En als er weer eens wat kwijtraakt bij de TNT, sturen ze zonder morren een vervangend product!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef Airlocker het volgende:
Heb zelf al talloze keren een bestelling gedaan bij Bol.com. Altijd netjes op tijd geleverd. Klasse.
Jaaa, maar ze passen dat soort dingen helemaal niet aan. Dat boek van mij (zie 1 post erboven) was er vorige week nog steeds niet, ben het toen maar in de winkel gaan kopen. Levertijd op de site nog steeds hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef rednitro het volgende:
mooi ik bestel op een mooie dinsdag een game op bol.
2-3 dagen levertijd.
krijg ik op donderdag een mail, solly we kunnen lekker niet leveren binnen 3 dagen.
ik gewacht tot dinsdag (vanmorgen) geannuleerd spel zelf maar gekocht.
kom ik thuis, check het zelfde item en nu staat er "voor 21:30 besteld morgen in huis"!!!
wtf !! bedankt bol !! niet.
Amazon? www.bookdepository.co.uk, iets lagerer prijzen dan amazon en geen verzendkosten naar Nederland en sneller dan Amazon (scheelt gemiddeld 2 werkdagen).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef clooner128 het volgende:
Engelse boeken zijn vaak het goedkoopst bij Amazon.DE.
Heb hetzelfde en als er dan een kapot dvdhoesje erbij zit, krijg je een paar dagen later netjes een nieuw hoesje. Pas had ik een vraag over een DVD (Tour of Duty complete season) en kreeg een dag later een mailtje met alles wat ik erover wilde weten.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.
Ik heb zelden/nooit een akkefietje gehad met meer dan 200 bestellingen.
Met kerst 2 laptops gekocht, ook weer topquote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bol.com is al jaren mijn favoriete site. Altijd snelle levering of bericht van vertraging.
Ik heb zelden/nooit een akkefietje gehad met meer dan 200 bestellingen.
De beste is Cosmox.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoek nog steeds een goede online stripwinkel waar je Nederlandse strips kan bestellen en met creditcard kan betalen
Ako.nl heeft ook geen verzendkosten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:13 schreef Pugg het volgende:
De beste is Cosmox.nl
Géén verzendkosten, = altijd 1.95 per zending minder
Van die kortingsbonnen kan ik niets zeggen,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/1/Bolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
Bol.com is geweldig. Altijd kortingscodes op het internet te vinden. Ze leveren binnen een dag en zijn niet zo duur.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef esmees het volgende:
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |