Cosmox altijd gratis bezorging, niets te zoeken op internet, gewoon voor niets bij je thuis.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:28 schreef esmees het volgende:
Cosmox vind ik ook erg goed. Een keer was dvd niet goed, teruggestuurd, was geen enkel probleem.
Aardige telefonische klantenservice ook.
Echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef distation het volgende:
Ik ben overgestapt naar proxis, vind dit veel betere service
Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.quote:Geachte heer Van Meegeren,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 22 februari 2010.
Uw game is vandaag verzonden. Wij verwachten dat u hem binnekort kunt verwachten.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
medewerker
Hoezo geen oplossing? Het is verzonden. Opgelost. En zij kunnen natuurlijk moeilijk zeggen wanneer de postbode het bij jou gaat bezorgen, dat is aan TNT.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Nooit problemen gehad, tot nu
Afgelopen vrijdag kwam een spel uit, vrijdag kwam er een mailtje aan mensen die besteld hadden. Zij zouden het spel zaterdag ontvangen, en zo geschiedde. Behalve bij mij.
Gisteren een mailtje gestuurd hoe het kwam, en daarop veranderde een uur later mijn bestelstatus naar verzonden, maar geen traceercode.
Twee uur later een mailtje terug van de klantenservice:
[..]
Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.
euhm tweedehands boeken kopen is alleen mogelijk als je een verzendadres in nederland gebruikt. dus helaas niet mogelijk om naar belgie te laten verzenden.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:58 schreef Ltd. het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het kopen van een 2de hands boek in zijn werk gaat?
Moet ik bovenop de aankoopprijs die op de website vermeld is nog eens verzendingskosten (naar België) betalen?
Ben je daar zeker van?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm tweedehands boeken kopen is alleen mogelijk als je een verzendadres in nederland gebruikt. dus helaas niet mogelijk om naar belgie te laten verzenden.
Bron.quote:Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland en België ¤ 1,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. 2ehands boeken worden niet door ons verzonden maar door de verkoper. U betaalt daarom voor een 2ehands boek geen verzendkosten. Wel betaalt u per 2ehands boek ¤ 1,95 aan servicekosten. Indien u een bestelling plaatst met daarin zowel een nieuw als een 2ehands artikel dan betaalt u ¤ 1,95 verzendkosten en ¤ 1,95 servicekosten.
Dit is vreselijk jammerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:07 schreef gothic-blackie het volgende:
info bij het kopen van tweedehands boeken:
Verzending naar het buitenland
U kunt alleen 2ehands boeken bestellen voor een bezorgadres in Nederland. Het is niet mogelijk om een 2ehands artikel naar het buitenland te laten sturen.
edit: en ja dit weet ik zeker, deze vragen krijg ik dagelijks op het werk
heb of ken je niet iemand in nederland die het voor je door wil sturen? zodat je het besteld richting nederland en het vanzelf in belgie ontvangt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Dit is vreselijk jammer. Het boek wat ik zoek is namelijk enkel tweedehands te krijgen in NL. En buiten bol.com zijn de verzendkosten vaak duurder dan het boek
Dat van die winkel in NL die het wil accepteren is een goed idee! Ga ik zeker proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
heb of ken je niet iemand in nederland die het voor je door wil sturen? zodat je het besteld richting nederland en het vanzelf in belgie ontvangt?
edit; of als je dicht bij de grens woont bijvoorbeeld een winkel die het wil accepteren voor je?
Ga naar de klantenservice pagina,quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ltd. het volgende:
Weet iemand mij te zeggen of het bij bol.com mogelijk is om een boek te retourneren indien je het waardeloos slecht vindt?
Krijg ik dan mijn geld volledig terug?
ongebruikt (niet gelezen dus) mogen artikelen retour. maar een gelezen boek niet! dat mag toch ook niet in de boekhandel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Ltd. het volgende:
Weet iemand mij te zeggen of het bij bol.com mogelijk is om een boek te retourneren indien je het waardeloos slecht vindt?
Krijg ik dan mijn geld volledig terug?
Bij de Bijenkorf wel hoor (niet verder vertellen natuurlijk )quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ongebruikt (niet gelezen dus) mogen artikelen retour. maar een gelezen boek niet! dat mag toch ook niet in de boekhandel?
Ja daar mag dat inderdaad als je het boek niet leuk vond. Er mogen natuurlijk geen ezelsoren of teveel gebruikssporen te zien zijn. M.a.w het boek moet wel nog verkoopbaar zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:40 schreef Pugg het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf wel hoor (niet verder vertellen natuurlijk )
Zoiets had ik ook. Boek besteld, kreeg een mailtje dat de verzending vertraging had opgelopen en dat er geen uitspraak kon worden gedaan over de nieuwe verzendtijd. Dus ik had een boze (maar correcte) mail naar de klantenservice gestuurd, met de vraag of het boek nog zou komen en wanneer dan of dat ik de bestelling beter kon annuleren. Een medewerker antwoordde dat ze het zou uitzoeken en dat ik morgen meer informatie zou krijgen. 24 uur later wéér een mail gestuurd (tja, ik had al betaald via iDeal dus ik wilde het wel even opgelost hebben), vrijwel meteen antwoord teruggekregen met excuses voor het verlate antwoorden en de datum waarop het boek aan zou komen. Twee dagen voor die datum kreeg ik het boek door de brievenbus, uiteindelijk heeft het boek maar vijf dagen vertraging gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Nooit problemen gehad, tot nu
Afgelopen vrijdag kwam een spel uit, vrijdag kwam er een mailtje aan mensen die besteld hadden. Zij zouden het spel zaterdag ontvangen, en zo geschiedde. Behalve bij mij.
Gisteren een mailtje gestuurd hoe het kwam, en daarop veranderde een uur later mijn bestelstatus naar verzonden, maar geen traceercode.
Twee uur later een mailtje terug van de klantenservice:
[..]
Naast de ontzettend lelijke typo krijg ik dus geen enkele oplossing: wat is binnenkort en ik verwachtte hem natuurlijk vrijdag al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |