toch vraag ik me af hoe ze dat vroegah deden.. Ok je bent overtijd en dan geen zwangerschapstest die het kon bevestigen .. en hoe zat het met de vrouwen die gewoon ongesteld werden en toch zwanger waren.. Ik denk dat ik van de week eens ga polsen bij mijn oma.. Misschien dat zei daar een antwoord op heeft en anders google is your friendquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:44 schreef Soneal het volgende:
Dan blijft het toch een kwestie van afwachten
Maar goed, wij kunnen met een paar dagen over tijd al testen, wat dat betreft zijn we een stuk sneller uit onzekerheid dan de generaties voor ons
over 3 weken moet ik terug komen voor een intakegesprek voor de rest is er niet zoveel gezegt!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:47 schreef Ciscostar het volgende:
Succes charmed_angel. Becky hoe ging het, wat zei de dokter allemaal?
hihihihi... zou je het zomaar vergeten zijn.. dus voor jou is het ook spannend..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef Ciscostar het volgende:
Zie nu pas dat mijn NOD volgende week is...![]()
hmmmz nergens last van behalve dat dit 2de dag is met last van maagzuur
als je in een woning met allemaal vrouwen zit, gaan de cycli van die vrouwen op een gegeven moment gelijk lopen... fijn dat iedereen zich hier zo thuis voelt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik bekijk net nog een keer het lijstje, jullie gaan wat betreft NOD toch wel allemaal redelijk gelijk op... dus het is weer spannend hier
Ja maar je niet teveel thuis voelen hier hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
als je in een woning met allemaal vrouwen zit, gaan de cycli van die vrouwen op een gegeven moment gelijk lopen... fijn dat iedereen zich hier zo thuis voelt...
Bizar is dat he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
als je in een woning met allemaal vrouwen zit, gaan de cycli van die vrouwen op een gegeven moment gelijk lopen... fijn dat iedereen zich hier zo thuis voelt...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bizar is dat he?Net als dat er in oorlogstijd meer jongetjes worden geboren dan meisjes
Dat is idd heel apart hè, maar zo doet de natuur dat, om het verstoorde evenwicht weer te herstellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Bizar is dat he?Net als dat er in oorlogstijd meer jongetjes worden geboren dan meisjes
Een jaar na mij,hopelijk ben je dan al lang weg want zo lang wachten is echt helemaal niksquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
Deze maand gaan er heel veel door naar Z&GIk voel het... en duim hard door
Voor in de openingspost : Ik ben begonnen in 09-2009 Laat maar ik kon het nog zelf aanpassen, ik heb natuurlijk het topic geopend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door droomvrouwtje op 07-10-2009 17:13:52 ]Be happy with the little things in life
Een vriendin van mij was al een week overtijd, maar geen positieve test. Ze testte steeds in de middag. Uiteindelijk heeft ze een test met haar eerste urine van de dag gedaan en die was positief.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef marike77 het volgende:
heb niet altijd getest met ochtendurine...(eerste keer was voor de NOD, tweede keer was volgens mij wel in ochtend (ben niet zeker) en derde keer was savonds). zou dat het zijn?
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:47 schreef marike77 het volgende:
ik durf nou niet meer.... ga morgen naar dokter en dan laat ik hem wel een goede test doen of zo. (bloed prikken dan of niet?)
vind het maar eng....
Ja klopt.. Ik was ook heel erg aan het twijfelen.. Maar ik slik de pil nu niet langer dan noodzakelijk.. Heb hier nog 5 strippen liggen, dus als die op zijn is het goed en stop ik ook meteen weer.. Het ontpillen viel gelukkig mee had meteen een regelmatige cyclus, alleen de hevigheid van de menstruatie was heel afwisselend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Guess. het volgende:
Poezebeest wat ontzettend klote zegHele dikke knuffel en hopelijk kunnen ze jullie snel en goed helpen
![]()
droomvrouwtje,ik begrijp het ook allemaal niet zo goed en dat hoeft ook helemaal niet want iedereen doet de dingen (gelukkig) op zijn eigen manier.Maar wat ik eigenlijk wel raar vind is dat je weer aan de pil gaat,dan zit je staks weer met hele ontpil gedoe enzo!?!
Natuurlijk heel veel plezier met de voorbereidingen van jullie trouwdag,trouwen is zooooo leuk![]()
Ik heb de jurk van mijn moeder gekregen (wat al zeer bijzonder is, nooit verwacht enzo botert niet helemaal tussen ons) en tja die mooie buik zou er echt niet in passen.. Aan de ene kant was ook geschrokken van de reactie aan de andere kant niet iedereen maakt de zelfde keuzes in het leven, dat is maar goed ook, dat zorgt gelukkig voor wat afwisseling enzo en maakt het leven niet zo saaiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:25 schreef Kolonia het volgende:
@Droomvrouwtje: Sorry dat ik je het gevoel heb gegeven dat je je moest verantwoorden, dat was zeker niet mijn bedoeling.![]()
Ik snap je ook wel hoor, maar ik sta zelf heel anders in het leven. Zo ben ik getrouwd in een jurkje dat me nog geen ¤ 25,00 heeft gekost.![]()
Ik hoop dat jullie een prachtige trouwdag hebben.![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef mijsje het volgende:
ook nog eenvoor Droomvrouwtje... ik snap dat het moeilijk is om je wens uit te stellen, al is het voor het goede doel... meid, je wordt vast een prachtige bruid, en daarna een hele lieve prachtige moeder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Fijn dat ze je een beetje gerust heeft weten te stellen. Wat betreft die ovutestjes: Dat is bij iedereen zo hoor. Die zijn altijd licht positief. Er moet alleen minimaal een dag zijn, waarop dat niet is. En je weet niet wanneer of hoe laat. Als je een korte LH piek hebt, mis je hem gewoon. Dus ook dat wil niets zeggen ;-)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:23 schreef Ciscostar het volgende:
Hoi meiden
Ik was even naar de huisarts geweest voor mijn knie maar meteen even over onze poging tot zwanger worden gehad.
Ik heb nu een vrij regelmatige cyclus van 35 dagen. Ik kan de eisprong dus tussen dag 18 en 24 verwachten. Het zaad van de man is het beste als je het om de 3 dagen doet.
Ze vroeg of ik al getempt had en of ik ook ovutestjes had geprobeert.
Heb 3 maanden mijn temp gedaan en er is geen pijl aan te trekken en die ovutestjes.. die geven al vanaf dag 5 een licht streepje, dit tot ongeveer 1.5 week voor menstruatie.. ook beetje vaag.
Omdat we in December een jaar bezig zijn, wil ze me graag in December terug zien.
Maar ze hoopt/denkt dat het misschien niet nodig is..
Wel fijn in ieder geval om te weten dat als niet lukt we in December welkom zijn en er dan aantal testjes gedaan worden.
Nee.. 4 dagen soms 5 dagen.. valt mee dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:54 schreef -Nienna- het volgende:
Marike, wat vervelend, ik hoop dat je dan maar snel ongesteld wordt, want dit is ook niks.
Cisco, ook al zo'n lange cyclus...
Hier tot nu toe ook. Op zich niet erg, maar wel als je zwanger wilt worden. Dan is het minder leuk.
Heb jij ook een lange menstruatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |