Zo een gedoe, met een creditcard: één keer registreren en gewoon kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Acceptgiro vind ik zo wel zijn voordelen hebben. Maar qua internationaal gezien: bullocks inderdeed.
(en mijn moeder maar bezorgelijk kijken als ik zeg dat ik een creditcard heb en regelmatig gebruik)
Mjah, de prijzen voor NLse strips weerhouden me er sowieso van om die kopen (compleet krankzinnige prijzen tegenwoordig)...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
iDeal vind je niets? Anders kun je misschien bij Yendor kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
Neequote:
Yedor?quote:Anders kun je misschien bij Yendor kijken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
En FANN; tweedehandsboeken. Bijna al mijn boeken zijn gekocht op boeken/rommelmarkten ik vind het echt wat hebben.
om héél eerlijk te zijn weet ik dat niet, ik was op zoek naar iets anders op marktplaats, kliktequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Ltd. het volgende:
Is dat 2de hands kopen bij bol betrouwbaar?
Wat als de verkoper je oplicht? Geeft bol.com je geld dan terug?
Of hoe werkt dit?
En even een noob vraag, accept giro is gewoon je bankrekening nummer right?
bij tweedehands boeken is het wel iets anders dan bij normale bestellingen, daarom raad ik mensen aan de algemene voorwaarden te lezen waarin je rechten en plichten zijn (dit omdat de overeenkomst in tussen de koper en de verkoper is en niet tussen de koper en bol.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Ltd. het volgende:
Is dat 2de hands kopen bij bol betrouwbaar?
Wat als de verkoper je oplicht? Geeft bol.com je geld dan terug?
Of hoe werkt dit?
En even een noob vraag, accept giro is gewoon je bankrekening nummer right?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
bij tweedehands boeken is het wel iets anders dan bij normale bestellingen, daarom raad ik mensen aan de algemene voorwaarden te lezen waarin je rechten en plichten zijn (dit omdat de overeenkomst in tussen de koper en de verkoper is en niet tussen de koper en bol.
als er na bevestiging geen boek komt moet je eerst contact opnemen met de verkoper (je krijgt een emailadres en eventueel een telefoonnummer. ik raad aan per email contact op te nemen vanwege bewijslast) als de verkoper daar niet op reageert binnen een redelijke termijn (rond een week) kan de de emails doorsturen. ook als de verkoper aangeeft het al te hebben verzonden en je hebt het nog niet en als de verkoper aangeeft het weigert te verzenden.
dit alles dien je bij voorkeur binnen 2 weken na bevestiging te doen, omdat er op dat moment snel gereageert kan worden door de klantenservice. maar de maximium termijn is binnen de 4 weken (ter vergelijking bij nieuwe artikelen is deze termijn langer)
voor vragen over tweedehands, stel ze, daar ben ik voor, op mijn werk (de klantenservice) of hier
Ja dat zou je denken, maar er waren 4 weken verstreken en dan doen ze niets meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan heb je óf vooruit betaald (tijdens de bestelling) óf de factuur betaald voordat je het boek hebt ontvangen. Als je een mailtje stuurt naar Bol.com met dit verhaal, hoef je niet te betalen.
word verwerkt is eigenlijk gewoon dat je bestelling word verwerkt, totdat deze is verzonden zal dezelfde status blijven staan, kijk naar de verwachte levertijd voor je leverdatum. hou er rekening mee, dat zaterdag en zondag niet meetellen op de voor werkdagen besteld levertijden. dus dan is het vrijdag besteld maandag in huis, of zaterdag/zondag besteld dinsdag in huisquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:36 schreef Ltd. het volgende:
gothic-blackie, wat betekend het wanneer bij mijn bestelling staat: "Wordt verwerkt"? Dit staat er nu al een paar dagen.
Wil dit zeggen dat mijn bestelde boeken niet meer in voorraad zijn? Of dat ze verzonden zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |