abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 22:51:57 #101
286221 Edman007
"Party On!"
pi_77790487
Handig: Coupons BOL.COM voor gratis verzending van je bestelling.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:03:22 #102
225540 Pugg
Friends forever
pi_77796075
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef esmees het volgende:
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
Cosmox altijd gratis bezorging, niets te zoeken op internet, gewoon voor niets bij je thuis.
pi_78024290
Boek besteld van bol.com vanuit België. Netjes aangekomen maar zat achteraan een kleine scheur in. Niet geheel tevreden dus.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:47:12 #104
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78024314
Kan gebeuren, heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Doorgaans worden klachten prima afgehandeld.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_78320298
Ik ben overgestapt naar proxis, vind dit veel betere service
  dinsdag 23 februari 2010 @ 06:52:55 #106
225540 Pugg
Friends forever
pi_78331500
Iik blijf bij Cosmox
pi_78334632
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef distation het volgende:
Ik ben overgestapt naar proxis, vind dit veel betere service
Echt niet.

Proxis was tot anderhalf / twee jaar geleden prima, maar met de nieuwe website ging de prijs van veel boeken (in het Engels) met meer dan 40% omhoog. Heb hier nog uitvoerige correspondentie met de ontwikkelaars van die site in de mailbox. De fout is nog steeds niet hersteld terwijl dat al een jaar geleden volgens eigen zeggen gebeurd had moeten zijn. Proxis = nooit meer voor mij.
pi_78334748
Ik bestel sinds twee jaar veel bij BOL en moet zeggen het bevalt me uitstekend, nog nooit problemen mee gehad. Altijd optijd, binnen de gestelde dagen, service is prima en prijzen zijn goed(zitten vaak leuke kortingen op). Prima bedrijf dus!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:42:16 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_78337243
Nooit problemen gehad, tot nu

Afgelopen vrijdag kwam een spel uit, vrijdag kwam er een mailtje aan mensen die besteld hadden. Zij zouden het spel zaterdag ontvangen, en zo geschiedde. Behalve bij mij.

Gisteren een mailtje gestuurd hoe het kwam, en daarop veranderde een uur later mijn bestelstatus naar verzonden, maar geen traceercode.

Twee uur later een mailtje terug van de klantenservice:
quote:
Geachte heer Van Meegeren,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 22 februari 2010.
Uw game is vandaag verzonden. Wij verwachten dat u hem binnekort kunt verwachten.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
medewerker
Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_78552804
Kan iemand mij vertellen hoe het kopen van een 2de hands boek in zijn werk gaat?
Moet ik bovenop de aankoopprijs die op de website vermeld is nog eens verzendingskosten (naar België) betalen?
  zondag 28 februari 2010 @ 15:43:12 #111
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78554236
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:

Afgelopen vrijdag kwam een spel uit, vrijdag kwam er een mailtje aan mensen die besteld hadden. Zij zouden het spel zaterdag ontvangen, en zo geschiedde. Behalve bij mij.

Gisteren een mailtje gestuurd hoe het kwam, en daarop veranderde een uur later mijn bestelstatus naar verzonden, maar geen traceercode.

[..]

Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.
Hoezo geen oplossing? Het is verzonden. Opgelost. En zij kunnen natuurlijk moeilijk zeggen wanneer de postbode het bij jou gaat bezorgen, dat is aan TNT.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_78568760
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef Ltd. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het kopen van een 2de hands boek in zijn werk gaat?
Moet ik bovenop de aankoopprijs die op de website vermeld is nog eens verzendingskosten (naar België) betalen?
euhm tweedehands boeken kopen is alleen mogelijk als je een verzendadres in nederland gebruikt. dus helaas niet mogelijk om naar belgie te laten verzenden.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_78606296
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm tweedehands boeken kopen is alleen mogelijk als je een verzendadres in nederland gebruikt. dus helaas niet mogelijk om naar belgie te laten verzenden.
Ben je daar zeker van?
Ik zie namelijk onderstaande lap tekst staan op bol.com
quote:
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland en België ¤ 1,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. 2ehands boeken worden niet door ons verzonden maar door de verkoper. U betaalt daarom voor een 2ehands boek geen verzendkosten. Wel betaalt u per 2ehands boek ¤ 1,95 aan servicekosten. Indien u een bestelling plaatst met daarin zowel een nieuw als een 2ehands artikel dan betaalt u ¤ 1,95 verzendkosten en ¤ 1,95 servicekosten.
Bron.

