Dank voor je review maar ik blijf nog altijd een gevoel houden dat Bol.com nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef FANN het volgende:
Gewoon omdat ik het leuk vind én omdat het kan![]()
<knip vanwege een lang verhaal waarin Bol.com er gewoon kei goed vanaf komt>
ik heb een pesthekel aan de mediamarktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dank voor je review maar ik blijf nog altijd een gevoel houden dat Bol.com niet
goedkoper is dan wanneer ik bijvoorbeeld een bezoekje aan de Media Markt
brengt inzake electronica.![]()
Maar ik kan het verkeerd hebben,hoe dan ook,altijd nuttig zo een stukje tekst.
Binnenkort ga ik daar eens iets bestellen, ben erg benieuwd of het net zo goed is als Bol.com qua levering. De website van Bol.com vind ik overigens wel overzichtelijker.quote:Op zondag 2 mei 2010 07:00 schreef Pugg het volgende:
Cosmox blijft de beste.
Altijd gratis verzending zonder zoeken naar coupons.
Dat ben ik met je eens,quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:08 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik daar eens iets bestellen, ben erg benieuwd of het net zo goed is als Bol.com qua levering. De website van Bol.com vind ik overigens wel overzichtelijker.
Maar dan moet je wel de deur uit, naar die winkel toe, Bol bezorgt het lekker thuis of op je werkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dank voor je review maar ik blijf nog altijd een gevoel houden dat Bol.com niet
goedkoper is dan wanneer ik bijvoorbeeld een bezoekje aan de Media Markt
brengt inzake electronica.![]()
Maar ik kan het verkeerd hebben,hoe dan ook,altijd nuttig zo een stukje tekst.
Als elektronica vergelijkt zijn ze altijd duurderquote:Op maandag 14 juni 2010 15:55 schreef jjeroen1024 het volgende:
Bol.com erg goed... Nooit problemen gehad ook voor elektronica
Uhm, wat is dan het probleem, waarom koop je die boeken dan niet bij aaaaal die winkels waar die aanbieding wel geldt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:58 schreef Pugg het volgende:
Ik vind ze waardeloos, ik heb in 10 mails geprobeerd te vertellen dat er bij alle boekwinkels
een aanbieding loopt van uitgeverij de Geus, 3 halen 2 betalen.......
zelf bij Ven D begrijpen ze dat................
Bij bol konden ze bijna het fatsoen niet houden en zeggen bemoei je niet met onze
prijspolitiek, wij zijn altijd de goedkoopste.
Laat me niet lachen, nooit meer .
En ze hebben groot gelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:58 schreef Pugg het volgende:
Ik vind ze waardeloos, ik heb in 10 mails geprobeerd te vertellen dat er bij alle boekwinkels
Bij bol konden ze bijna het fatsoen niet houden en zeggen bemoei je niet met onze
Dan koop je ze daar toch? Bol heeft weer andere aanbiedingen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:58 schreef Pugg het volgende:
Het geldt bij alle winkels!!quote:Uhm, wat is dan het probleem, waarom koop je die boeken dan niet bij aaaaal die winkels waar die aanbieding wel geldt?
quote:En ze hebben groot gelijk.
Net zulke domme reacties, je zal maar aan bed gekluisterd zijn en wel de folder hebben.quote:Dan koop je ze daar toch? Bol heeft weer andere aanbiedingen.
Bol is niet de enige toko die thuis bezorgd. Niet gelijk huilen dat wij dom zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het geldt bij alle winkels!!
[..]
[..]
Net zulke domme reacties, je zal maar aan bed gekluisterd zijn en wel de folder hebben.
Als je aan bed gekluisterd bent dan kan je verzorger ze toch voor je halen als het zo prangend isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bol is niet de enige toko die thuis bezorgd. Niet gelijk huilen dat wij dom zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |