoon had, beloofde tevens dat het geld terug geboekt zou worden. Ik heb dus 2 keer een bevestiging gehad dat ik binnen een week 20 euro teruggestort zou krijgen

Ik verzoek u dus nogmaals om dit geld zo spoedig mogelijk over te boeken.

Met vriendelijke groet,
Als ze niet meer reageren dien ik een klacht in.

pi_74791114
Heb er nooit problemen mee gehad!!

Spullen meestal de volgende dag in huis.
pi_74808671
quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 november 2009.
U heeft contact opgenomen met de klantenservice van bol.com omdat u is toegezegd is dat 20,- euro retour wordt gestort op uw rekening en dit niet gebeurt is.
Ik heb zojuist de betreffende afdeling opdracht gegeven om 20,- euro retour te storten op uw rekening. U ontvangt het bedrag binnen 5 a 10 dagen.
Mijn welgemeende excuus voor het ongemak.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en u spoedig weer op de bol.com website te mogen begroeten.
Hèhè!
pi_74809396
gebeurt
Tap tap tap
pi_74810398
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:45 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net voor het eerst een klachtenmailtje gestuurd. DVD ontvangen, waar een sticker overheen geplakt zat ('our favourites, your choice') - die er dus niet meer vanaf te krijgen was. Ben benieuwd of ik netjes een nieuw hoesje krijg.
Net antwoord gehad, krijg idd een nieuw hoesje thuisgestuurd.
pi_74835383
net mijn 4de bestelling bij bol eruit doen, dit keer met cadeauverpakking service , ik ben benieuwd.
pi_74890483
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
net mijn 4de bestelling bij bol eruit doen, dit keer met cadeauverpakking service , ik ben benieuwd.
En?
  zondag 22 november 2009 @ 20:08:12 #72
78666 muts88
goedgemutst
pi_74916642
Ik bestel ook regelmatig boeken bij bol.com
Gaat altijd prima. Snelle service!
Een maandje terug bestelde ik een tweedehands boek en betaalde ik meteen met iDEAL. Er was echter een technische storing waardoor het geld wel van mijn rekening was afgeschreven, maar de bestelling niet juist was geplaatst. Meteen daarover klantenservice gemaild en kreeg binnen een paar uur antwoord. Zij beloofden mij het geld terug te storten. Voor het ongemak een kortingscode gekregen voor gratis verzending. Dat vond ik netjes.
pi_74916982
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:07 schreef Anne het volgende:

[..]

En?
Vrijdag keurig netjes alle 5 de boeken binnen in cadeau verpakking, 1 hoefde niet in verpakking maar dat was niet aan te geven
pi_75172128
En nu kreeg ik net een betalingsherinnering voor een bedrag dat ik vorige week woensdag heb overgemaakt .
Tap tap tap
pi_75172326
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:49 schreef CherryLips het volgende:
En nu kreeg ik net een betalingsherinnering voor een bedrag dat ik vorige week woensdag heb overgemaakt .
het duurt maximaal een week voordat de betaling volledig is verwerkt. eventueel kan je woensdag kijken in je account, daar heb je de optie facturen en kan je controleren of het bedrag nog open staat. mocht dat woensdag nog het geval zijn moet je wel even contact opnemen met bol
pi_75197605
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Airlocker het volgende:
Heb zelf al talloze keren een bestelling gedaan bij Bol.com. Altijd netjes op tijd geleverd. Klasse.
En als er weer eens wat kwijtraakt bij de TNT, sturen ze zonder morren een vervangend product!

Ben zelf wel eens met een andere auteur verward op de site: wanneer je op mijn naam klikte, kreeg je niet alleen mijn boeken, maar ook de boeken van een auteur met dezelfde achternaam en voorletter. Na een mailtje was dat opgelost.

Mijn baas had er eens een tweedehands boek besteld dat weliswaar in prima staat was, maar enorm naar rook stonk. Maar ja, om dat bol nu aan te rekenen...
pi_75238204
bol.com goeie ervaringen mee!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_75320395
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Hèhè!
Pff, nog steeds geen geld ontvangen. Als ik het maandag niet heb, ga ik maar weer mailen.
pi_75807441
Hallo helpers,

Heb bij Bol.com iets besteld en vervolgens de rekening van ca 30,- niet betaald. Krijg een herinnering van hun en meteen op gereageerd. Daarna een email van Bol.com met 2 cadeaubonnen maar geen overzicht van een openstaande bedrag zoals gevraagd. Plotseling krijg ik een oproep van een incasso bureau. Heb de rekening onmiddellijk betaald maar de incassokosten van 23,- niet. Rechtshulp zegt dat ik niet hoef te betalen en Bol.com heeft mijn account geblokkeerd. Nu wil het incassobureau me voor de rechter slepen voor 23,- Euro.
Wat moet ik volgens jullie doen?

Bedankt alvast

Fessa
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:41:30 #80
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75808833
Heb je, toen je de post van het incassobureau kreeg, ook nog even met Bol gebeld, en zo ja, wat vonden zij ervan? En waarom heb je na de mail van Bol.com waarin de gegevens ontbraken niet gelijk even contact opgenomen? Of als je dat wel hebt gedaan, wat zeiden ze toen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_75812567
in ieder geval bezwaar indienen bij het incassobureau, bol zelf doet na het overdragen van de vordering niets. en daarbij alle correspondentie tussen jou en bol bijvoegen.
pi_75852658
bedankt,

naar Bol heb ik 3 emails gestuurd en een brief en de enige reactie was de email met cadeaubonnen en gratis leveringskosten. Ik heb de rekening alsnog onmiddellijk betaald toen ik de brief van het incassobureau ontving. Incassobureau schakelt op stuur en wil niets weten. Daarom dus de rechtsbijstand. Mijn vraag is nog steeds dezelfde.... 23 ,- Euro wel of niet betalen? Mijn advocaat zegt nee maar kan mij niet vertegenwoordigen omdat het bedrag te laag is.....
  zondag 20 december 2009 @ 21:35:58 #83
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_75854742
13 december wat boeken besteld, waaronder de Lonely Planet van Portugal. Op de site staat 3-4 dagen levertijd, 17 dec een mail gekregen dat ze het helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren en dat ze ook geen indicatie kunnen geven van de nieuwe levertijd...
Nou staat dat boek nog steeds online met levertijd 3-4 dagen, lekker ook dus dat ze dat soort dingen aanpassen
Geluk is een richting, geen punt
pi_76761503
mooi ik bestel op een mooie dinsdag een game op bol.
2-3 dagen levertijd.
krijg ik op donderdag een mail, solly we kunnen lekker niet leveren binnen 3 dagen.
ik gewacht tot dinsdag (vanmorgen) geannuleerd spel zelf maar gekocht.
kom ik thuis, check het zelfde item en nu staat er "voor 21:30 besteld morgen in huis"!!!

wtf !! bedankt bol !! niet.
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:42:56 #85
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_76765038
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef rednitro het volgende:
mooi ik bestel op een mooie dinsdag een game op bol.
2-3 dagen levertijd.
krijg ik op donderdag een mail, solly we kunnen lekker niet leveren binnen 3 dagen.
ik gewacht tot dinsdag (vanmorgen) geannuleerd spel zelf maar gekocht.
kom ik thuis, check het zelfde item en nu staat er "voor 21:30 besteld morgen in huis"!!!

wtf !! bedankt bol !! niet.
Jaaa, maar ze passen dat soort dingen helemaal niet aan. Dat boek van mij (zie 1 post erboven) was er vorige week nog steeds niet, ben het toen maar in de winkel gaan kopen. Levertijd op de site nog steeds hetzelfde
Geluk is een richting, geen punt
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:40:40 #86
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_76877088
bol.com
pi_77002642
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef clooner128 het volgende:
Engelse boeken zijn vaak het goedkoopst bij Amazon.DE.
Amazon? www.bookdepository.co.uk, iets lagerer prijzen dan amazon en geen verzendkosten naar Nederland en sneller dan Amazon (scheelt gemiddeld 2 werkdagen).

Bol..com vind ik niet echt een supersite, aanbod in Nederlandse taalgebied is wel redelijk. Alleen is door de 2e hands verkoopactie van bol.com het erg lastig geworden goed te zoeken en kom ik er nog weinig.
  maandag 25 januari 2010 @ 13:39:17 #88
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_77246330
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.

Ik heb zelden/nooit een akkefietje gehad met meer dan 200 bestellingen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_77246784
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.

Heb hetzelfde en als er dan een kapot dvdhoesje erbij zit, krijg je een paar dagen later netjes een nieuw hoesje. Pas had ik een vraag over een DVD (Tour of Duty complete season) en kreeg een dag later een mailtje met alles wat ik erover wilde weten.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  maandag 25 januari 2010 @ 13:53:54 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77246800
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

Met kerst 2 laptops gekocht, ook weer top
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:05:15 #91
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_77280156
Het valt me op dat mensen hier ontzettend onredelijk ervan worden als een keer iets een paar dagen later geleverd wordt of niet goed in het systeem staat qua levertijd. Je kunt natuurlijk op iedere slak zout leggen, 99% van de bestellingen gaat gewoon prima.

Ik had zelf een tijd terug een obscuur cd'tje besteld die op 3-4 weken levertijd stond. De volgende dag lag hij op de mat. Zo kan het dus ook.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:13:36 #92
225540 Pugg
Friends forever
pi_77280310
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
De beste is Cosmox.nl

Géén verzendkosten, = altijd 1.95 per zending minder
pi_77285358
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:13 schreef Pugg het volgende:
De beste is Cosmox.nl

Géén verzendkosten, = altijd 1.95 per zending minder
Ako.nl heeft ook geen verzendkosten.

Ben persoonlijk erg tevreden meestal over Bol. Overigens is er hier altijd wel een code te vinden waardoor je geen verzendkosten hebt bij Bol.
pi_77557011
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:29:36 #95
225540 Pugg
Friends forever
pi_77558188
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
Van die kortingsbonnen kan ik niets zeggen,
omdat ik dat nu hier lees,
maar van de prijzen wel,
cosmox is altijd goedkoper.
pi_77560613
Bol.com is een zeer aan te raden webwinkel. Heb er regelmatig DVD's besteld en enkele maanden geleden mijn Playstation 3. Altijd netjes verpakt en snel verzonden(indien op voorraad).

Ze zijn alleen, in vergelijking met buitenlandse internet shops, veel te duur.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_77583671
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/1/Bol

die bedoel je toch?
pi_77583700
In ieder geval zo'n beetje elke week in de nieuwsbrief.

Vanavond is het gratis verzenden -> Geldig op donderdag 4 februari 2010 van 18.00 uur tot 24.00 uur.
pi_77772659
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:25:32 #100
225540 Pugg
Friends forever
pi_77775182
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef esmees het volgende:
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')