Nu kan het goed zijn dat het klopt wat je zegt, maar ik kan er eigenlijk niet tegoei aan uit.
Ik kan misschien best een mailtje sturen naar bol.com of de verkoper van het boek om te vragen hoe het zit

[ Bericht 0% gewijzigd door Ltd. op 01-03-2010 20:20:04 ]
pi_78623400
info bij het kopen van tweedehands boeken:

Verzending naar het buitenland
U kunt alleen 2ehands boeken bestellen voor een bezorgadres in Nederland. Het is niet mogelijk om een 2ehands artikel naar het buitenland te laten sturen.

edit: en ja dit weet ik zeker, deze vragen krijg ik dagelijks op het werk
pi_78632103
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:07 schreef gothic-blackie het volgende:
info bij het kopen van tweedehands boeken:

Verzending naar het buitenland
U kunt alleen 2ehands boeken bestellen voor een bezorgadres in Nederland. Het is niet mogelijk om een 2ehands artikel naar het buitenland te laten sturen.

edit: en ja dit weet ik zeker, deze vragen krijg ik dagelijks op het werk
Dit is vreselijk jammer . Het boek wat ik zoek is namelijk enkel tweedehands te krijgen in NL. En buiten bol.com zijn de verzendkosten vaak duurder dan het boek
pi_78635491
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Ltd. het volgende:

[..]

Dit is vreselijk jammer . Het boek wat ik zoek is namelijk enkel tweedehands te krijgen in NL. En buiten bol.com zijn de verzendkosten vaak duurder dan het boek
heb of ken je niet iemand in nederland die het voor je door wil sturen? zodat je het besteld richting nederland en het vanzelf in belgie ontvangt?

edit; of als je dicht bij de grens woont bijvoorbeeld een winkel die het wil accepteren voor je?
pi_78637176
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

heb of ken je niet iemand in nederland die het voor je door wil sturen? zodat je het besteld richting nederland en het vanzelf in belgie ontvangt?

edit; of als je dicht bij de grens woont bijvoorbeeld een winkel die het wil accepteren voor je?
Dat van die winkel in NL die het wil accepteren is een goed idee! Ga ik zeker proberen.
Bedankt.
pi_79394835
Ik heb geen klachten over Bol.com maar ik heb laatst besteld bij Cosmox.nl en daar betaal je geen verzendkosten en kostte het boek wat ik wilde hebben ook nog minder als bij Bol.com
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_80123751
Weet iemand mij te zeggen of het bij bol.com mogelijk is om een boek te retourneren indien je het waardeloos slecht vindt?

Krijg ik dan mijn geld volledig terug?
  vrijdag 9 april 2010 @ 15:18:44 #120
225540 Pugg
Friends forever
pi_80125207
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ltd. het volgende:
Weet iemand mij te zeggen of het bij bol.com mogelijk is om een boek te retourneren indien je het waardeloos slecht vindt?

Ga naar de klantenservice pagina,
type je vraag ik en voila het antwoord.
pi_80134597
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ltd. het volgende:

ongebruikt (niet gelezen dus) mogen artikelen retour. maar een gelezen boek niet! dat mag toch ook niet in de boekhandel?
  zaterdag 10 april 2010 @ 07:40:03 #122
225540 Pugg
Friends forever
pi_80151888
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ongebruikt (niet gelezen dus) mogen artikelen retour. maar een gelezen boek niet! dat mag toch ook niet in de boekhandel?
Bij de Bijenkorf wel hoor (niet verder vertellen natuurlijk )
pi_80186024
Ik denk dat je toch wel de bestel sites altijd goed moet vergelijken afhankelijk van wat je wil kopen. In plaats van Bol kan je ook bij Free record shop, cd online, cdplus etc kopenb dat zelfde geldt natuurlijk ook voor een laptop muis of zoiets
pi_80186483
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 07:40 schreef Pugg het volgende:

[..]

Bij de Bijenkorf wel hoor (niet verder vertellen natuurlijk )
Ja daar mag dat inderdaad als je het boek niet leuk vond. Er mogen natuurlijk geen ezelsoren of teveel gebruikssporen te zien zijn. M.a.w het boek moet wel nog verkoopbaar zijn.

Bij Bol.com hoef je trouwens geen verzendkosten te betalen als je deze code invoert bij je bestelling:
CRM-APR10
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 11 april 2010 @ 15:06:01 #125
295984 Demise
I saw you look away
pi_80186506
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook. Boek besteld, kreeg een mailtje dat de verzending vertraging had opgelopen en dat er geen uitspraak kon worden gedaan over de nieuwe verzendtijd. Dus ik had een boze (maar correcte) mail naar de klantenservice gestuurd, met de vraag of het boek nog zou komen en wanneer dan of dat ik de bestelling beter kon annuleren. Een medewerker antwoordde dat ze het zou uitzoeken en dat ik morgen meer informatie zou krijgen. 24 uur later wéér een mail gestuurd (tja, ik had al betaald via iDeal dus ik wilde het wel even opgelost hebben), vrijwel meteen antwoord teruggekregen met excuses voor het verlate antwoorden en de datum waarop het boek aan zou komen. Twee dagen voor die datum kreeg ik het boek door de brievenbus, uiteindelijk heeft het boek maar vijf dagen vertraging gehad.
Mijn ervaring: vrijwel altijd prima bezorging, er is ook nooit iets mis met de producten, goede service en mijn probleem werd snel opgelost.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')